ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
42K
دکتر دکتر امید پیرحاجی

دکتر امید پیرحاجی

شماره نظام پزشکی: 147959
متخصص چشم‌پزشکی
79%
رضایت (160 نظر)
پزشکان آنلاین چشم پزشکی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران -
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر امید پیرحاجی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر امید پیرحاجی

79%
رضایت (160 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.7
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

آ
آرش
1401/10/24
پزشک را توصیه می‌کنمخوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حدیثه
1401/10/10
پزشک را توصیه می‌کنمخوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فرشته
1401/08/28
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام‌ زودنخسه‌رامیپیچد‌ممنون‌ازشون
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مینا
1401/08/26
پزشک را توصیه می‌کنمویزیت عالی بود..همگی خوب بودن ممنونم ازشون
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محمدرض
1401/08/14
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
س ع
سید علی
1401/08/12
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سایه
1401/07/24
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و عرض احترام. خداقوت. ویزیت های بسیار نزد جناب دکتر داشته ام . نظرات خود را برای هر یک از آنها ثبت میکنم که بیماران عزیز هم بدانند ، با هر بار مراجعه نتیجه منفی ای بوجود نیامد و دکتر هوشمندانه و با دانش و مهارت ستودنی معاینه میکنند و به سوالات با آرامش و دقت تمام پاسخ می‌دهند . از معاینه های ماهرانه جناب دکتر پیر حاجی تا اکنون کمال تشکر را دارم. امید است شما دوستان هم بهترین انتخاب را داشته باشید و در سلامتی کامل باشید.
پسندیدنگزارش
ارسال
ص
صبا
1401/07/18
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: قرنیه چشم
سلام و عرض ادب خدا قوت خدمت پزشک و متخصص خوب و حرفه ای جناب پیرحاجی. بنده برای معاینه چشم نزد ایشان مراجعه کردم که با معاینه ایشان متوجه شدم مشکل قرنیه دارم، تقریباً 7 ماه از تشخیص بنده می گذرد و تا به حال بسیار پیگیر درمان و معاینه چشم بنده بودند و در این زمینه و مشکل چشم ام خیلی خوب راهنمایی ام کرده اند. متاسفانه خیلی از پزشکان برای بیماران وقت نمی‌گذارند و بعد از معاینه و ویزیت دیگر پیگیری سلامتی آنها نخواهند بود. بنده همچنان تحت نظر آقای دکتر هستم و بسیار از کیفیت درمان و نحوه برخورد ایشان رضایت کامل دارم. امیدوارم که وجود چنین پزشکان متعهد و توانمندی مانا و سلامت باشد.
1پسندیدنگزارش
ارسال
س
سایه
1401/07/03
پزشک را توصیه می‌کنمدر حال حاضر پیگیر درمان هستم . اما تا اکنون که چندین ویزیت داشته ام ، بسیار راضی هستم. ایشان با علم و درایت کافی و با حوصله فراوان بیمار را راهنمایی می‌کنند. از ویزیت سریع شان بسیار راضی هستم. چرا که بیمار را منتظر نمی‌گذارند. این پزشک متخصص و حاذق را به شما عزیزان توصیه می‌کنم. شما لایق بهترین ها هستید .
1پسندیدنگزارش
ارسال
س
سایه
1401/06/24
پزشک را توصیه می‌کنمشاید نتوانم تمامی جزئیات را بیان کنم چون نه کلمات توانایی بیان همه ی ویژگی های دکتر را دارند و نه بنده قادر به بیان این حجم از ویژگی های مثبت ایشان هستم . اما به تمامی دوستان و بیماران توصیه میکنم حتماً یک ویزیت از دکتر پیر حاجی عزیز داشته باشید. همه شما شایسته دریافت درمان صحیح توسط یک متخصص فوق العاده هستید. این قول را خواهم داد که هرگز پشیمان نخواهید شد. برای جناب دکتر آرزوی سلامتی و موفقیت های چشمگیر را دارم.
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر امید پیرحاجی، متخصص چشم پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر امید پیرحاجی در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 42K نفر از پروفایل دکتر دکتر امید پیرحاجی، متخصص چشم پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 79٪ مراجعین (160 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 124 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر امید پیرحاجی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص چشم پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر امید پیرحاجی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر امید پیرحاجی: تهران، null
  • تلفن مطب دکتر دکتر امید پیرحاجی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر دکتر امید پیرحاجی: متخصص چشم‌پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل