انواع مشکلات جنسی در مردان و زنان

معرفی و بررسی انواع بیماری های جنسی در اقایان و بانوان

انواع مشکلات جنسی

مشکلات جنسی یکی از دلایل مهمی است که باعث ازهم‌پاشیدن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود. درصورتی‌که افراد از سلامت جنسی برخوردار نباشند، نمی‌توانند با شریک جنسی خود به‌درستی ارتباط برقرار کنند. به همین علت زندگی این افراد به‌مرورزمان با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

این مشکلات جنسی مختص به جنس خاصی نیست و در آقایان و همچنین خانم‌ها مشاهده می‌شود. هرکسی نیز ممکن است در دوران زندگی متأهلی خود با این مشکلات دست‌وپنجه نرم کند.

وجود چنین مشکلات جنسی باعث می‌شود که فرد احساس ترس، وحشت، تنهایی و شرمندگی کند و به همین خاطر نتواند برای رفع آن اقدام کند؛ بنابراین افرادی که به بیماری‌های جنسی دچار هستند، شاید نتوانند تا مدت‌های طولانی برای درمان خود کاری انجام دهند.

داشتن مشکل در روابط جنسی امری بسیار طبیعی است و امکان دارد هر فردی در برهه‌ای از زندگی خود آن را تجربه کند.
این مشکلات به دلایل مختلفی به وجود می‌آیند که از جمله آن‌ها می‌توان به استرس و اضطراب اشاره کرد. استرس باعث می‌شود که میل جنسی کاهش پیدا کند و همین امر روی روابط جنسی در زندگی مشترک تأثیر می‌گذارد.

با این مقدمه، در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع مشکلات جنسی که ممکن است در خانم‌ها و آقایان به وجود آید، آشنا کنیم؛ بنابراین تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

انواع مشکلات جنسی مردان

مشکلات جنسی که در آقایان به وجود می‌آید ممکن است ریشه در یک مشکل روانی یا پزشکی داشته باشند. مردان ممکن این یکی از موارد زیر را تجربه کنند:

ناتوانی جنسی یا نعوظ

هنگامی‌که خون به‌درستی در آلت تناسلی به گردش در نیاید ناکارآمدی جنسی رخ می‌دهد. افرادی که چاق هستند و چربی خون دارند بیشتر از سایر افراد به این مشکلات دچار می‌شوند.

وقتی چربی خون زیاد باشد در رگ‌ها تجمع می‌کند و باعث گرفتگی رگ می‌شود. به همین دلیل خون کافی به آلت تناسلی نمی‌رسد. در مواردی نیز ممکن است قلب نتواند خون را آن‌طور که باید پمپاژ کند. در نتیجه خون کافی در آلت تناسلی جریان پیدا نخواهد کرد.

البته ناتوانی جنسی رابطه مستقیمی نیز با سن افراد دارد. هرچه سن مردان افزایش پیدا کند احتمال ابتلا به ناتوانی جنسی نیز بیشتر خواهد شد.

از جمله سایر مسائلی که باعث بروز مشکلات جنسی در مردان می‌شوند، می‌توانیم دیابت، ناهنجاری‌های مادرزادی، تومورهای سیستم عصبی، بیماری آدیسون، فشار بالای خون، سندروم پای بی‌قرار و مشکلات مشابه را نام ببریم.

برای رفع این مشکل که از مشکلات جنسی به‌حساب می‌آید لازم است تا ابتدا برنامه غذایی خود را تصحیح کنید و در طول روز فعالیت بدنی بیشتری داشته باشید. همچنین استعمال سیگار، مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز باید به کمترین حد ممکن برسد.

در صورتی که هر یک از موارد گفته شده در بهبود ناتوانی جنسی اثر نداشتند، پزشک برای شما داروهایی را تجویز می‌کند تا مشکل شما حل شود.

انواع مشکلات جنسی

تمایل جنسی کم

کم بودن میل جنسی یکی دیگر از مشکلات جنسی در آقایان است. تمایل جنسی در آقایان ممکن است کم باشد یا به‌طورکلی این میل در آن‌ها وجود نداشته باشد. البته نبودن میل جنسی در مردان بسیار کم است و درصد بسیار کمی از آقایان با این مشکل روبرو می‌شوند.

وقتی میل جنسی فردی کم باشد آن شخص هیچ تمایلی برای برقراری رابطه جنسی ندارد. اگر هم رابطه برقرار کند نمی‌تواند به نعوظ برسد.

کم بودن میل جنسی در آقایان به کاهش ترشح هورمون‌هایی از قبیل تستوسترون مربوط است. مشکلاتی از قبیل کاهش مدت خواب، استرس و مشکلات خانوادگی از جمله عواملی هستند که روی ترشح هورمون تستوسترون اثر می‌گذارند.

در صورتی که فردی به کاهش میل جنسی دچار شود که از مشکلات جنسی در آقایان است، بهتر است آن را جدی بگیرد. دلیل آن این است که کم شدن ترشح تستوسترون علاوه بر کاهش میل جنسی می‌تواند باعث مرگ زودرس، دیابت نوع ۲ و خطر ابتلا به پوکی استخوان در فرد شود.

علاه بر کاهش ترشح هورمون تستوسترون عوامل دیگری از جمله مشروبات الکلی، افسردگی، بیماری‌های سیستمیک، اختلالات جنسی و مسائل مشابه دیگر باعث به وجود آمدن این مشکل می‌شوند.

برای درمان میل جنسی کم باید ابتدا آن را ریشه‌یابی کنید و دلیل به‌وجودآمدن این مشکل را بفهمید. برای مثال اگر کاهش میل جنسی شما بر اثر مشکلات روانی است باید با یک مشاور صحبت کنید. مشاوران پذیرش ۲۴ با تخصص رفع انواع مشکلات جنسی در هر ساعت از شبانه‌روز در کنار شما هستند تا اگر برای بیان این موضوع خجالت می‌کشید، با صحبت در محیط آنلاین برای درمان آن تلاش کنید.

همچنین اگر سبک زندگی شما صحیح نیست و عادت‌های غذایی بدی دارید، باید تحرک و فعالیت بدنی خود را افزایش دهید و از یک رژیم غذایی سالم استفاده کنید. داشتن خواب کافی، نداشتن استرس و اضطراب نیز می‌تواند در درمان کم بودن میل جنسی به شما کمک کند.

اختلال در ارگاسم

از دیگر مشکلات جنسی در آقایان می‌توان به اختلال در ارگاسم یا خارج نشدن مایع منی در هنگام انزال اشاره کرد. اختلال در ارگاسم در مواردی اتفاق می‌افتد که فرد به اندازه کافی فعالیت و تحریک جنسی داشته است، اما نمی‌تواند به ارگاسم برسد. تحت چنین شرایطی در واقع هیچ مایع منی از فرد خارج نمی‌شود.

اختلال در ارگاسم دلایل زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به داروهای افسردگی و مسدودکننده‌های آلفا، اختلالات روانی، عوارضی که در اثر جراحی دستگاه تناسلی به وجود آمده است، بیماری خودایمنی MS، آسیب‌دیدن لگن و سوءاستفاده‌های جنسی در دوران کودکی اشاره کرد.
بیماری دیابت نیز می‌تواند روی گیرنده‌های آلت تناسلی اثر بگذارد و باعث به ارگاسم نرسیدن فرد شود.

در برخی افراد مدت زمانی که طول می‌شد تا به انزال برسند بسیار طولانی است. این افراد ممکن است فقط از طریق خودارضایی یا رابطه دهانی به ارگاسم برسند. از دیگر اختلالات ارگاسم می‌توان به ژله‌ای شدن اسپرم و آبکی شدن آن اشاره کرد.

برای درمان این مشکل باید با پزشک متخصص مشورت کرده و داروهای ویژه‌ای را مصرف کنید.

مشاوره آنلاین مسائل جنسی

انزال زودرس

انزال زودرس یکی از مشکلات جنسی شایع بین مردان است. تقریباً از بین هر چهار مرد یکی از آن‌ها به انزال زودرس دچار می‌شود.
رابطه زناشویی افرادی که دچار این مشکل هستند بسیار تحت تأثیر قرار می‌گیرد. در این مشکل جنسی مرد به‌سرعت به ارگاسم می‌رسد و شریک جنسی او هیچ لذتی از رابطه نمی‌برد.

اصلی‌ترین دلیل انزال زودرس در مردان پرکاری غده تیروئید است. به همین دلیل افرادی که دچار این مشکل هستند می‌توانند تنها با انجام یک آزمایش خون ساده علت زود انزالی خود را بفهمند و با تحت درمان قرارگرفتن مشکل خود را رفع کنند.

عوامل دیگری غیر از پرکاری غده تیروئید هستند که باعث زود انزالی می‌شوند. از جمله آن‌ها می‌توان به مشکلات روانی اشاره کرد.

در صورتی که زود انزالی فرد از پرکاری تیروئید نبود، می‌توانید برای رفع این مشکل از کاندوم، تکنیک‌های تنفسی و ورزش‌های مخصوص استفاده کنید.

انواع مشکلات جنسی

درد در هنگام ارگاسم

درد در هنگام ارگاسم یکی از مشکلات جنسی است که بیشتر در مردان جوان اتفاق می‌افتد. این اختلال جنسی از اختلالات عصبی ناشی می‌شود.

البته درد در هنگام ارگاسم دلایل دیگری از جمله التهاب غده پروستات و اسپاسم عضلانی نیز دارد. افرادی که معمولاً در هنگام انزال دچار درد هستند باید به پزشک مراجعه کنند و مشکل خود را جدی بگیرند، زیرا این درد زنگ خطری برای ابتلا به بیماری‌های پروستات است.

در مواردی که درد در هنگام ارگاسم درمان نشود، احتمال ابتلا فرد به سرطان افزایش می‌یابد. برای درمان این ناکارآمدی جنسی لازم است به یک متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید.

تورم و التهاب بیضه

التهاب و تورم بیضه یکی از مشکلات جنسی است که درد و نشانه‌ای ندارد. برای فهمیدن این‌که بیضه دچار التهاب و تورم است باید آن را با دست معاینه کرد.

تورم و التهاب بیضه مشکل جدی است که باید جدی بگیرید، چون می‌تواند نشان‌دهنده سرطان بیضه باشد. به همین دلیل در صورتی که متوجه چنین ورم‌هایی شدید باید سریعاً به پزشک متخصص مراجعه کنید.

برای معاینه بیضه‌ها نیز می‌توان هنگامی‌که زیر دوش آب گرم هستید خود را معاینه کنید. وقتی در زیر دوش آب قرار بگیرید عضلات منبسط می‌شوند و التهاب و تورم بیضه مشخص خواهد شد.

انواع مشکلات جنسی در خانم‌ها

مشکلات جنسی که در خانم‌ها به وجود می‌آید نیز ممکن است روی کیفیت زندگی زناشویی تأثیر زیادی بگذارد. طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد که بسیاری از زندگی‌ها به‌خاطر مشکلاتی ازهم‌پاشیده می‌شود که در زندگی زناشویی به وجود می‌آیند.

این مشکلات باعث می‌شوند تا خانم‌ها در طول رابطه جنسی هیچ لذتی نبرند. ریشه بسیاری از مشکلات جنسی که در خانم‌ها وجود دارد مشکلات جسمانی یا روانی است.

از جمله شایع‌ترین این مشکلات در خانم‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نرسیدن به اوج لذت جنسی
  • منقبض شدن عضلات واژن که درد شدیدی ایجاد می‌کند. به این حالت واژینیموس می‌گویند.
  • آمیزش دردناک یا دیسپارونی
  • کم شدن میل جنسی

نرسیدن به اوج لذت جنسی

رسیدن به اوج لذت جنسی یا رسیدن به ارگاسم زمانی اتفاق می‌افتد که زن برای برقراری رابطه جنسی به‌طور کامل آماده شود و شریک زندگی‌اش او را برای این رابطه به‌خوبی طی مراحلی آماده کند.

نرسیدن به ارگاسم یکی از مشکلات جنسی شایعی است که در بین اکثر بانوان رواج بالایی دارد. در واقع تعداد زیادی از زن‌ها در هنگام برقراری رابطه به اوج لذت جنسی نمی‌رسند. دلیل این اتفاق نا آگاهی مردان نسبت به شناخت بدن زن و نقاط حساس جنسی او است.

از دیگر دلایل نرسیدن به ارگاسم در بانوان می‌توان به نداشتن رضایت از روابط زناشویی، اضطراب و استرس و مصرف داروهای ضدبارداری اشاره کرد.

در بعضی از موارد زن قبلا به ارگاسم می‌رسیده است ولی در حال حاضر نمی‌تواند از رابطه لذت ببرد و به اوج لذت جنسی برسد. این موضوع دلایلی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افسردگی
  • تجربه رابطه جنسی ناخوشایند
  • شناخت ناکافی از رابطه
  • معاشقه و تحریک کم

واژینیسموس

در واژینیسموس که از مشکلات جنسی بانوان است، هنگام دخول، واژن دچار گرفتگی و اسپاسم عضلانی می‌شود. به همین دلیل هنگام ایجاد رابطه دردهایی به وجود می‌آید که به خاطر این درد زن از برقرار کردن رابطه خودداری می‌کند.

واژیمونیس باعث می‌شود که زن استرس بگیرد و دچار پریشانی شود. البته ممکن است واژینیموس به خاطر دلایلی از جمله تجربه رابطه جنسی دردناک در گذشته، ترس از باردار شدن و مشکلات همسر باشد.

دیسپارونی

دیسپارونی یا آمیزش دردناک از جمله مشکلات جنسی هستند که در آن در هنگام آمیزش داخل لگن، واژن و ناحیه تناسلی درد شدیدی به وجود می‌آید. از جمله دلایلی که باعث به وجود آمدن این درد می‌شوند عبارتند از:

واژن زن بعد از تمام شدن دوران قاعدگی به دلیل کاهش هورمون استروژن خشک می‌شود. به همین دلیل ممکن است ایجاد رابطه بعد از این دوران برای بانوان دردناک باشد. عفونت واژن نیز از دیگر دلایل مقاربت دردناک است.

ممکن است دیسپارونی در زنان به دلیل وجود سرطان در بدن باشد. به همین دلیل لازم است تا در صورت بروز چنین حالتی به پزشک متخصص مراجعه کنید.

اگر دیسپارونی زن از خشک بودن واژن باشد، او می‌توان از روان‌کننده‌ها استفاده کرد. اگر این درد به دلیل عفونت بود نیز باید با مراجعه به پزشک این عفونت را از بین برد.

کم شدن میل جنسی

یکی از مشکلات جنسی شایع در زنان کم شدن میل جنسی است. این مشکل می‌تواند در اثر یائسگی، بارداری، انواع مختلف مشکلات جنسی، مصرف داروها ضدافسردگی، اضافه‌وزن، بی‌اختیاری ادرار، کم شدن جریان خون به رحم و واژن به وجود بیاید.

برخی از زنان با کم شدن میل جنسی تصمیم می‌گیرند که تعداد دفعات رابطه جنسی خود را کاهش دهند. کم شدن دفعات برقراری رابطه می‌تواند اثرات بدی در زندگی به وجود بیاورد. به همین دلیل لازم است تا بانوان این مشکل را شناسایی کنند و برای درمان آن اقدامات لازم را انجام دهند.

با مراجعه به سایت پذیرش ۲۴ و انتخاب از بین پزشکان متخصص زنان می‌توانید این مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارید و آرامش بیشتری را به زندگی خود ببخشید.

کم شدن میل جنسی دلایلی از جمله علاقه نداشتن به تفکر درباره موضوعات جنسی، تمایل نداشتن به شروع رابطه جنسی و تحریک نشدن در زمانی که اندام تناسلی زن تحریک می‌شود، دارد.

برای درمان این مشکل می‌توانید از روش‌هایی از جمله انجام ورزش‌های هوازی روزانه، مدیریت و کنترل استرس، ترک عادت‌هایی مانند استعمال دخانیات، سیگار و مواد مخدر، تغییر موقعیت جنسی و سبک زندگی خود استفاده کنید.

در صورتی که با استفاده از روش‌های گفته شده مشکل شما حل نشد بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت لزوم تحت درمان قرار بگیرید.

درمان مشکلات جنسی

زمان مراجعه به پزشک

انواع مشکلات جنسی که در بالا توضیح دادیم، هرکدام به شکلی می‌توانند زندگی افراد را مختل کنند. اثرات آن‌ها چه فیزیکی و چه روانی به‌قدری می‌تواند بزرگ باشد که حتی منجر به ازهم‌پاشیدن زندگی مشترک آن‌ها شود.

بنابراین اگر چنین مشکلاتی را تجربه می‌کنید و برای درمان آن نمی‌دانید چه‌کار کنید، بهترین راهکار مراجعه به پزشک متخصص سلامت جنسی است. بسیاری از افراد برای مراجعه حضوری به پزشک و مطرح کردن چنین مسائلی خجالت می‌کشند که نتیجه آن به تعویق انداختن درمان مشکلات جنسی است. اپلیکیشن و وب‌سایت پذیرش ۲۴ به‌صورت آنلاین و ۲۴ ساعته، آماده ارائه خدمات به صورت گفتگوی آنلاین، تلفنی، صوتی و متنی با متخصص آنلاین مشکلات جنسی در زمینه رفع انواع مشکلات جنسی است.

مشاوره آنلاین مشکلات جنسی

۳.۵/۵ (۶ نظر)

منبع
beaumontclevelandclinic

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
47 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هارون
هارون
1 ماه قبل

سلام الت تناسلی زود نمیخزه خوابیدش ۴یا۵ سانتی متر است مجرد استم مشکل در کجا است برمن یک معلومات بدهید. بااحترام

پناه مستانی
پناه مستانی
2 ماه قبل

کوچکی آلت تناسلی

رویا
رویا
2 ماه قبل

شوهرم نمیتونه منو ارزا کنه زود خسته میشه چه کار کنم

ناصر متولد 1370 از استان خراسان رضوی089013890471
ناصر متولد 1370 از استان خراسان رضوی089013890471
پاسخ به  رویا
1 ماه قبل

عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز بنده آقا ناصر هستم متولد ۱۳۷۰ از استان خراسان رضوی مشهد ۰۵۱ ببخشید میشه بدونم شما چند سال سن. دارید و شوهرتون چندسال سن و ایا چیزی هم مصرف میکنه یاخیر
ویا استرس‌ هم داره شوهر تون
ممنون میشم اگه وقت داشتید جواب منو پیام ارسال فرمایید ۹۸۹۰۱۳۸۹۰۴۷۱
چون بنده زیاد آنلاین نیستم در این شبکه ها خب دیگه حرفی ندارم جز سلامتی شما و خانواده محترمتان

داریوش
داریوش
پاسخ به  رویا
1 ماه قبل

۰۹۱۹۸۱۹۵۱۲۹
مشاوره

علی
علی
پاسخ به  رویا
25 روز قبل

سلام بزنگ بهت بگم چکارکنم بگوواژنتوبلیسه پستونتو بماله حسابی بمکه چوچوله رالیس بزنه بازبون من که مجردم خیلی بهترازمتاهل هامیدونم ۰۹۹۰۶۳۷۰۲۱۲

کریم
کریم
پاسخ به  رویا
3 روز قبل

تو یه شب بیا پیش من هر جوری خواستی ارضاع میکنمت

نفس
نفس
3 ماه قبل

سلام خانم ۳۷ساله هستم همسرم به طور وحشتناکی عاشق رابطه مقعدی هست دعواومشکلات زیادی در این مورد داشتم نمیدونم چیکار کنم دست برداره

سجاد
سجاد
پاسخ به  نفس
3 ماه قبل

سلام شاد راهنمایی میکنمyoung15

داریوش
داریوش
پاسخ به  نفس
1 ماه قبل

۰۹۱۹۸۱۹۵۱۲۹

خانم امیری
خانم امیری
5 ماه قبل

سلام خانم امیری بیست سالمه مدتی میشود که خارش بدن داشتم رفتم دکتر دارو بهم داد خارش بدنم خوب شوده اما میل به رابطه ندارم بعد از رابطه دردم میاد چیکار کنم

گلی
گلی
5 ماه قبل

سلام من خانم ۳۴ساله هستم .دوسه سالی میشه همسرم دچارمشکل نعوظ میشه کلا رابطه جنسی یاکمه یااصلا نداریم من خیلی ازاین موضوع ناراحتم هرکاریم میکنم همش میگه استرس دارم چکارباید بکنیم

رامین ش
رامین ش
پاسخ به  گلی
1 ماه قبل

من می توانم کمکت کنم اگر بخوای

م ح
م ح
پاسخ به  رامین ش
1 ماه قبل

بیا به من کمک کن

عبدالرحمن
عبدالرحمن
6 ماه قبل

من در خواب دوو بار انزال می شوم

هادی
هادی
7 ماه قبل

هیدروکسی چیست چند سال پیش عمل کردم آیا در حال که ازدواج کردم آیا میتونم بچه دار شوم گ

جلالی
جلالی
9 ماه قبل

سلام چرا باهمسرخود تحریک نمیشم ولی با دیگران تحریکه میشه مشکل پسرم هست دنبال دیگری هست برای این مشکل با تشکر زندگیش داره از هم متلاشی میشه کمک کنید چه کار کنم

محمد
محمد
10 ماه قبل

همسرم هیچگونه فعالیت جنسی نمیکنه همه کارها با منه چکار کنم

سیدمهدی موسوی
سیدمهدی موسوی
1 سال قبل

کوچکبودن الت تناسلی چبایدکرد

بهارات
بهارات
1 سال قبل

سلام اقای دکتر من هنگام انزال جنی رو میبینم که ترسناکه نشانه چیست کمکم کنید

زهرا
زهرا
پاسخ به  بهارات
1 سال قبل

فهمیدی به منم بگو خسته شدم واقعا خسته شدم یکبار منو کشت هرچی میخواستم بگم دارم میمیرم نمیشد خیلی بد بود. کم من میبینمش بیشتر اذیتاشو حس میکنم عذابم میده این اخری باهامم چندباری حرف زد خیلی بد .داشتم روانی میشدم

حامد
حامد
پاسخ به  زهرا
5 ماه قبل

زهرا جان باید باهاش کات کنی خیلی سخته ولی خیلی رودتر باید چیزتو جمع کنی بعدا سخت تر میشه ولت نمیکنه خونه خرابت میکنه پا نده بهش

محمد
محمد
پاسخ به  زهرا
3 ماه قبل

اگه جن نر هست سعی کن بیضه هاش رو بگیری و با آخرین قدرتت فشارشون بدی ، تنها راه خلاصی از دست جن نر همینه

محمد
محمد
پاسخ به  زهرا
2 ماه قبل

سلام برو پیش ملا این مشکل دکتری نیس

حامد
حامد
پاسخ به  بهارات
5 ماه قبل

هیچی دیگه جن عاشق داری اون ولت نمیکنه دیگه اکثر شبها هم میبرتت به جابی که ‌‌‌‌خودتم بادت نمیمونه ده پانزده نفر جن مادر جنه دستکاریت میکنن باید بیخیالش بشی و ادامه ندی باید چیزتو اینطوری جمع کنی و دیگه بهشون و پا ندی دیگه

محمد
محمد
پاسخ به  بهارات
2 ماه قبل

سلام برو پیش ملا مشکلت دکتری نیس ملای هست

حسن
حسن
1 سال قبل

سلام اقای دکترمن مردهستم سن من ۵۴سال ۳۰سال‌ موادمخدرمصرف میکنم تمایل جنسی من خیلی بدجوره اصلامیل ندارم حتی باقرص سیلنفلیدیا تادالفیل وداروهای گیاهی عطاری اصلاکلافه شدم همسرم هم بپای من زجرمیکشه ولی بنده خدا تحمل کرد بهتربشم ولی بدتربلکه اصلا عصبی شدم نمیدونم چکارکنم لطفا توروخدا چاره ای برام بیندیشید شغلم راننده ماشین سنگین هست ازسیرجان پیام براتون فرستادم ممنونم

بهنام
بهنام
پاسخ به  حسن
4 ماه قبل

ترک کن درست میشه

منصور
منصور
پاسخ به  حسن
2 ماه قبل

یه شوهر براش پیدا کن

زهرا
زهرا
1 سال قبل

باسلام من یک خانم هستم و حدود ۶ماهی هست که همسرم دچار اختلال نعوظ شده ومن واقعاً از این مسئله عذاب میکشم چندین بار هم به پزشک ارولوژی مراجعه کرده ولی بی فایده بوده

منصور
منصور
پاسخ به  زهرا
2 ماه قبل

بیا پیش خودم دوات پیش منه

صاحبی
صاحبی
پاسخ به  منصور
2 ماه قبل

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم؛ خیلی بی‌حیایی اگر پیامهات رو پاک نکنی پیگیریت میکنم…

رصوانی
رصوانی
1 سال قبل

سلام من زنی ۵۳ساله مدت بیشتر از۲سال است قطع عادت ماهانه دارم دچار سندرم بیقراری واژن وپا هستم الن بیش از ۲سال پیرامی پکسل ۰/۷مصرف میکنم وبیش از ۵ ساله پردنیزولون مصرف کردم ولی الان نمی خورم خواهش میکنم راهنمایی کنید

علی
علی
1 سال قبل

سلام خسته نباشید من یک اقا ۲۶ ساله کی تازه عروسی گرفتم من در رابطه با خانمم زمان بسیار کم ارضاء میشم هما خانمم میماند چیکار باید بکنم ممنون میشم کی رهنمایم کنید

میلاد
میلاد
پاسخ به  علی
1 سال قبل

سلام به این پیج داخل اینستاگرام مراجعه کن عالی هست من درمان شدم rabete_delkhah

مجید
مجید
پاسخ به  علی
6 ماه قبل

سلام مشکله من یک سال پیش شروع شدکوچک شودانه ادامه خوسوسی وکچ شودنه اندام

جواهری
جواهری
1 سال قبل

بعدازجراحی پروستات که تخلیه شده میل جنسی خوبی دارم ولی نعوظ ندارم راه چاره چیست؟آیاپیوندپروستات میشه کرد؟ ممنونم

کاظم
کاظم
2 سال قبل

باسلام وخسته نباشید مرد۴۵ساله زودانزالی حتی قبل ازدخول ازاول این مشکل راداشتم نعوذهم مشکل دارم به همین خاطرکه همسرم لذت نمی برد میل جنسیم کم شده است

میلاد
میلاد
پاسخ به  کاظم
1 سال قبل

سلام به این پیج داخل اینستاگرام مراجعه کن عالی هست من درمان شدمrabete_delkhah

مجید
مجید
پاسخ به  میلاد
4 ماه قبل

‌rabete-delkhah

علی
علی
2 سال قبل

سلام یه مدته که مشکل نعوظ پیدا کردم و فکر می‌کنم علتش از استرس و سندروم پای بیقرار باشه لطفا راهنماییم کنید

بیمار
بیمار
2 سال قبل

سلام من ۱۵ سال سن دارم و مشکل جنسی دارم ۲ و۳ باری میشه خود ارضایی کردم یا بیشتر در خواب هم ارضا میشوم و نکته بد این هست که موهام داره میریزه چشمام تار میبینه دستامم چروم شده خیلی وقته ترک کردم جق زدونو ولی تورو خدا کمک کنین موهام چجوری نریزه خسته شدم اخه با ۱۵ سالگی مگه ادم کچل میشه و نکته بعدی شماره تماس واسه چی میخواین؟ من ایمیل گذاشتم شماره تماس فیک میزارم

اسی
اسی
پاسخ به  بیمار
1 سال قبل

خود ارضایی نکن داری میمیری

دکتر
دکتر
پاسخ به  بیمار
1 سال قبل

داداش زدن رپتی به این ها نداره با خیال راحت بزن

امیرعلی
امیرعلی
پاسخ به  بیمار
1 سال قبل

داداش انقدرزدی

مهسا
مهسا
2 سال قبل

سلام خارش‌ رحم دارم در ضمن در سی پنج سالگی یائسه شدم بچه دار هم نیستم علت چیست تشکر

پشتیبانی پذیرش24
پشتیبانی پذیرش24
پاسخ به  مهسا
2 سال قبل

سلام دوست عزیز
با تشکر از ثبت مشکل شما
کامنت شما توسط پزشک متخصص دیده شد اما نیاز به شنیدن شرح بهتر و بیشتری از بیماری شما دارد.
لطفا از طریق این لینک با پزشک آنلاین متخصص زنان و زایمان گفت و گو کنید .
مشاوره آنلاین با متخصص زنان و زایمان

دکمه بازگشت به بالا