از راهکارهای مدیریتی تا کوهنوردی با دوستان

خانم “صفا وکیلی” از بچه های بخش تحقیق و توسعه شرکت هستن. متولد خرداد و امروزم روز تولدشون بود و همین بهانه ای شد تا یک گپ و گفت دوستانه باهم داشته باشیم. از ایشون اینقدر میتونم بگم که با سابقه ۱۲ ساله فعالیتی که در شرکت های مختلف خصوصی داشتن، با کار کردن در بخش های فروش، منابع انسانی، برنامه نویسی و … یجورایی برای خودشون مدیر تمام عیاری شدن که میتونن در مورد بخش های مختلف یه سازمان صاحب نظر باشن.

خانم وکیلی برای ما از کاری که در شرکت سپهر سلامت انجام میدید کمی توضیح بدین

کار من تو شرکت سپهر سلامت، تحلیل و توسعه بازار هست که البته بیشتر روی بخش تحقیق بازار کار میکنم. همونطور که خودتون اشاره کردید، کار کردن در مدیریت های مختلف به من تجربه های زیادی داده و الان با استفاده از اون تجربه هاست که میتونم کار تحلیل بازار و رقبا رو انجام بدم. کار من با برنامه نویسی شروع شد، برنامه نویسی به من خیلی درس ها داد و بعد از اون بود که تونستم با استفاده از تجربه برنامه نویسی برم سراغ مدیریت بخش های دیگه سازمان.

شما گفتید از برنامه نویسی تجربه کسب کردید و به کارای مدیریتی پرداختید، چطور این اتفاق افتاد؟

ببینید، برنامه نویسی به من یاد داد که میشه خیلی از کارهارو از شونه انسان برداشت و به سیستم سپرد. هنر مدیریت امروز بهره وری از تمام ظرفیت های موجود در سازمانه، اینکه مدیر بخواد تمام وظایف رو به همکاراش واگذار کنه هزینه بردار هست. من یاد گرفتم که یه مدیر میتونه از ظرفیت های سیستماتیک سازمانش بهره ببره و نیروی پرسنلش رو صرف کارای مهم تری بکنه.

خانم وکیلی میتونید بهمون بگید که الان مشکل سازمان ها و شرکت های خصوصی کشور چه چیزی هست؟

بزرگ ترین مشکلی که شرکت های خصوصی مارو درگیر خودش کرده، مدیریت ناقص اون شرکت هست. مدیران ما یک وجهی هستن به این معنا که در یک رشته تخصص دارن و اطلاعاتی در خصوص قسمت های دیگه سازمان ندارن، همین باعث میشه تا به عنوان مثال دید درستی از بخش فروش یا R&D شرکت نداشته باشن و این موضوع روی تصمیماتی که میگیرن اثر گذاره.

مشکلی که گفتید رو در شرکت سپهر سلامت هم می بینید؟

خیر، خوشبختانه مدیریت در این شرکت چند وجهی هست. مدیریت شرکت سپهر سلامت اطلاعات خوبی از بخش های مختلف شرکت دارن و این باعث میشه تمام بخش های شرکت مثل یک سیستم درست عمل کنن.

خانم وکیلی امروز تولدتون هست، قدری از علایقتون برامون بگید، اینکه از نظر شخصیتی چطور آدمی هستید و وقتتون رو چطور می گذرونید؟

ذاتا آدم برون گرایی هستم، به شدت اهل طبیعت گردی و ترجیح میدم روزهای تعطیلم رو صرف کوهنوردی و طبیعت گردی با دوستان کنم. به قدری که حتی اگه به قول معروف آدم پایه ای برای تفریح پیدا نشه، میگردم و آدمش رو پیدا میکنم.

شنیدم تو کار خیلی جدی هستید، الان دارم وقتتون رو میگیرم؟

نه، اتفاقا آدمی نیستم که زندگیم رو فدای کار کنم ولی وقتی کار دارم دیگه نمیتونم سراغ حواشی برم. این هم به خاطر شخصیت کمال گرایی هست که دارم و اعتقادم بر اینه که کار رو باید تمام و کمال انجام داد.

خانم وکیلی ممنونم از وقتی که به من دادید، براتون آرزوی بهترین هارو در شرکت سپهر سلامت و آینده شغلیتون دارم.

همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا