اشتراک گذاری
6.3K
درمانگاه شبانه روزی درنیان

درمانگاه شبانه روزی درنیان

11 تخصص پزشکی
پزشک فعال: 9
لیست پزشکان
کاملیا افتخاری متخصص زنان و زایمان(نازایی)
متخصص زنان و زایمان(نازایی)
100٪(18 نظر)
کمترین معطلی
اولین نوبت: 1 اردیبهشت 11 صبح
ندا زبان دان متخصص بیماریهای داخلی, دکترای حرفه‌ای پزشکی
متخصص بیماریهای داخلی, دکترای حرفه‌ای پزشکی
100٪(2 نظر)
اولین نوبت: 2 اردیبهشت 6 عصر
ماندانا امیرسرداری متخصص بیماریهای قلب و عروق
متخصص بیماریهای قلب و عروق
94٪(92 نظر)
مهران قنواتی متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی), دکترای حرفه‌ای پزشکی
متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی), دکترای حرفه‌ای پزشکی
91٪(86 نظر)
کمترین معطلی
علی جلیلی فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم
84٪(121 نظر)
محبوبه سادات فاطمی نسب متخصص روانپزشکی
متخصص روانپزشکی
100٪(2 نظر)
رامین رضائی فوق تخصص روماتولوژی
فوق تخصص روماتولوژی
حجت مادرشاهی متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
آدرس و تلفن تماس
تهران - خیابان حافظ خیابان جامی خیابان شیخ هادی پلاک 186
درباره مرکز درمانی

مرکز درمانی درنیان تهران در سال 1390 پس از تعطیلی بیمارستان باهر توسط یکی از موسسین شرکت گروه پزشکی درنیان طب خریداری و در سال 1392 با سرمایه گذاری بخش خصوصی در محل سابق بیمارستان باهر با مساحت 7500 مترمربع تجهیز و راه اندازی شد.

در سال 1394 و در راستای هدف این مرکز درمانی که سلامت ارزان برای همه می باشد با دانشگاه علوم پزشکی تهران قرارداد مشارکت امضا گردید. از دستاوردهای مهم این مرکز می توان به دسترسی به خدمات درمانی با کیفیت و خصوصی توسط اساتید دانشگاه و با تعرفه دولتی اشاره کرد.

از سال 1393 در این مرکز بخش درمانگاه عمومی، اورژانس سرپایی شبانه روزی، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی گوارش، کبد، قلب و عروق، پوست، بخش شنوایی سنجی تا سال 1396 راه اندازی شد و در نهایت در سال 1397 بخش رادیولوژی و سونوگرافی این مرکز به بهره برداری رسید.

 

درمانگاه های تخصصی مرکز درمانی درنیان تهران:

 

عمومی – اورژانس – مغز و اعصاب – گوارش و کبد – اطفال – زنان و زایمان – کلیه و مجاری ادرار – دندانپزشکی – قلب و عروق – روانپزشکی – روانشناسی – طب سالمندی – داخلی

 

پاراکلینیک های تخصصی مرکز درمانی درنیان تهران:

 

داروخانه – آزمایشگاه پاتوبیولوژی – رادیولوژی – سونوگرافی – بینایی سنجی – شنوایی سنجی – شیمی درمانی سرپایی


تلفن نوبت دهی:

021-25015190

 

این صفحه به عنوان وب سایت نوبت دهی اینترنتی درمانگاه شبانه روزی درنیان جهت مشاهده خدمات و دریافت نوبت آنلاین پزشکانی که در این مرکز درمانی در حال ارائه خدمات درمانی هستند از طریق پذیرش ۲۴ طراحی و ارائه شده است. البته ممکن است در حال حاضر رزرو نوبت برخی از پزشکان فوق غیرفعال باشد که این موضوع وابسته به تصمیم مرکز در ارائه نوبت گیری بوده است؛ با این وجود شما می توانید از قابلیت مشاوره آنلاین پذیرش۲۴ استفاده کنید. بیش از 500 پزشک متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره پزشکی به صورت تلفنی و متنی هستند. همچنین برای کاربری بهتر و راحت تر مشاوره می توانید اپلیکیشن پذیرش۲۴ را دانلود و نصب کنید.

به طور معمول شما در این صفحه امکان مشاهده رزومه، آدرس مطب ، شماره تلفن تماس، پیج اینستاگرام ادرس کانال تلگرام و سایر راه های ارتباطی با دکتر که از ایشان در دسترس می باشد را خواهید داشت.

همچنین میتوانید در بخش نظرات، تجربه خود در ارتباط با خدمات درمانگاه شبانه روزی درنیان را به اشتراک گذاشته و نظرات دیگر کاربران را در مورد این مرکز و پزشکان آن بخوانید.

ما قدردان اعتماد شما به پذیرش۲۴ به عنوان گسترده ترین ابزار الکترونیک ارتباط بین پزشک و بیمار هستیم. لطفا در صورتی که اطلاعات ارائه شده در این صفحه نیاز به اصلاح دارد با مراجعه به صفحه پشتیبانی و یا تذکر به پزشک و یا پرسنل مرکز درمانی این موضوع را به ما اطلاع دهید.

خانه
جستجو
نوبت های من
پروفایل