ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.4K
دکتر حسین قربانی

حسین قربانی

شماره نظام پزشکی: 102203
متخصص آسیب شناسی
زمان نوبت دهی پزشک به پایان رسیده است.
زمان اعلام نوبت های جدید: فردا 11:59 شب

آدرس و تلفن تماس

بابل - خیابان گنج افروز ضلع غربی بیمارستان روحانی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین قربانی را داشته است.

نظرات در مورد حسین قربانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر حسین قربانی، متخصص آسیب شناسی در شهر بابل است. مطب دکتر حسین قربانی در خیابان گنج افروز ضلع غربی بیمارستان روحانی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-32238301-3 تماس بگیرید.

تاکنون 2.4K نفر از پروفایل دکتر حسین قربانی، متخصص آسیب شناسی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین قربانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسین قربانی 1 اردیبهشت 7:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص آسیب شناسی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین قربانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین قربانی: بابل، خیابان گنج افروز ضلع غربی بیمارستان روحانی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید
  • تلفن مطب دکتر حسین قربانی: 011-32238301-3
  • تخصص دکتر حسین قربانی: متخصص آسیب شناسی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل