ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
18K
دکتر دکتر مهدی فشارکی زاده

دکتر مهدی فشارکی زاده

شماره نظام پزشکی: 24768
متخصص جراحی عمومی
85%
رضایت (140 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خلیل زاده
بیمار گرامی، در هنگام مراجعه به همراه داشتن کارت ملی بیمار الزامی است دقیقه قبل از زمان نوبت رزرو شده امکان چاپ قبض وجود دارد30
تهران - تهران،ضلع شمالی اتوبان همت، روبروی پارک جوانمردان بیمارستان نیکان غرب
بیماران محترم            لطفا چنانچه از قبل نوبت دارید از گزینه      (نوبت دارم )    استفاده نمائید و حتما باشماره موبایلی که نوبت خود را اخذ    نموده اید و برای آن   پیامک ارسال شده وارد شوید.  
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر مهدی فشارکی زاده را داشته است.

نظرات در مورد دکتر مهدی فشارکی زاده

85%
رضایت (140 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.1
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ع ف
عباس فرخی زاده
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد مناسب و استفاده حداکثر از زمان، پرسش از جزئیات مشکلات بیمار و خوب گوش دادن
پسندیدنگزارش
ارسال
ر ر
روستایی روستایی
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: بیماری‌های روده، کولیت خونریزی دهنده (کولیت اولسرو)
سلام من تقریبا 3 دکتر جراح قبل از ایشان مراجعه کردم و همگی گفتن باید عمل کنم اما ایشان با روش های جدید درمانی جراحی را به تعویق انداختند و در حال حاضر وضعیت بسیار بهتری نسبت به قبل دارم و از نیساز مبرم به جراحی به تحت درمان تغییر وضعیت دادم.
پسندیدنگزارش
ارسال
م خ
مریم خطیب زاده
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار آقای دکتر صبورن،با احترام رفتار میکنن و از همه چی مهم تر ایشون یه طبیب بسیار با معلوماتی هستن،پیشنهاد میکنم به هر کی که این کامنت رو میخونه که حتمن بهشون مراجعه کنه
پسندیدنگزارش
ارسال
م ب
محمد باقر بحری فر
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر مهدی فشارکی زاده به سوال و جواب بیمار خیلی اهمیت قایل هستند و با احساس مسیولیت به بیمار می پردازند. در مطب ایشان نیز منشی با تجربه و مسیولیت پذیری مشغول به کار هستند.
پسندیدنگزارش
ارسال
د
داود
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و احترام: آقای دکتر فشارکی زاده با دقت مدارک پزشکی را مطالعه و نظرات خود را بیان کردند،برای انجام کلونوسکپی دستوراتی دادند،ایشون پزشکی با احساس مسیولیت هستند و من از عملکرد ایشون راضی هستم .
پسندیدنگزارش
ارسال
م ر
محمد رضا
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من برای تشخیص بیماریم پیش دوتا دکتر رفته بودم با ام ار ای گفتن فیستول مقعد دارم باید جراحی بشم ولی از شناختی که از چند سال پیش از دکتر داشتم اینبار هم رفتم پیش دکتر فشارکی برای نظر نهایی که بر خلاف دوتا دکتر قبلی و MR I که داده بودم نظر ایشون فرق میکرد و گفتن مشکل از پروستات هستش و فیستول نیست فعلا دارو تجویز کردن و آزمایش نوشتن و الان تحت درمانم تا چند وقت دیگه که نتیجه چی بشه تحت درمان دکتر هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهره
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدرمان سرطان روده بزرگ .که با دستان شفا بخش آقای دکتر ..بهبودی کامل پیدا کردم..واقعا ایشان دست خدا بر روی زمین هستند.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محمد
ویزیت شده
4 ماه پیش | مرکز تخصصی و فوق تخصصی محب مهر
پزشک را توصیه می‌کنممن‌ همورویید داشتم توسط ایشان عمل شد وبهبود یافتم ویزیت وامکانات رفاهی درمطب ورفتارپرسنل وکادر درمانی مرکز رضایت دارم
پسندیدنگزارش
ارسال
ط
طاهره
ویزیت شده
4 ماه پیش | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی خوب
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سهیل
ویزیت شده
6 ماه پیش | بیمارستان نیکان غرب تهران
پزشک را توصیه نمیکنمبا سلام و احترام. در کمال تعجب ایشان اعلام کردند روش درمان در تخصص شان نیست و بسیار بی حوصله و خواب آلود بودند.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر مهدی فشارکی زاده، متخصص جراحی عمومی در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر مهدی فشارکی زاده در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خلیل زاده واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-25015090 تماس بگیرید.

تاکنون 18K نفر از پروفایل دکتر دکتر مهدی فشارکی زاده، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 85٪ مراجعین (140 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 116 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر مهدی فشارکی زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر مهدی فشارکی زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر مهدی فشارکی زاده: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خلیل زاده
  • تلفن مطب دکتر دکتر مهدی فشارکی زاده: 021-25015090
  • تخصص دکتر دکتر مهدی فشارکی زاده: متخصص جراحی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل