ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر میلاد زاهدی

میلاد زاهدی

شماره نظام پزشکی: ب-23694
روانپزشک
95%
رضایت (31 نظر)
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - جردن، بالاتر از میرداماد، روبروی برج آناهیتا، نبش کوچه سرو پلاک 2 طبقه دوم، واحد10
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی میلاد زاهدی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد میلاد زاهدی

95%
رضایت (31 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/24
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: روانپزشکی جوانان، روانپزشکی بالینی
برای درمان افسردگی به دکتر زاهدی مراجعه کردم که ابتدا داروی دولوکستین رو تجویز کردن، بعد از یه ماه چون این دارو تاثیر لازم رو نداشت بوپروپیون هم اضافه کردن تا همزمان با دولوکستین مصرف کنم، تا ویزیت ماه بعد به دلیل نداشتن تاثیر کافی این دو دارو هیج بهبودی نداشتم، که دکتر زاهدی دولکستین رو حذف و فلوکستین رو جایگزین کردن، علاوه بر فلوکستین و بوپروپیون، به دلیل اختلال در خواب و تپش قلب دارو های آلپرازولام و کلونازپام هم برام تجویز شد، الان بعد از حدود دوهفته از مصرف دارو های جدیدم کاملا از تاثیرشون راضی هستم. در مورد برخورد دکتر زاهدی هم باید بگم فوق العاده شخصیت آروم و متینی دارن با حوصله و آرامش توضیحاتتون رو گوش میدن و همینطور با حوصله توضیحات مورد نیاز در مورد روند درمان، دارو های تجویزی و عملکردشون رو هم بیان میکنند
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر میلاد زاهدی، متخصص روانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر میلاد زاهدی در جردن، بالاتر از میرداماد، روبروی برج آناهیتا، نبش کوچه سرو پلاک 2 طبقه دوم، واحد10 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88655980 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر میلاد زاهدی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (31 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر میلاد زاهدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر میلاد زاهدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر میلاد زاهدی: تهران، جردن، بالاتر از میرداماد، روبروی برج آناهیتا، نبش کوچه سرو پلاک 2 طبقه دوم، واحد10
  • تلفن مطب دکتر میلاد زاهدی: 021-88655980
  • تخصص دکتر میلاد زاهدی: روانپزشک
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل