ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5K
دکتر مجید چگینی

مجید چگینی

شماره نظام پزشکی: 88169
متخصص جراحی عمومی
59%
رضایت (67 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

گرمسار - میدان بسیج - بلوار شهید آیت الله دستغیب-بیمارستان معتمدی
در سال 1394 بیمارستان امام خمینی (ره) به بیمارستان معتمدی نقل مکان کرد. بیمارستان معتمدی در زمینی به مساحت 6 هکتار و با زیر بنای 12390 متر مربع احداث و در ایام مبارک یوم الله دهه فجر 1394 با حضور وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکتر هاشمی افتتاح گردید. این مرکز دارای 146 تخت، 6 بخش بستری، 4 اتاق عمل فعال، بخش اورژانس، تالاسمی، دیالیز و خدمات پاراکلینیکی نظیر: آزمایشگاه و پاتولوژی، رادیولوژی، سونوگرافی،سی تی اسکن، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی و ... می باشد. کلینیک تخصصی این مرکز همه روزه صبح و عصر در تخصص های: جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، زنان، بیهوشی، اطفال، داخلی، قلب، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، چشم، اورولوژی، روانپزشک، نورولوژی و عفونی آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان می باشد.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مجید چگینی را داشته است.

نظرات در مورد مجید چگینی

59%
رضایت (67 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مجید چگینی، متخصص جراحی عمومی در شهر گرمسار است. مطب دکتر مجید چگینی در میدان بسیج - بلوار شهید آیت الله دستغیب-بیمارستان معتمدی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 023-4220070-73 تماس بگیرید.

تاکنون 5K نفر از پروفایل دکتر مجید چگینی، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 59٪ مراجعین (67 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 67 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مجید چگینی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مجید چگینی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مجید چگینی: گرمسار، میدان بسیج - بلوار شهید آیت الله دستغیب-بیمارستان معتمدی
  • تلفن مطب دکتر مجید چگینی: 023-4220070-73
  • تخصص دکتر مجید چگینی: متخصص جراحی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل