ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
42K
دکتر مجتبی عاملی

مجتبی عاملی

17 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 114018
فلوشیپ جراحی درون‌بین کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اندویورولوژی)
77%
رضایت (147 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران چهارراه جهان کودک ابتدای جردن کوچه صانعی پلاک ۱ ساختمان پزشکان نور طبقه ۳ واحد ۱۲
تهران - اتوبان همت غربی-خیابان کبیری طامه-خیابان بهار-بیمارستان عرفان نیایش
درباره من

من متولد سال ۱۳۶۰ در شهر مشهد میباشم و تحصیلات ابتدایی تا متوسطه را در مشهد گذرانده ام سپس با رتبه ۳۹ در کنکور سراسری دانشگاهها موفق به ورود به رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم و همزمان به عضویت در بنیاد ملی نخبگان درآمدم. در سال ۱۳۸۶ با کسب معدل الف از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شدم و برای گذراندن دوره طرح به روستاهای خراسان جنوبی سفر کردم. در سال ۱۳۸۸ و پس از اتمام طرح نیروی انسانی موفق شدم در رشته اورولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قبول شوم و تحصیلات تخصصی را آغاز کنم. در تمام دوره تخصصی هم امتحانات ارتقا را با کسب نمره برتر سپری کردم و در نهایت در سال ۱۳۹۲ در امتحان بورد تخصصی ناسیونال که به صورت کشوری در تهران برگزار شد با رتبه ۴ کشور فارغ التحصیل شدم. از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ برای گذراندان طرح دوره تخصص عازم شهرستان گناباد شدم که همزمان در دانشگاه علوم پزشکی گناباد به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه مشغول تدریس به دانشجویان علوم پزشکی بودم. در این مدت مقالات بین المللی متعدد منتشر نمودم و پایان نامه های دانشجویان پزشکی را به عنوان استاد راهنما هدایت کردم. در سال ۱۳۹۵ پس از پایان طرح دوره تخصص بلافاصله در رشته فوق تخصصی اندویورولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران قبول شدم و راهی تهران شدم. در فروردین ۱۳۹۷ هم دوره فوق تخصص را در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران با موفقیت به پایان رساندم و تا کنون مشغول امر طبابت در شهر تهران میباشم.طی این مدت با انجام بیش از هزار جراحی ریرس که جراحی فوق تخصصی لیزری سنگ کلیه میباشد در بیمارستان عرفان نیایش رکورددار این جراحی در ایران و کشورهای منطقه هستم .

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مجتبی عاملی را داشته است.

نظرات در مورد مجتبی عاملی

77%
رضایت (147 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.6
مهارت و تخصص پزشک
3.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ع ث
علیرضا ثوامریان
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر مجتبی عاملی
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز عالی دکتر عاملی بینظیر
پسندیدنگزارش
ارسال
س ر
سحر رئوفى
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر مجتبی عاملی
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار بسیار خوب و پر تجربه اى هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
م م
مریم محبوبی
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار عالی برخورد عالی از این دکتر هر چیزی که بخواییم بگیم کامله
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمسلام همسر بنده به دلیل عدم تخلیه ادرار به صورت کامل به ایشان مراجعه کردند و ایشان تشخیص غلط دادند و تشخیص ایشان مسدود بودن مجاری ادرار بود در حالیکه بیماری همسر بنده بزرگ بودن پروستات بود.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنماول اینکه اصن وقت برای بیمار نمیزاره، بعدش همسر من مشکل کلیه داشتن ایشون مارو خیلی ترسوند با اینکه اصن مشکلشون خیلی حاد نبود و اینکه همسرم سی تی اسکن کلیه رو انجام داده بود آقای دکتر ایشون رو فرستادن اسکن هسته ای کلیه هم انجام بدن با اینکه اصن نیازی ب این کار نبود، خلاصه اینکه ما راضی نبودیم ایشون فقط برای بیمار هزینه تراشی میکنن
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
عبدالرضا
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر مجتبی عاملی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر فوق العاده خوب بااخلاق باتجربه هستن من ناراحتی پروستات داشتم بایک ویزیت خوب شدم ممنونم هم از جناب دکتر عاملی هم از پرسنل خوب شون
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمتشخیصشون عاالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
د
دکتر منشی
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: کلیه درد و سوزش ادرار
برخورد خیلی خوبی با بیمار دارن تشخیصشون فوق العاده ست
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر مجتبی عاملی
پزشک را توصیه نمیکنممطب بسیار شلوغ که علی رغم داشتن وقت قبلی دو ساعت شاید هم بیشتر منتظر ویزیت دکتر بودم . دکتر کلا کم حرف و علی رغم داشتن علائم بیماری دکتر تاکید بر این دارد که شما بیماری کرونا دارید . چندین جلسه رفتم امدم با هر دفعه ازمایش و. سونو تازه دکتر تشخیص بیماری دادن دارو دادن و بنده درمان شدم .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن پروستات و سنگ مثانه داشتم. با حوصله منو ویزیت کردن و هر دو عمل رو در یک جلسه انجام دادم و واقعا راضی هستم.(امیدیان)
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مجتبی عاملی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی در شهر تهران است. مطب دکتر مجتبی عاملی در تهران چهارراه جهان کودک ابتدای جردن کوچه صانعی پلاک ۱ ساختمان پزشکان نور طبقه ۳ واحد ۱۲ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09054399504 تماس بگیرید.

تاکنون 42K نفر از پروفایل دکتر مجتبی عاملی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 77٪ مراجعین (147 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 108 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مجتبی عاملی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مجتبی عاملی فردا 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مجتبی عاملی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مجتبی عاملی: تهران، تهران چهارراه جهان کودک ابتدای جردن کوچه صانعی پلاک ۱ ساختمان پزشکان نور طبقه ۳ واحد ۱۲
  • تلفن مطب دکتر مجتبی عاملی: 09054399504
  • تخصص دکتر مجتبی عاملی: فلوشیپ جراحی درون‌بین کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اندویورولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل