اشتراک گذاری
13K
مرکز درمانی تخصصی ناباروری حضرت فاطمه الزهرا بابل

مرکز درمانی تخصصی ناباروری حضرت فاطمه الزهرا بابل

7 تخصص پزشکی
پزشک فعال: 10
لیست پزشکان
محمدمهدی درزی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی(فلوشیپ اندویورولوژی), لاپاراسکوپی،بیماری پروستات،عفونت ادراری تناسلی،سنگ کلیه،واریکوسل،
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی(فلوشیپ اندویورولوژی), لاپاراسکوپی،بیماری پروستات،عفونت ادراری تناسلی،سنگ کلیه،واریکوسل،
97٪(13 نظر)
مه سیما عدنانی متخصص زنان و زایمان
متخصص زنان و زایمان
84٪(151 نظر)
اولین نوبت: 14 فروردین 8 صبح
حمید شافی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی
88٪(157 نظر)
اولین نوبت: 15 فروردین 8 صبح
رضا قدیمی کارشناس علوم تغذیه
کارشناس علوم تغذیه
93٪(219 نظر)
فعال شدن نوبت‌دهی اینترنتی 17 فروردین 07:00
اولین نوبت: 19 فروردین 2 عصر
پروانه میرابی دکترای بهداشت باروری
دکترای بهداشت باروری
94٪(115 نظر)
صدیقه اسماعیل زاده فلوشیپ ناباروری, متخصص زنان و زایمان, دکترای حرفه‌ای پزشکی
فلوشیپ ناباروری, متخصص زنان و زایمان, دکترای حرفه‌ای پزشکی
81٪(63 نظر)
محبوبه فرامرزی روانشناسی استرس بارداری
روانشناسی استرس بارداری
59٪(33 نظر)
هاجر پاشا کارشناس بهداشت عمومی
کارشناس بهداشت عمومی
59٪(20 نظر)
زهرا بصیرت متخصص زنان و زایمان, دکترای حرفه‌ای پزشکی
متخصص زنان و زایمان, دکترای حرفه‌ای پزشکی
کمترین معطلی
فاطمه امیرخانلو متخصص زنان و زایمان
متخصص زنان و زایمان
آدرس و تلفن تماس
بابل - جاده قدیم آمل - بابل - ترک محله - مرکز درمانی تخصصی ناباروری حضرت فاطمه الزهرا (س)
درباره مرکز درمانی

مرکز درمانی تخصصی ناباروري حضرت فاطمه الزهرا (س) از واحدهاي تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشد، این مجموعه در سال ۱۳۷۱ به همت والاي آقاي حاج سید مهدي کابلی، احداث و توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل تجهیز گردید.

وی  با ذکر این نکته که این مرکز را  به عنوان تنها مرکز درمانی تخصصی ناباروري دولتی مستقل کشور می باشد، عنوان کرد: مرکز درمانی تخصصی ناباروري حضرت فاطمه الزهرا (س) با تشکیل حدود ۲۰۰۰۰ پرونده در طی بیست سال خدمات بی نظیري را ارئه می نماید و جزء مراکز صاحب نام در بین مراکز ناباروري در سطح کشور می باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: فعالیت تخصصی بخش نازایی مرکز از سال ۱۳۷۵ شروع و با ارتقاء تجهیزات و افزایش مراجعه کنندگان درمان نازایی با روش IO تحریک تخمک گذاري، IUI  تلقیح داخل رحمی، IVF  لقاح داخل آزمایشگاهی از سال ۱۳۷۷، ICSI تزریق داخل سیتوپلاسمی اسپرم از سال ۱۳۷۹ مشغول ارائه خدمت می باشد.

وی یاد آور شد: بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سالیانه پذیراي زوج هاي نابارور از اقصی نقاط کشور به ویژه استان هاي همجوار گلستان ، تهران ، گیلان ، سمنان و..... می باشد .

رئیس مرکز فاطمه الزهرا (س) بیان کرد: این مرکز در سال ۹۶ توسط هیات امناي ارزي وزارت بهداشت به بروزترین تجهیزات در زمینه آزمایشگاه IVF و اتاق عمل نازایی مجهز شد و در حال حاضر این مرکز داراي ۳۵ تخت مصوب می باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: مرکز تحقیقات بهداشت باروري و ناباروري، در حال انجام تحقیق و پژوهش و انجام پروژه هاي تحقیقاتی بالینی و پایه در حیطه بهداشت باروري می باشد.

وی اضافه کرد: مرکز درمانی تخصصی ناباروري و باروري فاطمه الزهرا(س) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بابل با امکانات و تجهیزات پیشرفته و حمایت هاي مالی دولت در قالب طرح حمایتی و طرح برکت در خدمت هشهریان گرامی می باشد.

 بخشهای بستری

 اتاق عمل، آزمایشگاه، نازایی و مشاوره 

درمانگاهها تخصصی و فوق تخصصی

درمانگاهها تخصصی و فوق تخصصی نازایی زنان، ناباروری مردان، درمانگاه سقط مکرر، درمانگاه آندومتریوز، درمانگاه مشاوره اختلالات روابط زناشوئی، درمانگاه تغذیه و درمانگاه مدیریت استرس ناباروری 

 

این صفحه به عنوان وب سایت نوبت دهی اینترنتی مرکز درمانی تخصصی ناباروری حضرت فاطمه الزهرا بابل جهت مشاهده خدمات و دریافت نوبت آنلاین پزشکانی که در این مرکز درمانی در حال ارائه خدمات درمانی هستند از طریق پذیرش ۲۴ طراحی و ارائه شده است. البته ممکن است در حال حاضر رزرو نوبت برخی از پزشکان فوق غیرفعال باشد که این موضوع وابسته به تصمیم مرکز در ارائه نوبت گیری بوده است؛ با این وجود شما می توانید از قابلیت مشاوره آنلاین پذیرش۲۴ استفاده کنید. بیش از 500 پزشک متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره پزشکی به صورت تلفنی و متنی هستند. همچنین برای کاربری بهتر و راحت تر مشاوره می توانید اپلیکیشن پذیرش۲۴ را دانلود و نصب کنید.

به طور معمول شما در این صفحه امکان مشاهده رزومه، آدرس مطب ، شماره تلفن تماس، پیج اینستاگرام ادرس کانال تلگرام و سایر راه های ارتباطی با دکتر که از ایشان در دسترس می باشد را خواهید داشت.

همچنین میتوانید در بخش نظرات، تجربه خود در ارتباط با خدمات مرکز درمانی تخصصی ناباروری حضرت فاطمه الزهرا بابل را به اشتراک گذاشته و نظرات دیگر کاربران را در مورد این مرکز و پزشکان آن بخوانید.

ما قدردان اعتماد شما به پذیرش۲۴ به عنوان گسترده ترین ابزار الکترونیک ارتباط بین پزشک و بیمار هستیم. لطفا در صورتی که اطلاعات ارائه شده در این صفحه نیاز به اصلاح دارد با مراجعه به صفحه پشتیبانی و یا تذکر به پزشک و یا پرسنل مرکز درمانی این موضوع را به ما اطلاع دهید.

خانه
جستجو
نوبت های من
پروفایل