راه حل اساسی برای ترک خودارضایی

 خودارضایی را بشناسیم 

یکی از اعمال شخصی که هر فردی فارغ از سن و جنسیت، در طول زندگی خود با آن مواجه می‌شود، خودارضایی است. حتی بعضی از کودکان نیز قبل از بلوغ متوجه می‌شوند که لمس دستگاه تناسلی آنها احساس خوبی دارد.

موضوع این است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا اقدام به خودارضایی می‌کنند، حتی اگر در این مورد با کسی صحبت نکنند! اما سؤالات و ابهامات زیادی درباره این کار برای افراد وجود دارد که ما در این مقاله به بررسی آنها می‌پردازیم.

خودارضایی چیست؟

خودارضایی (Masturbation) به عملی گفته می‌شود که فرد با لمس اندام تناسلی خود، با دست یا فشار آب یا سایر ابزارها، به لذت جنسی می‌رسد. خودارضایی معمولاً منجر به ارگاسم می‌شود. به‌طورکلی، مردان و پسران با مالیدن یا حرکت‌دادن دست خود به سمت بالا و پایین آلت تناسلی خود، خودارضایی می‌کنند.

زنان و دختران نیز ممکن است با استفاده از انگشتان یا دست خود، اطراف کلیتوریس یا واژن خود را مالش دهند. خودارضایی با فشار آب نیز از جمله روش‌های خودارضایی در خانم‌ها است، درحالی‌که خودارضایی با دست رایج‌ترین شیوه خودارضایی در آقایان محسوب می‌شود. توجه کنید که خودارضایی در دوشیزگان تنها زمانی باعث آسیب به پرده بکارت می‌شود که خودارضایی از طریق دخول دست یا اجسام به واژن انجام شود.

خودارضایی

جایگاه خودارضایی در اسلام

به‌طورکلی خودارضایی در فرهنگ و دین اسلام عمل ناشایستی بوده و در قرآن نیز منع شده و حرام است؛ بنابراین مباحث ذکر شده در ادامه مطلب صرفاً جنبه علمی و آگاهی دارد و خودارضایی را در جایگاه پزشکی مورد بررسی قرار می‌دهد.

علت خودارضایی چیست؟

اولین نکته‌ای که دراین‌خصوص باید گفت این است که بعضی از افراد نیز هیچ‌گاه خودارضایی نمی‌کنند و اگر شما هم نمی‌خواهید این کار را انجام دهید هیچ دلیلی و اجباری برای انجام این کار وجود ندارد! بیشتر افراد خودارضایی می‌کنند زیرا این کار احساس خوبی به آنها می‌دهد. اما دلایل دیگری که افراد را به خودارضایی وامی‌دارد، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • خودارضایی به آنها کمک می‌کند که آرام شوند.
  • تمایل دارند با خودارضایی، بدن و دستگاه جنسی خود را بهتر درک کنند.
  • قصد دارند تنش‌های جنسی خود را با خودارضایی از بین ببرند.
  • به دلیل نداشتن شریک جنسی یا دور بودن از او، اقدام به خودارضایی می‌کنند.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که خودارضایی، کاری است که شما در صورت نداشتن شریک جنسی انجام می‌دهید، اما واقعیت این است که هم افراد مجرد و هم افرادی که دررابطه‌با شخص دیگری هستند ممکن است خودارضایی کنند.

تعداد دفعات نرمال خودارضایی چقدر است؟

برخی از افراد به‌دفعات و برخی به‌ندرت خودارضایی می‌کنند و برخی دیگر اصلاً خودارضایی نمی‌کنند. خودارضایی یک تصمیم کاملاً شخصی است و افراد مختلف، به دلایل مختلف به شیوه‌های مختلف خودارضایی می‌کنند. ازاین‌رو، تعداد دفعاتی که هر فرد در هفته می‌تواند خودارضایی کند از هر فردبه‌فرد دیگر متفاوت است، اما انجام حداکثر سه تا هفت بار آن در هفته در سنین جوانی نرمال است.

اما برای افراد ۳۰ تا ۴۰ ساله و بیشتر، تعداد دفعات نرمال خودارضایی ممکن است به دو تا سه بار در هفته کاهش یابد. برای اطمینان از تعداد دفعات نرمال خودارضایی  مشاوره آنلاین خودارضایی و روانشناسان این حوزه می‌توانند بهترین راهنما باشند.

عوارض خودارضایی

سؤال مهمی که در خصوص خودارضایی در ذهن افراد وجود دارد این است که: «آیا خودارضایی ضرر دارد؟». حتماً تابه‌حال چیزهای دیوانه‌واری در مورد اینکه خود ارضایی برای شما مضر است، شنیده‌اید؛ مانند اینکه خودارضایی باعث رشد مو در کف دستان شما، لاغری، ریزش مو، ناباروری، عقیم شدن، کوچک شدن دستگاه تناسلی، اختلال در نعوظ مردان، نابینایی، کاهش اسپرم‌ها، ضعف جسمی و بدنی و… می‌شود.

اما هیچ‌یک از این عوارض جسمانی برای خودارضایی، توسط علم تأیید نشده‌اند و اغلب هیچ‌گونه شواهد و مدارک علمی معتبری وجود ندارد که ثابت کند خودارضایی باعث ایجاد هر یک از این عوارض جانبی می‌شود.

عموماً عوارض جانبی منفی که خودارضایی برای افراد رقم می‌زند، عوارض روحی هستند تا عوارض جسمی. به طور مثال فرد ممکن است از انجام این عمل احساس گناه، ناامیدی و افسردگی پیدا کند و یا تصور کند که عمل غیراخلاقانه‌ای انجام می‌دهد که باعث شرمندگی او می‌شود.

همچنین انجام زیاد و بیش از حد عمل خودارضایی، مانند هر عمل دیگری می‌تواند اعتیادآور باشد و این اعتیاد از مواردی است که تأثیر منفی روی زندگی فرد می‌گذارد.

اما این نکته را فراموش نکنید که خودارضایی از نظر پزشکی، عملی کاملاً نرمال و طبیعی است و انجام‌دادن یا ندادن آن به تفکرات و تصمیمات شخصی خود فرد بستگی دارد و هیچ‌گاه اجباری برای انجام‌دادن آن وجود ندارد. بااین‌حال، مزایا و معایب علمی خودارضایی به شرح زیرند:

مزایای خودارضایی

برخی از مزایای خودارضایی بر سلامت افراد عبارت‌اند از:

  • جریان خون را در بدن افزایش می‌دهد و اندورفین در مغز آزاد می‌کند.
  • اگر به‌صورت محدود انجام شود، استرس عاطفی، افسردگی و اضطراب را از بین برده و احساس راحتی و سبکی به شما می‌دهد.
  • باعث می‌شود با بدن خود راحت بوده، به آن اعتماد کنید و آن را بهتر درک کنید.
  • به شما امکان می‌دهد که خواسته‌های جنسی خود از جمله رسیدن به اوج لذت جنسی را کشف کنید.
  • می‌تواند به شما در داشتن خوابی راحت کمک کرده و از بی‌خوابی جلوگیری کند.
  • می‌تواند رابطه شما و همسرتان را تقویت کند؛ زیرا با درک بدن خود، به همسرتان نیز کمک می‌کنید.
  • خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی را کاهش می‌دهد.

معایب خودارضایی

هر کاری که به طور بی‌رویه و مکرر انجام شود، برای سلامتی مفید نیست و باعث عوارض جانبی در بدن می‌شود. بیشتر این عوارض از نظر روحی روی افراد تأثیر منفی می‌گذارد و همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره شد، خودارضایی اغلب باعث تأثیرات منفی روحی روی افراد می‌شود و مسبب عوارض جسمی یا فیزیکی نمی‌شود. بااین‌حال، برخی از معایب یا اثرات خودارضایی بر روی بدن عبارت‌اند از:

  • احساس ناامیدی درصورتی‌که نتوانید آن را انجام دهید.
  • احساس گناه
  • کاهش تمرکز و روابط اجتماعی
  • آسیب به اندام تناسلی در صورت انجام شدید خودارضایی
  • احتمال زود انزالی در مردان
  • تأثیر منفی و ایجاد مشکل در رابطه جنسی خوب با شریک زندگی شما
  • احتمال ایجاد عفونت در دستگاه تناسلی خانم‌ها (در صورت دخول ابزارهای جنسی به واژن)

خوداراضایی

برای مقابله کردن با این عوارض و درمان آنها، مشاوره آنلاین خودارضایی و همچنین روانشناس این حوزه می تواند یک عنصر کمک کننده باشد و به شما مشاوره و راه حل ارائه دهد.

خودارضایی در کودکان

تقریباً تمام والدین در مقاطع زمانی مختلف شاهد رفتارهایی از جانب فرزندان خود بوده‌اند که به خودارضایی شبیه بوده است؛ مانند بازی‌کردن کودکان با اندام تناسلی خود یا مالیدن برخی وسایل به اندام تناسلی. در این مواقع برخی والدین به دلیل ناآگاهی و اضطراب، اغلب نمی‌دانند که چه برخوردی باید از خود به کودکشان نشان دهند.

اما موضوعی که باید بدانید این است که این پدیده خودارضایی در کودکان امری کاملاً طبیعی است و جای نگرانی ندارد. زیرا کودکان در سنین دو الی پنج‌سالگی، همان‌طور که برای کشف اعضای دیگر بدن خود مانند گوش و بینی و غیره کنجکاو هستند، برای کشف اندام تناسلی خود نیز می‌توانند کنجکاو شده و این کار را با لمس آن انجام دهند. در نتیجه این عمل را ازروی لذت انجام نمی‌دهد.

چگونه به خودارضایی در کودکان خود واکنش نشان دهیم؟

هرچه سن کودکان بالاتر (از پنج سال) می‌رود باید کمی بیشتر مراقب این رفتار کودکان خود باشیم و با روش‌های صحیح و روان‌شناسانه به خودارضایی در کودکان خود واکنش نشان دهیم. موضوعی که دراین‌خصوص وجود دارد این است که بسیاری از والدین، این مسئله را برای کودکان پسر امری طبیعی می‌دانند، اما وقتی کودکان دختر این کار را انجام می‌دهند تا حدودی برایشان ناراحت و نگران‌کننده است.

اما این تصور اغلب نتیجه تعصبات عمیق فرهنگی است که بسیاری از ما ناخودآگاه آن را حفظ می‌کنیم. در نتیجه باید گفت که نوع تفکر و رفتار والدین در مواجهه با خودارضایی در کودکان دختر نباید تفاوتی با خودارضایی در کودکان پسر داشته باشد.

در نهایت، نبایدهای واکنش نسبت به خودارضایی در کودکان عبارت‌اند از:

  • در مقابل خود ارضایی کودکان خود هول نکنید.
  • عکس‌العمل شدید نشان ندهید.
  • نسبت به آنها پرخاش نکنید.
  • احساس خجالت، شرم یا ترس به آنها القا نکنید.

و بایدهای واکنش نسبت به خودارضایی در کودکان عبارت‌اند از:

  • به رفتار خود ارضایی آنها بی‌توجهی نشان دهید.
  • حواسشان را به امور دیگری پرت کنید.
  • با آرامش با آنها برخورد کنید.
  • علل بد بودن این موضوع را به نحو مناسبی برایشان شرح دهید.
  • رفتارهای آنها را زیر نظر گرفته و نظارت مناسبی بر کودکان خود داشته باشید.

علاوه بر موارد ذکر شده می‌توانید جهت راهنمایی بیشتر از مشاوران این حوزه نیز کمک بگیرید.

چرا خودارضایی می‌تواند اعتیادآور باشد؟

اعتیاد در اثر ترشح دو ماده شیمیایی دوپامین و اندورفین در مغز، ایجاد می‌شود. دوپامین یک انتقال‌دهنده عصبی است که به شما کمک می‌کند لذت (جنسی یا غیرجنسی) را تجربه کنید و اندورفین هورمون‌هایی هستند که در زمان استرس و فعالیت بدنی در مغز ترشح می‌شود و به شما در روند بهبودی کمک می‌کند.

هنگامی‌که شما خودارضایی می‌کنید، بدن شما دوپامین و اندورفین آزاد می‌کند. با گذشت زمان، این ترشحات شیمیایی مغزی بیشتر موردنیاز بدن شما قرار می‌گیرند. اندورفین و دوپامین تسکین‌دهنده استرس هستند؛ بنابراین، کسانی که بیش از حد معمول فشار روانی را تجربه می‌کنند یا از هرگونه مشکل روانی رنج می‌برند، به‌احتمال زیاد به خودارضایی و ترشح این مواد شیمیایی معتاد می‌شوند.

ازاین‌رو، خودارضایی تبدیل به مکانیسمی ایده‌آل برای مقاله با شرایط سخت برای افراد می‌شود؛ بنابراین درحالی‌که خودارضایی به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم زندگی جنسی سالم یک فرد سالم شناخته می‌شود، هرگونه رفتار بیش از حد در این موضوع هم می‌تواند مشکل‌ساز شود.

خودارضایی

چگونه بفهمیم که به خودارضایی اعتیاد پیدا کرده‌ایم؟

برای بسیاری از افراد، خودارضایی می‌تواند به یک اجبار تبدیل شود و آنها شروع به نشان‌دادن یک رفتار وسواسی نسبت به آن می‌کنند. این افراد ممکن است خودارضایی را بر معاشرت و انجام سایر کارهای روزمره خود ترجیح دهند و نتوانند فکرکردن در مورد خودارضایی بعدی خود را متوقف کنند. این موضوع بر عادت‌ها و کارهای روزمره آنها تأثیر منفی می‌گذارد.

گرچه تعداد دقیق دفعات خودارضایی که می‌تواند فرد را به‌عنوان یک معتاد به خودارضایی معرفی کند موضوعی کاملاً ذهنی است، اما متخصصان به‌اتفاق نظر رسیده‌اند که انجام بیش از هفت تا هشت بار خودارضایی در هفته، اعتیاد به خودارضایی محسوب می‌شود.

توجه کنید که خودارضایی نیز به‌اندازه مواد مخدر، اعتیادآور است؛ بنابراین اگر خودارضایی بخشی زیادی از افکار شما را تشکیل داده و شروع به تأثیر بر زندگی روزمره‌تان کرده است، باید علائم زیر را جهت بررسی اعتیاد داشتن یا نداشتن به خودارضایی، در خودتان بررسی کنید، زیرا موارد ذکرشده از عوارض خودارضایی مکرر هستند:

  • آیا به دنبال مشاهده تصاویر پورنوگرافی هستید؟
  • آیا از خودارضایی مکرر احساس شرم و گناه می‌کنید؟
  • آیا به دلیل عادت خودارضایی در رابطه جنسی با شریک جنسی خود مشکل دارید؟
  • آیا در مکان‌های نامناسب مانند مکان‌های عمومی، محل کار و غیره نیز خودارضایی می‌کنید؟
  • آیا وقتی نمی‌توانید خودارضایی کنید ناامید، غمگین یا افسرده هستید؟
  • آیا در گذراندن وقت خود با خانواده یا فرزندان یا لذت بردن از فعالیت‌هایی که قبلاً از آنها لذت می‌برید، با مشکلی روبرو هستید؟

چگونه اعتیاد به خودارضایی را ترک کنیم؟

اگر برخی یا همه علائم ذکر شده در قسم قبل را از خود نشان دادید، نگران نباشید. زیرا روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید عادت خودارضایی مکرر خود را کنترل کنید. به یاد داشته باشید که این کار آسان نخواهد بود، زیرا شما باید عادت خود را در طی یک دوره زمانی، شاید ماه‌ها و حتی سال‌ها از بین ببرید و آن را ترک کنید. راه‌های زیر برای ترک خودارضایی به شما پیشنهاد می‌شوند:

  1. اولین قدم این است که صبور باشید و درک کنید که ترک عادت‌ها، یک‌شبه ممکن نیست.
  2. شب‌ها لباس‌های پوشیده‌تری بپوشید تا دسترسی راحت به اندام تناسلی خود نداشته باشید.
  3. تا حد ممکن از زمان‌هایی که با خود تنها هستید کم کنید؛ این کار باعث می‌شود ذهن شما به سمت خودارضایی سرگردان نشود.
  4. تمرکز خود را به جاهای دیگری و انجام کارهای دیگر هدایت کنید.
  5. ورزش کنید، خلاق باشید، غذای سالم بخورید و خوب بخوابید.
  6. همه مواردی را که می‌تواند به هر طریقی شما را برای تماشای پورنوگرافی تحریک کند، حذف کنید.
  7. میوه‌ها و سبزیجاتی را که انرژی شما را افزایش می‌دهند مصرف کنید.
  8. انگیزه داشته باشید و هرگز احساس شرمندگی نکنید.
  9. با یک مشاور یا سکس تراپیست صحبت کنید.

مشاوره آنلاین خودارضایی در زمینه خودارضایی، جهت تشخیص و درمان این بیماری از عوامل مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

۳.۷/۵ (۱۴ نظر)

منبع
popsugerfocusonthefamilymedicalnewstodayplannedparenthoodcredihealthhealthlinelybrateplannedparenthoodnetdoctornhstimesofindianhs

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
278 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطیمه
فاطیمه
23 ساعت قبل

دوستان فاطیمه هستم ۱۳ سالمه سینه های بزرگی دارم کسی خواست سکس کنه در خدمتم

مهدیه
مهدیه
پاسخ به  فاطیمه
10 ساعت قبل

چرا برای خودت ارزش قائل نیستی خواهر؟؟ ارزشتو خیلییییی بیشتر از اینه که مثل یه ابزار جنسی بهت نگاه کنن

Sauoron
Sauoron
1 روز قبل

سلام

ممد
ممد
2 روز قبل

هعی

مهدیه
مهدیه
4 روز قبل

بخاطر این موضوع دچار کیستم شدم و از این بابت خیلی ناراحتم

مهدیه
مهدیه
4 روز قبل

سلام وقت بخیر
من حدود یه ساله که خود ارضایی میکنم من به شدت حافظه قوی داشتم ولی الان جوری شده که متنی که تو نیم ساعت حفظ میکردم ۲ و ۳ ساعت طول میکشه حفظ کردنش تازه فهمیدم که این کار حرامه و خیلی دارم عذاب میکشم
میخام ترکش کنم لطفا کمکم کنید

ممد
ممد
پاسخ به  مهدیه
2 روز قبل

ترکی وجود ندارع فق وقتی حشری میشی خدتو سرگرمع یع کاری چیزی کن

Sauoron
Sauoron
پاسخ به  مهدیه
1 روز قبل

شمارتو بده خودم کمکت میکنم

توبه ❤️
توبه ❤️
6 روز قبل

سلام اینقدر آبروی خودتون نبرید نونی گناه کارهستید
خدا خیلی مهربون
فقط کافی یکبار از خدا بخواهی کمکت کن
دیگه گناه می کنی باید باورکنی
باورکن باورکن این فقط کافیه

انسان
انسان
17 روز قبل

عذاب وجدان بعد از خودارضایی به خاطر ناگاهی شماست ، یک فرد آگاه با عقل و ذهنیت کامل و بالغ هر کاری رو می‌تونه انجام بده و نتیجه بگیر هر کاری که می‌کنی مهم لذت بخش بودن اون کار هست و هیچ فرقی نمیکنه ، انسان باشیم و زندگی لذت بخشی داشته باشیم و به هیچ انسان دیگه ظلم ، توهین ، اذیت و آزاری نرسانیم ، زندگی ابدیست و زمان بی پایان

آخرین ویرایش 17 روز قبل توسط انسان
مهدی
مهدی
22 روز قبل

سلام خسته نباشید
یک سوال داشتم من مدت زیادی خودارضایی نمیکنم و گذاشتمش کنار بعد احساس درد در شکم به خصوص زیر ناف دارم علتش چیه؟

آریا
آریا
پاسخ به  مهدی
19 روز قبل

سلام سایت داداش رضا ….

...
...
پاسخ به  مهدی
15 روز قبل

سردی خیلی خوردی اینجوری شده ربطی به خودراضایی نداره نباط خرما کنجد چیزای گرم بخور درست میشه

سودا
سودا
پاسخ به  مهدی
6 روز قبل

سلام

ممد
ممد
پاسخ به  سودا
2 روز قبل

علیک

?Lo Facciamo
?Lo Facciamo
26 روز قبل

سرطان نداره؟

زینب
زینب
28 روز قبل

سلام میشه یه راه حل بدین من واقعا حالم بده

زینب
زینب
پاسخ به  زینب
24 روز قبل

رل بزن

ابولفضل
ابولفضل
پاسخ به  زینب
21 روز قبل

باشه بیا بزنیم دیوونه هاا

فاطی
فاطی
پاسخ به  زینب
15 روز قبل

چه ربطی داشت

اسد
اسد
پاسخ به  زینب
14 روز قبل

من میخوام زنمراازپشت کنم میگه نادوست ندارمتروخدابگیدایرادنداره الان خودش هم اینجا منتظرجواب شما هستیم

فاطی
فاطی
پاسخ به  اسد
11 روز قبل

خوب چرا دوست نداره شاید میگه درد داره یا شما خیلی خشنی که نمیخواد از پشت بده دیه

بزن عشق کن
بزن عشق کن
29 روز قبل

بزنید عشق کنید هیچی گناه نیست.
الکی یک مشت دیوانه به اسم اسلام اومدن چرت و پرت میگن.
کنترل شده بزنید عشق کنید هفته دو سه بار

محمد
محمد
پاسخ به  بزن عشق کن
28 روز قبل

گور نخور بی پدر

سلام!
سلام!
پاسخ به  بزن عشق کن
19 روز قبل

آره داداش خودتو سنگین کن فقط هواست باشه نیفتی

رها
رها
پاسخ به  بزن عشق کن
6 روز قبل

موافتم

ممد
ممد
پاسخ به  رها
3 روز قبل

عجبب

Sauoron
Sauoron
پاسخ به  بزن عشق کن
1 روز قبل

احسنت

محمد
محمد
1 ماه قبل

((((اکیدابخوانید)))﴾
شیطان هنگامی که از بهشت رانده شد و به زمین هبوط کرد صاحب همسری نبود
اولین کسی بود که خود ارضایی کرد

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط محمد
فاطی
فاطی
پاسخ به  محمد
28 روز قبل

میشه کمکم کنین خسته شدم از فکر اینکه کسی داره کاصمو میخوره خود ارضایی میکنم

آریا
آریا
پاسخ به  فاطی
25 روز قبل

دوستان یه کانال هست تو یوتویوب به اسم دکتر میلاد برید ویدیو هاشو ببینید حتما نتیجه میگیرید

فاطی
فاطی
پاسخ به  آریا
15 روز قبل

نمیشه همه راه هارو امتحان کردم و متاسفانه بی دی اس ام گرفتم

فاطیذ
فاطیذ
پاسخ به  فاطی
13 روز قبل

بیا خودم برات میخورم

فاطی
فاطی
پاسخ به  فاطیذ
11 روز قبل

چطوری میخوری بگو بیام؟؟

رضا
رضا
پاسخ به  فاطی
7 روز قبل

بیا

ممد
ممد
پاسخ به  فاطی
3 روز قبل

بیا بزارم توش

ایلیا
ایلیا
پاسخ به  فاطی
3 روز قبل

رل بزن

ممد
ممد
پاسخ به  فاطی
2 روز قبل

خب بیا بزارم لاش

عجب
عجب
پاسخ به  محمد
11 روز قبل
Sauoron
Sauoron
پاسخ به  محمد
1 روز قبل

هرکی اینو گفته گه خورده

حسن
حسن
1 ماه قبل

تنها راهش مشغول شدن هست

محمد
محمد
پاسخ به  حسن
1 ماه قبل

محمد
آدم گناه کار مساوی بلدم بیکار و برعکس

محمد
محمد
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

آدم گناه کار مساوی آدم بیکار

محمد
محمد
پاسخ به  حسن
1 ماه قبل

آدم گناه کار مساوی آدم بیکار

زهرا
زهرا
پاسخ به  محمد
24 روز قبل

دقیقا

حسن
حسن
1 ماه قبل

ممنون

حسن
حسن
1 ماه قبل

تشکر از مطالبتون

امیر
امیر
1 ماه قبل

خیلی ممنون

حسین
حسین
1 ماه قبل

سلام آیا در سن ۱۳ سالگی مایه منی تولید میشود از طریق خود ارضایی

سلام!
سلام!
پاسخ به  حسین
19 روز قبل

احتمال داره چون برخی افراد بلوغ زود رس دارن ولی معمولا نمیشه

ایدا
ایدا
پاسخ به  حسین
9 روز قبل

..

آخرین ویرایش 9 روز قبل توسط ایدا
حسین
حسین
1 ماه قبل

سلام

حمید
حمید
1 ماه قبل

درود بر شما بنده ساکن اهواز هستم اما ۱۴سال آلمان زندگی میکردم ما ایرانیا یه سری عادت های بدی داریم اونم اینه که همیشه دوس داریم از طریق دین وارد موضوعاتی بشیم که جامعه بهش نیاز و حساسیت داره بحث حجاب بحث فرهنگ بحث تحصیلات و غیره و غیره،تو جوامع دیگه موفقیت دقیقا به این خاطره که نمیان بگن مثلا خودارضایی رو مسیحیت به شدت محکوم میکنه(حالا چه مسیحیت رد کنه یا تایید)شما باید ببینید مشکل پایه ای این موضوع چیه؟بنده خودم دیدم پسر عمو و دختر عموی من توی آلمان داشتن تو خیابون بازی میکردن که یک دفعه چندنفر به عموم گفتن مگه بچه های شما مدرسه نمیرن؟آیا اسلام شما بی سوادی رو تایید میکنه اگه کسی هزینه تحصیلات رو نداشته باشه؟خب همه چی از پایه شروع میشه وقتی آموزش و پرورشی وجود نداشته باشه همین میشه که جامعه مدام میخواد از دین استفاده کنه،درود به همه شما

زهرا
زهرا
پاسخ به  حمید
24 روز قبل

منم موافقم نیاید به دین ربط داده شه باید مشکلات ریشه ای که برای انسان ایجاد میکنه رو به مردم اطلاع رسانی کنید

سلام!
سلام!
پاسخ به  حمید
19 روز قبل

برادر تو قرآن نوشته این کار حرام هست اصلا اسلام رو بذار کنار تو قرآن رو قبول نداری. اگه قبول نداری من دیگه حرفی ندارم

یک جوان
یک جوان
1 ماه قبل

سلام اگه در وقت ترک احتلام شدیم باید چکار کنیم لطفا جواب بدید

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط یک جوان
شما
شما
2 ماه قبل

من ۶۷ ساله که اینکارو انجام میدم تقریبا از ۵۰ سالگی با اینکه ضرر داره ولی خب…

جواد
جواد
2 ماه قبل

سلام علیکم خسته نباشید من جوان ۳۱ ساله هستم مجرد هستم دستم نمیرسه که ازدواج کنم و مشکلی که هست خیلی دارم خود ارضایی میکنم و خیلی عذیت شدم و الان مشغول به تمرین باشگاه شدم اما باز هم خود ارضایی میکنم اگر ممکن هست کمکم کنید چکار کنم که این را ترک کنم.ممنونم از راهنمایتون

Agh
Agh
پاسخ به  جواد
1 ماه قبل

سلام من ی راه حل پیدا کردم برای من مفید بوده اگه خواستید کمک کنم ب شما

زینب
زینب
پاسخ به  Agh
28 روز قبل

سلام
اگه میشه به منم بگین حالم واقعا بده

امیر
امیر
پاسخ به  Agh
18 روز قبل

من

بتوچه
بتوچه
پاسخ به  جواد
10 روز قبل

اگه میشد ترک کرد همه ما تو این سایت نبودیم

بنده گنهکار
بنده گنهکار
2 ماه قبل

بهترین‌‌ را برای ترک ازدواج است

مسلم
مسلم
پاسخ به  بنده گنهکار
2 ماه قبل

سلام خدمت دوستان
کتاب راز کنترل شهوت به صورت کاملا رایگان در نت وجود داره
یه سرچ کنین در گوگل میاره
این کتاب رو یک میلیون نفر خوندن و جواب گرفتن
نویسنده این کتاب یه زمانی اوضاعش خیلی داغون تر بود اما الان خودش داره دست خیلیا میگیره
این کتاب توی زمینه ترک شهوت مرجع هس

محمدرضا
محمدرضا
پاسخ به  بنده گنهکار
2 ماه قبل

سلام خدمت دوستان
کتاب راز کنترل شهوت به صورت کاملا رایگان در نت وجود داره
یه سرچ کنین در گوگل میاره
این کتاب رو یک میلیون نفر خوندن و جواب گرفتن
نویسنده این کتاب یه زمانی اوضاعش خیلی داغون تر بود اما الان خودش داره دست خیلیا میگیره
این کتاب توی زمینه ترک شهوت مرجع هس

بنده گنهکار
بنده گنهکار
2 ماه قبل

وقتی که منی خارج نشه باز هم خودارضایی است یا نه یا گناه دارد یا نه به غسل نیاز است یا نه

مسلم
مسلم
پاسخ به  بنده گنهکار
2 ماه قبل

سلام خدمت دوستان
کتاب راز کنترل شهوت به صورت کاملا رایگان در نت وجود داره
یه سرچ کنین در گوگل میاره
این کتاب رو یک میلیون نفر خوندن و جواب گرفتن
نویسنده این کتاب یه زمانی اوضاعش خیلی داغون تر بود اما الان خودش داره دست خیلیا میگیره
این کتاب توی زمینه ترک شهوت مرجع هس

محمدرضا
محمدرضا
پاسخ به  بنده گنهکار
2 ماه قبل

سلام خدمت دوستان
کتاب راز کنترل شهوت به صورت کاملا رایگان در نت وجود داره
یه سرچ کنین در گوگل میاره
این کتاب رو یک میلیون نفر خوندن و جواب گرفتن
نویسنده این کتاب یه زمانی اوضاعش خیلی داغون تر بود اما الان خودش داره دست خیلیا میگیره
این کتاب توی زمینه ترک شهوت مرجع هس

خدا
خدا
پاسخ به  بنده گنهکار
2 ماه قبل

این چه اسمیه برا خودت گذاشتی

سربار مولا
سربار مولا
پاسخ به  بنده گنهکار
1 ماه قبل

سلام به غسل نیاز نداره چون غسل زمانی واجب میشه که منی از انسان خارج شود و تمام مراجع باالجماع گقتن حرکت کردن منی و خارج نشدن آن غسل را بر انسان واجب نمی کند اما خود ارضایی انواعی داره یکیش همینه که انسان با دیدن خودشو تحریک کنه ولی از خروج منی جلوگیری کنه این کار هم حرامه و گناهه

سلام!
سلام!
پاسخ به  بنده گنهکار
19 روز قبل

اگر مایع منی خارج نشه نیازی به غسل نداره ولی برای اینکه مطمئن شی انجام بده غسل. وخود ارضایی در هنگامی که منی خارج نشه باز هم گناه حساب میشه

...
...
پاسخ به  بنده گنهکار
15 روز قبل

اینجوری اخرش خطم میشه به خارج شدن مایه منی
هر موقع تحریک میشی تا سر حد مرگ پلانک بزن یا شنا خودتو مشغول کن

بنده گنهکار
بنده گنهکار
2 ماه قبل

سلام دوستان من یه پسر ۱۴ سالم اما به خود ارضایی اعتیاد پیدا کردم ولی من بادست نه بلکه بر روی زمین آلت خود را میمالم و به یه حس خوب میرسم اوایل منی خارج میشد اما حال وقتی که میکنم هیچ منی ای خارج نمیشه اما من به همون حس میرسم حال من باید غسل بگیرم یا نه و یا این کار من خودارضایی هست یانه

هییی
هییی
پاسخ به  بنده گنهکار
2 ماه قبل

الان که میگی منی خارج نمیشه و ارضا میشی ی دکتر برو ممکنه تو آینده به مشکل بخوری

مسلم
مسلم
پاسخ به  هییی
2 ماه قبل

سلام خدمت دوستان
کتاب راز کنترل شهوت به صورت کاملا رایگان در نت وجود داره
یه سرچ کنین در گوگل میاره
این کتاب رو یک میلیون نفر خوندن و جواب گرفتن
نویسنده این کتاب یه زمانی اوضاعش خیلی داغون تر بود اما الان خودش داره دست خیلیا میگیره
این کتاب توی زمینه ترک شهوت مرجع هس

مسلم
مسلم
پاسخ به  بنده گنهکار
2 ماه قبل

سلام خدمت دوستان
کتاب راز کنترل شهوت به صورت کاملا رایگان در نت وجود داره
یه سرچ کنین در گوگل میاره
این کتاب رو یک میلیون نفر خوندن و جواب گرفتن
نویسنده این کتاب یه زمانی اوضاعش خیلی داغون تر بود اما الان خودش داره دست خیلیا میگیره
این کتاب توی زمینه ترک شهوت مرجع هس

محمدرضا
محمدرضا
پاسخ به  بنده گنهکار
2 ماه قبل

سلام خدمت دوستان
کتاب راز کنترل شهوت به صورت کاملا رایگان در نت وجود داره
یه سرچ کنین در گوگل میاره
این کتاب رو یک میلیون نفر خوندن و جواب گرفتن
نویسنده این کتاب یه زمانی اوضاعش خیلی داغون تر بود اما الان خودش داره دست خیلیا میگیره
این کتاب توی زمینه ترک شهوت مرجع هس
خلاصه بسیار کامل جامعی هس و سالها جواب داده
یه سر بزنین بهش

تتنم
تتنم
پاسخ به  بنده گنهکار
2 ماه قبل

نعع

جواد
جواد
پاسخ به  بنده گنهکار
1 ماه قبل

چرا غسل کنی الان دارن سکس میکنن غسل نمیکنن دیگه خودارضایی… فقط اگه منی خارج نمیشه برو تو نت سرچ کن یا اگه میتونی برو دکتر

Hello
Hello
پاسخ به  جواد
1 ماه قبل

آدم وقتی با عینک دودی نگاه میکنه همه جا و کس رو تیره میبینه، شایدم اطراف شما اینجوریه کثیف باشن

اریا
اریا
پاسخ به  بنده گنهکار
1 ماه قبل

بله

میلاد
میلاد
پاسخ به  بنده گنهکار
1 ماه قبل

منم مثل ت هستم خودم به زمین میمالم تا حسم بیاد

محمد
محمد
پاسخ به  میلاد
20 ساعت قبل

منم

مجی
مجی
3 ماه قبل

بمن میگفتن اگ لوات کنی عرش خدا ب لرزه در میاد.بعد من همون طرفی ک‌گفته بود رو گرفتن چنان کردم ک عرش خدا لرزه گرفت حتی فرش زیر پاشم لرزه گرفت،

بنده گنهکار
بنده گنهکار
پاسخ به  مجی
2 ماه قبل

ای بی شعور پست کثیف کافر از خدا ناترس وای به حال آینده تو وای حتی من از آینده تو در روز قیامت میترسم

مسلم
مسلم
پاسخ به  مجی
2 ماه قبل

کتاب راز کنترل شهوت

این دنیا بی ارزشه
این دنیا بی ارزشه
3 ماه قبل

از نظر خودم تنها راهش فعالیت مثل ورزش کردن و سرگرم کردن خودتونه باید ی کاری کنید اصلا وقت نکنید مغزتون به این جور چیزا بره
در باب اسلامیش هم نماز خوتدن واقعا معجزه میکنه با قرآن خوندن
چون خیلی از آدم ها هستند به خاطر گرفتاری و مشکلات و اط سوی عصبانیت و ناامیدی این کارو میکنن
میدونم دست خودمون نیست چه دخترش چه پسرش
وقتی میخای این کارو کنی به فکر این باشه اون دنیا میخای جواب خدا ر چی بری گناه کبیره گناه کوچیکی نیست که خدا ازش بگذره
منم خودم درگیرم دارم با نمازو قرآن خوندن دوری میکنم
اگه خودارضایی کردید سریعا بعدش عسل جنابت کنید و تمام لباساشون بشورید نزارید نجسی روتون باشه
توبه کنید به خدا جوابه من خودم ۹۰ روز با این کارا ترک کردم
ولی اینم بگم که اول باید خودتونو بشناسید که چی میشه که همچین کاری رو میکنید همونو از ریشه بزنید
از خدا میخام هممونو نجات بده و هممون ترک کنیم انشالله خدا قدرت غلبه به این کار ناشایس رو بهمون میده
چون خدایی که منو تو رو آفریده بزرگ و آگاه و عالم تر از همه هست پس بدونید اگه مفید بود جز گناه کبیره نمیشد پس خیلی برامون ضرره
خلاصه میدونم زیاد حرف زدم توبه کنید و از خدا بخایید نیرو و قدرت علیه به این کارو به هممون بده

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط این دنیا بی ارزشه
محمدرضا
محمدرضا
پاسخ به  این دنیا بی ارزشه
2 ماه قبل

سلام خدمت دوستان
کتاب راز کنترل شهوت به صورت کاملا رایگان در نت وجود داره
یه سرچ کنین در گوگل میاره
این کتاب رو یک میلیون نفر خوندن و جواب گرفتن
نویسنده این کتاب یه زمانی اوضاعش خیلی داغون تر بود اما الان خودش داره دست خیلیا میگیره
این کتاب توی زمینه ترک شهوت مرجع هس
نزدیک به ده ساله که جواب داده و برای ترک گناهان جنسی واقعا موثر و کامله
حالا هر روش یا چیزی رو امتحان کنین ولی بازم چیزی به کاملی این پیدا نمی کنین
والسلام

هرچیکس
هرچیکس
3 ماه قبل

سلام ۵۰روزه ترک کردم ولی فیلم س… دیدم ک دستمم بهش نخورد ارضا شدم الان خود ارضایی حسابه

میلاد عزیزی
میلاد عزیزی
پاسخ به  هرچیکس
3 ماه قبل

امکان نداره چی س ک نگاه کنی چی خود ارضایی کنی

اریا
اریا
پاسخ به  هرچیکس
1 ماه قبل

بله

هرچیکس
هرچیکس
3 ماه قبل

خدایی جواب بدین اگه پتو بغل کرده باشی فیلم ببینی بدونه دخالت دست ارضا بشی اونم خود ارضایی حساب میشه ولی جوری بود انگار تو خواب ارضا شدم مثل تو خواب بود

اریا
اریا
پاسخ به  هرچیکس
1 ماه قبل

بله

هرچیکس
هرچیکس
3 ماه قبل

اگه فیلم ببینی به هیچی دست نزنی ارضا بشی خود ارضایی حساب میشه

این دنیا بی ارزشه
این دنیا بی ارزشه
پاسخ به  هرچیکس
3 ماه قبل

خب میگی ارضا شدی معلومه چون منی اومده ازت

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط این دنیا بی ارزشه
مسلم
مسلم
پاسخ به  هرچیکس
2 ماه قبل

سلام خدمت دوستان
کتاب راز کنترل شهوت به صورت کاملا رایگان در نت وجود داره
یه سرچ کنین در گوگل میاره
این کتاب رو یک میلیون نفر خوندن و جواب گرفتن
نویسنده این کتاب یه زمانی اوضاعش خیلی داغون تر بود اما الان خودش داره دست خیلیا میگیره
این کتاب توی زمینه ترک شهوت مرجع هس

اریا
اریا
پاسخ به  هرچیکس
1 ماه قبل

بله

Amir
Amir
3 ماه قبل

خب به نظر من باید بگردیم دنبال یه راه حل علمی و منطقی .اگر کسی سراغ داره نظر خودشو بگه.

دوست
دوست
پاسخ به  Amir
2 ماه قبل

هیچ راهکار علمی نداره و کسی غیر از خود فرد نمیتونه به خودش کمک کنه،عقل و منطق خود شخص باید تصمیم بگیره که جوری این نیازشو کنترول و ارضاء کنه که به دیگر امورات و نیازهای زندگیش آسیب نزنه،بهترین راه اینکه فرد با جنس مخالفش این نیازشو برطرف کنه حالا چه از مسیر ازدواج باشه چه از مسیر دوستی با جنس مخالف(چون بهترین نوع ارضاء شدن جسمی و روحی داشتن شریک جنسی و عاطفی و هست)کسی هم که شریک جنسی نداره به ناچار باید خودش این نیازشو برطرف کنه تا زمانیکه بتونه شریک جنسی یا همسری یا دوستی برا خودش داشته باشه،در این مقطع هم باید این نیازشو جوری پاسخ بده که به افراط و اعتیاد کشیده نشه چون باعث میشه در زندگی فرد و پاسخ دهی به دیگر نیازهاش اختلال و مشکل به وجود بیاد،از طرفی هم نباید با این نیاز طبیعیش بجنگه و یا بخواد سرکوبش کنه چون اینم باز تفریط و کوتاهی حساب میشه و آسیب های خاص خودشو داره مثل ناامیدی و کمبود عزت نفس و اعتماد به نفس پایین و….. تنها راه ممکن فقط کنترول کردن هست مثل این میمونه که مثلا کسی میخواد به نیار به تشنگی یا گرسنگی خودش پاسخ بده که هم افراطش و هم تفریطش باعث میشه شخص تو زندگی روزمره اش به مشکلات جدی بخوره،
خلاصه ملت با نیازهای خودتون به صورت طبیعی و منطقی برخود و پاسخ بدین خودتونو اسیر حرف ها و فرهنگ غلط نکنید،این چیزارو برا خودتون مشکل و مسئله نکنید و به خودتون آسیب نزنید

Amir
Amir
3 ماه قبل

هییی

رضوی
رضوی
3 ماه قبل

چند ماه داروی گیاهی کاتالافیلد بخورید مشکلتون حل میشه

مجیب
مجیب
پاسخ به  رضوی
2 ماه قبل

کجا گیر میاد این دارو

جواد رسولی
جواد رسولی
3 ماه قبل

میخام ترکش کنم

پرییییی
پرییییی
3 ماه قبل

پشمام چقد آدم خود ارضایی میکنن….

حسن
حسن
پاسخ به  پرییییی
1 ماه قبل

هیعی

امید
امید
4 ماه قبل

چیطور خودارضایی را گوم کنم از جان خود

1212aa??
1212aa??
4 ماه قبل

خود ارضایی هیچ مزایایی نداره.همش کثافت و نجس.فقط کافیه چهره زشتشو درک کنی قطعا سمتش نمیری.اون موقع میفهمی چه اسیب هایی داره.اگه خوب بود خدا خودش میگفت انجام بدید.و کسی علمش بیشتر از خدا نیست و بنده های خدا حق ندارن حرام های خدا رو حلال کنن.در اخرالزمان حلال های خداو حرام میکنن و برعکس.

مسلم
مسلم
پاسخ به  1212aa??
2 ماه قبل

سلام خدمت دوستان
کتاب راز کنترل شهوت به صورت کاملا رایگان در نت وجود داره
یه سرچ کنین در گوگل میاره
این کتاب رو یک میلیون نفر خوندن و جواب گرفتن
نویسنده این کتاب یه زمانی اوضاعش خیلی داغون تر بود اما الان خودش داره دست خیلیا میگیره
این کتاب توی زمینه ترک شهوت مرجع هس

یسرا
یسرا
4 ماه قبل

شوهرم کسمو میخوره آیا گناه دارد یا نه

ککی
ککی
پاسخ به  یسرا
4 ماه قبل

بده بخوره تاسیر شه ثواب داره

ج..ی
ج..ی
پاسخ به  ککی
1 ماه قبل
علی مقدم
علی مقدم
پاسخ به  ککی
7 روز قبل

بده بخوره هرچه بیشتر بخوره ثواب داره

پدرام
پدرام
پاسخ به  یسرا
4 ماه قبل

نه کسخل چه عیبی داره همش ویتامینه.بده منم میخورم

بی نام
بی نام
پاسخ به  پدرام
3 ماه قبل

بیشعور

ج..ی
ج..ی
پاسخ به  پدرام
1 ماه قبل

لاشی

پدرام
پدرام
پاسخ به  یسرا
4 ماه قبل

نه تازه انواع ویتامین هم داره.بده به من سس هم میزنم تا تهش هم برات میخورم

بکن
بکن
پاسخ به  یسرا
3 ماه قبل

اوفففف بدم من بخورم میری بهشت

مهدی
مهدی
پاسخ به  یسرا
3 ماه قبل

نه توهم ابشوبخور

نیما
نیما
پاسخ به  یسرا
3 ماه قبل

اره

بنده گنهکار
بنده گنهکار
پاسخ به  یسرا
2 ماه قبل

نه بزار بخورد

....
....
پاسخ به  یسرا
2 ماه قبل
کریم
کریم
پاسخ به  یسرا
2 ماه قبل

اگه بدی من هم برات تا تهشو میخورم.

بتوچه
بتوچه
پاسخ به  کریم
10 روز قبل

خوب بخورش تا ته یعقوب یعقوب کن

حمید
حمید
پاسخ به  یسرا
2 ماه قبل

بده بخوره ولی یادت نره که آبشو باید میثاقی بخوره !

حسن
حسن
پاسخ به  یسرا
1 ماه قبل

ن حاجی اون اصن خوردنیه

یه بنده خدا
یه بنده خدا
4 ماه قبل

ببینید یا نباید بزنید یا اگه زدید دیگه دنبال ترکش نباشید چون به گا رفتید و همه چی تمومه

محمد
محمد
4 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر اگه کسی خودشو ارضا کنه و کلیه سمتت چپش درد بگیره ی مدت چیکار باید انجام بده….میشه جوابمو بدین مممنون

یه بنده خدا
یه بنده خدا
پاسخ به  محمد
4 ماه قبل

اون به خود ارضایی ربط نداره شما کلیه تون مشکل داره

مسلم
مسلم
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

سلام خدمت دوستان
کتاب راز کنترل شهوت به صورت کاملا رایگان در نت وجود داره
یه سرچ کنین در گوگل میاره
این کتاب رو یک میلیون نفر خوندن و جواب گرفتن
نویسنده این کتاب یه زمانی اوضاعش خیلی داغون تر بود اما الان خودش داره دست خیلیا میگیره
این کتاب توی زمینه ترک شهوت مرجع هس

مسود
مسود
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

باید سونوگرافی کلیه و یا کامل ترش سونوگرافی شکم و لگن انجام بدهد چون به احتمال زیاد سنگ کلیه یا التهاب کلیه دارد. و سریعا باید پیگیری کند

ج..ی
ج..ی
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

آل فاتحه

پوریا
پوریا
5 ماه قبل

سلام من آلت ام را با دست بالا و پایین کردم و یا مالیدم ولی از من آب منی بیرون نیامد آیا این خود ارزایی است؟ آیا من مسلمان نیستم و باید غسل بگیرم؟ یا باید مسیح شم؟

سهیل
سهیل
پاسخ به  پوریا
5 ماه قبل

سلام کتاب راز کنترل شهوت که به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ گونه هزینه ای در گوگل وجود داره رو بخون و رها شو

دکتر عارفی
دکتر عارفی
پاسخ به  سهیل
20 ساعت قبل

خب چی ربطی داره چرا باید مسیحی شی،دین اسلام کامل ترین دین تو دنیاست توبه کن ودیگه سمتش نروبه همین راحتی البته خود ارضایی تو دین اسلام حرامه اگه دین اسلامو قبول داری نباید سمت این کارا بری

بنده گنهکار
بنده گنهکار
پاسخ به  پوریا
2 ماه قبل

نه،مسلمان استی، نه، نخیر

محمد
محمد
پاسخ به  پوریا
1 ماه قبل

باید غسل جنابت بگیری

پوریا
پوریا
5 ماه قبل

سلام من واژن خود را بالا و پایین کردم و یا مالیدم ولی آب منی ام بیرون نیامد آیا این خودارزایی است؟ آیا من حرام زاده ام؟

زاغر
زاغر
پاسخ به  پوریا
5 ماه قبل

سلام کتاب راز کنترل شهوت که به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ گونه هزینه ای در گوگل وجود داره رو بخون و رها شو

محمد
محمد
پاسخ به  پوریا
4 ماه قبل

سلام ببخشید آیا شما سند معتبر دارید که در قرآن آمده که این کار حرام است

خان
خان
پاسخ به  محمد
4 ماه قبل

سورہ مومنون آیت ۷

بنده گنهکار
بنده گنهکار
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

از آخوند بی پرس

محمد
محمد
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

بله

یه بنده خدا
یه بنده خدا
پاسخ به  پوریا
4 ماه قبل

بالاخره شما آلت داری یا واژن

ناخدا
ناخدا
پاسخ به  پوریا
1 ماه قبل

خیلی سمی

ممد
ممد
پاسخ به  پوریا
1 ماه قبل

اسمت پوریا ی بعد واژن داری

پوریا
پوریا
5 ماه قبل

پوریا

هومن
هومن
پاسخ به  پوریا
5 ماه قبل

سلام کتاب راز کنترل شهوت……

Nela
Nela
5 ماه قبل

من ۲۹ سالمه ۶ ساله که ازدواج کردم از بچگی حدود ۷ سالگی خود ارضایی میکردم بعد از ازدواج غیر از چند ماه اول متوجه شدم که شوهر سرد مزاجی دارم و الان ۵ ساله که تو متاهلی خود ارضایی میکنم بارها به خیانت فکر میکنم و الان نمیدونم باید چیکار کنم بارها راجب موضوع با شوهرم حرف زدم اما میل چندانی نداره ماهانه ۳ بار برای من واقعا راضی کننده نیست چیکار باید کرد

reza
reza
پاسخ به  Nela
5 ماه قبل

بیا پیش خودم راضیت میکنم روزی ۶ بار میکنم

Akli
Akli
پاسخ به  reza
4 ماه قبل

خواهرت بده منم بکنم

..1212aa??
..1212aa??
پاسخ به  reza
4 ماه قبل

دهنتو ببند کثیف.نمیدونی اینا گناهه؟بالاخره از این میری.سعی کن از راه درست اقدام کنی.

میرزایی
میرزایی
پاسخ به  reza
3 ماه قبل
سجاد
سجاد
پاسخ به  reza
2 ماه قبل

داداش ناموس مردمو چیکار داری فک کن مث خواهرت میمونه

masir136
masir136
پاسخ به  Nela
4 ماه قبل

سلام
همسرتون و دکتر ببرید
بهش غذاهای گرم بدید
همراه غذا همیشه یه عالم فلفل بریزید

Hhhhb
Hhhhb
پاسخ به  Nela
4 ماه قبل

بیا خودم نوکرتم هر روز بلالت میکنم

مسود
مسود
پاسخ به  Nela
2 ماه قبل

قطعا خیانت عواقب بسیار بدی برای شما خواهد داشت
و قطعا طلاق نیز عواقب بدی خواهد داشت که بسیار کمتر از عواقب خیانت است
راه دیگه مراجعه همسرتون به پزشک ( روانپزشک و پزشک اورولوژ یا سکس تراپیست) میباشد.

حمزه
حمزه
پاسخ به  Nela
2 ماه قبل

سلام

عرفان
عرفان
پاسخ به  Nela
2 ماه قبل

چرا باید اون کار رابکند

حسن
حسن
پاسخ به  Nela
1 ماه قبل

او سخ شد

علی اکبر
علی اکبر
5 ماه قبل

دلم زن میخواد

پوریا
پوریا
پاسخ به  علی اکبر
5 ماه قبل

خر

رضا
رضا
5 ماه قبل

بنده ۸سال هست به این عمل ناپسند گرفتار شدم تاحالا چهارپنج بار ترک کردم ولی نتونستم دیگه خسته شدم

مهدی
مهدی
پاسخ به  رضا
2 ماه قبل

حاجی منم همینطور

حسن
حسن
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

حاجی خود ارضای ترک نداره فقط مرخصی داره

محمد
محمد
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

تو وقتی لباست کثیف و لجن میشه بدت میاد عوضش کنی
حالا که گناه کردی بدت میاد توبه کنی

کاربر گمنام
کاربر گمنام
پاسخ به  رضا
15 روز قبل

شاید چون نیاز طبیعی و غریزیه… نمیتونی غریزت رو از بین ببری. اما باعث نمیشه این که خود ارضایی عمل پسندیده ای باشه. عملا بدن ما طوری طراحی شده که اگه خود ارضایی نکنید یا اسپرم ها جذب بدن میشن دوباره یا از طریق خواب دیدن دفع میشن پس نیازی به ارضا کردن خود با دست نیستش. خیلی سخته ترک کردن خودارضایی اما بهتره در قدم اول کمتر و کمترش کنید تا جای ممکن. هروقت خواستید این کار رو انجام بدید به این فکر کنید که چه ارزشی داره برای چند ثانیه لذت یه کار چندش و حال بهم زنو انجام بدید تازه بماند عذاب وجدان بعدش و تازه بعدش باید غسل کنید. یک لحظه اعوذ بالله تصور کنید چقدر زشته خدا بنده هاشو در حال خود ارضایی ببینه… .نماز خوندن خودش خیلی کمک میکنه چون روزی ۵ بار در حال و هوای نماز قرار میگیرید و خدارو فراموش نمیکنید. اگه وقتی بیکار هستید تحریک میشید سعی کنید اوقات فراغت کار های دیگه ای بکنید اگه وقتی مشغول هستید هم درگیر میشید به نظرم پیش مشاور برید. در کل امیدوارم بتونید مشکلتون رو حل کنید. بالاخره باید تا وقتی با یک نفر وارد رابطه مشروع نشدید یه جوری سر کنید مطمئن باشید خدا هم آگاهه از بنده هاش و میفهمه تو شرایط امروزی که همه جا پر شده از چیزایی که باعث تحریک میشن خیلی سخته خودمونو کنترل کنیم…
و یه چیز دیگه اینکه خیلی مسئله رو بزرگش نکنید. وقتی هی بگید خیلی سخته و من معتاد شدم و این ها خیلی سخت تر میشه ترک کردنش

فاطمه
فاطمه
5 ماه قبل

بعد ۳۰ روز بازم انجام دادم همش تقصیر بی ایمانی هست وگرنه انجام نمیدادم ولی خیلی با خودم کلنجار رفتم ولی نتونستم جلوی خودمو بگیرم

سجاد
سجاد
پاسخ به  فاطمه
5 ماه قبل

میایی بخرفیم

سجاد
سجاد
پاسخ به  سجاد
2 ماه قبل

من کی اینو گفتم یادم نمیاد؟

علی
علی
پاسخ به  فاطمه
5 ماه قبل

سلام شوهر داری

پیمان
پیمان
5 ماه قبل

۸۷ روزه ترک کردم

یگانه
یگانه
6 ماه قبل

من از ۱۲سالگی خودارضایی میکردم نمیدونستم چیه بعد دوماه ترک کردم امروز دوبار انجام دادم
چیکار کنم

سیدحسن. وزیری
سیدحسن. وزیری
پاسخ به  یگانه
4 ماه قبل

بیا پیش من روزی ۲بار توراارضا کنم

موسوی
موسوی
پاسخ به  سیدحسن. وزیری
3 ماه قبل

هیبی ملت بی ناموس شدن . تو مثلاً سیدی باید الگو باشی

سجاد
سجاد
پاسخ به  موسوی
2 ماه قبل

اا اینم سیده

حسن
حسن
پاسخ به  یگانه
1 ماه قبل

خود ارضای ترک نداره فقط مرخصی داره

WiŽ._.$âjiŁõØ
WiŽ._.$âjiŁõØ
پاسخ به  یگانه
6 روز قبل

Bia sex bokonim

ناشناس
ناشناس
6 ماه قبل

من یک سه سالی میشه این کار. رو انجام میدم چون اون زمان بچه تر بودم کسی هم نمی‌فهمید عادت کردم البته شده یک هفته این کار رو نکنم یا یک روز در هفته بکنم خیلی بعد این کار عذاب وجدان میگیرم و خب انشالله ترک کنم و ناراحتممم

حیدر
حیدر
پاسخ به  ناشناس
6 ماه قبل

سلام به سایت ” داداش رضا” سر بزن

دکمه بازگشت به بالا