عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست؟ هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

فواید و مزایای لابیاپلاستی چیست ؟ مراقبت‌های بعد از عمل لابیاپلاستی چگونه است؟

لابیا پلاستی یا عمل جراحی زیبایی واژن چیست؟

زیبایی یکی از امیال غریزی انسان‌هاست که بسیاری از افراد با هدف رفع این غریزه و پیداکردن احساس بهتری نسبت به خود، اقدام به انجام عمل‌های زیبایی می‌کنند. در همین خصوص، بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که ظاهر واژن آنها مایه ناراحتی یا خجالت است. اما امروزه چندین روش جراحی زیبایی وجود دارد که می‌تواند اعتمادبه‌نفس و راحتی جسمی خانم‌ها را در این منطقه بهبود بخشد. عمل زیبایی لابیاپلاستی یکی از عمل‌های رایج در ناحیه واژن است که در این مقاله به بررسی جزئی آن پرداخته و سؤالاتی که پیرامون آن شکل ‌گرفته را پاسخ می‌دهیم تا به تصمیم‌گیری شما برای انجام این عمل کمک کنیم.

لابیاپلاستی که به‌عنوان یکی از عمل‌های زیباسازی و جوان‌سازی واژن شناخته می‌شود، به معنای اصلاح فرم و برش بخشی از لب‌های درونی واژن (لابیامینور) و یا لب‌های بیرونی واژن (لابیاماژور) است. اما لابیاپلاستی به‌طور معمول روی بخش لابیامینور واژن که نزدیک‌ترین چین‌ها به کلیتوریس است، انجام می‌شود تا ظاهری مناسب‌تر روی واژن ایجاد کند. هدف از این روش کاهش اندازه‌ لابیامینور به صورتی است تا در زیر قسمت لابیاماژور آویزان نشوند. لابیاپلاستی ممکن است به‌منظور رفع عدم تقارن لابیاها نیز انجام گیرد.

چرا عمل لابیاپلاستی؟

عوامل زیادی مانند زایمان، پیری، فعالیت جنسی و ژنتیک، باعث بزرگ شدن اندازه لابیاها در واژن خانم‌ها می‌شود. اما دلایلی که باعث می‌شود به عمل جراحی لابیاپلاستی روی بیاورند این است که در ورزش‌کردن، موارد بهداشتی، فعالیت جنسی و سایر فعالیت‌های بدنی مشکل دارند، دچار عفونت‌ های واژینال هستند و یا از عدم تقارن و ظاهر لابیاهای خود ناراضی هستند.

همچنین در این میان، برخی از خانم‌ها به سمت عمل‌های زیبایی دیگر واژن نیز کشیده می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به تزریق فیلر یا چربی به ناحیه‌ لابیاماژور اشاره کرد. این عمل باعث برجسته و خوش‌فرم نشان‌دادن واژن و لابیاماژور می‌شود.

 لابیاپلاستی

ارتباط لابیاپلاستی با بارداری و زایمان طبیعی

عمل زایمان طبیعی تنها رویداد مربوط به بارداری نیست که می‌تواند در اندازه و ظاهر لابیاها تأثیر بگذارد. بلکه در طی مراحل آخر بارداری نیز بدن زنان مملو از هورمون‌هایی می‌شود که می‌توانند باعث رشد قابل‌توجه لابیا شوند. این مسئله حتی درمورد زنانی که قسمت زیادی از لابیامینور خود را با عمل جراحی لابیاپلاستی بریده‌اند نیز صادق است. به همین دلیل، بسیاری از زنانی که در گذشته لابیاپلاستی انجام داده‌اند، تمایل به انجام مجدد این عمل پس از هرگونه حاملگی و زایمان طبیعی را دارند.

خوشبختانه درصورت لزوم، تا زمانی که بافت‌های مناسب برای تصفیه و سلامت خوب واژن باقی بماند، جراحی مجدد این ناحیه امکان‌پذیر خواهد بود. در این حالت، می‌توان یک متد جراحی بعد از بارداری را برای انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی انجام داد تا فقط بافت‌های اضافی که توسط هجوم طبیعی هورمون‌ها ایجاد شده است، بریده شوند.

لابیاپلاستی، قبل یا بعد از بارداری

انتخاب زمان انجام لابیاپلاستی درنهایت به خود بیمار بستگی دارد. اما اغلب توصیه می‌شود که زنان برای انجام عمل لابیاپلاستی تا بعد از زایمان و بارداری خود صبر کنند تا مجبور به انجام مجدد این عمل نشوند. با این اوصاف، بسیاری از زنان جوان مایل به انجام هرچه سریع‌تر جراحی لابیاپلاستی هستند تا احساس اعتمادبه‌نفس و راحتی بیشتری پیدا کنند، حتی اگر سال‌ها از بارداری و زایمان فاصله داشته باشند.

مهم‌ترین نکته در خصوص ارتباط لابیاپلاستی با زایمان طبیعی و بارداری این است که هیچ خطر ذاتی در ارتباط با باردار شدن پس از لابیاپلاستی وجود ندارد. به‌علاوه، لابیاپلاستی نه مانع بارداری بیماران می‌شود و نه باردار شدن یا زایمان طبیعی را دشوارتر می‌کند. بااین‌حال، برای بیماران مهم است که درک کنند بارداری پس از لابیاپلاستی ممکن است نتایج اصلی و اولیه حاصل از عمل آنها را به خطر بیندازد و نیاز به لابیاپلاستی مجدد یا ترمیم لابیا به‌وجود بیاید. در حقیقت بارداری و زایمان، دو عامل کشیده‌شدن لابیاها و همچنین دلیلی برای انجام عمل لابیاپلاستی هستند.

از متخصص جراحی لابیاپلاستی سوال بپرس

لابیاپلاستی و بکارت

برخی افراد تصور می‌کنند که لابیاپلاستی می‌تواند به پرده بکارت دختران آسیب برساند؛ اما همان طور که به آن اشاره کردیم، لابیاپلاستی فقط شامل جراحی لابیاماژور یا لابیامینور واژن می‌شود و هیچ ارتباطی با پرده بکارت ندارد، بنابراین آسیبی هم به آن وارد نمی‌کند.

برخی دیگر نیز ممکن است تصور کنند که لابیاپلاستی برای ترمیم بکارت و تنگ کردن واژن انجام می‌شود که باز هم تصور غلطی است. اما از سوی دیگر، واژینوپلاستی عملی است که برای تنگ کردن واژنی که در اثر زایمان طبیعی یا پیری، شل یا سست شده است، به‌کار برده می‌شود.

اگرچه درست است که بافت‌های واژن قابلیت ارتجاعی دارند، اما این بافت‌ها با جراحی، به‌خودی‌خود نمی‌توانند تضمین‌کننده افزایش واکنش و میل جنسی باشد، زیرا میل جنسی و ارگاسم، واکنش‌های بسیار پیچیده و شخصی هستند که در هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. لابیاپلاستی می‌تواند به‌تنهایی یا همراه با واژینوپلاستی انجام شود.

روش‌های جراحی لابیاپلاستی

در ابتدا فقط یک روش واحد برای عمل جراحی لابیاپلاستی وجود داشت که بسیار محبوب بود. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنیک‌های جراحی و تکنولوژی، چندین تکنیک برای این عمل تکامل‌یافته است که دو نمونه از رایج‌ترین روش‌های آن به شرح زیر است:

  • روش Trim

این روش اصلی و پرکاربردترین تکنیک مورداستفاده جراحان برای لابیاپلاستی است. در این روش قسمت اضافی لابیامینور به گونه‌ای برداشته و بخیه می‌شود که با لابیاماژور قرینه شود.

لابیاپلاستی

  • روش Wedge

در این روش یک بخش جزئی از ضخیم‌ترین قسمت لابیامینور برداشته می‌شود و بافت لایه‌ زیرین غشای مخاطی لابیا دست‌نخورده باقی می‌ماند. این روش پس از جراحی نیز با حفظ لبه‌های چروکیده‌ لابیا، جلوه‌ای طبیعی به واژن می‌دهد.

عمل-لابیاپلاستی

  • روش Deepithelialization

در این تکنیک که شبیه به روش Trim است، بافتی که روی لابیامینور قرار دارد با استفاده از چاقوی جراحی یا لیزر برداشته شده و سپس بخیه زده می‌شود. این روش برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ معرفی شد و امروزه محبوبیت آن به اندازه دو روش قبلی است. تفاوت اصلی این روش با Trim این است که به‌جای لبه‌های خارجی لابیامینور، بافت مرکزی آن از بین می‌رود و بافت زیرپوستی تا حد زیادی سالم باقی می‌ماند.

هنگام لابیاپلاستی با لیزر، قسمت‌های اضافی لابیامینور علامت‌گذاری می‌شود، سپس بافت لابیا با یک پنس گرفته می‌شود و بافت علامت‌گذاری‌شده‌ لابیامینور با استفاده از لیزر CO2 از بین می‌رود و درنهایت بخیه زده می‌شود.

چندین روش دیگر نیز برای کاهش اندازه‌ لابیامینور وجود دارد و همه‌ این تکنیک‌ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند. بنابراین نکته اصلی برای اطمینان از نتایج مناسب عمل جراحی لابیاپلاستی این است که ابتدا با جراحان پلاستیک متخصص در این روش جراحی، مشورت کنید.

برای آگاهی بیشتر درمورد جراحی لابیاپلاستی، می‌توانید به صورت مشاوره آنلاین عمل لابیاپلاستی با بهترین متخصص جراحی مشورت کنید.

 

فواید و مزایای لابیاپلاستی

لابیاپلاستی فارغ از بی‌هوشی یا بی‌حسی حین عمل، یک عمل سرپایی محسوب می‌شود که یک الی دو ساعت طول می‌کشد و می‌تواند زندگی شما را از بسیاری جهات تقویت کند و برخی از این ناراحتی‌های شما را دراین‌خصوص تسکین دهد. پنج مورد از مهم‌ترین مزایایی که می‌توانید از انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی خود به‌دست آورید عبارت‌اند از:

  1. احساس زیبایی بیشتر

درحالی‌که عنوانی به نام «لابیای استاندارد» وجود ندارد اما بعضی از خانم‌ها احساس می‌کنند که لبه‌های واژنشان به طور غیرطبیعی بلند است و لابیا و واژن آنها بعد از انجام عمل لابیاپلاستی، زیباتر می‌شود. بنابراین با انجام این عمل به ایده‌آل خود از شکل ظاهری واژن نزدیک می‌شوند.

  1. افزایش راحتی

گاهی اوقات داشتن لابیاهای بزرگ باعث محدودکردن فعالیت‌های خاص در خانم‌ها می‌شود؛ برای مثال ممکن است هنگام دوچرخه‌سواری، لابیاهای بزرگ باعث احساس درد و ناراحتی شما شوند. اما بعد از جراحی لابیاپلاستی، انجام این نوع فعالیت‌ها راحت‌تر می‌شوند.

  1. اعتمادبه‌نفس بیشتر

زمانی که چیزی درمورد شما وجود دارد که باعث می‌شود نسبت به خود شک و تردید داشته باشید، داشتن اعتمادبه‌‌نفس سخت است. بنابراین پس از لابیاپلاستی، اعتمادبه‌نفسی خواهید یافت که ناشی از پیداکردن قدرت لازم برای حل و فصل مسئله‌ای است که قبلاً شما را آزار می‌داده است.

  1. لذت بیشتر حین رابطه جنسی

لابیاهای بزرگ گاهی می‌توانند باعث ناراحتی یا حتی درد در هنگام رابطه جنسی شوند. بنابراین پس از بهبودی از عمل لابیاپلاستی، افزایش لذت جنسی را تجربه خواهید کرد.

  1. پوشیدن لباس‌های متنوع‌تر

اگر لابیاهای شما تاحدی بزرگ باشد، ممکن است پوشیدن لباس‌های تنگ برایتان دردسرساز و استرس‌آور باشد. اما بعد از عمل جراحی لابیاپلاستی، دیگر این مشکل را نخواهید داشت و می‌توانید از پوشیدن انواع لباس شنا، شلوار یوگا، شلوار استرچ و تنگ و… لذت ببرید.

مشاوره آنلاین عمل لابیاپلاستی

 

جراحی-لابیاپلاستی

خطرات و عوارض لابیاپلاستی چیست؟

خطرات مرتبط با لابیاپلاستی مانند جراحی‌های دیگر شامل خونریزی، لختگی خون، کبودی، تورم و عفونت است. شایع‌ترین عارضه‌ لابیاپلاستی، خشکی مزمن واژن، ایجاد زخم در دهانه واژن و درد هنگام مقاربت جنسی است؛ این عوارض معمولاً هنگامی رخ می‌دهد که مقدار بیش‌ازحدی از لابیا برداشته شود (این در حالی است که برخی از زنان تمایل به کاهش تهاجمی اندازه‌ لابیاهای خود دارند).

همچنین تورم واژن ممکن است به مدت دو الی شش هفته ادامه یابد و برای کنترل هرگونه ناراحتی پس از عمل، داروی مسکن تجویز می‌شود. در نهایت نگران نباشید در مرکز مشاوره پذیرش۲۴ به صورت مشاوره آنلاین از بهترین متخصصان جراحی لابیاپلاستی مشاوره بگیرید.

مراقبت‌های بعد از عمل لابیاپلاستی

همان طور که گفتیم، عمل جراحی لابیاپلاستی معمولاً یک عمل سرپایی محسوب می‌شود؛ به این معنی که شما با استراحت در منزل خود بهبود خواهید یافت، اما این بدان معنا نیست که این عمل سبک است و نیاز به مراقبت ندارد. بیشتر پزشکان برای کاهش خطر عفونت و التهاب واژن و کاهش درد، به بیماران آنتی بیوتیک تجویز می‌کنند. همچنین به افراد توصیه می‌شود که پس از عمل جراحی لابیاپلاستی:

  • حداقل ۳ تا ۷ روز در منزل استراحت کنند.
  • برای جلوگیری از اصطکاک و درد بیش از حد، لباس گشاد بپوشند.
  • تغذیه سالم حاوی میوه و سبزیجات تازه داشته باشند.
  • تا مدتی از انجام ورزش و فعالیت‌های پرفشار خودداری کنند.
  • حداقل ۴ تا ۶ هفته، از مصرف تامپون و رابطه جنسی خودداری کنند.

هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی به تکنیک به‌کاررفته، بیمارستان یا کلینیک، تجهیزات موردنیاز عمل و پزشک موردنظر بستگی دارد؛ بنابراین نمی‌توان هزینه واحدی برای عمل لابیاپلاستی تعیین کرد. اما به‌طورکلی در انجام عمل‌های زیبایی، بهتر است به میزان بالابودن تخصص و مهارت پزشک جراح توجه کنید و موضوع قیمت را در اولویت‌های بعدی قرار دهید.

هزینه-لابیاپلاستی

در ادامه خانم دکتر احیا خان احمدی متخصص زنان و زایمان به سوالات شما در ارتباط با “لابیا پلاستی” پاسخ داده اند. در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید، می‌توانید در انتهای مقاله ثبت کنید.

لابیا چیست؟

در واقع باوری که هست همه فکر می کنند که عمل لابیا پلاستی فقط جنبه زیبایی دارد، در حالی که گاهی اوقات واقعا جنبه ی درمانی دارد، در بعضی از خانم ها که لابیا هایشان بزرگ هست و یک سری مشکلاتی را برای آن ها ایجاد می کند، عفونت های ادراری و عفونت های واژینال مکرر می گیرند یا فانکشن جنسی آن ها مختل می شود یا اینکه در پوشیدن لباس زیر در بعضی از ورزش ها برای آن ها مشکل ساز می شود، با استفاده از این عمل می توانیم به آن ها کمک کنیم.

لابیا پلاستی با لیزر

در مورد اینکه ما گاهی اوقات می توانیم برشمان را به جای چاقو روی لابیا از لیزر استفاده کنیم و بعد از آن می توانیم بخیه را انجام دهیم .
من بر اساس تجربه شخصی خودم آوتکامی که در مواردی که با تیغ بوده، برش بهتر بوده و قشنگ تر شده است ولی در کل، آن نتیجه کلی را هم در جراحی سنتی و هم در لیزر بدست خواهد آمد .

عوارض لابیاپلاستی چیست؟

در واقع اگر درست انجام شود و آن جراح مهارت کافی را داشته باشد معمولا عوارض خاصی ندارد ولی ممکن است که گاها باعث شود که به خاطر آن هموستات یا آن تکنیک کامل نباشد یا ممکن است هماتوم ایجاد شود، ممکن است از محل برش عمل خونریزی داشته باشد، ممکن است عفونت ایجاد شود و گاهی اوقات تورم ایجاد می شود که این تورم چیز نگران کننده ای نیست، معمولا صرف چهار تا شش هفته کامل آن تورمی که در لابیا ممکن است ایجاد شود، برطرف شود .

عوارض لابیاپلاستی با لیزر چقدر است؟

هزینه عمل لابیا پلاستی بستگی به این دارد که شما در کدام منطقه باشید و کجا این عمل برای شما انجام شود ولی به صورت کلی حدود پنج میلیون تومان است.

جوش در لابیای مینور و لابیای ماژور چیست؟

و در مورد لابیا ماژور هم می توانیم تزریق چربی یا فیله را انجام بدهیم که این هم باعث می شود که حالت پر تری را پیدا کند، فانکشن جنسی بهتر شود، شکل لابیا از حالت چروکیدگی و آتروپی که دارد از بین برود و برطرف شود و خیلی وقت ها همین تزریق فیله یا چربی در ناحیه لابیا ماژور انجام می دهیم باعث می شود به خاطر آن حالت پر شدگی و آن حجم دهندگی در لابیا ماژور ایجاد می شود، لابیا مینور کوچک شوند و دیگر نیازی به عمل پلاستی روی لابیا مینور پیدا نشود .
یکی دیگر از عوارضی که گاهی اوقات بیمار اصرار شدید دارد که کاملا این لابیا ها کوچک شود و برطرف شود و بیش از حد این لابیا ها کوچک می شود ممکن است که یک خشکی مضمن واژن ایجاد شود که موقع رابطه برایشان دردناک می شود و همیشه احساس سوزش و خشکی واژن را دارند به همین دلیل من نظرم این هست که همیشه نتیجه کلی و آن تکنیکی که می خواهید به جراحتان واگذار کنید که هر چیزی که به صلاح تان هست، آن اقدام را انجام دهند .

زمان مراجعه به پزشک برای عمل لابیاپلاستی

اگر باتوجه‌به نکات گفته شده، فکر می‌کنید که عمل جراحی لابیاپلاستی برای شما مناسب است و یا هنوز نمی‌توانید تصمیم قطعی درمورد انجام این عمل بگیرید، باید با یک پزشک متخصص در این زمینه صحبت کرده و مشاوره بگیرید تا بتوانید با دید بهتر و مطمئن‌تری اقدام به انجام عمل لابیاپلاستی کنید. همچنین توجه داشته باشید که سن مناسب برای انجام این عمل پس از ۲۰ سالگی است، زیرا لابیاها به‌اندازه کامل خود رسیده‌اند و رشد آنها متوقف شده است. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره با پزشکان پزشک ۲۴ در ارتباط باشید.

مشاوره آنلاین لابیاپلاستی

شما عزیزان می‌توانید، در صورت داشتن هرگونه سوالی درباره لابیاپلاستی ، در قسمت نظرات برای ما بنویسید. متخصصان جراحی پذیرش ۲۴، به سوالات شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ خواهند داد.

 

دکتر احیا خان احمدی

دکتر احیا خان احمدی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و زیبایی متولد شهریور ۱۳۶۴ هستند. دوره پزشک عمومی را سال ۱۳۸۹ به اتمام رساندندو سال ۱۳۹۶ بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گرفتند و مقالات تخصصی در ژورنال های بین المللی متعددی دارند همچنین دکتر احیا خان احمدی سابقه شرکت و ارائه سمینار در چندین کنفرانس داخلی و بین‌المللی دارند. سابقه جراحی‌های متعدد موفق در زمینه سزارین، اعمال زنان مثل هیسترکتومی، میومکتومی و جراحی‌های زیبایی زنان دارند.

۲.۴/۵ (۷ نظر)

منبع
https://www.nhs.ukhttps://www.plasticsurgery.org

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
182 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهار
بهار
2 روز قبل

هااااااا

علی
علی
15 روز قبل

سلام من خیلی زود به زود نزدیکی میخام آیا درمانی داره

رویا
رویا
پاسخ به  علی
10 روز قبل
بهار
بهار
پاسخ به  علی
2 روز قبل

کردن

علی
علی
15 روز قبل

من یک خانم مطلقه میخانم کسی هست

رها
رها
پاسخ به  علی
8 روز قبل

بله

بهار
بهار
پاسخ به  علی
2 روز قبل

هستم

مریم
مریم
24 روز قبل

سلام وقت بخیر هزینه عملش الان چقدر هست؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  مریم
4 روز قبل

به آدمین پیجم اطلاع بدید راهنمایی تون می کنن
اینستاگرام : dr.ahia.khanahmady

صبری احمدپوریان
صبری احمدپوریان
26 روز قبل

سلام هزینه زیبای لابیا چقد است ممنوم

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  صبری احمدپوریان
24 روز قبل

سلام عزیزم
بستگی داره
جهت اطلاعات بیشتر دایرکت بدید
اینستاگرام :
Dr.ahia.khanahmady

محمد
محمد
1 ماه قبل

@Mmmsssssss
بیان شاد دخترا تا من
لذت بهتون بدم کار هرفی

محمد
محمد
1 ماه قبل

جد آبادم کوسه

محمد
محمد
1 ماه قبل

کوس میخام

آی سو
آی سو
پاسخ به  محمد
30 روز قبل

خاک توسرت

زهره
زهره
1 ماه قبل

سلام .ببخشید من الان ده روزه لابیا انجام دادم پماد موپیروسسین هم همیشه میزنم .کل مراقبتارم انجام میدم ولی هنوز ب شدت درد دارم و زخمم ی قسمتاییش هنوز نبسته با اینکه بخیه خورده.دکترم میگه چیزی نیس .ولی خیلی غیر قابل تحمله.خسته شدم.این پورسه درد تا ترمیم شدن زخم چقد طول میکشه.دیگه ب سرم زده ببرم ی دکتر دیگه نشون بدمش.تازه عملم هم با لیزر بوده ولی چون خونریزی داشت بخیه خورد

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  زهره
1 ماه قبل

بعیده مورد خاصی داشته باشید
حضوری به پزشک خودتون مراجعه کنید

مریم‌ملکی
مریم‌ملکی
1 ماه قبل

سلام‌شما‌خانم‌دکتر‌عمل‌تغییر‌جنسیت‌زن‌به‌مرد‌‌انجام‌
میدین‌شما؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  مریم‌ملکی
1 ماه قبل

جراحی تغییر جنسیت رو فوق تخصص جراح پلاستیک انجام میده

Selin
Selin
2 ماه قبل

منم میخواستم انجام بدم هزینه اش بالاست و ریسکش زیاده در نتیجه منصرف شدم

پروانه
پروانه
پاسخ به  Selin
1 ماه قبل

سلام. هزینه اش چقدره؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  پروانه
1 ماه قبل

هزینه عمل حدودی هست
معمولا حوالی ۱۰-۱۲ت

محمد
محمد
پاسخ به  پروانه
1 ماه قبل

با یک بار دادن

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  Selin
1 ماه قبل

اگه توسط پزشک متخصص و کاربلد انجام بدید هیچ ریسک و خطری نداره

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  Selin
1 ماه قبل

نه هزینه اش بالاست و نه ریسکش

حمیده ابراهیمی ، میانه
حمیده ابراهیمی ، میانه
3 ماه قبل

برای جراحی تنگ کردن واژن و زیبایی واژن ، چند روز استراحت بعد از جراحی نیاز داره

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  حمیده ابراهیمی ، میانه
2 ماه قبل

۲هفته استراحت خوب میشی،ولی تا۲ماه مراقبت

پریاسلام مخوام بدونم عمل جراحی لبهای بلند واژن هزی
پریاسلام مخوام بدونم عمل جراحی لبهای بلند واژن هزی
پاسخ به  فاطمه
1 ماه قبل

پریا

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  حمیده ابراهیمی ، میانه
1 ماه قبل

۳روز اول استراحت نسبی
تا ۶هفته استخر و باشگاه نرید
تا ۸هفته رابطه نداشته باشید

عرشیا
عرشیا
3 ماه قبل

ولی به کنار همه اینا.مال خوده خانم دکتر ی چیز دیگس

naseri
naseri
3 ماه قبل

همه تون بیاید من میگایم

رضا
رضا
پاسخ به  naseri
2 ماه قبل

ابجیتو بگا کسکش بی ناموس

بخشایش
بخشایش
4 ماه قبل

سلام من انجامش دادم ولی ازیکسال پیش که عمل کردم سیرمونی ندارم ازس،ک،س دست خودم نیس همین امروزگیردادم به پیرمرد۶۰ساله نون خشکی ،تو۲۴ساعت ۱۰بارم نزذیکی داشته باشم بازم میخام هی تحریک میشم کاش انجام نداده بودم

حمید
حمید
پاسخ به  بخشایش
3 ماه قبل

سلام بیا من سیرت کنم

حامد
حامد
پاسخ به  حمید
3 ماه قبل

من درخدمتم

رویا
رویا
پاسخ به  حمید
10 روز قبل
مصطفی
مصطفی
پاسخ به  بخشایش
3 ماه قبل

سردی زیاد بخور.تا یه محله رو به گوه نکشی خخخخ

ایدا
ایدا
پاسخ به  بخشایش
3 ماه قبل

سلام

سجادxx
سجادxx
پاسخ به  بخشایش
3 ماه قبل

اخه بکنت خوب نیس .بیا خودم کاریت میکنم ماهی یه بارم نتونی راه بری و سکس کنی ۲۴ سانت ناقابله.

بهار
بهار
پاسخ به  سجادxx
3 ماه قبل

ای جان

حمیده ابراهیمی ، میانه
حمیده ابراهیمی ، میانه
پاسخ به  بخشایش
3 ماه قبل

با دکتر غدد هم مشاوره کن عزیزم ، هورمونها و رژیم غذایی و لایف استایل و محیط کاری و زندگی خیلی تاثیر داره ، من هم وقتی میرم دوبی و کیش ، میزنه بالا
بخاطر غذای تند و محیط گرم و آزادی

سهیل
سهیل
پاسخ به  بخشایش
2 ماه قبل

بیا بده به من در روز هر یه ساعت یه بار برات میکنم توش که از سیر شدن تگری بزنی امتحانش مجانیه

رضا
رضا
پاسخ به  بخشایش
2 ماه قبل

تو جاده تشریف داری پس

علی
علی
پاسخ به  بخشایش
2 ماه قبل
علی
علی
پاسخ به  بخشایش
15 روز قبل

شما متهلید

زینب
زینب
4 ماه قبل

سلام خوبید خانم دکتر منم خیلی میترسم از عمل لابیا پلاستی میشه توضیح بدین

امیر
امیر
پاسخ به  زینب
3 ماه قبل

شمابیاپیش من بهت توضیح بدم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  زینب
2 ماه قبل

پیش دکترخوب بری ترس نداره،سعی کن دکترخوب پیداکنی مهمه،قبل عمل بادکترت صحبت کن ونظروخواسته هاتو بهش بگو

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  زینب
1 ماه قبل

به پیج اینستاگرام من مراجعه کنید
Dr.ahia.khanahmady

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  دکتر احیا خان احمدی
1 ماه قبل

سلام شما خودتون کجا هستین؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ناشناس
23 روز قبل

بله عزیزم

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  زینب
23 روز قبل

خیال تون راحت باشه
در مورد لابیاپلاستی باید بهتون بگم
جراحی با بی حسی موضعی تو مطب انجام می شه
کاملابدون درد هست
بستگی به شرایط فرد از جراحی یا لیزر استفاده می شه
دوره نقاهت خاصی نداره
بعد جراحی بلافاصله می تونید کارهای روتین رو انجام بدید
ولی تا ۶ هفته بعدش فعالیت سنگین ، باشگاه ، استخر و رابطه نداشته باشید
بهترین زمان بعد جراحی بعد اتمام پریودی هست
هماهنگی جهت ویزیت حضوری یا آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام : dr.ahia.khanahmady

سجاد
سجاد
4 ماه قبل

سلام راهنمایی در شادyoumg15

سجاد
سجاد
4 ماه قبل

سلام راهنمایی در شادyoung15

امین
امین
4 ماه قبل

این چه سمی بود من دیدم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  امین
4 ماه قبل

کی گفته ببینی

naseri
naseri
پاسخ به  فاطمه
3 ماه قبل

من گفتم

Darya
Darya
پاسخ به  امین
3 ماه قبل

مگه چی دیدی؟
اصلن شما آقایون اینجا چیکار میکنید؟
این صفحه ای که باز شده درسته پزشکیه ولی این قسمتش فکر میکنم اطلاعات و آگاهی رسانی بیشتر برای خانمهاست

عرفان
عرفان
پاسخ به  Darya
3 ماه قبل

آفرین

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  Darya
1 ماه قبل

اقایونی که اصلا جنبه و ظرفیت زندگی ندارن و همه جا نخود اش میشن.ولی خب اقایونی که خانمشون قراره عمل کنه باید بدونن چخبره

رها
رها
4 ماه قبل

سلام هزینه چقدر هست

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  رها
23 روز قبل

در مورد لابیاپلاستی باید بهتون بگم
جراحی با بی حسی موضعی تو مطب انجام می شه
کاملابدون درد هست
بستگی به شرایط فرد از جراحی یا لیزر استفاده می شه
دوره نقاهت خاصی نداره
بعد جراحی بلافاصله می تونید کارهای روتین رو انجام بدید
ولی تا ۶ هفته بعدش فعالیت سنگین ، باشگاه ، استخر و رابطه نداشته باشید
بهترین زمان بعد جراحی بعد اتمام پریودی هست
هزینه جراحی هم ۱۴/۵ هست
هماهنگی جهت ویزیت حضوری و آنلاین از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام : dr.ahia.khanahmady

آخرین ویرایش 23 روز قبل توسط دکتر احیا خان احمدی
ثریاکریمی
ثریاکریمی
4 ماه قبل

سلام میخاستم بدونم قیمت چند هست

مریم
مریم
5 ماه قبل

ایا درزایمان میشود لابیاهارو نیز برداشت

پروانه
پروانه
پاسخ به  مریم
1 ماه قبل

هاها، با یه تیر دو نشون. جواب گرفتی به منم خبر بده تا منم منتظر زایمان بمونن

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  مریم
1 ماه قبل

همزمان با زایمان هیچ جراحی توصیه نمی شه

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  مریم
23 روز قبل

اصلا با زایمان توصیه نمی کنیم این کار رو انجام بدید

اینستاگرام : dr.ahia.khanahmady

همدم
همدم
5 ماه قبل

سلام هزینه اش چقدر میشه ممنون میشم ک جواب بدین

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  همدم
23 روز قبل

تو پاسخ های بالا‌ توضیح داده شده

زهرا
زهرا
6 ماه قبل

سلام من لابیابزرگی دارم همیشه عفونت میکنه چیکارکنم

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

جراحی لابیاپلاستی بهتون کمک می کنه تا همیشه راحت بشید
اینستاگرام من dr.ahia.khanahmady

فروغ تائب
فروغ تائب
6 ماه قبل

سلام هزینه رو میشه بفرمایید

ساناز
ساناز
پاسخ به  فروغ تائب
2 ماه قبل

من امروز از دکتر خودم پرسیدم ۸ تومن بهم گفت،انگاری اول معاینه میکنن بعد قیمت میگن

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  فروغ تائب
1 ماه قبل

بستگی به معاینه تون داره
گاهی ممکنه هودکتومی هم نیاز داشته باشید

صفیه
صفیه
7 ماه قبل

سلام شبتون بخیر من چند سال پیش این عملو انجام دادم ولی الان احساس میکنم تنگ نیست واژنم میخواستم سوال کنم هزینه این عمل چقدره

فرشته
فرشته
پاسخ به  صفیه
6 ماه قبل

از کجای میدونی تنگ نیست

naseri
naseri
پاسخ به  فرشته
3 ماه قبل

چون توکس ندادی

naseri
naseri
پاسخ به  صفیه
3 ماه قبل

کس کم بده رایگان است صفیه جان

حمیده ابراهیمی ، میانه
حمیده ابراهیمی ، میانه
پاسخ به  صفیه
3 ماه قبل

من زایمانم سزارین بود ، و ۳ سال بعد از زایمان هم طلاق گرفتم ، و سابها رابطه نداشتم ، ولی هم ورودی هم کانال ، گشاد شده ،

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  حمیده ابراهیمی ، میانه
1 ماه قبل

تنها درمان قطعی جراحی پرینورافی هست

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  صفیه
1 ماه قبل

هزینه عمل بستگی به معاینه تون داره
جهت اطلاعات بیشتر دایرکت بدید
Dr.ahia.khanahmady

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  صفیه
23 روز قبل

در مورد واژینوپلاستی و تنگی واژن باید بهتون بگم
جراحی با بی حسی موضعی تو مطب انجام می شه
کاملابدون درد هست
دوره نقاهت خاصی نداره
بعد جراحی بلافاصله می تونید کارهای روتین رو انجام بدید
ولی تا ۶ هفته بعدش فعالیت سنگین ، باشگاه ، استخر و رابطه نداشته باشید
بهترین زمان بعد جراحی بعد اتمام پریودی هست
هزینه جراحی هم ۱۴/۵ هست
نوبت دهی از طریق سایت پذیرش ۲۴
اینستاگرام من:
Dr.ahia.khanahmady

زهرا
زهرا
7 ماه قبل

سلام میگم این عمل رو نمیشه پیش ماما انجام داد؟؟؟

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  زهرا
4 ماه قبل

میشه انجام داد

naseri
naseri
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

من انجام اش میدم

م..م
م..م
پاسخ به  naseri
3 ماه قبل

کجا انجام دادی هزینش چقدره ؟

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  زهرا
2 ماه قبل

خیر،عمل حساسیه،متخصص جراح زنان انجام میده

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  فاطمه
1 ماه قبل

دقیقا

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

به هیچ وجه توصیه نمی کنم
کار ماما زایمان گرفتن هست
اونا جراحی بلد نیستن
و صلاحیتش رو ندارن

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  زهرا
23 روز قبل

ماما جراح نیست
حتما پیش جراح و متخصص انجام بدید
چون نتیجه عمل ترمیمی خیلی خوب نخواهد شد
از اول پیش جراح برید

زهرا
زهرا
7 ماه قبل

سلام من می‌خوام عمل واژن انجام بدم هزینه اش چقدر میشه؟؟

سجادxx
سجادxx
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

من واست رایگان میکنم عزیز دل برادر

رضا
رضا
پاسخ به  سجادxx
2 ماه قبل

برو واسه ننت و ابجیتو رایگان انجام بده بی ناموس

عاطفه
عاطفه
پاسخ به  سجادxx
15 روز قبل

خیلی کثافتید بخدا قسم شما پست ترین ادم روی زمین هستنین خدایی انقققدر که بدبخت عقده ای هستین میایید اینجور جاها دنبال این چیزا میگردین هع بدبخت ها

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

بستگی به جراحی تون داره، دایرکت بدید به پیج زیر
Dr.ahia.khanahmady

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  زهرا
23 روز قبل

در مورد واژینوپلاستی و تنگی واژن باید بهتون بگم
جراحی با بی حسی موضعی تو مطب انجام می شه
کاملابدون درد هست
دوره نقاهت خاصی نداره
بعد جراحی بلافاصله می تونید کارهای روتین رو انجام بدید
ولی تا ۶ هفته بعدش فعالیت سنگین ، باشگاه ، استخر و رابطه نداشته باشید
بهترین زمان بعد جراحی بعد اتمام پریودی هست
هزینه جراحی هم ۱۴/۵ هست

فهییم
فهییم
7 ماه قبل

سلام ،، همسر من از وضعیت ظاهری تناسلی من خیلی ناراحته ومنم از این عمل میترسم ، نکنه لذت جنسی که میبرم کم بشه یا اون حالتی که گفتید خشکی واژن پیش بیاد ، لطفا راهنمایی بفرمایید

مژگان نوری
مژگان نوری
پاسخ به  فهییم
5 ماه قبل

سلام ببخشید میشه بگید هزینه لابیاپلاستک چقدر میشه

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  مژگان نوری
1 ماه قبل

بستگی به ظاهر لابیا داره
و
این که نیاز به هودکتومی دارید یا نه
معمولا بین ۱۰-۱۲ت

ستاره
ستاره
پاسخ به  فهییم
4 ماه قبل

سلام من انجام دادم بسیار عالی و راضی هستم

بهار
بهار
پاسخ به  ستاره
4 ماه قبل

سلام بالیزر یا برش؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  بهار
1 ماه قبل

بر اساس بزرگی لابیا تصمیم می گیریم با لیزر باشه یا تیغ

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  ستاره
4 ماه قبل

سلام شما کدوم شهرپیش کدوم دکتررفتین برای عمل؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  فاطمه
1 ماه قبل

تهران
Dr.ahia.khanahmady

نجوا نظری
نجوا نظری
پاسخ به  ستاره
4 ماه قبل

سلام میتونم اسم دکترتون رو بدونم ممنون میشم

الهام
الهام
پاسخ به  ستاره
4 ماه قبل

سلام عزیزم من دختری هستم میخوام عمل کنم ولی میترسم چطوره عملش سخته

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  الهام
1 ماه قبل

عمل سرپاییه راحته
کاملا بدون درد و خونریزی

شهناز
شهناز
پاسخ به  ستاره
4 ماه قبل

میشه منو هم راهنمایی بکنی این مشکل لابیایم کابوس زندگیم شده از افغانستان میخوایم بیام ایران

سحری
سحری
پاسخ به  شهناز
2 ماه قبل

خاندان ت سگ گام اسم افغانی عابعدکدی دل خدا

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  شهناز
1 ماه قبل

با این پیج اینستاگرام هماهنگ کنین
Dr.ahia.khanahmady

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  فهییم
1 ماه قبل

نه تنها میل جنسی تون کم نمی شه بلکه بیشتر هم می شه
اعتماد به نفس تون هم تو رابطه بالا میره

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  فهییم
23 روز قبل

اگه درست انجام بشه اعتماد به نفس و میل جنسی تون بالاتر میره

مریم
مریم
9 ماه قبل

آیا میشه عمل زیبایی رو پیش ماما انجام داد؟؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  مریم
1 ماه قبل

ماما که سواد جراحی نداره
عمل نکنید خیلی بهتره تا پیش افراد نا وارد برید

صادقی
صادقی
10 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر من میخواستم هزینش رو بدونم ممنونم

Rahimi
Rahimi
پاسخ به  صادقی
7 ماه قبل

سلام من می‌خواهم عمل زیبای واژن انجام بیتم هزینه اش رو میخواستم بدونم

نرگس
نرگس
پاسخ به  Rahimi
2 ماه قبل

سلام ۲۰میلیون

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  Rahimi
1 ماه قبل

حدود ۱۰-۱۲ت
به اینستاگرام زیر دایرکت بدید
Dr.ahia.khanahmady

شریفه
شریفه
پاسخ به  صادقی
6 ماه قبل

سلام هزینه چقدر میشه ؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  شریفه
1 ماه قبل

حدود ۱۰-۱۲ت

ستاره
ستاره
پاسخ به  صادقی
4 ماه قبل

سلام من یکسال پیش انجام دادم پیش متخصص ۱۲میلیون

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  ستاره
4 ماه قبل

من یک هفته ی انجام دادم ۱۰تومن شد

شراره میاحی
شراره میاحی
پاسخ به  فاطمه
3 ماه قبل

سلام میشه لطفا بگید کجا انجام دادید ؟

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  شراره میاحی
1 ماه قبل

اینستاگرام دکتر
Dr.ahia.khanahmady

Darya
Darya
پاسخ به  فاطمه
3 ماه قبل

میشه بگین کجا و اسم دکتر و بگین مرسی

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  Darya
1 ماه قبل

اینستاگرام دکتر
Dr.ahia.Khanahmady

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  صادقی
1 ماه قبل

حدود ۱۰-۱۲ت

فرشته
فرشته
10 ماه قبل

سلام من میخوام عمل زیبای واژن انجام بدم ایا تو مطب انجام بدم یا بیمارستان فرقی داره

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  فرشته
1 ماه قبل

هم تو مطب و هم اتاق عمل قابل انجام هست
تو مطب هزینه اش کمتره

ایراندخت
ایراندخت
11 ماه قبل

سلام وقت بخیر
ببخشید خانم دکتر من فیبروم رحم داشتم مجردم سونوی داخلی انجام‌دادم ممکنه به پرده ام آسیب زده باشه

..‌
..‌
پاسخ به  ایراندخت
5 ماه قبل

شما قبل سونو باید ب دکتر میگفتی که باکره هستی . چون واسه کسایی که باکره هستند و دختر انجام نمیدن معمولا سونوی داخلی رو

الی
الی
پاسخ به  ایراندخت
5 ماه قبل

خوب مجردی چطورمعاینه داخلی داشتی ؟اون چه دکتری بوده که شماهنوزپرده بکارتتون آسیب ندیده سونوداخلی گرفته

خسروی
خسروی
پاسخ به  الی
4 ماه قبل

مجرد بودن به منزله باکره بودن نیست، مسلما خودشون می‌دونستن که سونو داخلی چجوریه، و دکتر هم واسه هرکسی انجام نمیده مگه اینکه باکره نبوده باشه

سجادxx
سجادxx
پاسخ به  ایراندخت
3 ماه قبل

پرده کجا بود این روزا

موسوی
موسوی
1 سال قبل

سلام میشه بگین ترمیم پرده بکارت هم انجام میدن یانه؟هزینه اش چقد میشه؟؟

جاوید
جاوید
پاسخ به  موسوی
1 سال قبل

دکتر خوب سراغ دارم

د.س.ح
د.س.ح
پاسخ به  جاوید
10 ماه قبل

سلام فعلا منتظر باشید ۸ ساله دیکه بنده دکترم میشم واستون انجام میدم

Pary
Pary
پاسخ به  د.س.ح
7 ماه قبل

چشم حتما منتظر میمونیم تا شما دکتر بشین اصلا دکتر دیگه ای وجود نداره فقط خودت

صوفیا
صوفیا
پاسخ به  Pary
7 ماه قبل
ستین
ستین
پاسخ به  جاوید
7 ماه قبل

میشه معرفی کنید

باختر
باختر
پاسخ به  ستین
5 ماه قبل

سلام عمل زیبایی چقدر هزینه دارد

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  باختر
1 ماه قبل

حدود ۱۰ -۱۲ت
بله
به دایرکت اینستاگرام پیام بدید
Dr.ahia.Khanahmady

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  ستین
1 ماه قبل

بله حتما
به دایرکت اینستاگرام پیام بدید
Dr.ahia.Khanahmady

هستی
هستی
پاسخ به  جاوید
5 ماه قبل

نام دکترخوبی که مگین سراغ دارین بفرمایین لطفا

محدثه
محدثه
پاسخ به  هستی
4 ماه قبل

من ۲۱سالمه مجردم بعضی وقتها شدید اذیت میشم

محدثه
محدثه
پاسخ به  محدثه
4 ماه قبل

هزینه عمل جراحی چقدر هستش

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  محدثه
1 ماه قبل

حدود ۱۰-۱۲ت
بله
به دایرکت اینستاگرام پیام بدید
Dr.ahia.Khanahmady

ارمین
ارمین
پاسخ به  محدثه
4 ماه قبل

بنده میتونم مشکلتونو حل کنم

علی
علی
پاسخ به  محدثه
3 ماه قبل

من میتونم مشکلت حل کنم

سجادxx
سجادxx
پاسخ به  محدثه
3 ماه قبل

کمتر بده همیشه بده

لیلا
لیلا
پاسخ به  سجادxx
2 ماه قبل

خاک توسرت

حمیده ابراهیمی ، میانه
حمیده ابراهیمی ، میانه
پاسخ به  محدثه
3 ماه قبل

مشکلت خشکی واژنه یا تنگی واژن ؟

محدثه
محدثه
پاسخ به  هستی
4 ماه قبل

هزینه عمل جراحی چقدر هستش

ریحان
ریحان
پاسخ به  محدثه
4 ماه قبل

من هم عمل تنگ کننده انجام دادم هم لابیا تخفیف گذاشته بودن ۱۵ تومن

ریحان
ریحان
پاسخ به  ریحان
4 ماه قبل

دکتر فریبا عباسی عالی بود کارش بدون بیهوشی با بی حسی

بهار
بهار
پاسخ به  ریحان
3 ماه قبل

سلام عزیزم فریبا عباسی نجف اباد؟هزینه چقدگرفت؟

naseri
naseri
پاسخ به  بهار
3 ماه قبل

من میگایمت تاکیف کنی واژن ات بسوزه

رضا
رضا
پاسخ به  naseri
2 ماه قبل

ابجیتو بگا تا تهش بسوزه بی شرف

Fersh
Fersh
پاسخ به  ریحان
4 ماه قبل

الان تنگ شده؟

زهرا
زهرا
پاسخ به  Fersh
3 ماه قبل

سلام

naseri
naseri
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

علیکم سلام بامن دوست میشی

علی
علی
پاسخ به  ریحان
3 ماه قبل

چرا منو تحریک میکنی

احترام متقابل
احترام متقابل
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

چرا شما مردا اینقدر بی ظرفیت هستین . هیچ حریمی رو رعایت نمیکنین . سر حرف که میشه همتون عالم به همه علومین و میخواین همه رو نصیحت کنین ( بلانسبت باظرفیتا ) ولی هیچ گوهی نیستین بدبختا .

سجادxx
سجادxx
پاسخ به  احترام متقابل
3 ماه قبل

نه که شما حضرت زهرا تشریف داری و تا حالا ندادی.بدبخت شرط میبندم رکورد بیشترین دادن مال توعه

مونا
مونا
پاسخ به  سجادxx
3 ماه قبل

چرا

حمیده ابراهیمی ، میانه
حمیده ابراهیمی ، میانه
پاسخ به  سجادxx
3 ماه قبل

گشادی فقط بخاطر نزدیکی و سکس و دادن نیست !

حمیده ابراهیمی ، میانه
حمیده ابراهیمی ، میانه
پاسخ به  احترام متقابل
3 ماه قبل

متاسفانه ، بیکارند ، بیکار
بیماری جهل و تشدید و مغز و فاسد میکنه ،
و اینکه تو تربیت خانوادگی ، حریمی نداشتند
اصلا عمل جراحی زیبایی اندام تناسلی زنان ، با چه بی شرمی یی نظر میدید ؟
اگر خواهرتون ، دختر خواهر و برادرتون تو این سئوال و جواب باشه ، شرم نمیکنید شما رو ببینه و بشناسه ؟

لیلا
لیلا
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

تو تحریک نشو

زهرا
زهرا
پاسخ به  لیلا
3 ماه قبل

واقعا ک

زهرا
زهرا
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

شما مردا و پسرا حولی بیش نیستید پست فطرتا هیچ کدومتون مرد زندگی و سالم نیستید خدا جوابتونو بده ک با احساسات دخترها و خانومها بازی میکنید خدا ازتون نگذره رذل پست فطرتا

حمیده ابراهیمی ، میانه
حمیده ابراهیمی ، میانه
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

البته زهرا جان ، قدیما اینجور نبود ، بابا و داداش بزرگها ، اینجوری نبودند ، محصول تربیت و فرهنگ بعد ۵۷ هست ، من پسرم ۱۵ سالشه ، اونقدر که آناتومی اندامهای زنان و نحوه تحریک‌ شو بلده ، دو خط املا بلد نیست

مریم
مریم
پاسخ به  حمیده ابراهیمی ، میانه
2 ماه قبل

نه عزیزم ربطی به فرهنگ بعد از ۵۷ نداره
شما خوب تربیت نکردی گردن بقیه ننداز

ممد
ممد
پاسخ به  حمیده ابراهیمی ، میانه
14 روز قبل

خب بگو به بچه دادی ماشالا
چتو یه موز کوچولو توت جا شد؟

محمود افغانی
محمود افغانی
پاسخ به  حمیده ابراهیمی ، میانه
12 روز قبل

حاج خانم معلومه شما به بچه زیاد دادی که بچت همچی حفظه
به جا بچت ب شوهرت بده که **نزنه

کریم
کریم
پاسخ به  حمیده ابراهیمی ، میانه
22 دقیقه قبل

شما کوس وکنترل رو جمع کنی وهر شب زیر یکی نباشی پسرت این چیزها رو یاد نمیگیره

سجادxx
سجادxx
پاسخ به  ریحان
3 ماه قبل

گرون گفتن من انجام میدم ۵۰۰ هزار تا ۳ سال هم خدمات داره

حدیث
حدیث
پاسخ به  سجادxx
3 ماه قبل

هرکی اگه خواس این عمل انجام بده خودش میتونه بره بپرسه هم دکترخوب پیداکنه هم قیمت خوب

سارا
سارا
پاسخ به  حدیث
1 ماه قبل

سلام میشه دکترمعرفعی کنی

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

سلام
بله
به دایرکت اینستاگرام پیام بدید
Dr.ahia.Khanahmady

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  محدثه
1 ماه قبل

حدود ۱۰-۱۲ت
بله
به دایرکت اینستاگرام پیام بدید
Dr.ahia.Khanahmady

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  هستی
1 ماه قبل

دکتر احیا خان احمدی
بله
به دایرکت اینستاگرام پیام بدید
Dr.ahia.Khanahmady

دکتر احیا خان احمدی
دکتر احیا خان احمدی
پاسخ به  موسوی
1 ماه قبل

بله
به دایرکت اینستاگرام پیام بدید
Dr.ahia.Khanahmady

دکمه بازگشت به بالا