ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
963
دکتر رضا رضائی

رضا رضائی

شماره نظام پزشکی: 1261998
فلوشیپ جراحی زانو
100%
رضایت (3 نظر)

آدرس و تلفن تماس

رشت - رشت - میدان یخسازی - بلوار شهید افتخاری - بیمارستان بین المللی قائم (عج)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضا رضائی را داشته است.

نظرات در مورد رضا رضائی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
مکرم
ویزیت شده
5 ماه پیش | بیمارستان بین المللی قائم عج
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام خدمت سروران عزیزوبزرگوار...جناب دکتررضائی پزشکی حاذق وبااخلاق وبسیارخوش برخوردبوده وبه درد دلهای بیمارباتمام وجودگوش می‌دهند خداوند متعال یارو یاور ایشان بوده و همیشه سالم موفق باشند مطب ایشان بسیارشیک و ازهمه امکانات‌ رفاهی نیز برخوردار میباشد منشی مطب ایشان فردی بسیار باشخصیت و خوش برخوردمیباشد.باتشکرمزرعی هستم بیمار اقای دکتر رضائی
پسندیدنگزارش
ارسال
ه
هومن
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان بین المللی قائم عج
پزشک را توصیه می‌کنمقشنگ منو نشوند تو سیستم عکس رباط زانومو زوم کرد نشونم داد کجاش پاره شده و چند درصد پارگی داره و تشریح کرد محسوس مثل معلم و دانش اموز. و فهمیدم چمه و دردم چیه دکتر های قبلی حتی توضیح هم نمیدادن دمش گرم من که حال کردمم
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
رضا رضائی

دکتر رضا رضائی، فلوشیپ جراحی زانو در شهر رشت است. مطب دکتر رضا رضائی در رشت - میدان یخسازی - بلوار شهید افتخاری - بیمارستان بین المللی قائم (عج) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-33565011 تماس بگیرید.

تاکنون 963 نفر از پروفایل دکتر رضا رضائی، فلوشیپ جراحی زانو بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رضا رضائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر رضا رضائی امروز 10:33 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی زانو ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رضا رضائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رضا رضائی: رشت، رشت - میدان یخسازی - بلوار شهید افتخاری - بیمارستان بین المللی قائم (عج)
  • تلفن مطب دکتر رضا رضائی: 013-33565011
  • تخصص دکتر رضا رضائی: فلوشیپ جراحی زانو
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل