اشتراک گذاری
24K
بیمارستان امید مشهد

بیمارستان امید مشهد

0 تخصص پزشکی
پزشک فعال: 0
لیست پزشکان
پزشکی یافت نشد.
آدرس و تلفن تماس
مشهد - بیمارستان امید
درباره مرکز درمانی

بیمارستان امید مشهد در زمینی به مساحت 2200 مترمربع در سال 1368 افتتاح و به دانشگاه علوم پزشکی مشهد واگذار شد.

این مرکز درمانی یکی از تخصصی ترین مراکز درمان و پیگیری مبارزه با سرطان در کشور می باشد که پاسخگوی حدود 8000 بیمار در مشهد و سایر استان های مجاور می باشد.

بیمارستان امید مشهد با انجام عمل های درمانی نادر بیماران سرطانی یکی از پیشرو ترین مراکز درمانی در زمینه درمان سرطان در کشور به حساب میرود و مورد استقبال گسترده بیماران قرار گرفته است و در حال ارائه خدمات با 110 تخت فعال می باشد.

 

بخش های بستری بیمارستان امید مشهد:

انکولوژی - اورژانس - جراحی عمومی - انکولوژی - ICU جنرال

 

کلینیک های تخصصی بیمارستان امید مشهد:

درمانگاه ENT - درمانگاه جراحی عمومی - درمانگاه زنان و زایمان - درمانگاه روانپزشکی - درمانگاه انکولوژی - درمانگاه دندانپزشکی - درمانگاه اورژانس - مشاوره تغذیه

 

پاراکلینیک های تخصصی بیمارستان امید مشهد:

شیمی درمانی - روانشناسی (مشاوره پرستاری و روانشاسی) - داروخانه - رادیوتراپی نیمه عمقی - شتاب دهنده خطی - رادیولوژی - آزمایشگاه طبی - سونوگرافی - ماموگرافی - آزمایشگاه پاتولوژی – ایمونوهیستوشیمی

 

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان امید مشهد:

بانک ملت – بانک صنعت ومعدن – بیمه معلم - بیمه رازی – بیمه کمک رسان - بیمه ایران – بیمه اتیه سازان حافظ – بیمه البرز – بیمه دانا -  بیمه اسیا - بیمه سینا - بیمه شهرداری - بیمه پارسیان -  صدا و سیما – بیمه ارمان – بانک تجارت - بانک توسعه صادرات - بانک سپه - بانک ملی - بانک مرکزی - بانک کشاورزی – بانک مسکن

این صفحه به عنوان وب سایت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان امید مشهد جهت مشاهده خدمات و دریافت نوبت آنلاین پزشکانی که در این مرکز درمانی در حال ارائه خدمات درمانی هستند از طریق پذیرش ۲۴ طراحی و ارائه شده است. البته ممکن است در حال حاضر رزرو نوبت برخی از پزشکان فوق غیرفعال باشد که این موضوع وابسته به تصمیم مرکز در ارائه نوبت گیری بوده است؛ با این وجود شما می توانید از قابلیت مشاوره آنلاین پذیرش۲۴ استفاده کنید. بیش از 500 پزشک متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره پزشکی به صورت تلفنی و متنی هستند. همچنین برای کاربری بهتر و راحت تر مشاوره می توانید اپلیکیشن پذیرش۲۴ را دانلود و نصب کنید.

به طور معمول شما در این صفحه امکان مشاهده رزومه، آدرس مطب ، شماره تلفن تماس، پیج اینستاگرام ادرس کانال تلگرام و سایر راه های ارتباطی با دکتر که از ایشان در دسترس می باشد را خواهید داشت.

همچنین میتوانید در بخش نظرات، تجربه خود در ارتباط با خدمات بیمارستان امید مشهد را به اشتراک گذاشته و نظرات دیگر کاربران را در مورد این مرکز و پزشکان آن بخوانید.

ما قدردان اعتماد شما به پذیرش۲۴ به عنوان گسترده ترین ابزار الکترونیک ارتباط بین پزشک و بیمار هستیم. لطفا در صورتی که اطلاعات ارائه شده در این صفحه نیاز به اصلاح دارد با مراجعه به صفحه پشتیبانی و یا تذکر به پزشک و یا پرسنل مرکز درمانی این موضوع را به ما اطلاع دهید.

خانه
جستجو
نوبت های من
پروفایل