ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
70K
دکتر نیکتا نیک بخت

نیکتا نیک بخت

شماره نظام پزشکی: 169406
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
4.6
از ۵
رضایت (316 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

همدان - همدان- خیابان سبد بافان - کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان
همدان - همدان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نیکتا نیک بخت را داشته است.

نظرات در مورد نیکتا نیک بخت

4.6
از ۵
رضایت (316 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ز ز
زهره زهره
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک امید همدان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام بنده اولین تجربه ویزیت توسط خانم دکتر روداشتم پیشاپیش از منشی خوبشون بابت رفتارمحترمانه وصبروشکیبایی که نسب به ارباب رجوع دارن کمال تشکروقدردانی رودارم چراکه یک پزشک خوب به عقیده من قبل از طبابت بایدبه بیمارشون احترام واهمیت بدن واین مقدور نیست مگر باحضور منشی خوب ازخانم دکترهم تشکرمیکنم وازاینکه تمام وقت درخدمت بیمارشونه وحتی به جزئیات حرفهای بیمارهم توجه دارن وبادقت وحوصله به کارهای بیمارشون رسیدگی میکنن هم ممنونم امیدوارم همواره موفق و سلامت باشن
6
پسندیدن
ارسال
ا ق
اعظم قره باغی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک امید همدان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام. من جلسه دوم بود که پیش خانم دکتر رفتم. شکرخدا ایشان خیلی مهربان، با حوصله، بادقت و متین هستند. ام آر آی و آزمایشات رو با دقت بررسی کردند. داروهای لازم رو تجویز کردند و در مورد داروها توضیحات لازم رو دادند . قراره ان شاءالله سه ماه دیگه مراجعه کنم. الهی عاقبت بخیر بشن . منشی ایشان هم مودب و خوش رفتار هستند . درمانگاهی که ایشان هستند شلوغه. چند دکتر پر مراجعه رو توی یه درمانگاه گذاشتند . اکثرا شلوغه و مردم اذیت میشن .
4
پسندیدن
ارسال
ن م
نوشین میرزایی
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
کلینیک امید همدان
0.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام.برخوردمنشی بسیارمحترم ومتین.انتظارویزیت معقول بودحدودا یک ساعت منتظرشدم.خانم دکتر علی رغم جوان بودنشون ازخیلی از دکترای باسابقه؛تخصص و ‌تشخیصشون بالاتره.من خیلی از برخوردشون و نحوه ویزیت کردنشون راضی هستم خیلی باحوصله وبادقت به حرفای بیمار گوش میکنن و همه موارد مهم رو یادداشت میکنن.منو ارجاع دادن به بخش طب فیزیکی بیمارستان بعثت.که باحضور خودشون درمان رو ادامه بدیم.خداازشان راضی باشه وشاهد موفقیت روزافزونشون باشیم.
3
پسندیدن
ارسال
ع ح
علی حسین تبار
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک امید همدان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ویزیت خانم دکتر نیکبخت بسیار خوب با آگاهی باحوصله ودقیق بوده ایشون درکارشون بسیار خبره هستن رفتار پرسنل منشی وهمکارشون هم بسیار عالی وخوب بوده تنها ایراد این میباشد که زمانی که بصورت اینترنتی داده میشود با زمان انجام ویزیت یا گرفتن نوارعصب وعضله همخوانی ندارد وتاحدبسیاری متفاوت میباشد و ممکنست بیمار زمان طولانی درحد سه تا پنج ساعت برای انجام کارش در مطب معطل بشود
1
پسندیدن
ارسال
ح ش
حمید شریف زاده جعفری
ویزیت شده
دو سال پیش
|
کلینیک مهدیه همدان
4.7
پزشک را توصیه میکنم
با تشکر از همه دست اندرکاران که برای سهولت مسیر درمان این امکان را فراهم آورده اند، سرکار خانم دکتر نیکبخت به نظرم از حیث اخلاق بسیار انسان متین و شایسته ای هستند و از نظر طبابت هم با حوصله تمام با بیمار برخورد می کنند و حرف ها را می شنوند و آنگاه دیدگاه خود را بیان می کنند و من چون برای شست دستم مشکلی پیش آمده بود داروهایی را تجویز کردند که امیدوارم موثر افتد.
1
پسندیدن
ارسال
ح خ
حسین خضریان
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
کلینیک امید همدان
3.7
پزشک را توصیه میکنم
باسلام از وقتی که ایشان برای ما گذاشت بسیار متشکرم همچنین از منشی محترم اما یک‌ سوال اساسی دارم واقعا چرا ورزش های مورد نیاز همین جا آموزش داده نمیشه و باید برای آموزشش به مطب شخصی خانم دکتر بریم ؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا واقعا این کلینیک ها برای جذب مشتری برای خودشون و اگر این چنین نیست پس چرا انجام درمان را موکول به حضور در مطب می کنند؟؟؟؟؟؟
پسندیدن
ارسال
م ن
معصومه نیک منش
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر دلسوز ومهربانی بودند به دقت به صحبتهای بیمار گوش میدادند ودر مورد پیشرفت بیماری ودرمان ان بیمار رو راهنمایی میکردند واصلا عجله نمیکردند برای اینکه بیمار بعدی بیاد تو مطب ودر آخرهم منتظر میشدند اگه سئوالی داری جوابگو باشند ..... چون هر دکتری که من میرفتم یا چند نفری میفرستادند اخل یا هنوزننشسته ای شروع میکردند به نوشتن نسخه
1
پسندیدن
ارسال
س س
سوسن سلطانی شایان
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک امید همدان
0.0
پزشک را توصیه میکنم
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر نیکبخت عزیز و تمامی پرسنل و کارکنان کلینیک امید خانم دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله و دقیق هستن و برای مراجعینشون به قدر کافی وقت میزارن و در کل دکتر بسیار خوبی هستن و من هم ازشون راضی بودم به همگی شما عزیزان پیشنهاد میکنم برای درمان به این دکتر عزیزمراجعه کنید
1
پسندیدن
ارسال
ا ص
احمد صباحی دلیر
ویزیت شده
دو سال پیش
|
کلینیک مهدیه همدان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار دکتر عالی و حاذقی هستن واقعااااا واقعا واقعاااا دلسوزانه و با مسئولیت زیادی کارشون رو انجام میدن و واقعا متخصصن توی کارشون...خدا بهشون قوت بده و روزی حلالشون رو چند برابر کنه و سایه ی همچین طبیب هایی هیچوقت از سر مردم کم نشه.... با تشکر فراوان از ایشان
4
پسندیدن
ارسال
ج م
جمال محمدی
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
کلینیک امید همدان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
منشی خانم دکتر نیکبخت رفتار خوبی داشت. اما منشی یک دکتر دیگر در مطب، بیماران را مجبور به زدن ماسک برای ورود به اتاق دکتر میکرد که این رفتار در شرایطی که خبری از بیماریهای واگیردار و عفونی نیست، درست نیست. همچنین اینکه در حال حاضر زدن ماسک در هیچ مکان عمومی الزامی نمی‌باشد.
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
نیکتا نیک بخت

دکتر نیکتا نیک بخت، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در شهر همدان است. مطب دکتر نیکتا نیک بخت در همدان- خیابان سبد بافان - کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 70K نفر از پروفایل دکتر نیکتا نیک بخت، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (316 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 280 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نیکتا نیک بخت در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نیکتا نیک بخت 20 خرداد 4:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نیکتا نیک بخت، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نیکتا نیک بخت: همدان، همدان- خیابان سبد بافان - کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان
  • تلفن مطب دکتر نیکتا نیک بخت: ثبت نشده
  • تخصص دکتر نیکتا نیک بخت: متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل