ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
17K
دکتر آیدین یعقوبی نوتاش

آیدین یعقوبی نوتاش

شماره نظام پزشکی: 118293
فلوشیپ جراحی کولورکتال
76%
رضایت (69 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی بیمارستان شریعتی
لازم به ذکر بیماران باید اطلاعات خود را بصورت درست وارد نمایند و مسولیت هرگونه اطاعات غلط با خود بیمار می باشد. اطلاع رسانی لغو نوبت درمانگاه از طریق پیامک به بیمار، صورت می گیرد.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آیدین یعقوبی نوتاش را داشته است.

نظرات در مورد آیدین یعقوبی نوتاش

76%
رضایت (69 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.9
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.3
مهارت و تخصص پزشک
4.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا ق
اعظم قنبری
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خیلی خوبیه وتا مطمئن نشه عمل نمیکنه من راضی هستم ومنتظرم وقت عمل بزارند دکتر خیلی خیلی مهربانی هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی کولون و رکتوم
به شدت توصیه میکنم تیم قوی با مدیریت دکتر یعقوبی تشکیل کمیسیون برای بیمار ما به دستور ایشان و عمل جراحی فوق العاده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممریض ما سرطان روده داشت اما چون سکته قلبی کرده بود جایی قبول نمی کردند که توسط استاد عمل شد خیلی خیلی ممنون و قدردان ایشان هستیم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت ومهارت جراحی ایشان ستودنی است ولی برای مراجعه . مشکلات زیادی وجود دارد. منظورم دریافت نوبت برای درمان نهائی.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمتقریبا هشت و نیم ماه طول درمان بیمار ما طول کشید تمام مریضای آقای دکتر مبتلا به سرطان هستند که معمولا چند جا مراجعه کرده اند بیمار ما را کسی قبول نمیکرد دو نوبت عمل کردند و خدا راشکر جواب گرفتیم از ایشان ممنونم
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محمد
ویزیت شده
4 ماه پیش | بیمارستان شریعتی تهران
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسین
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممتاسفانه تا به حال دکتر را ندیدیم فقط توسط دستیارها ویزیت شدن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدرود خدمت دوستان بیشترین مشکل من عدم دسترسی به آقای دکتر بوده چون درمانگاه بیمارستان شریعتی بسیار شلوغ میباشد و ایشون یک روز در هفته برای چند لحظه ای تشریف میارند و در ادامه ویزیت مریضهای جراحی شده رو به دانشجویان خودشون میسپرند و این اصلا برای مریضها قابل اعتماد نیست که دانشجویان در حال تحصیل پاسخگوی مشکلات جدی ما بعد از جراحی باشند . ای کاش آقای دکتر مطب خصوصی داشتند و پس از جراحی مریضها رو در مطب میپذیرفتند . چون این یک مشکل جدی برای مریضها هست .
پسندیدنگزارش
ارسال
ط
طاهره
1402/07/13
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
ویزیت شده
1402/07/08 | بیمارستان شریعتی تهران
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی وقت برای مریض میذارن وبیماری رو تقریبا توضیح میدهن ولی مختصر
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر آیدین یعقوبی نوتاش، فلوشیپ جراحی کولورکتال در شهر تهران است. مطب دکتر آیدین یعقوبی نوتاش در تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی بیمارستان شریعتی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-67395151 تماس بگیرید.

تاکنون 17K نفر از پروفایل دکتر آیدین یعقوبی نوتاش، فلوشیپ جراحی کولورکتال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 76٪ مراجعین (69 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 43 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آیدین یعقوبی نوتاش در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آیدین یعقوبی نوتاش امروز 8:45 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی کولورکتال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آیدین یعقوبی نوتاش، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آیدین یعقوبی نوتاش: تهران، تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی بیمارستان شریعتی
  • تلفن مطب دکتر آیدین یعقوبی نوتاش: 021-67395151
  • تخصص دکتر آیدین یعقوبی نوتاش: فلوشیپ جراحی کولورکتال
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل