ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.1K
دکتر خسرو بلوریان

خسرو بلوریان

شماره نظام پزشکی: 29158
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
79%
رضایت (19 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران عباس آباد،سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی،پلاک ۱۵۲،طبقه ۲ واحد ۴
درباره من

با بیش از۳۵ سال تجربه  کاری ،فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی،در زمینه ایمپلنتهای دندانی،کارهای زیبایی(کامپوزیت ونیر،لمینیت دندانی،روکشهای تمام سرامیک و IPS)درمان ریشه دندانها،جراحی های دندانهای عقل و ریشه های باقیمانده،ساخت انواع دندانهای مصنوعی متحرک و ثابت و متحرک متکی به ایمپلنت ،فعالیت کاری دارم .تیم ما سعی دارد که در محیطی آرام و کاملا بهداشتی بهترین خدمات دندانپزشکی را بدون وجود هیچگونه دردی برای شما ارائه دهد.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی خسرو بلوریان را داشته است.

نظرات در مورد خسرو بلوریان

79%
رضایت (19 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.0
مهارت و تخصص پزشک
3.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ح
حمید
1401/10/13
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی و حرفه ای
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر خسرو بلوریان
دکتر خسرو بلوریان
1401/09/27
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خیلى حرقه اى هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/23
پزشک را توصیه می‌کنمسلام هزینه تقریبی جراحی دندان عقل چقدر است؟
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر خسرو بلوریان
دکتر خسرو بلوریان
درود بر شما،هزینه جراحی دندان عقل بسته به موقعیت دندان در فک و مجاورات آناتومیکی فرق میکند با در دست داشتن عکس OPGجدید جهت معاینه تشریف بیاورید پس از بررسی شرایط دندان عقل هزینه خدمتتون عرض خواهد شد.
ا
احمد
ویزیت شده
1401/02/06 | مطب دکتر خسرو بلوریان
پزشک را توصیه می‌کنمهنوز مداوای دندان تمام نشده که نظر قطعی بدم ولی هزینه شون خیلی بالاست مثلا برای عصب کشی و پرکردن یک دندان 3 میلیون و 200 هزار تومن شد
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
قیمت ها واقعا گرون شده ولی خدایی زکتر خوبی هستن البته من چند جا پرسیدم همه یه قیمتن البته من به دکتر گفتم تمام موادشون رو نشونم دادن خدایی همشون امریکایی بود دستشون درد نکنه
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/07/04
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوبی هستن من دخترم معرفی کردن ایشونو برای عصب کشی رفتم پیششون اب رو آتیش بود کارشون واقعا معجزه میکنن الان دخترو پسرم پیششون میرک واقعا خانوادگی راضی هستیم ممنونم دکتر بلوریان
پسندیدنگزارش
ارسال
د
دکتر
1400/07/03
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خیلی خوبی هستن من ایمپلنت انجام دادم الان 4 ساله واقعا راضی هستم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/07/03
پزشک را توصیه می‌کنممن پیش دکتر بلوریان جراحی نیش نهفته انجام دادم و طول جراحی کوچکترین درد و فشاری حس نکردم و خیلی از کارشون راضیم
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سیدعبدالناصر
1400/10/29
پزشک را توصیه نمیکنمعدم رضایت بیمار
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر خسرو بلوریان
دکتر خسرو بلوریان
دندان شما نیاز به بازسازی کامل داشته و با توجه به مواد مصرف شده برای شما که از بهترین مواد میباشد و سلامت دندان و حفظ آن برای ما بسیار مهم است به نظر بنده بهترین درمان برایتان انجام شده است اگر از لحاظ نوع درمان انجام شده مشکلی دارید حتما بفرمایید.

دکتر خسرو بلوریان، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر خسرو بلوریان در تهران عباس آباد،سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی،پلاک ۱۵۲،طبقه ۲ واحد ۴ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88523937 تماس بگیرید.

تاکنون 5.1K نفر از پروفایل دکتر خسرو بلوریان، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 79٪ مراجعین (19 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 38 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر خسرو بلوریان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر خسرو بلوریان فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر خسرو بلوریان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر خسرو بلوریان: تهران، تهران عباس آباد،سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی،پلاک ۱۵۲،طبقه ۲ واحد ۴
  • تلفن مطب دکتر خسرو بلوریان: 021-88523937
  • تخصص دکتر خسرو بلوریان: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل