ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
92K
دکتر  یاسر صالحی نجف آبادی

یاسر صالحی نجف آبادی

شماره نظام پزشکی: 111920
فوق تخصص خون و سرطان بالغین
94%
رضایت (640 نظر)
زمان نوبت دهی پزشک به پایان رسیده است.
زمان اعلام نوبت های جدید: امروز 7:45 صبح

آدرس و تلفن تماس

شهرکرد - خیابان شریعتی . روبروی اداره دارایی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی یاسر صالحی نجف آبادی را داشته است.

نظرات در مورد یاسر صالحی نجف آبادی

94%
رضایت (640 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س
سمیه
ویزیت شده
1401/10/26 | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام خدمت همه ی عزیزان.دکترصالحی پزشکی فوق العاده باتجربه صبورخوش اخلاق وعالی هستن درکارشون دقیق ومصمم هستن بسیارمسوولیت پذیرند من سخت کوشی وتلاش ایشون رودرامرطبابت واااقعاتحسین می کنم بعدازامید به خداباروحیه ای که ایشون به من دادن تونستم به سلامتیم امیدوارباشم که باتوکل به خدا همت ایشون وتمامی پرسنل زحمت کش بیمارستان تونستم سلامتیم روبه دست بیارم .یه چیزدیگه ،توبیمارستان که بستری بودم خیلیاروحیه منودرخصوص بیماریم تضعیف می کردن ولی من هممیشه بعدازامیدبه خداهرروزروبه این دلیل تموم می کردم که ایناهیچچن فرداصبح آقای دکترباروحیه ای بشاش وامیدوارانه میادومنوازسلامتیم مطلع می کنه که فقط به سلامتیم شوهرم وبچه هام فکر کنم خداشاهده همین باعث شدمن انگیزه پیداکنم .هرکس ایشون روبه عنوان پزشکش انتخاب کرده وااقعا کاردرستی کرده مطمعن باشه صددرصد درمان میشه .خداهمیشه ایشون روسلامت وتندرست حفظ بفرمایندوهرچه ازخدامی خواهندبه ایشون 1000برابربدهن .سلامت باشد
نمایش نظرات بیماران
12پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
چطور میتونم نوبت اینترنتی بگیرم ؟
ا
ابوالفضل
ویزیت شده
1400/08/29 | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوب بود.خوش اخلاق بودند . خوب معاینه کردند. نوبتگیری در نرم افزار موبایلی خوب بود. مطابق نوبت ارایه شده مقرر گردید ساعت 13در محل باشیم اماساعت 14و10دقیقه داخل رفتیم البته نوبت اول بودیم همین تاخیر اولیه تجمع بعدی مریض‌ها را دارد شبکه بهداشتی در شرایط کرونایی باید قادر باشد نوبت‌ها را که همیشه بی‌نظم بوده کمی منظم نماید . البته بعید میدانم شما موفق باشین کار شوید ظاهراً خودتان هم بدتان نمی‌آید اطراف کارتان اینهمه شلوغ باشد. باویزیت خوب دکتر هم حالم فعلا خوب است. نهایتا برای همه چیز متشکریم و خسته نباشید.
7پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
دکتر بسیار منطقی باحوصله متدین با وجدان ومتخصص خدا خیرشان دهد
ا چ
اعظم چراغی شمس آبادی
ویزیت شده
1400/09/17 | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنمدکتربسیارپزشک باتجربه،باحوصله ،وبااخلاق،مهربان ودلسوزهستن،وبه صحبت‌های بیماراشون کامل گوش میدن وواقعابرای بیمارانشان وقت میگذارن وبهترین روش درمان راانتخاب میکنن.من توسط دکترهلاله نیکبخت که تهران هستن جواب شدم وایشون به من گفت که درمانت هیچ فایده ای نداره ولی وقتی توسط یکی ازپزشکان به دکترصالحی معرفی شدم ایشون باصبروحوصله بهترین روش درمان رابرام انتخاب کردن وجواب گرفتم،الان هم حالم خیلی بهتره وامیدوارم کامل جواب بگیرم.چون به دکترصالحی واقعاایمان کامل دارم.
نمایش نظرات بیماران
8پسندیدنگزارش
ارسال
ف د
فاطمه درخشان
باسلام دکتربسیارخوبی هست فقط ب سختی نوبت گیرمون میادمن الان دوهفتس نوبت گیرم نمیاد
س
سیما
ویزیت شده
1402/04/01 | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام ، بنده چندین سال بود که درگیر این بیماری بودم اما متاسفانه تشخیص اشتباه باعث شد بیماری من تشدید بشه اما با لطف خداوند متعال و تشخیص درست دکتر صالحی الان رو به بهبودی هستم و با داروبیماریم تحت کنترل هست و این رو اول لطف خدا وبعد تشخیص درست دکتر صالحی می دو نم. ایشون دکتری توانمند ، خوش اخلاق ، با وجدان و متعهد هستند واز خداوند برای ایشان سلامتی و تندرستی و موفقیت در کارشان را می خواهم .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ه ا
هانیه امانی
ویزیت شده
یک هفته پیش | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر صالحی مردی به شدت خوش قلب و با اخلاق هستن. هرچی از کرامات ایشون بگم کم گفتم. از نظر سطح علمی هم فوق العاده اند. و مهمتر از همه فروتنی و تواضع ایشونه که باعث میشه بهترین دکتری باشن که تو عمرم دیدم. رفتار بعضی منشی ها زیاد جالب نیست و دکتر به این خوبی نباید منشی های عقده ای داشته باشه.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
ابراهیم
ویزیت شده
1400/05/18 | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام واقعا می توان گفت جزو محدود درمانی بود که با تلفن همراه خود برای هماهنگی با مراکز آندوسکوپی و... برای بیمار تماس می گرفت و سفارش و نوبت می گرفت و مدت ویزیت طولانی مدت و سوالات متعدد و با حوصله به کل سخنان بیمار گوش می دهد ممنون از حسن اخلاق و وجدان کاری آقای دکتر صالحی نجف ابادی
4پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فرشید
افرین بر دکتر
د ن
دکتر نسرین بابادائی
1400/02/26
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام.آقای دکتر صالحی پزشک بسیار حاذق، با اخلاق، با سواد،عالی و با حوصله.بیماران را تک تک ویزیت میفرمایند. با طمانینه وقت کافی براشون میگذارند. به همراه مداوای موثر، قوت قلب و روحیه را به بیماران برمیگردونند. توصیه میکنم حتما ویزیتشون را تجربه کنید.انشاالله همیشه سلامت و موفق باشند.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فرشید
ایشالله همیشه تندرست باشن
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/18
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سرطان لنفوم
دکتر کارشون عالیه یکی از ملائک روی زمینه .بسیار دقیق و دلسوز و پیگیر هرچی از خوبی این دکتر بگم کمه . و ایشون در کلینیک سه تا منشی خانم داره اون که از همه تپل تره خیر وبهره نبینه .اصلا نه درک داره نه شعور ولی اون دوتا مخصوصا قد کوتاهه خدا براش خوش بخواد خیلی درک داره
2پسندیدنگزارش
ارسال
خ
خدیجه
ویزیت شده
1400/12/18 | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من مدتی بیمار دکتر هستم از کار ایشون بسیار راضی هستم امیدوارم خداوند به بیماران لباس عاقیت بپوشاند و به اقای دکتر عمر با عزت عطا نماید فقط اگر کمی وقت ویزیت گرفتن بیشتر باشه بیماران راحت تر میتوانن نوبت ویزیت را دریافت کنند با تشکر از شما
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اشرف
ویزیت شده
1401/10/14 | کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امام علی (ع ) شهرکرد
پزشک را توصیه می‌کنمسلام ، وقتتون بخیر . رفتم پیش اقای دکتر صالحی ، بسیار دکتر خوب و با اخلاقی هستن ، در نهایت ارامش خیلی خوب و کامل سوال پرسیدن و حرفهام را شنیدن و خیلی خوب راهنماییم کردن ، پرسنل هم برخورد خوبی داشتن . در کل همه چی خوب بود و عااالی . با نهایت تشکر .
1پسندیدنگزارش
ارسال
پ
پریوش
جناب دکتربسیارصبورانه معاینه فرمودند وبسیار متبحردرکارشون بودند بنده 1ساله که درگیر غدد لنفاوی هستم وخیلی مطبها ودرمانگاههارفتم با اینکه دفعه اولم بود توسط ایشون ویزیت شدم ولی توضیحات وراهنماییهاشون خیلی برای من کمک کننده هست با اینکه درکلینیک دولتی بودند نه درمطب شخصیشون امابسیار رفتارشون محترمانه ودرمان وتوصیحاتشون کامل بود.امیدوارم ایشون سالم وسلامت باشند وموفق در کارهاشون خداوند بهترینهارابراشون رقم بزنه
پذیرش۲۴
یاسر صالحی نجف آبادی

دکتر یاسر صالحی نجف آبادی، فوق تخصص خون و سرطان بالغین در شهر شهرکرد است. مطب دکتر یاسر صالحی نجف آبادی در خیابان شریعتی . روبروی اداره دارایی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 0383155 تماس بگیرید.

تاکنون 92K نفر از پروفایل دکتر یاسر صالحی نجف آبادی، فوق تخصص خون و سرطان بالغین بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (640 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 584 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر یاسر صالحی نجف آبادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر یاسر صالحی نجف آبادی فردا 2:49 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص خون و سرطان بالغین ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر یاسر صالحی نجف آبادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر یاسر صالحی نجف آبادی: شهرکرد، خیابان شریعتی . روبروی اداره دارایی
  • تلفن مطب دکتر یاسر صالحی نجف آبادی: 0383155
  • تخصص دکتر یاسر صالحی نجف آبادی: فوق تخصص خون و سرطان بالغین
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل