ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
92K
دکتر نصیر فخار

نصیر فخار

شماره نظام پزشکی: 91564
فلوشیپ جراحی هپاتوبیلیاری و پیوند کبد
4.7
از ۵
رضایت (338 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران،ضلع شمالی اتوبان همت، روبروی پارک جوانمردان بیمارستان نیکان غرب
بیماران محترم            لطفا چنانچه از قبل نوبت دارید از گزینه      (نوبت دارم )    استفاده نمائید و حتما باشماره موبایلی که نوبت خود را اخذ    نموده اید و برای آن   پیامک ارسال شده وارد شوید.  
تهران - تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی بیمارستان شریعتی
لازم به ذکر بیماران باید اطلاعات خود را بصورت درست وارد نمایند و مسولیت هرگونه اطاعات غلط با خود بیمار می باشد. اطلاع رسانی لغو نوبت درمانگاه از طریق پیامک به بیمار، صورت می گیرد.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نصیر فخار را داشته است.

نظرات در مورد نصیر فخار

4.7
از ۵
رضایت (338 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان.مادرم مبتلا به سرطان مجاری صفراوی و لوب راست کبد شده اند.همه پزشکان بدلیل بیماریهای زمینه ای جوابش کردند .سطح آنزیمهای کبدی این بیمار به حدی بالا رفته کهچهره مادرم از زردی به سیاهی متمایل شده.از 6 فروردین تا حالا که 7 اردیهشته کار ماشده بود گریه ودعا والتماس هیچ پزشکی کاری براشون انجام نمیداد.این مرد بزرگوار با اون دستهای توانمندش قبول کردند که مادرم رو جراحی کنند.منکه ایشون رو بدرستی نمیشناسم فقط مطمئنم او با چنین خصوصیاتی از میان دعاهای ما مثل فرشته ها ظاهرشد و از طرف خدا بر روی زمین آمده تا دستان خدا برروی زمین باشد.امیدوارم مادر من هم مانند بیماران دیگر شفا بگیرد.از ایشون سپاسگذارم.اجرشون با صاحب اینماه آقا علی (ع)
13
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دهیک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بنده در چکاپ سونوگرافی شکم متوجه کیست شده بودم و دردی نداشتم بعد از جستجو و ویزیت توسط سایر جراحان و متخصصان گوارش دکتر فخار تشخیص دادند که فعلا نباید عمل کنم بعد از دوره 3 ماهه در سونوگرافی های بعدی کیست کوچک شده بود واقعا در زمان بحرانی حتما به پزشکان متخصص در همان رشته و تخصص مراجعه کنید در حالیکه پزشکان متخصص دیگر گفته بودند حتما باید عمل بشوم و حتی طحال ونیمی از پانکراس باید برداشته شودایشان حتی مدارک مرا در شورای پزشکان بیمارستان شریعتی مطرح کردونظربقیه همکاران دکتر فخار نیز همین بودممنونم ازایشان درود بر دکتر فخارنصیر باتشخیص درست
3
پسندیدن
ارسال
س م
سپیده مرتضوی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من سپیده هستم ودر سال 94 در شیراز پیوند کبد شدم وبد از دو ماه که از شیراز که خاستم بیام تهران بهم گفتن نمیخاد هر ماه برای چکاپ بیای شیراز گفتن همون تهران برو پیش دکتر فخار من 7 سال زیر نظر ایشون هستم بسیار دکتر مهربان خوش اخلاق بسار روحیه میده به مریضش هر مشکلی برا کبدم به وجود میاد ایشون باخونسردی تمام حلش میکنن به‌ شیراز زنگ میزنم میگن همون کاری که دکتر فخار میگن انجام بده انشلا خدا عمر باعزت وسلامتی به خودشون وخانواده محترمشون بده
5
پسندیدن
ارسال
ا ف
امیر فلاخویی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان نیکان غرب تهران
5.0
پزشک را توصیه میکنم
جناب دکتر فخار قطعا یکی از بهترین و متعهدترین پزشکان کشور هستند ایشان از مفاخری هستند که جامعه برای حفظ ایشون باید از تمام امکانات موجود استفاده کند میدانم که سلامتی بسیاری از بیماران را فراهم کرده آمد و جان بیماران متعددی همچون من را با علم و درایت و تلاش خود نجات داده‌اند .آرزو میکنم جامعه ما لیاقت حفظ ایشان را داشته باشد تا با ارتقای دانش و فن خود و دانشجویان یاد درخشانی در تاریخ پزشکی کشور بگذارند .برای این دانشمند آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
13
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار پزشک انسان و کار بلدی هستن ایشون همیشه در دسترس هستن ساعت 5 صبح تو آی سی یو بالا سر مریض هست ،پدرم رو عمل ویپل کردن پدرم هزار تا مریضی زمینه ای داشت قند تیروید مشکل ریه کم کاری کلیه ولی عمل کردن ایشون صرف نظر از اینکه کارشون عالیه و حتی اگر برای مریض کار هم نتونن انجام بدن بخاطر پیشرفته بودن مریضی ،ایشون کاندید انسانیت و اخلاق هست خدا عمر بلند با عزتی بهش بده که دستاشون روی زمین مصداق دستان خداوند متعال هست برای کمک به مریض ها
20
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر فخار انسانی بسیار متواضع در عین حال حاذق و کاربلد هستند خداوند دستانی چنین شفاگر را در میان مردم قرار داده تا قدرت معجزه‌اش را نمایان کند. زن برادرم تومور بدخیم کبد و روده داشت توسط تیم جراحی ایشون تابستان 1402 در بیمارستان کسرا تحت عمل جراحی قرار گرفتن و تا حالا که چند ماه گذشته خدا را شکر مشکلی ندارند انشاالله به طور همیشگی مثمر ثمر باشه و چنین پزشکانی عمر طولانی و با عزت داشته باشند همراه با تن سالم و دل خوش
2
پسندیدن
ارسال
م م
محسن میری
دهیک ماه پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام؛ بیمار بنده 13 سال در استان سیستان و بلوچستان شهرستان زاهدان تحت نظر دکتر بوده با بیماری سیروزکبدی با پلاکت خون پایین و جدیدأ که دیابت هم گرفته . سوال بنده اینه آیا کسی هست که دچار این بیماری بوده ؟باشه و تحت درمان دکتر فخار بوده؟ و نتیجه گرفته باشه؟؟؟ تو روخدا اگر کسی هست به بنده اطلاع بده یا شماره تماس بزارن ؟ من دنبال پزشک کار بلد عالی میگردم چه در تهران و چه در مشهد هر جا که خوب باشه به من معرفی کنید.
پسندیدن
ارسال
ص ا
صفرعلی الهی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان نیکان غرب تهران
0.0
پزشک را توصیه میکنم
باعرض سلام و ادب و احترام،از آقای دکتر که 100% راضی هستیم، به نظر می‌رسد که در مواردی نیاز هست باید آموزش داده شود،که وقتی نوبت کنسل می‌شود به تکرار،منشی وقت توضیح نمی دهد که چرا،خوب است که به راحتی توضیح کوتاه و واقعی که چرا نوبت به تکرار به تعویق می افتد خودتان عواقب اونو میدونید،نکته دیگر اینکه صندوقهای مربوطه هم توضیحی در خصوص بیمه داربودن فرد مراجعه کننده،توضیحی نمی دهند و،،،،،،
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من افخم سلطانی هستم از تبریز . خواستم از زحمات دکتر تشکر و سپاسگذاری کنم کیست اندازه 4 کیلویی در پانکراس داشتم اول خدا بعد اقای دکتر فخار عزیز با زحمات بسیار زیاد برایم عمل جراحی انجام داد.استاد عزیزخیلی سپاسگذارم که زندگی دوباره برایم بخشیدی .تا اخر عمر دعا گو و سلامتی خودتان و خوانواده محترم را از خداوند خواهانم .دست بوستان هستم .
6
پسندیدن
ارسال
ا ب
الف بهزادی
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من در بدترین شرایط روحی وجسمی در سن 38 سالگی اردیبهشت 99بهشون مراجعه کردم. دکتری دلسوز و کاربلد که با دستهای معجزه گرشون نجاتم دادند . من عمر دوباره و نگاه و نگرش دوباره به زندگی ام رو مدیونشونم . البته هنوز هم تحت درمانم . ولی جراحی ایشون نقطه عطف زندگی من شد. از معدود پزشکانی هستند که مسائل مادی براشون اولویت نیست منت
5
پسندیدن
ارسال

دکتر نصیر فخار، فلوشیپ پیوند کبد در شهر تهران است. مطب دکتر نصیر فخار در تهران،ضلع شمالی اتوبان همت، روبروی پارک جوانمردان بیمارستان نیکان غرب واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-29124101 تماس بگیرید.

تاکنون 92K نفر از پروفایل دکتر نصیر فخار، فلوشیپ پیوند کبد بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (338 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 289 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نصیر فخار در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ پیوند کبد ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نصیر فخار، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نصیر فخار: تهران، تهران،ضلع شمالی اتوبان همت، روبروی پارک جوانمردان بیمارستان نیکان غرب
  • تلفن مطب دکتر نصیر فخار: 021-29124101
  • تخصص دکتر نصیر فخار: فلوشیپ جراحی هپاتوبیلیاری و پیوند کبد
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل