ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
48K
دکتر حسین ازادی طلب

حسین ازادی طلب

شماره نظام پزشکی: 131290
متخصص ارتوپدی
92%
رضایت (99 نظر)
پزشکان آنلاین استخوان و مفاصل منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

رفسنجان - بلوار خلیج فارس - بلوار پسته مقابل میدان تره بار
مراجعین محترم قبل از دریافت نوبت به موارد ذیل توجه فرمایید: 1- با کد ملی بیمار اقدام به اخذ نوبت نمایید و کارت شناسایی را در هنگام پذیرش به همراه داشته باشید از ثبت کد ملی سایرین جهت اخذ نوبت جدا خودداری شود در غیر اینصورت نوبت شما لغو خواهد شد. 2- نوبتهای غیرحضوری از ساعت 8 صبح برای همان روز فعال می گردد  3- با توجه به محدودیت نوبت دهی تلفنی از سامانه های اینترنتی http://nobat.rums.ac.ir و اپلیکیشن پذیرش 24 قابل دریافت از  بازار و #59159*6655*  اقدام نمایید 4- کلیه نوبتها غیرحضوری بوده و در صورت عدم مراجعه بیماران دارای نوبت از ساعت 19 به بصورت بسیار محدود به بیماران حضوری ارایه خواهد شد بنابراین از مراجعه حضوری حتی الامکان خوددای فرمایید.
انار - انار بلوار ولیعصر(عج)
موارد قابل توجه: 1- در ساعت اعلام شده توسط سامانه به کلینیک مراجعه شود 2-با کد ملی بیمار اقدام به اخذ نوبت فرمایید در غیراینصورت نوبت شما لغو می شود 3- تمامی نوبتها بصورت غیرحضوری بوده از مراجعه حضوری خودداری نمایید 4-بهترین روش اخذ نوبت دریافت نرم افزار پذیرش 24 از بازار و سامانه نوبت دهی nobat.rums.ac.ir می باشد وارد مهم و قابل توجه بیماران در سونوگرافی 1- برای سونوگرافی شکم و لگن و کبد و کیسه صفرا لازم است 6 ساعت قبل از مراجعه ناشتا باشید 2-سونگرافی های برست(سینه)-آنومالی و NT در این مرکز انجام نمی شود    
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین ازادی طلب را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد حسین ازادی طلب

92%
رضایت (99 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/05
پزشک را توصیه می‌کنمبسیاردکترحساس روی بیمارش هست تاندون دست عمل کردم سال98دکترحرفه ای بنظرمن بهترین دکترارتوپد در رفسنجان هست بااخلاق صبور. توضیح کامل به بیمارعالی عالی عالی
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام آدرس مطب دکتر آزادی طب می خواستم ؟چه روزهایی رفسنجان هسته؟
ث
ثریا
1401/11/07
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سعیده
1401/10/28
پزشک را توصیه نمیکنم
علت مراجعه: جراحی استخوان و مفاصل، جراحی استخوان و مفاصل
من دستم شکسته بود ،لازم بود پین بزارم و قرار بود بعد 1 سال بردارم ،که الان نزدیک 1 و نیم سال میگذرخ لطفا هر چه زود تر پیگیری کنید با تشکر
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
1401/07/09
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خیلی خوبیه
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
پدر من از اسکلت افتادن ایشون عملشون کردم پاشو پلاتین گذاشتن تو پاش هنوز بعد دوسال خوب نشده رفتن دکتر گفتن باید دوباره عمل کنه چون پاشو خوب عمل نکرده
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/20
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/19
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: شکستگی استخوان، شکستگی استخوان
برخوردعالی.
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
ربابه
1401/05/04
پزشک را توصیه می‌کنمخوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/04/20
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر حسین ازادی طلب، متخصص ارتوپدی در شهر رفسنجان است. مطب دکتر حسین ازادی طلب در بلوار خلیج فارس - بلوار پسته مقابل میدان تره بار واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 034-34342215 تماس بگیرید.

تاکنون 48K نفر از پروفایل دکتر حسین ازادی طلب، متخصص ارتوپدی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (99 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 94 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین ازادی طلب در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتوپدی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین ازادی طلب، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین ازادی طلب: رفسنجان، بلوار خلیج فارس - بلوار پسته مقابل میدان تره بار
  • تلفن مطب دکتر حسین ازادی طلب: 034-34342215
  • تخصص دکتر حسین ازادی طلب: متخصص ارتوپدی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل