ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
16K
دکتر فائزه حسین نژاد

فائزه حسین نژاد

20 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 100718
متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن
دکترای حرفه‌ای پزشکی
94%
رضایت (108 نظر)
پزشکان آنلاین گوش، حلق و بینی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: شریعتی پل رومی نبش بن بست مریم ساختمان مریم طبقه سوم
گرمسار - میدان بسیج - بلوار شهید آیت الله دستغیب-بیمارستان معتمدی
در سال 1394 بیمارستان امام خمینی (ره) به بیمارستان معتمدی نقل مکان کرد. بیمارستان معتمدی در زمینی به مساحت 6 هکتار و با زیر بنای 12390 متر مربع احداث و در ایام مبارک یوم الله دهه فجر 1394 با حضور وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکتر هاشمی افتتاح گردید. این مرکز دارای 146 تخت، 6 بخش بستری، 4 اتاق عمل فعال، بخش اورژانس، تالاسمی، دیالیز و خدمات پاراکلینیکی نظیر: آزمایشگاه و پاتولوژی، رادیولوژی، سونوگرافی،سی تی اسکن، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی و ... می باشد. کلینیک تخصصی این مرکز همه روزه صبح و عصر در تخصص های: جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، زنان، بیهوشی، اطفال، داخلی، قلب، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، چشم، اورولوژی، روانپزشک، نورولوژی و عفونی آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان می باشد.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فائزه حسین نژاد را داشته است.

نظرات در مورد فائزه حسین نژاد

94%
رضایت (108 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/07
پزشک را توصیه می‌کنمهمه جوره عالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
س ا
سپیده اصفهانی
الان چند وقت نوبت میخوام از دکتر فائزه حسین نژاد ولی هیچ شماره تلفنی و پاسخگو نیستن ممنون میشم اگه شماره تماسی دارین بهم بدین تا بتونم برم پیش ایشون

دکتر فائزه حسین نژاد، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در شهر تهران است. مطب دکتر فائزه حسین نژاد در محل کار: شریعتی پل رومی نبش بن بست مریم ساختمان مریم طبقه سوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22678580 تماس بگیرید.

تاکنون 16K نفر از پروفایل دکتر فائزه حسین نژاد، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (108 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 51 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فائزه حسین نژاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فائزه حسین نژاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فائزه حسین نژاد: تهران، محل کار: شریعتی پل رومی نبش بن بست مریم ساختمان مریم طبقه سوم
  • تلفن مطب دکتر فائزه حسین نژاد: 021-22678580
  • تخصص دکتر فائزه حسین نژاد: متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل