ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
14K
دکتر دکتر بهزاد شریعتی فر

دکتر بهزاد شریعتی فر

14 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 14727
متخصص بیماریهای داخلی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - بیمارستان عیسی ابن مریم اصفهان
خمینی شهر - محل کار: اصفهان، خمینی شهر،خ بوعلی,جنب داروخانه دکتر ودادی
خمینی شهر - خمینی شهر خیابان بوعلی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر بهزاد شریعتی فر را داشته است.

نظرات در مورد دکتر بهزاد شریعتی فر

این پزشک را پیشنهاد داده اند

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

به درخواست پزشک، بخش نظرات کاربران صفحه ایشان در پذیرش24 از دسترس خارج شده است.

دکتر دکتر بهزاد شریعتی فر، متخصص بیماریهای داخلی در شهر خمینی شهر است. مطب دکتر دکتر بهزاد شریعتی فر در محل کار: اصفهان، خمینی شهر،خ بوعلی,جنب داروخانه دکتر ودادی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-33678494 تماس بگیرید.

تاکنون 14K نفر از پروفایل دکتر دکتر بهزاد شریعتی فر، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 72٪ مراجعین (81 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 63 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر بهزاد شریعتی فر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر بهزاد شریعتی فر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر بهزاد شریعتی فر: خمینی شهر، محل کار: اصفهان، خمینی شهر،خ بوعلی,جنب داروخانه دکتر ودادی
  • تلفن مطب دکتر دکتر بهزاد شریعتی فر: 031-33678494
  • تخصص دکتر دکتر بهزاد شریعتی فر: متخصص بیماریهای داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل