زود انزالی چیست و چگونه درمان میشود؟

زود ارضایی چگونه درمان میشود و علت زود انزالی در مردان متاهل و مجرد

فهرست مطالب

زودانزالی چیست؟

امروزه، آشنایی با روش‌های درمان زود انزالی در اقایان یکی از رایج‌ترین موضوعاتی است که ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است. زود انزالی مردان مشکل نسبتا شایعی است که به سادگی می‌تواند کیفیت زندگی جنسی و روابط عاطفی افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

مطالعات نشان می‌دهند، چیزی در حدود یک سوم آقایان از عارضه انزال زودرس رنج می‌برند. این امر می‌تواند تبعات روانی و عاطفی بسیار زیادی نظیر اضطراب، ناامیدی و کم‌رنگ شدن روابط عاطفی شرکای جنسی را به دنبال داشته باشد.

طیف قابل توجهی از آقایان به واسطه دست‌وپنجه نرم کردن با این عارضه از برقراری رابطه جنسی اجتناب می‌کنند. خوشبختانه، این روزها روش‌های درمانی گوناگونی وجود دارند که به بهبود این مشکل کمک می‌کنند.

اصطلاح انزال زودرس به زبان انگلیسی

انزال زودرس در زبان انگلیسی با اصطلاحات Premature Ejaculation یا PE، Rapid Ejaculation و Early Ejaculation شناخته می‌شود.

انزال چیست؟

خروج و آزاد شدن مایع منی از آلت تناسلی را اصطلاحا انزال می‌نامند. این امر عمدتا با اوج گرفتن لذت ناشی از برقراری رابطه جنسی و ارگاسم همراه است.

زود انزالی مردان چیست؟

زود انزالی مردان نوعی اختلال جنسی است. افراد مبتلا به این عارضه هیچ‌گونه کنترلی بر انزال و ارگاسم خود ندارند. به واسطه این امر، مرد در فاصله اندکی پس از آغاز فعالیت جنسی یا حتی به محض برانگیختگی جنسی، ارگاسم و انزال را تجربه کند.

این امر رابطه جنسی و حیات عاطفی زوجین را تحت تاثیر قرار داده و فرصت لذت بردن از رابطه را از طرف مقابل می‌گیرد. بررسی‌ها نشان می‌دهند، در حدود یک سوم از مردان در فاصله سنین ۱۸ تا ۵۹ سالگی اختلال انزال زودرس را تجربه می‌کنند. در اغلب موارد، زود انزالی مردان بین یک تا سه دقیقه پس از مقاربت روی می‌دهد.

انواع زود انزالی مردان

زود انزالی مردان را به طور کلی می‌توان به دو گروه دسته‌بندی کرد:

زود انزالی مادام‌العمر یا اولیه

زود انزالی اولیه به این معنی است که کلیه روابط جنسی شما از ابتدای امر تا کنون تحت تاثیر این عارضه بوده است.

زود انزالی اکتسابی یا ثانویه

زود انزالی ثانویه به این معنی است که شما در طول زندگی جنسی خود، بارها انزال طولانی مدت‌تری را تجربه کرده و اخیرا یا در دوران خاصی دچار انزال زودرس شده‌اید.

علائم زود انزالی در آقایان

کلیه آقایان ممکن است در مقاطعی از زندگی با عارضه انزال زودرس مواجه شوند. حتی برخی از مردان هر چند وقت یک‌بار زود انزالی را تجربه می‌کنند. به خاطر داشته باشید، این اتفاق تنها زمانی نگران‌کننده بوده و به عنوان یک اختلال شناخته می‌شود که به طور مکرر یا برای مدتی طولانی روی دهد.

از مهم‌ترین علائم PE مردان می‌توان به کوتاه بودن زمان مقاربت اشاره کرد. همان طور که پیش‌تر هم گفته شد، در اثر این اختلال زمان آغاز رابطه جنسی تا انزال ممکن است بین یک تا سه دقیقه یا کم‌تر طول بکشد.

چه عواملی باعث زود انزالی در مردان می‌شوند؟

براساس مطالعات، عوامل روانشناختی گوناگون نظیر اضطراب، نگرانی و استرس به شکل قابل توجهی می‌توانند در بروز عارضه PE موثر باشند. در عین حال، بسیاری از افراد در نخستین تجارب جنسی خود با این مشکل روبه‌رو می‌شوند. بنابراین، کم‌تجربگی را نیز می‌توان از عوامل موثر در بروز این اختلال به حساب آورد.

طبیعی است که مولفه‌های روانشناختی، دائمی نبوده و به تدریج می‌توانند برطرف شوند. از طرف دیگر، با افزایش سن و بالا رفتن تجربه افراد می‌توانند راه‌کارهای مناسبی را برای به تاخیر انداختن انزال بیاموزند. در مجموع، دلایل موثر بر زود انزالی اقایان را می‌توان چنین برشمرد:

  • عدم اعتماد به‌نفس
  • افسردگی
  • سابقه سوء استفاده جنسی چه در قالب سوء استفاده‌گر و چه در قالب قربانی
  • احساس گناه
  • اضطراب
  • نگرانی از انزال زودرس
  • استرس درباره برخورداری از تجربیات جنسی محدود
  • مشکلات عاطفی با شریک جنسی یا نارضایتی از رابطه فعلی
  • ابتلا به برخی بیماری‌ها و شرایط جسمانی
  • بالا و پایین رفتن غیر عادی میزان برخی هورمون‌ها نظیر تستوسترون
  • التهاب پروستات یا مجرای ادرار

چه زمانی برای زود انزالی به پزشک مراجعه کنیم؟

زود انزالی در موارد حاد می‌تواند روابط عاطفی و خانوادگی افراد را دچار اختلال کرده و مشکلات روحی و روانی متعددی را به دنبال داشته باشد. بنابراین، در صورت مشاهده هر یک از نشانه‌های زیر لازم است هر چه سریع‌تر به پزشک مراجعه کنید.

  • ایجاد عدم اعتماد به‌نفس، نگرانی و اضطراب
  • تردید درباره توانایی در برقراری یک رابطه جسنی لذت‌بخش
  • عدم برقراری روابط صمیمانه با شریک جنسی
  • انزوای جنسی
  • تجربه مداوم انزال زودرس در یک بازه زمانی نسبتا کوتاه

متخصص آنلاین سلامت جنسی

تشخیص زود انزالی در اقایان

روند تشخیص و درمان زود انزالی در اقایان ابتدا می‌تواند با مراجعه به پزشک داخلی و انجام مراقبت‌های اولیه آغاز شود. با این حال، در ادامه بهتر است فرآیند تشخیص توسط متخصص اورولوژی و یک روانشناس دنبال شود. اورولوژیست پزشکی است که در زمینه سلامت سیستم ادراری و عملکرد جنسی مردان تخصص دارد.

موفقیت در امر درمان زود انزالی در اقایان مستلزم پاسخ‌گویی دقیق به سوالاتی است که پزشک متخصص درباره سابقه پزشکی و زندگی جنسی شما مطرح می‌کند. چند نمونه از پرسش‌های رایجی که در هنگام مشاوره آنلاین یا حضوری با اورولوژیست و به منظور درمان زود انزالی اقایان باید پاسخ دهید عبارتند از:

  • چند وقت است از نظر جنسی فعال هستید؟
  • از چه موقعی فکر کردید ممکن است به عارضه زود انزالی دچار شده باشید؟
  • تاکنون چند بار انزال زودرس را تجربه کرده‌اید؟
  • زمان انزال شما چقدر است؟
  • آیا داروی خاصی مصرف می‌کنید؟
  • آیا تاکنون انزال استاندارد و طبیعی را تجربه کرده‌اید؟

علاوه بر سوالات یاد شده، احتمالا انجام آزمایش هورمونی خون ضرورت خواهد داشت. این آزمایش غالبا برای اندازه‌گیری سطح تستوسترون بدن تجویز می‌شود.

مدت زمان استاندارد و طبیعی انزال آقایان چند دقیقه است؟

رابطه جنسی یک ارتباط دو جانبه است و از نظر مدت و تکنیک باید به شیوه‌ای انجام گیرد که بتواند رضایت هر دو طرف را برآورده کند. بنابراین، نمی‌توان مدت زمانی قطعی و استاندارد را برای انزال تعیین کرد. در واقع، مدت زمان انزال افراد بسته به طیف بسیار متنوعی از متغیرها ممکن است متفاوت باشد.

براساس مطالعات سازمان بهداشت بریتانیا و طی بررسی‌های انجام شده بر روی ۵۰۰ زوج از ۵ کشور مختلف، میانگین زمان استاندارد انزال آقایان چیزی در حدود ۵.۵ دقیقه است. با این حال، در برخی موارد مدت انزال تا ۱۰ دقیقه با بیش‌تر نیز می‌تواند افزایش یابد.

درمان زودانزالی آقایان

روش‌های درمان زود انزالی در اقایان

گزینه‌های معمول درمان زود انزالی اقایان شامل تکنیک‌های رفتاری، بی‌حسی موضعی، مصرف برخی داروها و مشاوره است. به خاطر داشته باشید، یافتن درمان موثر یا ترکیبی از روشهای درمانی مفید و ثمربخش ممکن است نیازمند شکیبایی و صرف وقت باشد. در این میان، احتمالا ترکیب رفتار درمانی و درمان‌های دارویی موثر خواهد بود.

درمان زود انزالی در اقایان با استفاده از تکنیک‌های رفتاری

در برخی موارد، درمان زود انزالی در اقایان ممکن است شامل تمهیدات ساده‌ای برای به تاخیر انداختن انزال باشد. از این میان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خودارضایی پیش از برقراری رابطه جنسی
  • استفاده از سبک‌ها، حالت‌ها، الگوهای رفتاری و روش‌های قرارگیری‌ مختلف برای به تاخیر انداختن انزال
  • پرهیز از مقاربت در بازه‌های زمانی تعیین شده

درمان زود انزالی در اقایان با استفاده از خودارضایی

برای این منظور، توصیه می‌شود یک تا دو ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی خودارضایی کنید. انجام این کار به شما کمک خواهد کرد انزال خود را در طول رابطه با شریک جنسی به تعویق بیاندازید.

درمان زود انزالی در اقایان با استفاده از تمرینات کف لگن

ضعیف بودن عضلات کف لگن می‌تواند در انزال زودرس موثر باشد. در این قبیل موارد، تمرینات کف لگن (Kegel exercises) می‌تواند به تقویت این عضلات کمک کند. برای انجام این تمرینات لازم است مراحل زیر را رعایت کنید:

  • ابتدا باید عضلات کف لگن خود را شناسایی کنید. برای شناسایی عضلات کف لگن باید با منقبض کردن ماهیچه‌ها جریان ادرار یا خروج گاز از بدن خود را کنترل یا متوقف کنید. پس از شناسایی و تعیین ماهیچه‌های مذکور در هر حالتی می‌توانید از این تکنیک بهره جوئید.
  • در مرحله بعد، لازم است عضلات کف لگن را منقبض کرده و برای مدت ۳ ثانیه ثابت نگه‌دارید. سپس، ماهیچه‌های خود را رها کرده و ۳ ثانیه منتظر بمانید. این روند را چند بار پشت سر هم تکرار کنید. در روزهای متمادی و در حال انجام کلیه فعالیت‌های روزمره تمرینات Kegel را انجام دهید.
  • تمرکز خود را حفظ کنید. برای دستیابی به بهترین نتیجه، تا جای ممکن بر روی منقبض کردن عضلات کف لگن خود تمرکز کنید. در حین این تمرینات، فقط عضلات کف لگن را سفت کرده و ماهیچه‌های شکم، ران یا باسن خود را جمع نکنید.
  • در طول این تمرین آزادانه تنفس کرده و از حبس کردن نفس اجتناب کنید.
  • این کار را روزانه سه نوبت، هر نوبت ۱۰ بار و حداقل به مدت ۱۵ روز انجام دهید.
  • این تمرین را در حالت ایستاده، نشسته و خوابیده تکرار کنید.

درمان زود انزالی در اقایان با استفاده از تکنیک فشار مکث

ممکن است پزشک معالج استفاده از روشی به نام تکنیک فشار مکث را توصیه کند. برای این منظور، لازم است فعالیت جنسی خود را مطابق معمول آغاز کنید. به محض احساس آمادگی برای انزال، فعالیت را متوقف کرده و از شریک جنسی خود بخواهید محل اتصال آلت تناسلی شما به شافت را برای مدت چند ثانیه فشار دهد.

به این ترتیب، تمایل شما به ارگاسم کاهش یافته و می‌توانید فعالیت خود را از سر بگیرید. این کار را چندین بار تکرار کنید. به تدریج بدن شما به این مکث‌ها عادت خواهد کرد. در نهایت، بدون کمک شریک جنسی هم می‌توانید روند انزال را به تاخیر بیاندازید.

درمان زود انزالی در اقایان با استفاده از تکنیک آمیزش منقطع

آمیزش منقطع هم یکی از روش‌های دیگری است که برای درمان زود انزالی اقایان توصیه می‌شود. در این روش، پیش از رسیدن به اوج لذت و ارگاسم لازم است فعالیت جنسی را برای مدت کوتاهی متوقف کنید. به این ترتیب، احساس لذت در شما کاهش یافته و انزال به تعویق می‌افتد. این تکنیک را تا زمانی تکرار کنید که کنترل انزال امکان‌پذیر شود.

درمان زود انزالی در اقایان با استفاده از کاندوم

استفاده از کاندوم معمولا حساسیت آلت تناسلی مردان را کاهش داده و به تاخیر انزال کمک می‌کند. امروزه، انواع متنوعی از این محصول وجود دارند که به آن‌ها کاندوم تاخیری می‌گویند.

بخش داخلی این کاندوم‌ها به برخی مواد بی‌حسی نظیر بنزوکائین یا لیدوکائین آغشته است. کاندوم‌های تاخیری هم درست مانند سایر کاندوم‌ها از جنس لاتکس هستند؛ با این تفاوت که از ضخامت بیش‌تری برخوردارند. مجموعه این عوامل در کاهش حساسیت آلت مردانه و به تاخیر انداختن انزال موثر است.

درمان زود انزالی در اقایان با استفاده از کرم بی‌حسی موضعی

اغلب کرم‌های بی‌حسی در کلیه داروخانه‌ها و بدون نیاز به تجویز پزشک در دسترس قرار دارند. مصرف این کرم‌ها حساسیت آلت تناسلی را کاهش داده و از این طریق انزال را به تاخیر می‌اندازد. برای کسب بهترین نتیجه، لازم است ۱۰ تا ۱۵ قبل از برقراری رابطه جنسی از این کرم استفاده کرده و صبر کنید تا جذب شود. سپس، مطابق معمول می‌توانید فعالیت جنسی خود را انجام دهید.

درمان زود انزالی در اقایان با استفاده از اسپری لیدوکائین

اسپری لیدوکائین هم درست مانند کرم‌های بی‌حسی موضعی عمل می‌کند. بنابراین، کافی است ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قبل از رابطه جنسی آن را روی آلت خود اسپری کنید. به خاطر داشته باشید، مصرف بیش از حد اسپری لیدوکائین و کرم‌های بی‌حسی ممکن است با برخی عوارض جانبی بالقوه نظیر کاهش میل جنسی و از دست دادن حساسیت موقتی همراه باشد.

درمان زودانزالی آقایان

درمان زود انزالی در اقایان با کمک طب سنتی

درمان گیاهی زود انزالی

برخی روش‌های پیشنهادی طب سنتی برای درمان انزال زودرس عبارتند از:

مصرف کندر

روزانه قطعه کوچکی کندر را به مدت چند دقیقه مانند آدامس جویده و پس از خارج شدن عصاره، تفاله را دور بیاندازید. این کار را چندین ماه تکرار کنید.

ترکیب کندر، سیاهدانه، مصطکی و عسل

دو قاشق غذاخوری کندر، دو قاشق غذاخوری سیاهدانه و یک قاشق غذاخوری مصطکی را با هم ترکیب کرده و به خوبی آسیاب کنید. حالا، مقداری عسل را به این ترکیب افزوده و آن را داخل ظرف مناسبی بریزید. روزانه، سه قاشق چای‌خوری از این معجون را نوش جان کنید.

دم‌نوش گل میخک

مقداری گل میخک خشک شده را در یک فنجان آب جوش ریخته و ۵ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. در صورت تمایل، این جوشانده را همراه با عسل یا نبات نوش جان کنید.

دمنوش زنجبیل و عسل

یک قطعه زنجبیل تازه یا یک قاشق چای‌خوری پودر زنجبیل را در یک فنجان آب جوش ریخته و صبر کنید تا دم بکشد. این جوشانده را همراه عسل نوش جان کنید.

دمنوش گل‌گاوزبان و سنبل‌الطیب

ترکیب یک قاشق غذاخوری گل‌گاوزبان و یک قاشق چای‌خوری سنبل‌الطیب، یک عدد لیموعمانی یا دو عدد عناب را با یک و نیم لیوان آب را داخل یک قابلمه کوچک یا شیرجوش بریزید. ظرف را برای مدت ۲۰ دقیقه روی شعله کم قراردهید. این جوشانده را با عسل شیرین کرده و روزانه یک فنجان نوش جان کنید.

مشاوره آنلاین درمان زودانزالی با طب سنتی

زود انزالی در مردان همان اختلال نعوظ است؟

انزال زودرس (PE) و اختلال نعوظ (ED) دو عارضه کاملا متفاوت هستند. با این حال، زود انزالی مردان می‌تواند با اختلال نعوظ همراه باشد.

علاوه بر موارد یاد شده، تغییر سبک زندگی، استراحت کافی، تغذیه مناسب و استفاده از مکمل‌های غذایی حاوی زینک و منیزیوم در درمان زود انزالی در اقایان تاثیرگذار است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر، توصیه می‌کنیم همین حالا از طریق مشاوره آنلاین با متخصصان سلامت جنسی و پزشکان پذیرش ۲۴ تماس بگیرید.

ویزیت متخصص سلامت جنسی

۳/۵ (۳۵ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
165 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحیم
رحیم
12 روز قبل

سلام زود انزالی دارم چکار کنم

کامران
کامران
1 ماه قبل

سلام واسه من ۸دقیقه و خورده ای میاد من زود انزالی دارم

رضا جباری
رضا جباری
1 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر من ۲۰ ساله مجرد هستم یه چند مدتی میشه زودانزال استم نمدونم باید چکار کنم یه رهنمایی که حل این مشکل باشه

قدرت
قدرت
2 ماه قبل

سلام من زود انزالی دارم می خواستم ببینم به کدام دکتر متخصص بروم درشهر تبریز هستم

رضا
رضا
2 ماه قبل

یه آدم بیشعور و نفهم بوده و اومده یه چرت و پرت نوشته، چرا بقیه بدترش کردن .مادر نام مقدسی هست لطفاً شمایی که به یه نفهم گفتی رو مادرت امتحانش کن تو که از اون بدتر شدی

مصطفی
مصطفی
2 ماه قبل

یه جایی واقعا یه توصیه مسخره کردین ، اونم خود ارضایی قبل از رابطه ، بهتر نیست همون بار اول رو هم با شریک جنسی انجام بدید ؟ اگه انرژی لازم برای بار دوم وجود داشت خب بار دوم هم تکرار بشه ؟ این چه توصیه مسخره ایه ؟ چرت باید بار اول رو بریزید روی زمین ، چرا آدم رو مجبور به گفتن این حرف میکنید

مصطفی
مصطفی
پاسخ به  مصطفی
5 روز قبل

گل گفتی

سیدحافیظ
سیدحافیظ
2 ماه قبل

سلام من مشکل زودانزالی دارم وهمیشه بدنم طب ورده داره وموغی رابطه جنسی کمتر از دقیقه انزارمیشه ۲۰سال استم مجرد مدتی طولانی است که دچاراین مشکل استم یک راهنمای کنید ممنون

دکتر علی
دکتر علی
پاسخ به  سیدحافیظ
20 روز قبل

اصل مشکل زود انزالی استرس .و فکر کردن ب کسی غیر ازشریک جنسی تون است.متاسفانه خیلی ازماها درحین رابطه ی جنسی ب کسی غیر فکر وخیال پردازی میکنیم.ک این امر باعث میشه حرارت بدن دوبرابر وهورمون های مغزی فعالیت بیشتری کنند ب همین دلیل اگر منی تون قرارباشه ۴دقیقه خارج بشه نصف میشه و به دودقیقه ویاکمتر این اتفاق می افته.
برای ازبین بردن این افکار.چشمانتان را نبندید.اتاق راکاملا تاریک‌نکنید.سعی کنید چشمانتان رانبدید وب فکر فرو نروید .مدام با معشوقه خود صحبت کنید و ب چشمانش بنگرید.

وحید
وحید
3 ماه قبل

مشکل زود انزالی از اون ختنه ای که تو ایران میکنن از ریشه مشکل داره

سیدمصطفی
سیدمصطفی
3 ماه قبل

سلام من مشکل دارم

....
....
3 ماه قبل

زود ارضا شدن مرد مشکلی نداره؟

....
....
3 ماه قبل

همسرم میگه مایع منی زود میاد چیکارکنه؟

فرشاد
فرشاد
پاسخ به  ....
2 ماه قبل

هروز قرص پاروکستین ۲۰میل کنه به مدت یکماه

رضا
رضا
پاسخ به  فرشاد
2 روز قبل

چه تجوبز خطرناکی؟!!!!! قبل از مصرف عوارضش رو از داروخانه یا پزشکتون سوال کنید.

عمیر
عمیر
پاسخ به  ....
1 ماه قبل

باهاش صحبت کنید یکم دیرتر بیاد

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط عمیر
فرهاد
فرهاد
پاسخ به  عمیر
1 ماه قبل

تو راهه . گفته سعی میکنه زودتر بیاد . چیکار کنم

reza
reza
پاسخ به  ....
1 ماه قبل

بهترین راه اینکه از دوتا قرص استفاده کنه هم زود انزالیش بر طرف میشه هم آلتش نیم ساعت مثل تیر چراغ برق آماده میشه

علی
علی
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر

لطفا شئونات حرف زدن را رعایت کنید و از الفاظ نامناسب استفاده نکنید چون زشت است

صابر
صابر
پاسخ به  علی
2 ماه قبل

تخم لق پس قراره طرف اومده تو این سایت با این مشکل.بعد در مورد سردر صحبت کنه.

سید حسن
سید حسن
4 ماه قبل

سلام آبم خیلی زپد در میاد چیکار کنم

م.مهری
م.مهری
پاسخ به  سید حسن
3 ماه قبل

سلام.اراک.متخسس.زود.انزالی.معرفی.کنید.بهم

محمد
محمد
4 ماه قبل

یک‌مجرد چطور میتونه بفهمه که زود انزاله یا نه تا بتونه تا زمان ازدواجش درمانش کنه ؟

عباسی
عباسی
پاسخ به  محمد
4 ماه قبل

۰۹۰۵۰۱۸۴۱۷۱

جواد
جواد
4 ماه قبل

تمام غذاهایی که ما میخوریم اکثرا سرده اگه کسی میخواد زود انزالیش خوب شه باید اولا فیلم مستهجن نگاه نکنه دوما مصرف چیزی گرم مثل عسل طبیعی ، گردو، فلفل سیاه، مخصوصا دارچین که بریزی روی برنج چون برنج سرده و بالا بردن تعداد دفعات رابطه جنسی مثلا یه راند بعداظهر بری راند بعدی شب که راند دوم رابطه بهتری خواهد بود همراه کاندوم تاخیری

محمد
محمد
پاسخ به  جواد
4 ماه قبل

سلام،من با دوست دخترم زود انزالی دادم ولی با خانمم یک ساعت هم باشه نه،دلیلش چی میتونه باشه

رجبی
رجبی
پاسخ به  محمد
4 ماه قبل

استرس زیاذ

تتت
تتت
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

عوضی

فرهاد
فرهاد
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

چون حرومزاده ای

نیجانگ
نیجانگ
پاسخ به  محمد
22 روز قبل

اخه زنت گشاد شده

ااا
ااا
پاسخ به  محمد
16 روز قبل

دوست دختر خوبی داری دایی جان

عبدالقادر (ظفری)
عبدالقادر (ظفری)
5 ماه قبل

سلام ظفری استم

رهام
رهام
پاسخ به  عبدالقادر (ظفری)
2 ماه قبل

به ما چه کی هستی

مهران
مهران
6 ماه قبل

زودانزالی دارم‌ چکارکنم

Yalda
Yalda
پاسخ به  مهران
6 ماه قبل

وارد پیج خانم دکتر شادمان در اینستاگرام شو درمان قطعی میکنندواقعا
@darmanjenssii

بهترین
بهترین
پاسخ به  Yalda
20 روز قبل

سلام من ی کاری کردم بزوگ شد اما خیلی زود الزلی دارم مجبور شدم تراک مصرف کنم لطفا ی راهی برای زود الزالی

احمد
احمد
پاسخ به  مهران
5 ماه قبل

زود انزالی دارم چکار کنم؟

سعید جان
سعید جان
6 ماه قبل

سلام من آلتم یک متر و بیست و سه سانتی متر هستش آیا ممکنه موقع رابطه از دهان همسرم بزنه بیرون؟

اکبری
اکبری
پاسخ به  سعید جان
6 ماه قبل

۱بار رو مامانت امتحان کن اگر ٱک بود ببر برای همسرت(با عرض معذرت از بقیه)

آخرین ویرایش 6 ماه قبل توسط اکبری
صابر
صابر
پاسخ به  اکبری
2 ماه قبل

اح

صابر
صابر
پاسخ به  صابر
2 ماه قبل

احسنت .خوب ریدی بهش

محمد
محمد
پاسخ به  اکبری
1 ماه قبل
فرهاد
فرهاد
پاسخ به  اکبری
1 ماه قبل

امان از تجربه

تنرذذ
تنرذذ
پاسخ به  سعید جان
4 ماه قبل

دهنتو جر رفتم از خنده

رهام
رهام
پاسخ به  سعید جان
2 ماه قبل

سلام عزیزم توصیه میکنم بهت اول رو مامان یا ابجیت سوارش کنی ببینی از دهنش بیرون نمیزنه که بدبخت دول فندقی

david
david
پاسخ به  سعید جان
1 ماه قبل

اگه یه متره واقعا رو خودت امتخان کن نتیجشم اعلام کن

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  سعید جان
25 روز قبل

از گفته های یک خر

رحیم
رحیم
7 ماه قبل

سلام من انزالم زمان بیشتری می بره و همسرم اذیت می شود بعضی وقتها هم کار به خون ریزی هم می کشه راضی از کار نیستم زمان انزالم یک و نیم ساعت است واقعا هر دو اذیت می شیم بفرمایید چکار کنم

Yalda
Yalda
پاسخ به  رحیم
6 ماه قبل

وارد پیج بشید درمان قطعی اونجاست
@darmanjenssii

فرهاد
فرهاد
پاسخ به  رحیم
1 ماه قبل

ماشالله خدا ببخشه

جانی
جانی
پاسخ به  رحیم
8 روز قبل

بقیشو لاپا بزن خب …حتما باید اون تو بزنی!

مصطفی
مصطفی
پاسخ به  جانی
5 روز قبل

توف تو گورت موردم از خنده

مهدی
مهدی
7 ماه قبل

سلام من زود انزالی دارم میشه بهم کمک کنید

Yalda
Yalda
پاسخ به  مهدی
6 ماه قبل

@darmanjenssii وارد پیج بشید درمان قطعی بشید

عباسی
عباسی
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

@salamatjensii1
خانم عباسی میتونه کمکت کنه

رضا حمیدی فرد
رضا حمیدی فرد
پاسخ به  مهدی
1 ماه قبل

تریاک بکش

تنهای شهر
تنهای شهر
7 ماه قبل

سلام وقت بخیر انزول زود حاد دارم و مشکلات شدید برخوردم انزول یک دقبقه چیکار انجام بدم

Yalda
Yalda
پاسخ به  تنهای شهر
6 ماه قبل

حتما وارد پیج بشید و صحبت‌های خانم دکتر رو بشنوید خودتون متوجه میشید که بیش از پنج هزار نفر رو درمان قطعی وبدون بازگشت کردن
@darmanjenssii

میلاد
میلاد
پاسخ به  تنهای شهر
4 ماه قبل

داشی انزول یه نوع گازه تو کارت تمومه اگه انزول داری،خدا کنه انزالو بگی

امیر
امیر
7 ماه قبل

ایا باید برای زود انزالی ب چ متخصصی رفت

Yalda
Yalda
پاسخ به  امیر
6 ماه قبل

وارد پیج بشید و صحبت‌های خانم دکتر رو بشنوید خودتون متوجه میشید که بیش از پنج هزار نفر رو درمان قطعی وبدون بازگشت کردن
@darmanjenssii

علیرضا اربابی
علیرضا اربابی
پاسخ به  Yalda
3 ماه قبل

بله

میلاد
میلاد
9 ماه قبل

واقعا جای تاسف داره که خودارضایی رو برای دیر انزالی پیشنهاد میکنید

کننده
کننده
پاسخ به  میلاد
16 روز قبل

قبول دارم. به نطرم یکی از چیز هایی که باعثش میشه همینه

صالح شیخ منگشنی
صالح شیخ منگشنی
9 ماه قبل

سلام خسته من وقتی که نزدیکی باخانمم دارم خیلی زودانزال میشم مدت زمان یک دقیقه طول نمیکشه میشه روشش برام تعریف کنید

Yalda
Yalda
پاسخ به  صالح شیخ منگشنی
6 ماه قبل

وارد پیج بشید و صحبت‌های خانم دکتر رو بشنوید خودتون متوجه میشید که بیش از پنج هزار نفر رو درمان قطعی وبدون بازگشت کردن
@darmanjenssii

Yahya
Yahya
10 ماه قبل

چرا من کمتر نیم‌ساعت نمیاد ☹️کمر سفت کیی بودم من

حمید
حمید
10 ماه قبل

سلام دکتر من چهل سالمه دوهمسردارم قبلااعتیادداشتم وحدودایک ساعت انزال طول میکشیدولی بعدقطع مصرف مخدردریک سال با مصرف سیلدنافیلدهم چندروزیه زودانزالم مشگل چی میتونه باشه عوارض قرصه یانه ممنون

آخرین ویرایش 10 ماه قبل توسط حمید
کننده
کننده
پاسخ به  حمید
16 روز قبل

شما دیگه ریدی

علیرضا نادری از خراسان رضوی شهرستان کاشمر
علیرضا نادری از خراسان رضوی شهرستان کاشمر
10 ماه قبل

سلام من دوسال ونیم پیش عمل کلستاتوم گوش چپ انجام دادم حالا شنوایی هم ندارم وطرف چپ صورتم کمی ورم کرده باید چکار کنم

احمد
احمد
10 ماه قبل

زود انزالی دائمی را چگونه تداوی نماییم

امید
امید
پاسخ به  احمد
10 ماه قبل

حنا با اب خیس کنید وقتی به غلظت ماست شد داخل کاندوم بریزید و به الت بکشید بین ده دقیقه تا یک ساعت بذارید بمونه و بعد با اب بشورید. همین که رنگ حنا به الت بگیره با عث دیر انزالی میشه

طاها
طاها
پاسخ به  امید
2 ماه قبل

شما تجربه کردی؟؟

تهی
تهی
پاسخ به  امید
17 روز قبل
Yalda
Yalda
پاسخ به  احمد
6 ماه قبل

وارد پیج بشید و صحبت‌های خانم دکتر رو بشنوید خودتون متوجه میشید که بیش از پنج هزار نفر رو درمان قطعی وبدون بازگشت کردن
@darmanjenssii

سمندر
سمندر
10 ماه قبل

چگونه می توانیم زن را زود انزال کنیم

اکبر
اکبر
پاسخ به  سمندر
6 ماه قبل

چند بار بهش ترامادول بده چنان زود انزال میشه که تو بقلت بخابه کارش میشه

محمد رضا س
محمد رضا س
11 ماه قبل

سلام من ۵۵ سال دارم یک ساله بی میلی وزود انزالی و آلتم زاویه ای شده وقرص تادافیل مصرف کردم تعصیری نمی کنه خیلی اذیت میشم و درضمن فقط مخدر مصرف دارم لطفآ راهنمایی کنید مچکرم

کننده
کننده
پاسخ به  محمد رضا س
16 روز قبل

شما دیگه ریدی

یه بنده خدا
یه بنده خدا
11 ماه قبل

سلام زمان ارضا شدنم ۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه اس، الان زود ارصایی دارم یا نه؟

حامد
حامد
پاسخ به  یه بنده خدا
10 ماه قبل

اره

شیر
شیر
پاسخ به  یه بنده خدا
3 ماه قبل

اره

تیمور اکبری
تیمور اکبری
11 ماه قبل

من آقا هستم ۲۹سالمه و زود انزالی دارم چطور میتونم درمان شم

منصور
منصور
1 سال قبل

برای زود انزالی چه داروی را استفاده کنیم

حسین موسوی
حسین موسوی
1 سال قبل

سلام
زود انزالی شدید دارم نمیدونم چکار کنم

تینا
تینا
1 سال قبل

شوهر منم تا دخول انجام میشه سریع ارضا میشه من خودم ‌زمان زیادی هم برای ارضا نمیخوام اما این دیگه خیلی زود ارضا میشه اصلا قبول هم نمیکنه مشگل داره میگه نرماله من خیلی اذیت میشم کم کم به فکر خود ارضایی دارم می افتم با خودم میگم این که سریع ارضا میشه پس منم مشگلی نداره جدا ا ز رابطه خود ارضایی کنم چون شنیده بودم ادم با خود ارضایی دیگه میلی به نزدیکی نداره پس واسه من چه فرقی داره

رضا
رضا
پاسخ به  تینا
11 ماه قبل

سلام اهل کجا هستی

saman
saman
پاسخ به  تینا
11 ماه قبل

من اصلا بیشتر وقتها ارضاء نمیشم و وقتی هم ارضاء میشم بدن درد شدید دارم

حامد
حامد
پاسخ به  تینا
10 ماه قبل

ارضا شد سریعا حالت تناسلی شوهرت رو بخور

ساره
ساره
پاسخ به  تینا
7 ماه قبل

از کاندوم استفاده کن

حسین
حسین
پاسخ به  تینا
7 ماه قبل

سلام خواستی در خدمتم یه ساعت

اکبری
اکبری
پاسخ به  حسین
6 ماه قبل

در خدمت مامانت باش ۲ ساعت ،پفیوز مطلب پزشکیه نه تجربیات ننه تو

صابر
صابر
پاسخ به  حسین
2 ماه قبل

حسین. خواهرتو رو من ۲ساعت ونیم زدم. زن و خواهرت رو ۲ساعت ۴۰ دقیقه. ازشون بپرس. خودت رو سگ نمیکنه خخخخ

نیما۹۳۵۵۹۰۰۵۳۶
نیما۹۳۵۵۹۰۰۵۳۶
پاسخ به  تینا
4 ماه قبل

معاشقه شما و همسرتون قبل رابطه کم هست زود انزالی دلایل عصبی هم دارد و مشاوره روانپزشک لازمه

میثم
میثم
پاسخ به  تینا
3 ماه قبل

اگه میخوای دیرارزابشی بایدکاملا بری توحس کل اعضای بدنت باحس باشن نه فقط آلت وعمل دخول ادم وقتی میرع توحس دیرارزامیشه

نیک
نیک
پاسخ به  تینا
3 ماه قبل

هاپس خیلی عشقولی

رضا حمیدی فرد
رضا حمیدی فرد
پاسخ به  تینا
1 ماه قبل

خود ارضایی نکن خب شبی سه چهار بار با شوهره خودت انجام بده تا ارضاشی

محمود
محمود
1 سال قبل

من زود ارضامیشم خواهشن درمانش بهم بگین زندکیم داره خراب میشه

حسن جمالی
حسن جمالی
1 سال قبل

چگونه از زود انزالی خلاص بشم

reza
reza
1 سال قبل

درود اندازه آلت تناسلی مردانه چقد باشه توی رابطه مشکلی پیش نمیاد؟

هیلا
هیلا
پاسخ به  reza
10 ماه قبل

۱۰سانت

حمید
حمید
پاسخ به  reza
10 ماه قبل

حداقل نه سانت وحداکثر بیست سانت باید باشه که کمترکسی پیدامیشه که آلتش زیر بیست سانت باشه درصورت کوچکی روغن خراطین اصل مصرف کنید

رضا
رضا
پاسخ به  حمید
2 روز قبل

به نسبت عموم مردم تعداد کسانی که اندازه آلتشان بیست سانت یا بالاتر است خیلی کمتر میباشد. اندازه نرمال بین ۱۱.۵ تا ۱۳.۵ سانت است. زیر ۹ سانت احتمال باروری زن را تا ۳۰ درصد کاهش میدهد. از ۱۰.۵ سانت به بالا نیز به لحاظ زناشویی و باروری طبیعی و راضی کننده است و مهم اینکه از نظر پزشکی نیز مشکل محسوب نمیشود.
اماکسانی که از اندازه آلت مثلا ۱۴ سانتی خود ناراضی هستند مشکل پزشکی ندارند بلکه بیشتر یک مسئله روحی روانی است یا شاید هم برآورده ساختن خواسته همسرانشان.

علی احمد
علی احمد
1 سال قبل

چگونه از زود انزالی خلاص شویم

مجتبی
مجتبی
1 سال قبل

سلام من چند روز خیلی سریع انزال میشم قبلاً این اتفاق رو تجربه نکردم خیلی سریع

رحیم
رحیم
پاسخ به  مجتبی
7 ماه قبل

سلام من انزالم خیلی زمان می بره همسرم اذیت می شود بعضی وقتها هم کار به خون ریزی می کشه از این وضعیت ناراحتم حتی بعضی وقتها تا یک ساعت و نیم زمان می بره من چکار کنم راهنمایم بفرمایید ممنون

سامان
سامان
1 سال قبل

سلام زود انزالی دارم راهنمایم کنید

حسنعلی
حسنعلی
پاسخ به  سامان
6 ماه قبل

سلام حسین علی هستم زود انزالی دارم باید چکار کنم

وحید
وحید
1 سال قبل

سلام زود انزالی دارم زیر یک دقیقه

امیر عباس
امیر عباس
1 سال قبل

سلام وقت تون بخیر از زود انزالی رنج میبرم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

علی
علی
پاسخ به  امیر عباس
1 سال قبل

سلام زودانزالی دارم

قمبر
قمبر
1 سال قبل

زود انزالی دارم

حیدر
حیدر
1 سال قبل

وای چرا همه زود انزالی دارن

مرادی
مرادی
1 سال قبل

سلام زودانزلی خیلی شدید دارم راهنما یم کنید.

سمیر
سمیر
1 سال قبل

زودانزالی دارم

علی
علی
1 سال قبل

سلام دکتر من ۲۸سال دارم زود انزالی شدیدی دارم حدود ۱۵ساله خود ارضایی میکنم

اصغر
اصغر
پاسخ به  علی
1 سال قبل

سلام دکترمن ۴۰سال دارم وازبیماری زودانزالی رنج میبرم لطفامراراهنمایی کنید

سارا
سارا
1 سال قبل

با سلام همسر من زود انزالی داره ولاغر وکم خونی داره پلاکت خونش پایین می خواستم بپرسم چکار بیاد انجام بده

saman
saman
پاسخ به  سارا
11 ماه قبل

من اصلا ارضاء نمیشم ،وقتی هم میشم بدن درد شدید دارم خیلی عذاب آور شده واسم دکتر

نیک
نیک
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

سلام

بهترین
بهترین
پاسخ به  سارا
20 روز قبل

سیها دانه وزره لاعسل هر روز صبح بخوری

فیروز
فیروز
1 سال قبل

سلام من زود انزالی دارم منو راهنمایی کنید ممنونم از لطف شما

احمد
احمد
پاسخ به  فیروز
2 ماه قبل

۰

دکمه بازگشت به بالا