ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
87K
دکتر اسماعیل فخاریان

اسماعیل فخاریان

شماره نظام پزشکی: 8965897845
جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات
4.2
از ۵
رضایت (185 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کاشان - خیابان رجائی
کاشان - بلوار قطب راوندی-مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی-کد پستی 87159/81151
بیمار گرامی جهت پیگیری نوبت لطفا 30 دقیقه قبل از نوبت خود در مرکز درمانی حضور داشته باشید
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی اسماعیل فخاریان را داشته است.

نظرات در مورد اسماعیل فخاریان

4.2
از ۵
رضایت (185 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.2
درصد رضایت کاربران ویزیت شده در هریک از مراکز شما:
Loading...
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ط ب
طاهره باقری
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ایشون جراح پنجه طلای کاشان هستن. برعکس جراحای دیگه آخرین پیشنهادشون ب بیمار جراحیه. قشنگ برات توضیح میدن ک در چ سطح از بیماری هستی و اگر رعایت نکنی ب کدوم سطح میرسی.توضیحاتشون آروم و شمرده و قابل فهم برای عموم هست ن کلمات قلمبه سلمبه پزشکی. و مهمترین نکته اینکه بسیار خاکی هستن برعکس جراحای دیگه و همه مراکز درمانی چ خصوصی چ دولتی خودشون عمل میکنن .بیشتر جراحا بخاطر پول فقط بیمارستان خصوصی عمل میکنن وقتی میگی بیمارستان عمومی میگن اونجا دستیارام عمل میکنن زیر نظر من.ولی ایشون بنا برخاسته بیمار و توانش هر جا ک بیمار خاست عمل و انجام میدن.بسیار پر حوصله و کار درست و جراح حاذق و توانایی هستن. من پیش پزشکای تهرانم رفتم وقتی گفتم از کاشان اومدم همشون دکتر فخاریان و پیشنهاد دادن برا عمل ک تو شهر خودم باشه ک راحت باشم و از جانب جراحم خیالم راحت باشه ک ایشون عالین.
10
پسندیدن
ارسال
ق ن
قاسم نصراله زاده
ویزیت شده
هشت ماه پیش
|
بیمارستان نقوی کاشان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
امکانات رفاهی که بسیار ضعیف هست ، مدت زمان انتظار واقعا زیاده و حداقل باید دو ساعت معطل بشی ، منشی که به هیچ عنوان پاسخ گوی تلفن نیست ، رفتار پرسنل قلدر منشانه و طلب کارانه ، مث همه بیمارستان های دولتی ولی خود جناب دکتر بسیار صبورانه و دلسوزانه راجع به بیماری و نحوه درمان پاسخ دادند .
1
پسندیدن
ارسال
آ د
آمنه داستار
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر فخاریان پزشک باتجربه و بسیار خوبی هستند. ایشون چندین سال قبل سر مادر منو جراحی کردند. حدودا یک سال پیش هم سر پدرم رو..... به هیچ عنوان نشانه ای از درد و بیماری قبلی رو دیگه ندارند. خلاصه هر چی از کار بلدی ایشون بگم کم گفتم.... انشاءالله که همیشه سالم و تندرست باشند.
7
پسندیدن
ارسال
ک ب
کژال باباخانی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام.من دیسک پنجم پاره شده بود وداخل نخاعم شده بود آقای دکتر عمل اورژانسی برام نوشتن.یک ساعت بعد از اینکه به هوش اومدم خودم تونستم راه برم الان یک ماهی میشه عمل کردم که خداروشکر خیلی حالم بهتر شده.خیلی خیلی دکتر خوب و با تجربه‌ای هستن
2
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
ده ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام دکتر بسیار با تجربه و خوب و خوش اخلاق می باشد از عمل جراحی ایشان در بیمارستان نقوی بسیار راضی بوده اما حیف از اخلاق و رفتار خوب این دکتر که چنین منشی بد بد بد و بد اخلاق و بد دهن دارد که باعث ضعف کار پزشکی دکتر شده است
پسندیدن
ارسال
ع ا
علی اصغر سبزه ای
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دوناه پیش براثر تصادف مهره t12 و L1دچار آسیب شدید وبه تشخیص آقای دکتردچار شکستگی گردیده وتجویز دکتر اساراحت دوماهه و بستن کمربند ویژه بودنزدیک به دوناخ استراحت بهتر شده ام و الان نیاز به معاینه مجدد دارم
2
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دیسک کمر پسرم را عمل کرد خوب بود حالا این پسرم که سربازه فردا شب برای عمل دیسک بستری میشود چقدر باید غصه بخورم اول به خدا بعد هم به دستان پرکفایت دکتر فخاریان می سپارمش
1
پسندیدن
ارسال
س ق
سمیه قنایی
ویزیت شده
سه ماه پیش
|
بیمارستان نقوی کاشان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خیلی خوش رفتار و خوش برخورد بود عالی بودن. داروهایی ک دکتر تجویز کردن خیلی خوب بود.درضمن ک دکتر چقدر خوب راهنمایی و مشاوره دادن.بسیار سپاسگزارم.
پسندیدن
ارسال
ف ل
فاطمه لطفی
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من امروز پیش آقای دکتر فخاریان در بیمارستان نقوی خیلی خوب معاینه می‌کنه دقیق و با حوصله برام توضیح داد من واقعا از کار ایشون راضی هستم
1
پسندیدن
ارسال
م ح
مژگان حدادی
هشت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
کیفیت درمان بسیار عالی بود حدود یک ماه بعد از عمل تحت درمان بودم نحوه برخورد دکتر بسیار عالی وحدت پسندانه بود خدا پدرومادرشو بیامرزه
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
اسماعیل فخاریان

دکتر اسماعیل فخاریان، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر کاشان است. مطب دکتر اسماعیل فخاریان در خیابان رجائی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-55451515 تماس بگیرید.

تاکنون 87K نفر از پروفایل دکتر اسماعیل فخاریان، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (185 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 148 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر اسماعیل فخاریان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر اسماعیل فخاریان فردا 8:48 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر اسماعیل فخاریان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر اسماعیل فخاریان: کاشان، خیابان رجائی
  • تلفن مطب دکتر اسماعیل فخاریان: 031-55451515
  • تخصص دکتر اسماعیل فخاریان: جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل