ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.7K
دکتر انیتا صادق پور

انیتا صادق پور

26 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 64427
فلوشیپ اکوکاردیوگرافی
متخصص بیماری‌های قلب و عروق
دکترای حرفه‌ای پزشکی
88%
رضایت (79 نظر)
پزشکان آنلاین قلب و عروق منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: خ ولیعصر بیمارستان قلب شهید رجایی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی انیتا صادق پور را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد انیتا صادق پور

88%
رضایت (79 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
ملیکا
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دریچه قلب، جراحی قلب
ایشون بقدری پزشک حاذق و کاربلدی بودند که فقط با شنیدن صدای قلب بیمار متوجه سلامت ویا بیماری قلب می‌شدند...بخاطر دارم برای مشکلی که داشتم (تنگی نفس ،گرفتگی عروق قلبی)به پزشکان متعددی مراجعه کردم همگی با دیدن اسکن هسته ای و مستندات آنژیوگرافی اظهار داشتند که گرفتگی عروق دارم و باید جراحی شوم. سال 96 بود که توسط یکی از دوستانم به خانم دکتر معرفی شدم ایشون بادیدن مدارک پزشکی اظهار داشتند که نیازی به جراحی قلب نیست سپس با گوشی پزشکی قلبم رو مورد معاینه قرار دادند چندین بار صدای قلب را گوش دادند و گفتند باید بیشتر مورد بررسی قرار بگیره، ظاهرا دریچه قلب مشکل داره...پس از اکو و معاینات دقیق تر خانم دکتر صادقپور اعلام کردن که دریچه قلبم مشکل مادرزادی داره و بجای اینکه سه لت داشته باشه 2 لت دارد و تمام مشکلاتم از دریچه ست نه عروق باید به سرعت مورد جراحی قرار بگیره،...بعد از این تشخیص به بیمارستان دی و کسرا مراجعه کردم پزشکان قلب به خوبی خانم دکتر را می‌شناختند..پزشک میانسال متخصص قلبی که در بیمارستان دی بود سوال کرد که نزد چه پزشکی رفتم که گفته باید عمل کنم؟.... وقتی گفتم خانم دکتر صادقپور در بیمارستان رجایی، گفتن ایشان استاد من بودن و جزء حاذق ترین اکوکاردیوگرافیست های دنیا هستندو فقط با گوش دادن به صدای قلب متوجه مشکل دریچه می‌شوند و در ادامه گفتند بنده هیچ نظری روی تصمیم ایشان نمی‌دهم و مطمئن باشید که تصمیم ایشان درست ترین تصمیم هست...خدارو شکر بدون دردسری مورد جراحی قرار گرفتم و دریچه سیلیکونی برایم گذاشتند...متاسفانه ایشان در سال 98به آمریکا رفتن و بیماران ایشان بمانند کودکان یتیم آواره شدند..در حال حاضر هیچ پزشگی را در حد و تبحر خانم دکتر نیافتم و متاسفانه هر پزشک قلبی برای خودش نسخه ای جدید برایم می‌پیچد ....کاش هرگز نمی رفتند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/20
پزشک را توصیه می‌کنمسردرد میگرن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کبری
1401/12/13
پزشک را توصیه می‌کنمایشان بسیار با حوصله و احترام با بیمار برخورد می نمایند و با کمک ایشان بهبود پیدا کردم
پسندیدنگزارش
ارسال
گ م
گل محمد
1401/03/31
پزشک را توصیه می‌کنمخوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/12/22
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر بسیار عاااااااااااااااااالیه مهربااااااان بااخلااااااااق من زندگیم مدیون ایشونم
پسندیدنگزارش
ارسال
د
دانش
1400/12/16
پزشک را توصیه می‌کنمویزیت من خیلی خوب بوده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/10/27
پزشک را توصیه می‌کنممحبت ایشان علم ایشان طرز برخورد ایشان
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/09/19
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر عالی وخوش قلب ومهربان هستن.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر انیتا صادق پور، فلوشیپ اکو کاردیوگرافی در شهر تهران است. مطب دکتر انیتا صادق پور در محل کار: خ ولیعصر بیمارستان قلب شهید رجایی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-23922145 تماس بگیرید.

تاکنون 1.7K نفر از پروفایل دکتر انیتا صادق پور، فلوشیپ اکو کاردیوگرافی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 88٪ مراجعین (79 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 12 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر انیتا صادق پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ اکو کاردیوگرافی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر انیتا صادق پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر انیتا صادق پور: تهران، محل کار: خ ولیعصر بیمارستان قلب شهید رجایی
  • تلفن مطب دکتر انیتا صادق پور: 021-23922145
  • تخصص دکتر انیتا صادق پور: فلوشیپ اکوکاردیوگرافی/ متخصص بیماری‌های قلب و عروق/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل