ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.3K
دکتر محمد برجیس

محمد برجیس

شماره نظام پزشکی: 129763
طب سوزنی
92%
رضایت (31 نظر)
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده
طراحی بیمارستان تخصصی خانواده درسال 1369 انجام گردید. درآن سال هیات موسس وقت اولین ساختمان این مجتمع را با عنوان پلی کلینیک تخصصی خانواده با هدف ارائه خدمات سرپایی به مراجعین مورد بهره برداری قرار داد. در سال 1376 اولین بخش درمانی این مجتمع شامل بخش CCU و داخلی افتتاح گردید و همزمان با اهدا پرچم مقدس بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با نام دارالشفاء قلب رضوی (ع) متبرک گردید. پس از آن با همت مستمر مسئولین در سال 1383 با نام بیمارستان بهارستان با بهره برداری از بخش های جراحی زنان، جراحی مردان و اتاق عمل جنرال فعالیت خود را آغاز نمود و در ادامه با احداث و راه اندازی زایشگاه، اتاق های عمل اختصاصی زنان و زایمان، ICU، مامایی و نوزادان گامی دیگر به سوی پیشرفت برداشت و اکنون این بیمارستان با عنوان بیمارستان تخصصی خانواده به عنوان یکی از بیمارستانهای خصوصی درجه یک در سطح استان با دارا بودن محیطی بسیار زیبا و فضای سبز وسیع در دامنه کوه صفه آماده پذیرش و ارائه خدمات به مردم شریف و عزیز استان می باشد.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد برجیس را داشته است.

نظرات در مورد محمد برجیس

92%
رضایت (31 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دیسک گردن
جهت درمان دیسک گردن و درد شانه مراجعه کردم که طی سه ماه کاملا درمان شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
م ش
مژده شاهرمانی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن برای بکسری مسائل زنانه و مشکلات گوارشی به دلیل استرس و اضطراب مراجعه کردم که تا الان واقعا راضی بودم. بدون اغراق باید بگم اگر اخلاق نمره ای داشته باشد دکتر برجیس بیشترین و بالاترین امتیاز را دریافت میکنند. از نظر وقت و دقتی هم که برای ویزیت بیماران می‌گذارند فوق العاده هستند چون توجه دارند به بیمار و با دقت و حوصله زیاد گوش میدند و نهایتا بهترین راهنمایی را می‌کنند. بکی از خصوصیاتی که در کمتر پزشکی دیدم این هست که دکتر برجیس خودش را از بیمار جدا نمیدونه‌ و به همین دلیل توانایی درک بیمار را دارند که این‌ نشانه تواضع و فروتنی ایشون هستش و علاقه ای که به‌ کارشون دارند. از لحاظ مهارت و تخصص در طب سوزنی هم به نظر من عالی هستند و به شدت کار را با حوصله زیاد، دقت و مهربانی انجام میدند. ❤❤❤❤❤❤
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ناباروری
سلام، من ضعف خونرسانی رحم داشتم و چندبار آی وی اف کردم ، ولی متاسفانه ناموفق بود تا اینکه پزشک متخصص رادیولوژی دکتر برجیس را معرفی کردند، بعد از سه ماه طب سوزنی مستمر انتقال موفق داشتم و الان باردار هستم، دکتر برجیس ممنونم از لطف شما.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
1402/06/18
پزشک را توصیه نمیکنمبه نظرم بیشتر دنبال پول هستند برای همه بیماری ها بادکش و طب سوزنی بالای 20 جلسه را تجویز میکنند درحالی درمان موقتی هست و بعد مدتی باز برمیگردد اگه جراحی میکردم هزینه کمتر و نتیجه بهتری می‌گرفتم گول تبلیغات را نخورید
پسندیدنگزارش
ارسال
ع ا
علی اصغر محمدی
1402/04/18
پزشک را توصیه می‌کنمپزشکی بااخلاق ،خوش رو واقعاازهمه نظرعالی هستند،به همه توصیه می کنم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/29
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار راضی هستم من واقعا دکتر برجیس را در درمان ناباروری مسلط دیدم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ح ت
حسین تکبیری
1401/09/28
پزشک را توصیه می‌کنممن برای بوتاکس رفتم خیلی دکترخوب ومسلطی است و بسیار خوش اخلاق
2پسندیدنگزارش
ارسال
ف ق
فیروزه قسامی
1401/09/09
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سرفه و خلط
عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ع م
علی محمدی
1401/07/03
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ادامه درمان
عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/07/26
پزشک را توصیه می‌کنمتوصیه میکنم طب سوزنی رو حتما پیش دکتر برجیس امتحان کنن
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمد برجیس، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در شهر اصفهان است. مطب دکتر محمد برجیس در بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-36201392 تماس بگیرید.

تاکنون 5.3K نفر از پروفایل دکتر محمد برجیس، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (31 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 29 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد برجیس در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد برجیس، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد برجیس: اصفهان، بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده
  • تلفن مطب دکتر محمد برجیس: 031-36201392
  • تخصص دکتر محمد برجیس: طب سوزنی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل