ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.8M
دکتر درمانگاه عمومی چشم

درمانگاه عمومی چشم

شماره نظام پزشکی: clinic2236552
شبکیه،آب سیاه،چکاپ کامل چشم
4.2
از ۵
رضایت (2754 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از دو ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان کارگر جنوبی- میدان قزوین - بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی درمانگاه عمومی چشم را داشته است.

نظرات در مورد درمانگاه عمومی چشم

4.2
از ۵
رضایت (2754 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.0
مهارت و تخصص پزشک
4.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ا ا
اعظم السادات قائم مقامی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
بیمارستان فارابی تهران
2.7
پزشک را توصیه میکنم
سلام. برخورد بسیار سخت گیرانه‌ی منشی‌ها به دلیل شلوغی و ازدحام بی حد جمعیت توجیح داره‌. دکترای در حال آموزش دقت خوبی دارن و دکتر مسئول شیفت خوب بود. مردم درجه دو و سطح پائین جامعه که اکثریت هم هستند ناچار باید صف های بسیار طولانی را اعلارغم بیماری و شرایط سخت خود باید تحمل کنند. نقد به حکومت هست که به جای ساخت موشک و تشویق جنگ ... هزینه ها را برای رفاه و ساخت بیمارستان انجام دهد تا از سراسر کشور به یک بیمارستان که ان هم زمان شاه ساخته شده سرازیر نشوند. خدایا کشور من را از جنگ و دروغ و خشگسالی در امان دار، دعای پادشاه 2500 سال پیش. 《جنگ نعمت است و دروغ بیداد میکند و خشگسالی از سوء مدیریت حاکمان اسلامی امروز ایران《
7
پسندیدن
ارسال
ن ز
نازنین زهرا حسینی
ویزیت شده
هشت ماه پیش
|
بیمارستان فارابی تهران
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام دکترها و رزیدنت ها برخوردشون خیلی خوب بود. ولی منشی باجه ها کمی عصبی بودند. با برخی از مراجعین برخوردشون عالی بود وبا بعضی دیگر خیر، برخورد کمی تند بود. گوشزد کنید درست هست شما با افراد زیادی از صبح تا آخر شیفت کارتون روبرو هستید ولی مراجعه کننده یا بیمار هست یا همراه بیمار دلشکسته هست وآشنایی بعضا با قسمت‌های بیمارستان ندارند یا کم سوادهستند یا شهرستانی و.... برخوردها از مهربانی بیشتری برخوردار باشه. تند صحبت کردن با ارباب رجوع او را دلشکسته تر می‌کند وبا صدای بلند توضیح دادن به او را دربرابر دیگر ارباب رجوع اصلا جالب نیست. با تشکر فراوان خدا خیر کثیر بدهد به همه کارکنان بیمارستان
31
پسندیدن
ارسال
ب ر
بهنام رصایی چمبلی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و آرزوی توفیق واقعا خانم دکتر بازوند با درایت و حوصله و دلسوزی کامل بیمار را ویزیت و معاینه و جهت مداوا و درمان بررسی لازم و کامل را انجام داده و کاملا موضوع به اطرافیان و همراه گفته شد و سپس بعد از راهنمایی کامل اقدام به آمادگی و کارهای لازم جهت بستری را انجام دادند و به علت اهمیت موضوع بلادرنگ مریض رو در اتاق عمل اقدام به لیزر کردند و نتیجه ی درمان بسیار عالی بود و نوزاد ناررس بی مادر کاملا درمان شده و اطرافیان را خرسند نمودند لازم می دانم از صمیم دل از این خانم بزرگوار نهایت تشکر و قدردانی را بعمل آورم و از پروردگار آرزوی سلامتی و سعادت برای ایشان مسألت می نمایم
34
پسندیدن
ارسال
ک خ
کیومرث خوشدل
یک سال پیش
3.7
پزشک را توصیه میکنم
باسلام،حدود 3ماه قبل شبکیه چشم راستم دچار پارگی شده و به درمانگاه چشم مراجعه کردم که البته چند ساعت معطل ماندم تا دکتر آمدند و چشم مرا لیزر کرده و پارگی شبکیه را بهم دوختند،اما تاثیری در بهبود و دید چشمم حاصل نشده و بعد از 2 بار مراجعه و معاینه توسط دکتر ایشان فرمودند 2ماه دیگه مراجعه کنم،و این در حالیست که چشمم دید کامل نداشته و شدیداً حالت مگس پران و تاری دید دارم.امیدوارم در مراجعه بعدی موفقیت حاصل شود.از عمل رزیدنت ها و دکتر اصفهانی رضایت دارم،فقط زمان تا اتمام کار طولانی و خسته کننده است.
8
پسندیدن
ارسال
ک خ
کفایت خلفی
ویزیت شده
ده ماه پیش
|
بیمارستان فارابی تهران
0.0
پزشک را توصیه نمی کنم
سلام.خیلی خسته کننده و پر دردسر و وقت گیر در حدود 8 ساعت بعد از پاس دادن به یکدیگر و در نوبت ماندن های طولانی به ویزیت دکتر چشم و اینکه آمپول خارجی بیمارستان نداره و خودم باید تهیه کنم وبلاخره ایرانی رو توصیه کرده و فرمودن همشون یکیه و بعد از مشورت با دکتر دیگر تزریق آمپول ایرانی رو نسخه کردن . در بیمارستان‌ها و درمانگاه های خصوصی پذیرش به راحتی و همین آمپول ایرانی تزریق میشه . پس این دولتی ها هم به درد نمیخوره و از لحاظ هزینه و بیمه هم تفاوت چندانی باهم ندادن. والسلام
پسندیدن
ارسال
ک خ
کیومرث خوشدل
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان فارابی تهران
0.0
پزشک را توصیه میکنم
رفتار پرسنل تقریبا خوبه،دکتر در کارشان مهارت دارند ولی توضیح دقیق برای مشکل من داده نشد،من سال گذشته عمل آب مروارید انجام دادم و چند ماه قبل چشم راستم که عمل شده بود دچار پارگی شبکیه شد و با مراجعه به بیمارستان دکتر چشمم را لیزر کرده و پارگی را لیزر کردند،اما دیدم ناکافی و دچار مگس پران است و تاری دید دارم، در شب تاری دیدم بیشتر است حتی با عینک.نتوانستم از توضیح مختصری که دکتر دادند متوجه بشم که آیا چشمم خوب خواهد شد یا خیر؟ بهرحال از ایشان سپاسگزارم.
3
پسندیدن
ارسال
ح ش
حمیدرضا شیخی
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
بیمارستان فارابی تهران
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام.من بعدازاتمام کاربه اتاق 49 هم مراجعه کردم و فرم تشکر و قدردانی از مدیریت مجموعه واساتیدواطباءگرانقدر را کامل کردم.ودراینجاهم از زحمات پزشکان عزیز که بسیار سریع و مناسب به اینجانب رسیدگی کردندبنابه نص صریح قرآن کریم که میفرماید :ومن لم یشکرالمخلوقق لم یشکرالخالق تشکروقدردانی میکنم .وبرای من واقعا بسیاربسیارتعجب آوربودکه بااین حجم عظیم ازمراجعین با مدیریت صحیح بااین سرعت به من سرویس مناسب و قابل قبولی داده شد.که بازهم کمال تشکر رادارم.ماجورباشید.
1
پسندیدن
ارسال
ب م
بهرام مقبلی نجات
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
بیمارستان فارابی تهران
3.7
پزشک را توصیه نمی کنم
سلام ،هر ساعتی از صبح تا ظهر وقت بگیرید هیچ فرقی نداره و تا ظهر همه را نگه می‌دارند و می‌گویند دکتر وکادر پزشکی کم داریم .جا برای نشستن اینهمه بیمار وجود ندارد و تعداد صندلی ها کم است بوفه و سرو غذا ندارد تا اینهمه بیمار گرسنه از صبح تا بعدازظهر گرسنه بایستی منتظر باشند تا اول اپتومتری شوند سپس قطره بریزند مجددا انترن ها ویزیت کنند ودر آخر دکتر متخصص که 10 ونیم تازه تشریف می‌آورند دو درمانگاه را با هم حدود 60 بیمار را مجددأ ویزیت کند .
1
پسندیدن
ارسال
ع ق
علی قنبری
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
بیمارستان فارابی تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
رفتار پرسنل خوب بود اما نحوه ویزیت اصلا خوب نیست از ساعت 11 صبح تا 4 بعدازظهر معطل بودم و فردا باید برای نوشتن عینک دوباره مراجعه کنم حضور استاد دکترها برای تآیید نهایی بسیار کوتاه بود و نحوه نشان دادن پرونده ها به ایشان مثل صف نانوایی من یکی دارم زودتر نشان دهم ونهایتا زمان دیدن پرونده های ما که چند تا بود و توسط خانم دکتر بود دیر شد و من به نوشتن عینک نرسیدم در حالی که از خیلی ها زودتر آمده بودم
پسندیدن
ارسال
م ش
مهناز شهنائی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان فارابی تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بله از دکترم راضی بودم ایشون دقیق ویزیت کردند هنوز داروی تجویز شده را مصرف نکردم که نتیجه را اعلام کنم ولی بنظرم برخورد یک پزشک اول اعتماد سازی نسبت به بیمار هستش و دوم دادن آرامش و بالاخره تجویز درست که دکتر من هر دومرحله اول را بخوبی انجام دادند و انشالله بعداز مصرف داروهای تجویزی مرحله سوم که تجویز خوب هستش را هم تایید خواهم کرد،سپاسگزارم از پرسنل جوان و خوب شما،موفق باشید.
9
پسندیدن
ارسال

دکتر درمانگاه عمومی چشم، متخصص چشم پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر درمانگاه عمومی چشم در خیابان کارگر جنوبی- میدان قزوین - بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-25015151 تماس بگیرید.

تاکنون 1.8M نفر از پروفایل دکتر درمانگاه عمومی چشم، متخصص چشم پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 84٪ مراجعین (2754 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2026 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر درمانگاه عمومی چشم در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر درمانگاه عمومی چشم 27 تیر 7:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص چشم پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر درمانگاه عمومی چشم، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر درمانگاه عمومی چشم: تهران، خیابان کارگر جنوبی- میدان قزوین - بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی
  • تلفن مطب دکتر درمانگاه عمومی چشم: 021-25015151
  • تخصص دکتر درمانگاه عمومی چشم: شبکیه،آب سیاه،چکاپ کامل چشم
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل