ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
7.6K
دکتر دکتر مرتضی دارائی

دکتر مرتضی دارائی

شماره نظام پزشکی: 151767
متخصص بیماریهای داخلی
91%
رضایت (43 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین داخلی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - انتهای بلوار کشاورز - بین جمالزاده و قریب - پلاک 135 - ساختمان پزشکان کلینیک ویژه استاد یلدا
انتهای بلوار کشاورز مجتمع بیمارستانی امام خمینی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر مرتضی دارائی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر مرتضی دارائی

91%
رضایت (43 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

د خ
داود خواجه دهی
ویزیت شده
یک ماه پیش | کلینیک ویژه استاد یلدا
پزشک را توصیه می‌کنمتشخیص و توضی است کامل
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام. همسرم فروردین 13402 به بیمارستان امام‌خمینی مراجعه کرد. اقای دکتر مرتضی دارایی از بهترین ، با اخلاق ترین و دلسوزترین و مودبترینهای کشورمونه. من 47 سالمه تا حالا‌پزشکی با این سن کم ندیدم که انقدر تو کارش استاد باشه و انقدر صبورانه پای حرف بیمارش بشینه و انقدر درست بیماری رو تشخیص بده و انقدر خوب بیمار و همراه بیماررو درک کنه و بهترین راه درمان رو برای بیمارش به کار ببره. واقعا خداروشکر میکنم که همچین پزشکی نصیب همسرم کرده. ایشون به من هم که اول خدا و دوم امیدم به ایشون بود خیلی کمک‌کردن. دستهای این انسان نیک روزگار رو میبوسم واز خدا براش سلامتی و رسیدن به درجات بالاتر ارزو میکنم. ازتون ممنونم اقای دکتر دارایی عزیز
پسندیدنگزارش
ارسال
م
میترا
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش برخورد آرام و حاذق پدر من به علت سپسیس در بیمارستان امام بستری بودن و در نهایت به علت کهولت سن و مشکلات قلبی معزی که از گذشته داشتن از دنیا رفتن اما رفتار متین و حرفه ای این پزشک عزیز در ذهن من و مادرم همیشه باقی خواهد ماند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام .کسی میدونه اقای دکتر چه روزایی و چه ساعتایی درمانگاه بیمارستان هستن ؟؟؟
پسندیدنگزارش
ارسال
پرهام
پرهام
5 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنماین پزشک را برای بیماری های خاص داخلی تو صیه نمیکنم اطلاعات ایشان در حد پزشک عمومی مبتدی است . ولی از نظر برخورد مناسب هستند ولی در درمان ضعیف می باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اعظم
ویزیت شده
1402/04/18 | کلینیک ویژه استاد یلدا
پزشک را توصیه می‌کنماقای دکتر دارائی بسیار مهربان.دلسوز.واقعا هر چی بگم از اخلاق و رفتار مناسبش کم گفتم.فوق العاده هست اقای دکتر
پسندیدنگزارش
ارسال
م
منوچهر
1402/02/25
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک صبور و خوش برخورد و پیگیر کامل مراحل درمان بیماری با انجام آزمایشات مناسب
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اکرم
ویزیت شده
1402/02/07 | کلینیک ویژه استاد یلدا
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/19
پزشک را توصیه می‌کنمدرطول درمان هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اکرم
1401/09/17
پزشک را توصیه می‌کنمپزشکی مجرب و مهربان من با تورم کلیه به دکتر مراجعه کردم و با کمک و راهنمایی ایشان خدا را شکر مشکلم بر طرف شد البته ایشان من وبه اورولوژیست معرفی کردند ولی تشخیص اولیه به دست ایشان بود بسیار ممنون و متشکرم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر مرتضی دارائی، متخصص بیماریهای داخلی در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر مرتضی دارائی در انتهای بلوار کشاورز - بین جمالزاده و قریب - پلاک 135 - ساختمان پزشکان کلینیک ویژه استاد یلدا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-67395556 تماس بگیرید.

تاکنون 7.6K نفر از پروفایل دکتر دکتر مرتضی دارائی، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 91٪ مراجعین (43 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 36 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر مرتضی دارائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر مرتضی دارائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر مرتضی دارائی: تهران، انتهای بلوار کشاورز - بین جمالزاده و قریب - پلاک 135 - ساختمان پزشکان کلینیک ویژه استاد یلدا
  • تلفن مطب دکتر دکتر مرتضی دارائی: 021-67395556
  • تخصص دکتر دکتر مرتضی دارائی: متخصص بیماریهای داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل