ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
65K
دکتر رضا عباسیون

رضا عباسیون

شماره نظام پزشکی: 93081
فلوشیپ ارولوژی اطفال
4.4
از ۵
رضایت (367 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین کلیه و مجاری ادراری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

مشهد - میدان توحید ، انتهای خیابان طاهری
مشهد - بلوار شهید فکوری - میدان شهید جوان - بلوار شهید کاوه - روبروی کاوه 14
بیماران موظفند نیم ساعت قبل از ساعت حضور پزشک در درمانگاه حاضر باشند. در غیر این صورت نوبت باطل است. بیماران روانپزشکی مبلغ 125000 تومان (آزاد) یا 40000 تومان (با بیمه) باید پرداخت کنند.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضا عباسیون را داشته است.

نظرات در مورد رضا عباسیون

4.4
از ۵
رضایت (367 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
س ن
سعید نایبی فر
دو سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
واقعا دکتر عباسیون عالی هستن بهترین دکتر من بچه ام رو زیاد برم بیمارستان تنگی وانسداد مجرا کلیه داشت حتی یزد هم بردم پیش دکتر مهرداد شکیبا نتیجه نگرفتم.اوردمش مشهد بیمارستان شیخ ایشون عملش کردن والان بچه ام خوب شده.خدا بیامورزه اموات دکتر رو.شیری رو که از مادرش خورده حلالش باش.واقعا دکتر عالی هستن.به خیلی ها که مریضی بچه منو دارن پیشنهاد میکنم یک بار هم شده برن پیش دکتر رضا عباسیون.
2
پسندیدن
ارسال
و م
وحید مقدادی
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار خوش برخورد دلسوز متخصص مسلط رزیدنتشون خانم دکتر صباح هم بسیار خوش اخلاق و مسلط بودند و من هم از هردوتای این بزرگواران برای عمل نفرکتومی پسرم راضی بودم و این دو بزرگوار را به دیگران هم پیشنهاد میکنم. امیدوارم هر روزشون بهتر از روز قبلشون باشه و خداوند بهشون سلامتی و طول عمر با برکت عنایت کنه.
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بهترین هستند در کل کشور و شنیدم از بقیه پزشکان که جزو سه نفربرتر ایران هستند. خیلی افتاده و مومن هستند و یادمه یک جراحی 7ساعته را برای یک مردسبزواری که فقیر بود را با 300هزارتومن انجام داده بودند درحالیکه بقیه 50 میلیون گفته بودند. سه شنبه و چهارشنبه در بیمارستان اکبر هستند
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر رضا عباسیون همیشه پنهان هستند و دستیارش را میفرستند ولی من امروز یک دکتر مهربان دیدم که خودش می آمد و دکتر رضا عباسیون مثلا وقتی اینترنتی وقت میگیری یا در اتاق عمل هستند یا رفتن مرخسی من از ایشون خیلی زیاد راضی نبودند ولی بازم مهربان هستند
2
پسندیدن
ارسال
س غ
سجاد غوریانی
دو سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
سلام پسر من عمل جراحی داشت که دکتر رضا عباسیون زحمت آن راکشیدند . تشکر میکنم از آقای دکتر .به جرعت میتونم قسم بخورم دکتر عباسیون یکی از بهترین متخصصین جراحی کشور ماهستند وشکر خدا پسرم بعد عمل جراحی کاملا خوب شده وهیچ مشکلی نداره .
4
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من پسرم از بدو تولد بیماری هایپوس کوردی داشت وخداروشکر دکترعباسیون رو ب ما معرفی کردند عمل اولش ک خیلی خوب بود انشالله ک عمل های بعدی هم موفقیت آمیز خواهد بود دکتر بسیارتوانا و مهربانی هستند وهمه جوره بفکر مریض ها هستند
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
4.7
پزشک را توصیه میکنم
به جرات میتونم بگم که یکی از بهترین دکترای کشورمان هستند من برای مشکل کلیه دخترم مراجعه کردم وایشون‌ دخترمو عمل کردن شاید دکتر کم حرفی باشند ولی در کارشون حرفه ای هستند و بهترین درمان رو برای مریضاشون‌ درنظر میگیرند
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
در زمینه ی بیماریهای مجاری ادراری . واقعا دکتر ماهری هستن . پسر من یکی از بیضه هاش از بدو تولد. توی شکمش جامونده بود و شکل نگرفته بود که ایشون عمل کردن و قراره شنبه بخیه ها رو بکشن . دکتر خیلی خوبی هستن
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
4.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام وقت بخیر خیلی بهتر از چیزی بود که فکر میکردم قرار بود عمل سنگین تری داشته باشیم که خدا رو شکر دکتر فرمودن نیازی نیست و با یک عمل سبک تموم شد. رفتار و برخوردشون خوب بود راضی هستیم از ایشون
1
پسندیدن
ارسال
م ب
معصومه برزو
دو سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
سلام به همگی و با ارزوی سلامتی برای همه مردم ایران بسیار بسیار دکتر خوب و کاربلد و دقیق هستن من همیشه براشون دعا میکنم چون واقعا" برای دخترم خیلی غصه می خوردم که الان حالشون خوبه خداروشکر .
1
پسندیدن
ارسال

دکتر رضا عباسیون، فلوشیپ ارولوژی اطفال در شهر مشهد است. مطب دکتر رضا عباسیون در میدان توحید ، انتهای خیابان طاهری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 051-37269021-5 تماس بگیرید.

تاکنون 65K نفر از پروفایل دکتر رضا عباسیون، فلوشیپ ارولوژی اطفال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 88٪ مراجعین (367 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 265 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رضا عباسیون در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ ارولوژی اطفال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رضا عباسیون، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رضا عباسیون: مشهد، میدان توحید ، انتهای خیابان طاهری
  • تلفن مطب دکتر رضا عباسیون: 051-37269021-5
  • تخصص دکتر رضا عباسیون: فلوشیپ ارولوژی اطفال
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل