اشتراک گذاری
882
مطب دکتر کیهان قدیمی

مطب دکتر کیهان قدیمی

1 تخصص پزشکی
پزشک فعال: 0
لیست پزشکان
پزشکی یافت نشد.
آدرس و تلفن تماس
تهران - سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی صرافهای جنوبی، پلاک 62،64،68، طبقه اول ، واحد چهار
دکتر کیهان قدیمی جراح - دندانپزشک تخصص در ایمپلت و ارتودنسی و زیبایی    دکتر کیهان قدیمی؛ در سال  1378 از دانشکده دندانپزشکی تبریز فارغ التحصیل شده اند.  دکتر قدیمی برای گذراندن دوره های تخصصی به مدت 10 سال در خارج از کشور و تحت نظر اساتید به نام دندانپزشکی در کشورهای آلمان، فیلیپین، ایتالیا و آمریکا صرف زمان نمودند و دراین بین تجارب بسیار زیادی کسب نمودند. درحال حاضر ایشان یکی از متبحرترین دندانپزشکان در انجام ارتودنسی در ایران هستند. همچنین ایشان زیر نظر اساتید بین المللی به نام این رشته : دکتر مک کارن متخصص ترمیم و زیبایی در شیکاگو دکترکاملیا آرکانجلو رئیس دانشگاه دندانپزشکی رم آموزش دیده اند و افتخار شاگردی نزد اساتید فوق را داشته اند. همچنین در زمینه زیبایی و ترمیمی نیز زیر نظر اساتید ایرانی : دکتر طبری رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران  پروفسور علی یزدانی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی  دکتر مهدی جوان عضو هیات علمی دانشگاه همدان  دکتر حسین نواب بنیانگذار دانشکده دندانپزشکی دوره های ترمیم و زیبایی دندان را در طی 5 سال آموزش دیده اند، علاوه بر این ایشان در بیش از 200 سمینار تخصصی داخلی و خارجی حضور داشتند.دستاوردهای علمی و حرفه ای دوره مسترا ارتودنسی ازدانشگاه  UE از مانیل دوره فلوشیپ ایمپلنت از دانشگاه Munster آلمان دوره مستر، درمان لیزرلثه از دانشگاه Aachen آلمان مدرک ترمیم زیبایی از دانشگاه تهران دوره ترمیم زیبایی از دانشگاه چیتی ایتالیا دوره ترمیم وزیبایی از دانشگاه شهید بهشتی تحقیقات حضور دربیش از200 سمینار داخلی و خارجی تخصصی ایمپلنت و ارتودنسی برگزاری چندین دوره کارگاه آموزشی تخصصی ایمپلنت ویژه دانشجویان دندان پزشکی سال آخر در شهر مانیل سال 2006 – 2007 1100 نفر ساعت آموزش تخصصی ایمپلنت به صورت خصوصی افتخارات تشویق نامه از طرف سفارت ایران در مانیل تقدیر نامه دانشکده دندان پزشکی مانیل به عنوان شاگرد ممتاز در سال 2007 – 2008   آقای دکتر قدیمی پس از مراجعت به ایران اقدام به افتتاح کلینیک کیهان طب کاج درتهران نمودند. مجموعه کلینیک کیهان طب با حضور بیش از دوازده پزشک دندانپزشک در کلیه زمینه های دندانپزشکی با سابقه ده ساله درحال فعالیت در شهرک غرب می باشد.همچنین دکتر قدیمی موسس اولین درمانگاه شبانه روزی و مدرن دندانپزشکی عمومی و تخصصی در شهرستان میانه هستند. حسن خلق و شهرت ایشان در انجام ایمپلنت و ارتودنسی منجر به مراجعه بسیاری از بیماران از سایر شهرستان های استان واشتهار این مرکز در شهرستان میانه گردید.

این صفحه به عنوان وب سایت نوبت دهی اینترنتی مطب دکتر کیهان قدیمی جهت مشاهده خدمات و دریافت نوبت آنلاین پزشکانی که در این مرکز درمانی در حال ارائه خدمات درمانی هستند از طریق پذیرش ۲۴ طراحی و ارائه شده است. البته ممکن است در حال حاضر رزرو نوبت برخی از پزشکان فوق غیرفعال باشد که این موضوع وابسته به تصمیم مرکز در ارائه نوبت گیری بوده است؛ با این وجود شما می توانید از قابلیت مشاوره آنلاین پذیرش۲۴ استفاده کنید. بیش از 500 پزشک متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره پزشکی به صورت تلفنی و متنی هستند. همچنین برای کاربری بهتر و راحت تر مشاوره می توانید اپلیکیشن پذیرش۲۴ را دانلود و نصب کنید.

به طور معمول شما در این صفحه امکان مشاهده رزومه، آدرس مطب ، شماره تلفن تماس، پیج اینستاگرام ادرس کانال تلگرام و سایر راه های ارتباطی با دکتر که از ایشان در دسترس می باشد را خواهید داشت.

همچنین میتوانید در بخش نظرات، تجربه خود در ارتباط با خدمات مطب دکتر کیهان قدیمی را به اشتراک گذاشته و نظرات دیگر کاربران را در مورد این مرکز و پزشکان آن بخوانید.

ما قدردان اعتماد شما به پذیرش۲۴ به عنوان گسترده ترین ابزار الکترونیک ارتباط بین پزشک و بیمار هستیم. لطفا در صورتی که اطلاعات ارائه شده در این صفحه نیاز به اصلاح دارد با مراجعه به صفحه پشتیبانی و یا تذکر به پزشک و یا پرسنل مرکز درمانی این موضوع را به ما اطلاع دهید.

خانه
جستجو
نوبت های من
پروفایل