ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
39K
دکتر میر احمد موسوی

میر احمد موسوی

شماره نظام پزشکی: 41461
فوق تخصص ارتوپدی
متخصص ارتوپدی
93%
رضایت (325 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، شماره 6
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی میر احمد موسوی را داشته است.

نظرات در مورد میر احمد موسوی

93%
رضایت (325 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا ک
ابوالفضل کیامنفرد
ویزیت شده
1402/06/01 | کلینیک بیمارستان نیکان
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر موسوی جزو نوادر پزشکی از نظر تخصص ، اخلاق ، تواضع و در یک کلام جزو خاصان در جراحی و اخلاق و انسانیت هستن. فرزند 18 ساله من در ناحیه دو دست دچار آسیب و خونریزی بسیار شدید شد و به ما گفته بودند بین دو دست و جان جگرگوشه مان یکی را باید لنتخاب کنیم ولی به لطف بی حد پروردگار ، بدون شناخت و اطلاع قبلی ما فردی چون آقای دکتر میر احمد موسوی که همان ساعت در آستانه نیمه شب در اتاق عمل بودن و عمل با وجود ضربه و پارگی حدود 15 تاندون دو دست ، با موفقیت انجام شد. ایشان در کنار تخصص منحصر بفردشون ، بسیار بسیار و باز هم بسیار بااخلاق و متواضع و صبورند. فقط خدا می دونه چطور دعاشون می کنیم. بیمارستان نیکان هم باوجود هزینه بسیار بالای درمان ، خدمات خوبی ارائه می دن.
6پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/27
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی ارتوپدی
همسرم 13 سال پیش یه دکتر عمل کرده بود دستش رو بد عمل کرده بود، ب حدی ک دستش بالا وپایین نمیشد ونمیتونست هیچ کاری باهاش انجام بده، چند دکتر دیگه هم نشون دادهمه نظر شون این بود، ک دستت و خراب کردن وهیچ کاریش نمیشه کرد تا اینکه خداروشکر توسط دکتر سید احمد موسوی عمل شد والان شده مثل روز اول، بی نهایت ازشون ممنونم انشاءالله خدا سلامتی وعمر طولانی همراه باسلامتی ب خودش وخانواده اش بده، وهمچنین دکتر بسیار بااخلاق باشخصیت، مهربان، صبورو بی نظیر،وبرخلاف بعضی پزشک ها ک فقط دنبال پول هستن اصلا مادیات براش مهم‌نیست
4پسندیدنگزارش
ارسال
ا ک
ابوالفضل کیامنفرد
آقای دکتر موسوی جزو نوادر پزشکی از نظر تخصص ، اخلاق ، تواضع و در یک کلام جزو خاصان در جراحی و اخلاق و انسانیت هستن. فرزند 18 ساله من در ناحیه دو دست دچار آسیب و خونریزی بسیار شدید شد و به ما گفته بودند بین دو دست و جان جگرگوشه مان یکی را باید لنتخاب کنیم ولی به لطف بی حد پروردگار ، بدون شناخت و اطلاع قبلی ما فردی چون آقای دکتر میر احمد موسوی که همان ساعت در آستانه نیمه شب در اتاق عمل بودن و عمل با وجود ضربه و پارگی حدود 15 تاندون دو دست ، با موفقیت انجام شد. ایشان در کنار تخصص منحصر بفردشون ، بسیار بسیار و باز هم بسیار بااخلاق و متواضع و صبورند. فقط خدا می دونه چطور دعاشون می کنیم.
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/29
پزشک را توصیه می‌کنمجناب آقای دکتر میر احمد موسوی پزشک بسیار خوب و مجرب و خوش اخلاق و صادق هستند . دو انگشت بنده یکی از بند یک و یکی از بند 2 قطع شده بود . با عمل جراحی آقای دکتر هر انگشت بنده حدود دو سانتیمتر بلندتر شد . بنده چون حدود 60 سال سن دارم رشد و استخوان سازی ضعیف است . این عمل برای گروه های سنی کودک , نوجوان و جوان پیشنهاد می کنم .
4پسندیدنگزارش
ارسال
ص ا
صدیقه ایمانی
ویزیت شده
1402/06/13 | کلینیک بیمارستان نیکان
پزشک را توصیه می‌کنممطب خیلی شلوغه و شرایطی شبیه سایر مطبهارو داره و‌پرسنل واقعا سرشون شاوغه و من در این زمینه اظهار نظری نمیکنم. اما دکتر خودش فوق العاده اس در تشخیص و‌درمان و اخلاق . از خدا میخوام این پزشک حاذق رو برای مردم سرزمینم نگه داره و هر بلا و بدی رو از روح بزرگ و جسم توانمندش دور کنه .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ف م
فرهاد معروفخانی
ویزیت شده
4 ماه پیش | کلینیک بیمارستان نیکان
پزشک را توصیه می‌کنمنوبت دهی عالی بود ،برخورد پزشک وپرسنل عالی بود با این‌که شلوغ بود ولی سالن انتظار فوق العاده منظم و محیط آرام وبدون تنش بود . همه پرسنل به تمامی سوالات بنده با حو صله وکامل پاسخ دادند .واقعا"سپاسگزارم . وحتما"ادامه درمانم رو در این کلینیک ادامه خواهم داد.
پسندیدنگزارش
ارسال
س س
ستاره سیفی پرگو
ویزیت شده
2 ماه پیش | کلینیک بیمارستان نیکان
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه ویزیت خوب نیست خیلی دنگ و فنگ داره ، بهتر بود منشی همونجا به روش خیلی سنتی پذیرش میکرد نوبت میداد و هزینه رو دریافت میکرد دوتا دستگاه گذاشتند برا چی ، به جای اینکه کار مریض رو و ساده کنند پیچیده میکنند دکتر عالیه
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
علی
ویزیت شده
1402/06/07 | کلینیک بیمارستان نیکان
پزشک را توصیه می‌کنمدر بیمارستان خیلی برای وقت بیماران احترام قائل نیستند و هر بار مراجعه بیش از یک ساعت و نیم معتلی داره، که واقعا طاقت فرسا و طولانی هست، رفتار پزشک بسیار خوب و محترمانه می باشد و تجربه ویزیت خوبی را با جناب دکتر داشتم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ج
جمشید
ویزیت شده
1402/05/12 | کلینیک بیمارستان نیکان
پزشک را توصیه می‌کنمسلام و عرض ادب ضمن عرض خسته نباشید به تمامی عزیزان کادر درمان بیمارستان نیکان اقدسیه این بیمارستان از تمامی جهات ( امکانات ، برخورد کادر درمان و پزشکان ، ویزیت به موقع و .... ) از بیمارستان های بسیار خوب تهران می باشد
2پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نرگس
ویزیت شده
1401/07/18 | کلینیک بیمارستان نیکان
پزشک را توصیه می‌کنممن اولین بار بود پیش ایشون ویزیت شدم از برخورد آقای دکتر بسیار راضی بودم فعلا تحت درمانم تا ببینیم خدا چی میخواد.من کلا از کادر نیکان خیلی راضی هستم و همیشه مشکل درمانی داشته باشم به نیکان مراجعه میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
احمد
1402/03/07
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی ارتوپدی
جداازتخصص خوبشان انسان شریف ومتعهدباصفات اخلاقی من10سال پیش تاندون عصب دست پیششون انجام دادم توهزینه هم کمترین هزینه روگرفتن چون ازشهرستان میومدم شماره موبایل بهم دادکه اذیت نشم
1پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
میر احمد موسوی

دکتر میر احمد موسوی، فلوشیپ جراحی دست در شهر تهران است. مطب دکتر میر احمد موسوی در اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، شماره 6 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-29120000 تماس بگیرید.

تاکنون 39K نفر از پروفایل دکتر میر احمد موسوی، فلوشیپ جراحی دست بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (325 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 275 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر میر احمد موسوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر میر احمد موسوی 23 خرداد 12:48 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی دست ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر میر احمد موسوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر میر احمد موسوی: تهران، اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، شماره 6
  • تلفن مطب دکتر میر احمد موسوی: 021-29120000
  • تخصص دکتر میر احمد موسوی: فوق تخصص ارتوپدی/ متخصص ارتوپدی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل