ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
9.1K
دکتر علی رستمی اصل

علی رستمی اصل

شماره نظام پزشکی: 122962
فوق تخصص کلیه و فشار خون
94%
رضایت (114 نظر)
پزشکان آنلاین اطفال، کودکان و نوزادان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کاشان - بلوار قطب راوندی، بلوار پرستار
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علی رستمی اصل را داشته است.

نظرات در مورد علی رستمی اصل

94%
رضایت (114 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/12/04
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر گردن داداش منو عمل کرد .دوتا دیسک عوض کرد بین دو و سه و دیسک چهار وپنج وکانال نخاع درگیر بود مهره شکسته چهار رو تراش داد و برداشت تا کانار ازاد بشه ..وعالی بود کارش دمش گرم...و الان دادش گردن اکیه خدا بهشون هر چی میخاد بده....و دکتر رستمی بسیار ماهر وخوش قلب وخوش اخلاق وهمچنین حرفه درکار ....بازم تشکر از دکتر توانا رستمی..
2پسندیدنگزارش
ارسال
م د
مرضیه دهقانی
1400/07/20
پزشک را توصیه می‌کنمایشون از لحاظ علمی دقت و توجه از نظر اخلاقی وبرخورد واقعا عالی هستن خلا حضور ایشون در کاشان به شدت احساس میشه امیدوارم به زودی از نعمت حضورشون بهرمند بشیم ارزوی ما سلامتی و طول عمر ایشون هست
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر علی رستمی اصل، فوق تخصص کلیه اطفال در شهر کاشان است. مطب دکتر علی رستمی اصل در بلوار قطب راوندی، بلوار پرستار واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-55585000 تماس بگیرید.

تاکنون 9.1K نفر از پروفایل دکتر علی رستمی اصل، فوق تخصص کلیه اطفال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (114 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 112 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علی رستمی اصل در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص کلیه اطفال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علی رستمی اصل، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علی رستمی اصل: کاشان، بلوار قطب راوندی، بلوار پرستار
  • تلفن مطب دکتر علی رستمی اصل: 031-55585000
  • تخصص دکتر علی رستمی اصل: فوق تخصص کلیه و فشار خون
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل