ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.5K
دکتر ماریا کبیری

ماریا کبیری

شماره نظام پزشکی: 83154
دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
پزشکان آنلاین طب سنتی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - ستارخان، خیابان نیاش، مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ماریا کبیری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد ماریا کبیری

برخورد مناسب پزشک
0.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
0.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/08/13
پزشک را توصیه می‌کنممن بیمارستان امام خمینی پیششون میرفتم.ایشوم محشرن.بسیار دلسوز و دقیق.برای بیمار وقت میزارن و حسابی راهنمایی میکنن.اخلاق و برخورد و تجویز عااالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر ماریا کبیری، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی در شهر تهران است. مطب دکتر ماریا کبیری در ستارخان، خیابان نیاش، مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-64354 تماس بگیرید.

تاکنون 2.5K نفر از پروفایل دکتر ماریا کبیری، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ماریا کبیری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ماریا کبیری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ماریا کبیری: تهران، ستارخان، خیابان نیاش، مجتمع آموزشی درمانی حضرت رسول اکرم (ص)
  • تلفن مطب دکتر ماریا کبیری: 021-64354
  • تخصص دکتر ماریا کبیری: دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل