ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
50K
دکتر ندا باغبانیان

ندا باغبانیان

17 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 114887
فلوشیپ جراحی بینی و سینوس (رینولوژی)
متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن
دکترای حرفه‌ای پزشکی
95%
رضایت (107 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران
گرمسار - میدان بسیج - بلوار شهید آیت الله دستغیب-بیمارستان معتمدی
در سال 1394 بیمارستان امام خمینی (ره) به بیمارستان معتمدی نقل مکان کرد. بیمارستان معتمدی در زمینی به مساحت 6 هکتار و با زیر بنای 12390 متر مربع احداث و در ایام مبارک یوم الله دهه فجر 1394 با حضور وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکتر هاشمی افتتاح گردید. این مرکز دارای 146 تخت، 6 بخش بستری، 4 اتاق عمل فعال، بخش اورژانس، تالاسمی، دیالیز و خدمات پاراکلینیکی نظیر: آزمایشگاه و پاتولوژی، رادیولوژی، سونوگرافی،سی تی اسکن، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی و ... می باشد. کلینیک تخصصی این مرکز همه روزه صبح و عصر در تخصص های: جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، زنان، بیهوشی، اطفال، داخلی، قلب، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، چشم، اورولوژی، روانپزشک، نورولوژی و عفونی آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان می باشد.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ندا باغبانیان را داشته است.

نظرات در مورد ندا باغبانیان

95%
رضایت (107 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س ظ
سینا ظفری براهویی
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام، چهار هفته هست هر روز تماس میگیرم برای نوبت، همش میگه نوبت ها پر هست، چیکار کنم؟کسی میدونه راهنمایی کنه ممنون میشم، مطب شخصی هم کدندارن خانم دکتر ندا باغبانیان، هم بیمارستان ستاری قرچک و هم بیمارستان مفتح ورامین، هر دوتا هر روز زنگ میزنم، میگه نوبت خالی نداره
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز عالی من واقعا راضی بودم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن برای عمل بینی پیش ایشون رفتم و از کارشون راضی هستم و علاوه بر این برخورد شون با بیماران خیلی عالیه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوش برخوردی هستند با دقت با حرفام گوش کردن و منو معاینه کردن ،و به خوبی تحت نظر ایشون معالجه شدم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنماسپری بینی وقطره مصرف میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبرادرم جراحی بینی انجام دادان عمل غضروف واقعا کارشون محشر
پسندیدنگزارش
ارسال
الهه احد
الهه احد
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی لوزه
سلام خانم دکترباغبانیان دکتری بسیارخوش اخلاق وهمچنین بسیاربامهارت درکارشون هستند.دکتری هستندکه بسیارمومن وظیفه شناسن.واقعاتوی کارشون عالی هستن.من ازکارشون خیلی راضیم.
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام ای کاش این دکتر خوب و مهربان در پیشوا مطبی داشت یا در درمانگاه مهتدی پیشوا یک روز نیامد چون پیشوا بجز این درمانگاه جای دیگه ای ندارد تا ما که در پیشوا هستم بتوانیم از این دکتر برای بیماریهای گوش استفاده ببریم با تشکر
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/20
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار با تجربه و عالی. خیلی برای بیماران زمان میزاره
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/14
پزشک را توصیه می‌کنمدکترحاذق و خوش برخورد و‌دلسوزی هستند، اطلاعات علمی ایشان هم خوب است
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/04
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار آرام و باشخصیت و مهربان نظر به اینکه بیشتر بچه‌ها رو ویزیت میکنه حوصله بسیار زیادی داره ممنونم از ایشون
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر ندا باغبانیان، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در شهر تهران است. مطب دکتر ندا باغبانیان در تهران واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-36180155 تماس بگیرید.

تاکنون 50K نفر از پروفایل دکتر ندا باغبانیان، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (107 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 98 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ندا باغبانیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ندا باغبانیان امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ندا باغبانیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ندا باغبانیان: تهران، تهران
  • تلفن مطب دکتر ندا باغبانیان: 021-36180155
  • تخصص دکتر ندا باغبانیان: فلوشیپ جراحی بینی و سینوس (رینولوژی)|متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل