ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
23K
دکتر حسین اقایی

حسین اقایی

شماره نظام پزشکی: 46106
متخصص چشم پزشکی
94%
رضایت (178 نظر)
پزشکان آنلاین چشم پزشکی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - ستارخان، خیابان نیاش، مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین اقایی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد حسین اقایی

94%
رضایت (178 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر نینا طیبی
دکتر نینا طیبی
2 هفته پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: اشک چشم
من مبتلا به بیماری شوگرن هستم و خشکی شدید چشم دارم اقای دکار حسین اقایی با صبوری کار درمان رو شروع کردن و در حال حاضر خیلی بهتر شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام چشمم درد میکنه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سوزش چشم
خوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمنتیجه مثبت بوده
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
1402/06/18
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من خدمت دکتر اقایی جراحی ICL شدم و به شدت از ایشون رضایت دارم ،دکتر فوق العاده مهربون و کار درست .امیدوارم خدا به ایشون سلامتی بده چون منو به یکی از آرزوهام رسوندن .دستشونو میبوسم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بهناز
1402/06/14
پزشک را توصیه می‌کنمبسیاااار عالی بودن درمان عالی که بقیه پزشکان نتونستن انجام بدن پیش ایشون اومدیم و نتیجه عالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
م ح
محمد حسین
ویزیت شده
1402/04/31 | بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار بادقت و با حوصله هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/13
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: قرنیه چشم
باسلام وعرض ادب واحترام هرچقدر از زحمات وجدیت در کارو تجربه و حسنات آقای دکتر بگم کمه ایشون در کار جدی هستند کار خودشون وبه نحو احسنت انجام میدن اهل حرف زدن و....نیستن ولی تجربه اشون وبا جراحی بی عیب ونقصشون نشون میدن.ایشون فوق العاده آقا همچون فامیلی شریفشون هستند بنده از کادر پزشکی آقای دکتر هم تشکر ویژه میکنم (جناب آقای دکتر فیروزی و آقای دکتر ذوالفقاری). خلاصه اینکه آقای دکتر آقایی بی نظیر و فوق العاده هستند برای ایشون وکادر پزشکی‌ ایشون آرزوی موفقیت سلامتی وپیروزی در تمام عرصه های زندگی دارم.درپناه حق یاعلی مدد
1پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهرداد
ویزیت شده
1402/02/12 | بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام دکتری با درایت و حاذق و با اخلاق و خیلی پیگیر کار مریض هستن ایشاله موفق باشن
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
1402/02/01
پزشک را توصیه می‌کنممن دو جا رفتم چندین سال پیش به من گفتن که اصلا شما نباید دست به چشمتون بزنن چون منجر به از دست دادن بیناییتون میشه، ولی من شهریور گذشته به دکتر آقایی مراجعه کردم ، مریضاش دیگه شون هم دیدم که عمل پیوند قرنیه و عمل سرورهای بنیادی و چند عمل دیگه انجام داده بودن خیلی راضی بودن،ایشون بعد از عکس قرنیه گفتن عمل کاشت لنز icl رو میشه براتون انجام داد خداروشکر من مهر ماه عمل رو انجام دادم و یه مقدار خیلی کوچیک از نزدیک بینیم موند و آستیگمات چشام نصف شد که دی ماه عمل لازک رو برام انجام دادن خداروشکر الان هیچ مشکلی تو دیدم ندارم، هم از نظر اخلاق هم وجدان کاری و هم متعهد بودن و …. یک انسان کامل هستند، و شخصی هستن که با توجه به تجربه کاری بالایی که دارن و تشخیص درست اما دستمزدی که میگیرن نسبت به سایر پزشکان کمتر هست، از خداوند عمر طولانی و با عزت و سلامتی و سربلندی براشون خواستارم
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر حسین اقایی، متخصص چشم پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر حسین اقایی در ستارخان، خیابان نیاش، مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-64354 تماس بگیرید.

تاکنون 23K نفر از پروفایل دکتر حسین اقایی، متخصص چشم پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (178 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 163 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین اقایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص چشم پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین اقایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین اقایی: تهران، ستارخان، خیابان نیاش، مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص)
  • تلفن مطب دکتر حسین اقایی: 021-64354
  • تخصص دکتر حسین اقایی: متخصص چشم پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل