ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
44K
دکتر بهروز منشیان

بهروز منشیان

27 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 65936
متخصص جراحی عمومی
93%
رضایت (215 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

مشهد - مشهد، بلوار احمدآباد، عدالت، عدالت 2ساختمان جام جم طبقه اول
مشهد - جاده سنتو - مقابل سه راه فردوسی : مـرکـزآموزشـی، پژوهشـی و درمـانـی طـالـقـانـی
سال 98 "رونق تولید" از دریافت نوبت بصورت اینترنتی از شما شهروند عزیز تشکر میکنیم.
سبزوار - جغتای -بلوار آزادگان
لازم به ذکر است جهت ثبت نهایی نوبت در شیفت صبح تا قبل از ساعت09:00صبح به واحد پذیرش بیمارستان مراجعه نمایید در غیر اینصورت نوبت شما ابطال می گردد.
سبزوار - سبزوار-بلوار شهدای هسته ای- کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی علوم پزشکی سبزوار
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بهروز منشیان را داشته است.

نظرات در مورد بهروز منشیان

93%
رضایت (215 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س
سارا
یک هفته پیش
پزشک را توصیه می‌کنمزبان قاصر است از شکر خداوند متعال در آفرینش انسان هایی که فلسفه خلقتشان امید است و آرامش و رحمت برای دیگر بندگان جناب آقای دکتر منشیان عزیز از این که خداوند متعال فرشته نجاتی همچون شما را در مسیر راه پر اضطراب من قرار داد، به عدد آفرینش هستی سپاسگزارم. از حمیت، جدیت و دانش شما کمال تشکر و عرض حلالیت دارم. بی شک تلاش مجدانه و قلب مهربان و دلسوز شما در پیشگاه خداوند متعال از ارزشی بالا برخوردار و پاداشی عظیم خواهد داشت
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ویزیت شده
2 هفته پیش | مطب دکتر بهروز منشیان
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباعرض سلام وخداقوت خیلی دکتر عالی هست باکمترین مدت وکم ترین دارو وعالی ترین برخورد مریض را درمان می‌کند وقتی مهربانی خوش روی صورت دکتر را می‌بینی یاد میره که مریضی چی داشتی خیلی آقا با تواضع مهربون . اصلا در کل بگم هر چه خوبی در این آقای دکتر هست
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام خواستم از دکتر بخاطر زحمتی که برایم کشیده و در بیمارستان رضوی شکم من را که فتق داشت بدون باز کردن عمل کردن با زحمت زیاد تشکر و قدردانی کنم کیفیت و برخورد دکتر عالی بویژه اخلاق و مهربانی ایشان--‐--وبرای خواهرم کمک و همکاری دکتر بسیار قابل تقدیر میباشد رحیمی از سرخس خراسان رضوی فقط دعاگو دکتر هستیم عمر طولانی و همیشه سربلند باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ح ا
حسین اکرمی
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار مهربان ودقیق وپیگیری هستن .پدرم در بیمارستان رضوی تحت عمل جراحی قرار گرفتند.دوتا عمل همزمان (کیسه صفرا و فتق کشاله ران)خداروشکر عملی خوبی بود و تا از سلامتی پدرم مطمعن نشدند مرخص نکردند .و بعد از 20 روز عمل ضایعه پوستی در نوک بینی بود که خداروشکر با موفقیت بود .خیلی دکتر خوش اخلاق وصبوری هستند با بیمار خیلی صمیمی برخورد می‌کنند. انشاءالله همیشه موفق و تندرست باشند (اکرمی )
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک خوش برخورد و پیگیری هستن تشخیص به موقع ایشان کمک بسیار بزرگی به بهبود درمان بیماران میکنن
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسین
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خیلی دکتر با اخلاق و مهربانی هستند و برای بیمار وقت میزارند و این باعث میشه بیمار احساس آرامش داشته باشه .انشاءالله همیشه موفق و سلامت باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار مهربان ودقیق وپیگیری هستن اول دیماه بیمارستان رضوی تحت عمل جراحی قرار گرفتم .یکی از نکات خوب ایشون مریض تا مطمئن نشن مرخص نمیکنن با دقت همه جوانب چک میکنن واز نظر دکتر ها ومشاوره مربوط برای مریض استفاده میکنن امیدوارم موفق باشن
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف ش
فاطمه شیبک
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر بهروز منشیان
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
پسرم درتاریخ 15 اسفنداپاندیسیت عمل کرد جناب اقای منشیان پزشکش بود ایشون فوق العاده پزشک حاذق وبااخلاقی هستند وتامطمئن نشن ازبهبودی بیمار ترخیصشون نمیکنه
ی
یگانه
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر بهروز منشیان
پزشک را توصیه می‌کنمخدا خیر دنیا و آخرت به آقای دکتر عطا کند بسیار بسیار ممنونم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر بهروز منشیان، متخصص جراحی عمومی در شهر مشهد است. مطب دکتر بهروز منشیان در مشهد، بلوار احمدآباد، عدالت، عدالت 2ساختمان جام جم طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 051-38423115 تماس بگیرید.

تاکنون 44K نفر از پروفایل دکتر بهروز منشیان، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (215 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 171 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بهروز منشیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر بهروز منشیان امروز 6:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بهروز منشیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بهروز منشیان: مشهد، مشهد، بلوار احمدآباد، عدالت، عدالت 2ساختمان جام جم طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر بهروز منشیان: 051-38423115
  • تخصص دکتر بهروز منشیان: متخصص جراحی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل