حقایق ناشناخته بلوغ پسران

بلوغ پسران

اهمیت نوجوانی و بلوغ پسران

بلوغ پسران از عمده مسائل مهم و پر اهمیت می‌باشد. این مسائل می‌توانند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی خیلی‌از چیزها تاثیر بگذارند. به همین زمانی که پسر شما پا در سن حساس خود یعنی بلوغ گذاشت، باید توجه خود را نسبت به او چندین برابر کنید. چرا که فرزند شما حساسیت‌های بسیار زیادی را پیدا می کند و گاهی اوقات نسبت به تغییراتی که می‌بینند، واکنش جالبی را نشان نمی‌دهند.

این موضوع دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و شما به عنوان یک پدر و مادر باید بدانید که رفتار با جوانان پسر به چه صورت است. از این رو قصد داریم تا در ادامه این مطلب مواردی را تحت عنوان ” آموزش دوران بلوغ پسران” با شما در میان بگذاریم تا به اهمیت روانشناسی بلوغ پسران پی ببرید و در صورت نیاز آن ها را به یک مشاور و متخصص روانشناسی معرفی کنید. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

تغییرات رفتاری دوران بلوغ پسران چیست؟

یکی از سوالات مهمی که در رابطه با رفتارشناسی با پسران جوان در هنگام بلوغ پرسیده می‌شود، این بوده که چه تغییراتی را از خود نشان می‌دهند؟ رفتار پسران در سن بلوغ دچار تغییرات گسترده‌ای می‌شود و به طور کلی اخلاق تندی را از خود نشان می‌دهند. خانواده‌ها در صورت مشاهده چنین رفتارهایی باید فرزند خود را کاملا درک کنند. چرا که تمامی این تغییرات بر اساس تغییر در هورمون‌های بدن است و حالتی گذرا دارد.

اگر خانواده‌ها نیز به این موضوع توجه داشته باشند و از مشاوره سن بلوغ پسران غافل نشوند و به نیازهای گسترده آن‌ها اهمیت لازم را بدهند، در آن صورت می توانند رابطه دوستانه ای را برقرار کنند. قطعا مشکلات رفتاری پسران در سن بلوغ گاهی اوقات بسیار زننده هستند. ولی سوالی که به وجود می‌آید این بوده که طرز رفتار با پسران در سن بلوغ به چه صورت باید باشد.

 

بلوغ پسران

هر چیزی چارچوب های خاص خودش را دارد. اکثر پسرها در این سن ترجیح می دهند تا بیشتر وقت خود را با دوستانشان بگذرانند و کمتر به خانواده خود اهمیت می دهند و یا به حضور در جمع آن ها تمایل نشان می دهند. در صورتی که به عنوان خانواده با این مشکل مواجه شدید، هیچ وقت سعی نکنید آن ها را به کاری که علاقه ندارند، مجبور کنید که جز نتیجه عکس نتیجه ای به همراه نخواهد داشت. شما به عنوان یک خانواده ای که با نوجوانی و بلوغ پسران سر و کار دارید، سعی کنید به آن‌ها مسئولیت‌پذیری را یاد دهید.

البته لازم به ذکر این نکته می باشد که در رابطه با نحوه رفتار با پسران در سن بلوغ بهتر است با یک مشاور و یا روانشناس مشورت کنید که بر اساس دانش و تخصصی که دارند، بیشتر می توانند به شما کمک کنند.

مشاوره آنلاین بلوغ

بلوغ پسران از چه سنی آغاز می‌شود؟

از دیگر سوالات مهم برای خانواده‌هایی که نوجوانی و بلوغ پسران در خانه را می‌بینند این بوده که از چه سنی این رفتارات و به طور کلی تغییرات بلوغ شروع می‌شود. پسران از مرحله کودکی تا بزرگسالی، یعنی در بازه سنی ۱۲ تا ۱۸ سالگی به بلوغ می رسند و بر اساس تغییرات ظاهری و فکری که در آن‌ها به وجود می‌آیند، موارد متعددی را تجربه می‌کنند.

رایج ترین سنی که پسران به بلوغ می‌رسند، بین ۱۴ تا ۱۶ سالگی می‌باشد. البته لازم است این نکته هم ذکر شود که اگر پسر قبل از ۱۰ سالگی به سن بلوغ برسد، نشان دهنده بلوغ زودرس و در صورتی که تا ۱۸ سالگی متحمل تغییر نشود، نشان دهنده بلوغ دیررس می‌باشد که در هر دو صورت نیازمند بررسی هستند.

نوجوانی و بلوغ پسران

 

 بلوغ زودرس در پسران چه سنی است یکی از رایج ترین سوالات بود که توانستید به جواب آن دست پیدا کنید.

اگر می‌خواهید نگرانی‌های شما در رابطه با این موضوع کم شود، در مرحله اول به شما پیشنهاد می‌کنیم که چگونگی رفتار با پسران در سن بلوغ را بدانید و سپس از مشاوره آنلاین برای بلوغ نوجوان پسر نهایت بهره را ببرید.

تغییرات روحی و روانی در دوران بلوغ پسران

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، رفتار پسرها در سن بلوغ کاملا تغییر می‌کند و بر روی بسیاری از چیزها تاثیر خود را می‌گذارد. در نوجوانی و بلوغ پسران، آن‌ها می‌توانند گرایش سیاسی و حتی دینی خود را پیدا می‌کنند، رفتارهای نامطلوب از خود نشان می‌دهند، برای جلب توجه دعوا کردن را در اولویت قرار می‌دهند، بعضی از آن‌ها به سیگار کشیدن روی می‌آورند و یا بسیار گوشه‌‌گیری می کنند.

در این باره خانواده‌ها نگرانی‌های بسیار زیادی را تحمل می‌کنند و سوالات مختلفی را می‌پرسند. شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که چگونه با پسرها در سن بلوغ رفتار کنیم. رفتار کردن شما بستگی به رفتار فرزند شما دارد. به عنوان مثال نحوه برخورد با پسری که دوست دختر دارد در مقایسه با سیگار کشیدن در نوجوانی و بلوغ پسران کاملا متفاوت می‌‌باشد. پسران در این سن درگیر عشق‌هایی می‌شوند که شاید عاقبت خوبی را نداشته باشند.

بلوغ-پسران

از این رو شما به عنوان والدین آن‌ها باید مانند یک کتاب راهنما عمل کنید و آن‌ها را با راهکارهای متنوع روبه رو کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به مشاوره آنلاین برای بلوغ پسران اشاره کرد. دلیل آنلاین بودن نیز این بوده که بسیاری از آن‌ها نسبت به حضور در جمع واکنش نشان می‌دهند و یا دوست ندارند به هر دلیلی خانه را ترک کنند.

حتی گاهی اوقات نیاز است تا مشاوره آنلاین برای رفتار با پسران سن بلوغ برای خانواده ها نیز ترتیب داده شود. چرا که خانواده ها با آگاهی از چگونگی رفتار با پسران در سن بلوغ، می توانند کمک بسیار زیادی را به آن‌ها کنند.

نحوه رفتار با پسران در سن بلوغ 

فراموش نکنید شما به عنوان یک خانواده باید کمک کننده فرزندان خود در سن بلوغ باشید و به سوالات پسران در زمان بلوغ جواب دهید. با تغییر پسرتان شما هم نباید تغییر کنید. بلکه باید لیستی از مواردی که در این دوره اهمیت دارند را تهیه نمایید و با کار کردن بر روی آن ها بتوانید این دوره را برای فرزند و البته خودتان قابل تحمل کنید. از جمله این موارد مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تغذیه در دوران بلوغ پسران به چه صورت است؟
  2. نشانه‌های پایان بلوغ در پسران چیست؟
  3. تغییر رفتار پسران در سن بلوغ چه مواردی هستند؟
  4. چگونه بلوغ را برای پسرم توضیح دهم؟
  5. چگونه با پسرم در مورد بلوغ صحبت کنم؟
  6. آموزش بهداشت دوران بلوغ پسران چیست؟
  7. بلوغ پسرها چیست؟
  8. مشکلات دوران بلوغ در پسران چیست؟
  9. و…

بلوغ پسران

تمامی این موارد بسیار در نوجوانی و بلوغ پسران پر اهمیت هستند و نباید از هیچ یک از آن‌ها غافل شود. شما به عنوان یک خانواده باید به دنبال جواب تمامی سوال‌ها باشید. و بدانید رفتار با نوجوانان ۱۲ ساله پسر به چه صورت است.  به همین علت بهترین پیشنهاد برای شما این بوده که از روانشناسی دوران بلوغ پسران غافل نشوید و با کمک یک مشاور و آشنایی پیدا کردن با علائم پایین بلوغ در پسران، به آن ها کمک بزرگی را کنید.

با توجه به اینکه شناخت دوران بلوغ پسران اهمیت دارد، شما عزیزان می‌توانید در مرکز مشاوره پذیرش۲۴ با بهترین روانشناسان به صورت مشاوره آنلاین در ارتباط باشید تا فرزندانتان دوران بلوغ را به راحتی و بدون مشکل سپری کنند.
  • دوست عزیز، لطفا اگر این مقاله برای شما کاربردی و جذاب بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مشاوره آنلاین بلوغ پسران

۳.۷/۵ (۲۰ نظر)

از طريق
https://www.healthline.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
305 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامان
سامان
15 روز قبل

سامان

یہیےےدسگف
یہیےےدسگف
23 روز قبل

وای وای اینقدر کیسم

نیما
نیما
پاسخ به  یہیےےدسگف
19 روز قبل

جانم ؟چی میگی

rryy
rryy
1 ماه قبل

متوجه شدم پسرم خود ارضایی میکنه چیکار کنم؟

بند خدا
بند خدا
پاسخ به  rryy
26 روز قبل

یکی بخابون زیر گوشش

امیر
امیر
پاسخ به  بند خدا
15 روز قبل

منطقیه

rryy
rryy
1 ماه قبل

yyy

مبین
مبین
2 ماه قبل

یادش بخیر.منم ۱۳ سالم بود میومدم درباره بلوغ و اینجور چیزا میخوندم.
الانم اومدم یه سری بزنم.
اگه کسیم سوالی راجب بلوغ و اینا داشت بپرسه،اگه دوباره اومدم کو این صفحه جواب میدم

زهرا محبی
زهرا محبی
پاسخ به  مبین
1 ماه قبل

پسر من ۱۲ سالش و به دنبال اینه ک دوست دختر پیدا کنه باید چیکار کنم

عاطی
عاطی
2 ماه قبل

پسر ۱۶ساله ای ک شب ادراری داره البته در عرض چند ماه دوبار تکرار. شده چی می‌تونه باشه؟

عاطی
عاطی
2 ماه قبل

عاطی

سارینا
سارینا
3 ماه قبل

مشخص بود دختر نیستی یه دختر هیچوقت همچین حرفایی نمیزنه فقط یه پسر بی خانواده اینکاررو میکنه …

بند خدا
بند خدا
پاسخ به  سارینا
26 روز قبل

چی زدی

ممد
ممد
پاسخ به  بند خدا
19 روز قبل

اینا رو ولش تو خودت اینجا چه میکنی

سهیل
سهیل
3 ماه قبل

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط سهیل
سهیل
سهیل
3 ماه قبل

کاربران گرامی من رو ببخشید من خیلی چرت و پرت گفتم ولی منو ببخشید

مرتضی حدیدی
مرتضی حدیدی
پاسخ به  سهیل
2 ماه قبل

تو نوشته ات همش نوشته بود مشاور بابا راهکار بده. هیچ راهکاری ندادی و احساس میکنم وقتم تلف شد

....
....
3 ماه قبل

واااای از نوجوانای این مملکت ……..واقعا ناراحت میشم اینقدر بد حرف میزنید .بی پرده و خجالت آور.کاش ما پدر و مادرا یکم بیشتر حواسمون باشه ….امان از این همه بی حیایی.

یه آدم
یه آدم
پاسخ به  ....
19 روز قبل

ببینید پدر و مادر گرامی این یه شرایطی هست که برای بلوغ و هورمون ها است و در این مدت فحش ها رایجه و پسر یا دختر شما جلوی شما که مطمئن نمیتونه فحش بده ولی فقط کافیه اون رو در جلو دوستان خود ببینید و تو اون موقع اگه دنبال داشتن رابطه بودن نباید اون ها رو باز دارید بلخره این ها همه تجربه هست و میدونید این فحش دادن برای نشون دادن قدرت زبان یا مسخره بازی استفاده میشه

سهیل
سهیل
3 ماه قبل

منو ببخشید

سهیل
سهیل
3 ماه قبل

من شوخی کردم

atosa
atosa
3 ماه قبل

آقا خدا به داد برسه به خدا من تازه متوجه شدم ریده شد بهم

atosa
atosa
3 ماه قبل

وایی اینقدر خوندم والا به خدا من دختر ۱۳ ساله هستم من خودم پردمو زدم شما ها کجای کار هستین ببینید من از چند نفر پرسیدم بچه دار شدنم همینه کارا هست

امیرمهدی
امیرمهدی
پاسخ به  atosa
2 ماه قبل

خوب چرا زدی نمی زدی

سهیل
سهیل
3 ماه قبل

من یک پسر ۹ ساله بودم که اشتباهی پیام دادم

نیما
نیما
پاسخ به  سهیل
3 ماه قبل

معلوم بود من ۴ ساله با آدمایی مث شما در ارتباطم دیگه فرق بین یه دختر حشری با یه پسرو میدونم

بی نام
بی نام
3 ماه قبل

خاک توی سرتلن بااین مطالب جلف وبی حیایی شرم و حیا برای دختر وپسر خوبه خجالت از این همه بی حیایی

سهیل
سهیل
3 ماه قبل

من دیگه توبه کردم همگی من رو ببخشید

سهیل
سهیل
3 ماه قبل

همگی منو ببخشید واقعا با اسم ریحانه وارد شده بودم

مهردا
مهردا
3 ماه قبل

من

نیما
نیما
3 ماه قبل

کار از کافور گذشته شماها باید بکنین بندازین جلو گربه

بنیامین
بنیامین
4 ماه قبل

سلام من یک پسر ۱۴ ساله هستم چیکار کنم جوش هام بره اصلا اعتماد بنفس ندارم

رادین
رادین
پاسخ به  بنیامین
20 روز قبل

بهتر جوش هات بپذیری چون هر وقت بخوان میرن

نعمت
نعمت
4 ماه قبل

من تو سن ۲۰ سالگی به بلوغ رسیدم

پدرام
پدرام
پاسخ به  نعمت
3 ماه قبل

واقعا

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

برچی به من توهین میکنید کوسکشا احترام خودتون رو نگه دارید ب کسی چه ربطی داره که من حشری ام

نیما
نیما
پاسخ به  ریحانه
3 ماه قبل

دیگه کار از حشری گذشت خواهرم متاسفانه شما دیگه از دوران بلوغ فراتر رفتی شما دیگه به نظرم خودتو بکش

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

من میخورم فقط بیا منو بکن ۰۹۳۷۲۲۶۶۳۸۶

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

۰۹۳۷۲۲۶۶۳۸۶

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

من ی جنده ام که نیاز به یکی دارم که منو بکنه بیا منو بکنید پام بازه آمادس کوسم

نیما
نیما
پاسخ به  ریحانه
3 ماه قبل

اقا کافور درمان هر درد مخصوصا شما دوست عزیز

بابک
بابک
پاسخ به  ریحانه
16 روز قبل

منو یاد دختر بازیگر فیلم جنگیر انداختی

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

۰۹۳۷۲۲۶۶۳۸۶ فقط در شاد

سهیل
سهیل
پاسخ به  ریحانه
3 ماه قبل

شوخی‌کردم

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

بابا خسته شدم یکی بیاد تو شاد منو بکنه

قدیر
قدیر
پاسخ به  ریحانه
3 ماه قبل

من.میام

دوستت باشه
دوستت باشه
پاسخ به  ریحانه
1 ماه قبل

چشم کاری از دست من بربیاد در خدمتم

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

شمارم بیا فقط زنگ نزن داداش ۰۹۳۷۲۲۶۶۳۸۶

ریحانه
ریحانه
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

دیگه کسی زنگ نزنه

محمد
محمد
4 ماه قبل

سارا برام ساک میزنی

نیلوفر
نیلوفر
4 ماه قبل

سلام من خودم ۱۶ سالمه و دوسال یه پسری رو می‌شناختم و تقربیا ۶ ماه پیش باهم وارد رابطه شدیم و همسن بودیم دوسه باری که رفتم پیشش یکم بهم نزدیک شدیم نه در حدی که دخول باشه ولی بازم در حد (سا.ک و ….) اینا بود و منم از این موضوع زیاد راضی نبودم و از طرفی هم درس میخوندم و وقت نداشتم و کات کردیم و الان یه ماهه تقربیا کات کردیم و من واقعا دوسش داشتم و دوسش دارم حس میکنم کار بدی کردم که تمومش کردم و ممکنه خیلی آسیب ببینه از طرفی ممکن بود خودم آسیب ببینم بعضی وقتا فک میکردم ممکنه خوب پیش بره باهم بمونیم و باهم رشد کنیم و برا هم بمونیم ولی کات میکردیم بهش گفتم که از اینکه رابطه داشتیم داشتم آسیب میدیدم و دلش رو شکستم ولی الان که میبینم واقعا دوسش دارم نمیتونم بدون اون فک کن با این که ‌کات کرده بودیم بی مقدمه پیام داد هوا سرده لباس گرم بپوش سرما نخوری
امشبم به بهونه مستی یه عالمه بهش پیام دادم و جوابی نگرفتم ازش نمیدونم اگه برگرده چجوری باز با نیاز جنسیش برخورد کنم و واقعا از همه لحاظ گیجم و فقط میدونم دوسش دارم

تاپ G
تاپ G
پاسخ به  نیلوفر
4 ماه قبل

الان این واسه ی اینجا نیست
این حرفا رو برو به روانشناس بگو

امیرمحمد
امیرمحمد
4 ماه قبل

سارا تو کجایی هستی من بیام پیشت بهت حال میدم ۱۷ سالمه

علی
علی
4 ماه قبل

با عرض سلام وقت بخیر
لطفا سوال بنده رو پاسخ بدین من مزاحم نیستم فقط سوال دارم
من یه پسر ۱۶ ساله هستم وتو مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی درس میخونم تقریبا از سن ۱۴ سالگی یه دختر ۵ ساله رو دیدم و فقط از خانواده اش خیلی خوشم اومد وتصمیم گرفتم در اینده باهاش ازدواج کنم و اون خانواده هم یه خانواده پولدار و با اعتبار واصیلی هستند البته خانواده ما هم تقریبا شاید یه همچنین شرایطی دارن حالا هر روز بهش فک میکنم ومیدونم تنها اگه شغلم دکتر باشه دختر بهم میدن پس به هدفم تلاش میکنم
ایا این خوبه یابد
واین انتخاب وتصمیم گیری زود ودر سنین کم عادی هست ؟

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

اونارو نمیدونم ولی به نظرم از الان برا این حرفا خیلی زوده اولا دختره هنوز ۷ سالشه و ینی ۹ سال از تو کوچیک تره که با این تفاوت سنی چیر خوبی از آب در نمی آد بعدم شاید دختره بزرگ شد بگه من اصن تورو نمیخوام ینی الان تو ۲۰ سالت بشه حاضری با یه دختر ۱۱ ساله ازدواج کنی

آروین
آروین
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

سلام داداش، خب ببین… نباید هدفت به واسطه یه آدم یا یه وسیله باشه.. چون دیر یا زود از همه چی خسته میشی… تصمیم خوبی به نظرم نگرفتی…

بابک
بابک
پاسخ به  علی
16 روز قبل

فکر میکردم فقط آدم فضایی ها ، فضایی فکر میکنن

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

من ۱۴ سالمه یکی بیاد منو بکنه کوسم خیلی نرمه بچه ها

....
....
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

راست می گی

....
....
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

خجالت نمی کشی یه ذره بیشعوره نیستی دختر جندی

....
....
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

یکی باید تو اجزاتو جمع کنه

....
....
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

تن فروش بدبخت کجا زندگی می کنی وضع مالیات چطوره؟

گگگگگ
گگگگگ
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

دختر به نفست مسلط باش تلاش کن خودتو کنترل کنی با شیطان مبارزه کن می توانی به خودش توکل کن ف

گگگگگ
گگگگگ
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

بعد صرفا داری خودارضایی فکری می کنی و خیلی بده

علی
علی
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

اوففففف.نرم دوس دارم.تو چی دوس دارییییییی

ریحانه
ریحانه
پاسخ به  علی
4 ماه قبل
ریحانه
ریحانه
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

ببر تا ته

پیروز
پیروز
پاسخ به  ریحانه
3 ماه قبل

کسشر میگن با یه آدم بامرام عشق وحال کن

م ح
م ح
پاسخ به  پیروز
29 روز قبل

این ریحانه فیکه اصلا دختر نیست .پسره که شما هارو گذاشته سر کار

ریحانه
ریحانه
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

من هر جوری باشه دوست دارم . داره از کوسم آب میاد

علی
علی
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

تو هم حشری هستی؟شمارتو بزار بهت حال بدم.با حرف زدنم دلت میخواد بم بدی.اوفففففففففففف

علی
علی
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

اوففففففففففف.میخوری برام

آخرین ویرایش 4 ماه قبل توسط علی
ریحانه
ریحانه
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

آره لیس میزنم تو هم بیا منو بکن دیگه آلت تو بزرگ میکنم

...
...
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

خیلی بی شعور بی ادبی

امیر
امیر
پاسخ به  ریحانه
15 روز قبل

چی میزنی خواهرم اول برو دیپلمتو بگیر بعد بیا ریدی رو زبان فارسی

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

بیا منو بکن

....
....
پاسخ به  ریحانه
1 ماه قبل

برو خجالت بکش اینجا فضای عمومیه .چقدر تو بدبخت و پست فطرتی که مردم رو از راه درست بدر میکنی

....
....
پاسخ به  ریحانه
1 ماه قبل

الکی داخل پیام ها چرت وپرت ننویس و دیگرانو گول نزن

بنده خدا
بنده خدا
4 ماه قبل

خدا از رگ گردن به شما نزدیک تر است بترسید از روز قیامت

محمد
محمد
پاسخ به  بنده خدا
4 ماه قبل

مزه ننداز

حامد
حامد
پاسخ به  بنده خدا
2 ماه قبل

خدا چیه دیگه . تو واقعا فکر کردی یک روزی میمیری بعد میری اون دنیا زنده میشی

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

آلت

علی
علی
4 ماه قبل

سارا

ریحانه
ریحانه
4 ماه قبل

من ۱۴ سالمه تو چند سالته
؟

علی
علی
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

منم ۱۵سالمه

سارا
سارا
4 ماه قبل

مارال سکس

گگگگگ
گگگگگ
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

دختر به نفست مسلط باش تلاش کن خودتو کنترل کنی با شیطان مبارزه کن می توانی به خودش توکل کن

ممد
ممد
5 ماه قبل

سارا بیا من میکنمت سفت دوست داری

سارا
سارا
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

هرجوری بکنی دوست دارم فقط بگو چجوری من می کنی از کجام شروع می کنی

هلیا
هلیا
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

۱۶ سالمه ، مایل به لز؟

سارا
سارا
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

می خوای چجوری منو بگای بهم بگو

سارا
سارا
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

اب از کوسم بیار جلقم بده

سارا
سارا
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

جوری جلقم بده ناله کنم

سارا
سارا
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

اگه بیام چجوری منو میکنی بهم بگو تا از کوسم اب بیاد با حرف زدن منو بکن

امیرمحمد
امیرمحمد
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

بیا من جلقت بدم ۱۷ سالمه

سارا
سارا
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

اگه بیام چجوری منو میکنی بهم بگو

سارا
سارا
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

منو سفت بگاه کوسمو نرم کن

امیر
امیر
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

بیا ناراحت نباش من خوب میکنمت

ریحانه
ریحانه
پاسخ به  ممد
4 ماه قبل

بیا منو بکن دیوس

امیر
امیر
پاسخ به  ریحانه
4 ماه قبل

بیا من جرت میدم

ریحانه
ریحانه
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

گوه میخوری من جرت میدم کوس کش

محمد
محمد
5 ماه قبل

۱۹سالمه ولی هنوز رو صورتم جوش نزده
در ضما آلت تناسلی م هم بزرگ نشده

سارا
سارا
5 ماه قبل

چرا کسی جواب پاسخ منو نمی ده

سارا
سارا
5 ماه قبل

من یه دختر ۱۵ساله هستم کوسم خیلی نرمه هر کس می رود رو کوسم راضیه بیاد شما هم امتحان کنید

ممد
ممد
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

من بیایم

سارا
سارا
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

بیا کوسم دراختیارته

هلیا
هلیا
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

بیا انقد بخورم برات آبت بپاچه رو صورتم

سارا
سارا
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

چند ساعت منو می کنی من بیشتر دوست دارم جلقم بده

سارا
سارا
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

بیا منو بکن تا ته ببر توش

سارا
سارا
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

بیا کوسمو بگاه

سارا
سارا
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

کوسمو با زبانت بکن حرف زدن هم اب از کوس میاردوقتی گفتی سفت میکنمت خدای اب از کوسم سرازیر شد

ابول
ابول
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

شمارتو بزار

لیلا نوروزی
لیلا نوروزی
5 ماه قبل

بلوع پسران

رضا
رضا
5 ماه قبل

۱۶سالمه هنوز ابم نیومده طبیعیه یا ن!؟

سارا
سارا
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

بیای رو کوس من ابت می یاد

ارش
ارش
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

کجایی بیام عزیزم

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

کوسمو جلق بده

ارش
ارش
پاسخ به  سارا
14 روز قبل

کست رامیخورم

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

با حرف زدن می تونی منو بگای

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

تو نمی تونی من بکنی با حرف زدن می تونی منو بکنی

عبدالله‌
عبدالله‌
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

سارای بچه باز من ۴۲ سالمه، من میدونم چطور باید جر بدم برات یالا بکش پائین. خیلی حالت خرابه مثل اینکه

سارا
سارا
پاسخ به  عبدالله‌
5 ماه قبل

چطوری جرم می دی

سارا
سارا
پاسخ به  عبدالله‌
5 ماه قبل

من سفت بکن

سارا
سارا
پاسخ به  عبدالله‌
5 ماه قبل

چجوری منو میکنی

سارا
سارا
پاسخ به  عبدالله‌
4 ماه قبل

اگه بکشم پایین چجوری منو می کنی جلقم می دی

سارا
سارا
پاسخ به  عبدالله‌
4 ماه قبل

عبدالا جان قرار بود من بگای چی شد نتونستی

سارا
سارا
پاسخ به  عبدالله‌
4 ماه قبل

عبدالا با چند ضربه من از پا در میاری

سارا
سارا
پاسخ به  عبدالله‌
4 ماه قبل

اب از کوسم بیار

سارا
سارا
پاسخ به  عبدالله‌
4 ماه قبل

عبدالا منو از کوس بگاه

سارا
سارا
پاسخ به  عبدالله‌
4 ماه قبل

من یه جندم

سارا
سارا
پاسخ به  عبدالله‌
4 ماه قبل

من تو رختخواب جلق بده

سارا
سارا
پاسخ به  عبدالله‌
4 ماه قبل

شمارتو بده

سارا
سارا
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

منو بکن جلقم بده

سارا
سارا
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

با کوس کردن امتحانش کن آبش میاد کوس من در خدمتته

سارا
سارا
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

منو بکن جلقم بده

ارش
ارش
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

عزیزم شمارتو بگو قرار بزاریم کلی عشق و حال کنین

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

می خوای چجوری منو بگای بهم بگو

ارش
ارش
پاسخ به  سارا
14 روز قبل

هر مدلی وپوزیشنی که دوس داری پاره ات میکنم

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

منو جلق بده کوسم بمال

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

می تونی با حرفت زدن منو بکنی

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

با حرف زدن اب از کوسم بیار منتظرم

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

تو گوشی می تونی منو بکنی

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

می خوای بام چکار کنی از کجام شروع می کنی

سارا
سارا
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

من بکن

سارا
سارا
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

بیا منو بکن ارضا می شی

سارا
سارا
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

منو بکن تا ابت بیاد

ریحانه
ریحانه
پاسخ به  رضا
4 ماه قبل

کوستو بمال میاد

رضا
رضا
5 ماه قبل

۱۶سالمه هنوز محتمل نشدم ب نظر شما طبیعیه یا ن!؟

سارا
سارا
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

منو بکن تا ته ببر توش

سارا
سارا
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

کوسمو بگاه

ارش
ارش
پاسخ به  سارا
5 ماه قبل

دوس دارم ببینم توپولیتو

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

کوس توپل دوست داری بگای من دارم

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

خیالت تخت کوسم خیلی نرمه بیای روش دلت نمی خوادروم تکن بخوری

سارا
سارا
پاسخ به  ارش
5 ماه قبل

باسنم خیلی توپله

سارا
سارا
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

کوسمو جلق بده

....
....
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

ای مادرج…. ک…کش و ای ک…رکش گرامی مادرت……….

سارا
سارا
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

کوسم بگاه

سارا
سارا
پاسخ به  رضا
5 ماه قبل

رضا کوس می خوای

امنه
امنه
7 ماه قبل

سلام من یک پسر ۱۳ ساله دارم که بدنش هیچ موی نداره میخواستم ببینم غیر طبیعی هست یا کسی تجربه داشته بعدا مشکل جنسی نداشته البته یبار آزمایش هورمون ازش گرفتم و دکتر گفت اوکی

عههالبیادزیقم
عههالبیادزیقم
پاسخ به  امنه
5 ماه قبل

مشکل جنسی در روح هست. فقط خود پسرتون میتونه درمورد تمایلاتش توضیح بده

آرمان
آرمان
10 ماه قبل

سلام من ۱۲ سالمه و یه سوال داشتم ازتون سوالم اینه که من تقریبا نصف تغییرات بلوغ رو دارم مثلا این که موی شرمگاهی دارم وکمی صدای بمی هم نسبت به دو ماه پیشم به دست آوردم و سوال من اینه که دوستام رو توی مدرسه میبنیم میگن که به انزال میرسن و من هنوز به انزال نرسیدم بنظرتون در ۱۳ سالگی دوچار احتلام میشم؟ در خواب؟

نیما
نیما
پاسخ به  آرمان
6 ماه قبل

داداش اره صد درصد تو هنوز بلوغ از ۱۳ سالگی شروع میشه بعد بعضی وقتا انزال تو خواب عادیه اگه زیاد بشه برو دکتر ولی کمش عادی

سارا
سارا
پاسخ به  آرمان
5 ماه قبل

بیا منو بکن تا ته

آرمان
آرمان
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

سرم شلوغه جای دیگه قول دادم

آرمان
آرمان
پاسخ به  آرمان
1 ماه قبل

اخه

آرمان
آرمان
پاسخ به  آرمان
1 ماه قبل

کفت

دکمه بازگشت به بالا