راه های تقویت میل جنسی در آقایان

روش های تقویت میل جنسی در آقایان، داروی گیاهی تقویت قوای جسمی مردان

تقویت قوای جنسی

از آن‌جایی که میل و قدرت جنسی بخش مهمی از زندگی و مردانگی آقایان به‌ شمار می‌آید، بیشتر آن‌ها زمانی که با کمبود میل جنسی روبرو می‌شوند این مشکل را به زبان نخواهند آورد. مردها بر این باور هستند که به هیچ عنوان بی‌میل نمی‌شوند، اما واقعیت جور دیگری است. بسیاری از آقایان به دلایل مختلف میل جنسی کمی دارند. هر چه سریع‌تر و زودتر علل این مشکلات جنسی مشخص شود، زودتر نیز درمان خواهند شد. روش‌های زیادی برای درمان این بی‌میلی جنسی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با علت‌های از بین رفتن حس مردانگی، راه‌های درمان آن و نحوه تقویت میل جنسی کم در آقایان آشنا کنیم.

تقویت میل جنسی مردان

علائم کاهش میل جنسی در آقایان

همان‌طور که گفته شد اگر زودتر علائم کم شدن میل جنسی تشخیص داده شود و برای درمان آن اقدام کنید، می‌توانید کیفیت روابط خود را مانند قبل افزایش دهید و لذت ببرید.

از این علائم به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • با انجام نزدیکی، حس یکی بودن به شما دست نمی‌دهد.
  • فقط در اتاق خواب نوازش دارید.
  • میل زیادی به برقراری رابطه جنسی ندارید.
  • همیشه یک نفر شروع‌کننده رابطه است و دیگری تمایلی به انجام این کار ندارد.
  • حداکثر فقط یک یا دو بار در ماه نزدیکی دارید.
  • رابطه جنسی را بدون احساس و از سر وظیفه انجام می‌دهید.
  • به‌طور معمول هیچ تصور شهوانی از همسر خود ندارید.

اگر علائمی را که در بالا اشاره کردیم تجربه می‌کنید، یعنی میل جنسی شما رو به کاهش رفته است که بهترین کار مراجعه به پزشک و درمان بیماری  برای تقویت میل جنسی خواهد بود.

اما اگر به هر دلیلی تمایل به مراجعه حضوری نزد پزشک ندارید، می‌توانید با پذیرش ۲۴ تماس بگیرید و از مشاوران این مرکز راهنمایی بگیرید و سوالات خود را بدون هیچ خجالت از آن‌ها بپرسید.

علت از بین رفتن حس مردانگی

مشکلات جنسی مانند کم شدن میل جنسی می‌تواند منشاء روحی و جسمی داشته باشند. عواملی مانند افسردگی، مصرف بعضی از داروها، مصرف مشروبات الکلی، خستگی، مشکلات زناشویی، استرس و اضطراب، مشکلات هورمونی، کم شدن تستسترون، سابقه سوء استفاده جنسی داشتن، اختلالات جنسی مانند حس تحقیر شدن، نداشتن زمان و مشکلات مشابه علت کم شدن رابطه زناشویی هستند.

در ادامه مطلب به بیان چند مورد دیگر از علل کاهش میل جنسی در آقایان خواهیم پرداخت.

ترس و اضطراب از عملکرد

مردها در این مورد با دو مشکل رسیدن به اوج لذت جنسی در زمان بسیار کم و اضطراب داشتن از رضایت‌بخش بودن عملکرد خود در حین رابطه روبرو می‌شوند. همچنین انزال زودرس و به ارگاسم نرساندن شریک جنسی، آقایان را تحت فشار قرار می‌دهد که می‌تواند باعث کاهش میل جنسی آن‌ها شود.

بعضی از بیماری‌ها

بیماری‌های زیادی می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شوند. از این بیماری‌ها به سرطان می‌توان اشاره کرد که سبب کم شدن حس شهوانی می‌شود. فشار خون بالا، دیابت و بیماری‌های عروقی جریان خون را در اندام تناسلی کاهش می‌دهند که در میل جنسی نیز اثرگذار است. غده هیپوفیز در بدن تولید اکثر هورمون‌ها مانند هورمون‌های جنسی را بر عهده دارد. اگر در این غده تومور به وجود آید، می‌تواند باعث کم شدن میل جنسی فرد شود.

اختلال نعوظ در آقایان

اگر شخصی دچار اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی شود و آن را درمان نکند، به کاهش میل جنسی نیز مبتلا خواهد شد.

با توجه به نوع اختلال و با استفاده از داروهایی مانند سیالیس، ویاگرا و انواع مشابه که جریان خون در آلت تناسلی را افزایش می‌دهند، می‌توان به درمان این مشکل و تقویت میل جنسی کم در آقایان پرداخت.

نبود صمیمیت بین زوجین

کم شدن صمیمیت و ارتباط عاطفی بین دو نفر از عوامل کاهش میل جنسی است که تاپیک علت کاهش میل زنان نی‌ نی سایت نیز به آن پرداخته است. در این حالت با بغل کردن، ابراز علاقه، نوازش، بوسیدن، صحبت کردن و راهکارهای دیگر می‌توان این صمیمیت را دوباره افزایش داد.

کاهش لذت انزال

از دیگر مشکلات جنسی می‌توان به کم شدن لذت انزال اشاره کرد. برخی افراد پس از مدتی از رابطه زناشویی خود راضی نیستند و از آن لذت نمی‌برند. در این موارد بعد از گذشت زمان میل جنسی آقایان کاهش می‌یابد و به بی‌میلی جنسی دچار می‌شوند. کم شدن لذت انزال دلایل زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش هیجانات، یکنواخت شدن رابطه، تمرکز نداشتن در حین رابطه و مسائل مشابه اشاره کرد.

کاهش قدرت نعوظ

زمانی که آلت تناسلی مرد توانایی حفظ نعوظ را به مدت لازم برای عمل نزدیکی نداشته باشد، به آن اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی گفته می‌شود که با نارضایتی مداوم همراه است. این نارضایتی می‌تواند روی میل جنسی مرد تاثیر بگذارد و باعث کاهش آن در این افراد شود. کم شدن قدرت نعوظ که یکی از مشکلات جنسی محسوب می‌شود، دارای علل زیادی است. از بین آن‌ها می‌توان استرس، اضطراب، افسردگی، نداشتن جسم و روان سالم، خشم، مصرف الکل و مصرف دارو اشاره کرد.

داروی کاهش دهنده میل جنسی مردان

مصرف بعضی از داروها باعث کاهش میل مردان نسبت به مسائل جنسی می‌شود. در ادامه تعدادی از این داروها را نام خواهیم برد.

  • داروهای گرفتگی سینه و بعضی از آنتی هیستامین‌ها
  • داروهایی که برای فشار خون بالا استفاده می‌شوند.
  • داروهای ضد افسردگی مانند سرترالین، ترازودون و فلوکستین
  • داروهای ضد ایدز
  • داروهای کم‌کننده چربی خون و کلسترول
  • داروهای شیمی درمانی
  • مواد اعتیادآور مانند سیگار، کوکایین، الکل، هرویین، مورفین و ماری جوانا

انواع روش‌های تقویت قوای جنسی

همان‌طور که می‌دانید بی‌میلی جنسی یکی از مشکلاتی است که به طور جدی روی زندگی زناشویی افراد تاثیر می‌گذارد و درمان نکردن آن می‌تواند اثرات مخربی روی زندگی زوج‌ها بگذارد.

بی‌میلی مانند تمام مشکلات جنسی دیگر درمان دارد و می‌توان با مراجعه به پزشک متخصص سلامت جنسی این مشکل را حل کرد. در ادامه شما را با تعدادی از روش‌های درمان بی‌میلی در مردان آشنا می‌کنیم.

درمان بی میلی

تقویت میل جنسی با تستسترون

راه‌های زیادی برای درمان بی‌میلی در مردان وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به درمان با تستسترون اشاره کرد. این نوع درمان روش‌های مختلی دارد که هر کدام به نوعی باعث افزایش و تقویت میل جنسی در آقایان می‌شوند.

از جمله این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از ژل موضعی که روی پوست مالیده می‌شود.
  • تزریق تستسترون به‌صورت هفته‌ای
  • تجویز پوستی تستسترون
  • استفاده از چسب‌هایی که شبیه به قرص هستند و در زیر لثه‌های فک بالایی قرار می‌گیرند.
  • استفاده از قرص‌هایی که در زیر پوست ایمپلنت می‌شوند.

درمان با استفاده از افزایش سطح تستسترون می‌تواند به مدت یک یا دو هفته سطح این هورمون را در خون افزایش دهد و در نتیجه میل جنسی فرد افزایش یابد.

تقویت قوای جنسی با نور درمانی

نور درمانی یکی از روش‌های نوین درمان بی‌میلی است. در این روش افراد به ‏صورت روزانه در معرض نوری قرار می‌گیرند که قدرت آن حدود ۱۰ هزار لوکس است.

با قرار گرفتن در مقابل این نور، بدن هورمون LH ترشح می‌کند و این هورمون نیز باعث افزایش سطح تستسترون خون می‌شود. در نتیجه میل جنسی آقایان افزایش می‌یابد.

شاید تصور کنید که با قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌توانید این نور را دریافت کنید، ولی این تصور اشتباه است. نور خورشید قدرتی چند برابر دارد و بدن فقط در ۱۰ هزار لوکس می‌تواند هورمون LH را ترشح کند.

در افرادی که با استفاده از این روش مورد آزمایش قرار گرفته شدند، مشخص شد که میل جنسی آن‌ها بعد از دو هفته نور درمانی بسیار افزایش پیدا کرده است.

تقویت میل جنسی با تحرک

ورزش‌ها به ویژه ورزش‌های هوازی که به صورت مستمر و ادامه‌دار باشند می‌توانند از بروز مشکلات جنسی از جمله بی‌میلی جلوگیری کنند و در صورت بروز چنین مشکلاتی در درمان آن‌ها موثر باشند.

وقتی افراد تحرک داشته باشند و ضربان قلب آن‌ها افزایش پیدا کند، خون بیشتری در اندام‌ها جریان می‌یابد، استرس و اضطراب آن‌ها کاهش پیدا می‌کند و هورمون‌های بدن به تعادل می‌رسند.

ورزش‌های قدرتی نیز باعث می‌شوند سطح تستسترون خون افزایش پیدا کند. تستسترون نیز در درمان بی‌میلی جنسی تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد.

تقویت میل جنسی  آقایان با استفاده از روش‌های روانشناسی

همان‌طور که توضیح دادیم بیشتر مشکلات جنسی و بی‌میلی‌ها در رابطه با داشتن مشکلات روانی از جمله استرس و اضطراب است. این مشکلات ذهنی می‌توانند به‌صورت خیلی جدی در زندگی زناشویی تاثیر بگذارند و عواقب بدی داشته باشند.

برای درمان استرس و اضطراب خود باید از روانشناسانی کمک بگیرید که بتوانند مشکلات شما را ریشه‌یابی کنند و برای درمان آن راه حل‌هایی ارائه دهند. وقتی استرس و اضطراب شما رفع شود، بی‌میلی جنسی نیز درمان خواهد شد.

۱: مشکلات روحی روانی از جمله دلیلی هستند که روی میل‌جنسی مردان تاثیر می‌گذارند. این مشکلات ریشه در ذهن و تفکر افراد دارند، ولی قابل حل هستند. برای این که بتوانید بی‌میلی جنسی خود را درمان کنید لازم است تا با این مشکلات روبرو شوید و آن‌ها را بپذیرید.
به عنوان مثال در طول رابطه‌های جنسی باید پذیرفت که هیچ رابطه‌ای بدون نقص نیست. با پذیرفتن این نقص‌ها و منطقی رفتار کردن با آن‌ها مشکلات موجود در حین رابطه با گذشت زمان کم خواهد شد و بی میلی‌جنسی نیز برطرف می‌شود.

۲: در طول رابطه جنسی سعی کنید از تخیل خود استفاده کنید. فانتزی‌های جنسی می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در تقویت میل جنسی بگذارند. صحبت کردن درباره این فانتزی‌ها با شریک جنسی نیز می‌تواند در درمان این مشکل موثر باشد.

۳: برای برقراری رابطه جنسی باید با شریک‌تان صحبت کنید. صحبت درباره آن چه می‌خواهید انجام دهید، می‌تواند تاثیر زیادی بر بی‌میلی جنسی بگذارد.

۴: در طول رابطه فقط روی آلت‌های تناسلی تمرکز نکنید. تمرکز شما باید روی تمام نقاط بدن باشد، نه فقط روی نقطه‌ای خاص. تحریک شدن با دیگر نقاط بدن نیز روی افزایش و تقویت میل جنسی تاثیر می‌گذارد.

بی میلی جنسی مردان

داروی گیاهی افزایش میل جنسی مردان

راه‌های درمان زیادی برای بالا بردن میل جنسی آقایان وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از داروهای گیاهی است. ترکیبات مفید در بعضی از این گیاهان و مواد غذایی برای تحریک هورمون‌ها و رفع مشکلات جنسی موثر هستند و باعث افزایش و تقویت میل جنسی مردان می‌شوند. در ادامه شما را با بعضی از این گیاهان آشنا خواهیم کرد.

افزایش میل جنسی با استفاده از چوب میخک

از بین افزایش دهنده‌های میل جنسی و راهکارهای طبیعی برای تقویت میل جنسی کم در آقایان می‌توان به چوب میخک اشاره کرد که بسیار موثر است. این ادویه باعث افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی و گشادی رگ‌ها می‌شود. اگر از نظر روحی و جسمی در فشار هستید و دغدغه‌های ذهنی زیادی دارید که باعث کم شدن میل جنسی شما شده است، می‌توانید از این گیاه استفاده کنید که سبب افزایش تمرکز می‌شود.

تقویت قوای جنسی با اسفاده از جینسنگ

گیاه محبوب و معروف دیگری که به عنوان داروی گیاهی افزایش میل مردان شناخته می‌شود، جینسنگ است. این گیاه برای تقویت میل جنسی خواص بسیار مفیدی دارد. جینسنگ به دلیل داشتن آنتی اکسیدان روی غدد درون‌ریز و سیستم عصبی اثر می‌گذارد و باعث بالا رفتن قدرت مردان می‌شود.

افزایش میل مردانه باخردل

از دیگر گیاهان دارویی که برای رفع مشکلات جنسی کاربرد دارد خردل را باید نام برد. این چاشنی پرخاصیت و مفید باعث تحریک غدد جنسی می‌شود که افزایش میل جنسی را نیز در پی خواهد داشت. خردل جریان خون در رگ‌ها را افزایش می‌دهد و سبب تحریک ارگان‌های جنسی و عصب‌های آن می‌شود.

افزایش میل جنسی مردان با گشنیز

گشنیز از درمان‌های خانگی موثر برای مشکلات پروستات و است و برای تقویت میل جنسی کم در آقایان تاثیرگذاری بالایی از خود نشان داده است.

تقویت میل جنسی با استفاده از سیر

آلیسین موجود در سیر میزان تستسترون را افزایش می‌دهد که باعث کاهش هورمون کورتیزول و استرس می‌شود. همچنین سیر که به عنوان داروی گیاهی افزایش میل مردان شناخته می‌شود، رگ‌های موجود در ناحیه آلت تناسلی را منبسط می‌کند که نتیجه آن افزایش میل جنسی در مردان است.

افزایش میل جنسی آقایان با جوز هندی

یکی از بهترین داروی گیاهی افزایش میل مردان جوز هندی است.این گیاه به عنوان یک محرک قوی برای آقایان شناخته می‌شود که افزایش میل جنسی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

افزایش میل جنسی آقایان با ادویه کاری

ادویه کاری محرک، گشادکننده و تقویت‌کننده عروق است که در درمان مشکلات جنسی نیز کاربرد دارد. در تهیه این نوع ادویه از زنجبیل، زردچوبه، سیر، هل و مواد گوناگون استفاده می‌کنند که برای افزایش میل و قدرت جنسی موثر است.

تقویت قوای جسمی مردان با شنبلیله

این گیاه با ترکیباتی که دارد می‌تواند در بدن، باعث ساخت هورمون‌های جنسی مانند تستسترون و استروژن شود. همچنین در افزایش تحریک جنسی و ارگاسم نیز بسیار مفید است.

افزایش میل مردانه با زعفران

این ادویه در تقویت روحیه و کاهش استرس موثر است. مردانی که از زعفران استفاده می‌کنند میل جنسی بالاتری نیز خواهند داشت.

افزایش میل جنسی مردان با زنجبیل

ریشه زنجبیل طبع گرم دارد که مصرف آن می‌تواند در تقویت میل جنسی کم در آقایان موثر باشد.

تقویت جنسی مردان با دارچین

از دیگر داروی گیاهی افزایش میل مردان به دارچین می‌توان اشاره کرد. این گیاه نیز به دلیل طبع گرم و خشک که دارد برای تقویت جنسی، سفتی کمر و افزایش میل جنسی مفید است.

تقویت قوای جنسی با پیاز

پیاز نیز در درمان مشکلات جنسی مانند کاهش میل جنسی موثر است و سبب افزایش قوای جنسی در آقایان می‌شود.

درمان بی میلی

زمان مراجعه به پزشک برای تقویت میل جنسی

با توجه به موارد گفته شده در صورت دیدن هر نوع علائم که نشان دهنده کاهش میل جنسی در مردان است، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

بسیاری از افراد برای مراجعه حضوری به پزشک خجالت می‌کشند و برای درمان این مشکل اقدام نمی‌کنند. شما در این صورت می‌توانید با مرکز پذیرش ۲۴ تماس حاصل کنید و از پزشکان آنلاین متخصص سلامت جنسی این مجموعه که اطلاعات بالایی در زمینه تقویت میل جنسی کم در آقایان دارند، کمک بگیرید. اپلیکیشن و وب‌سایت پذیرش ۲۴ به‌صورت آنلاین و ۲۴ ساعته، آماده ارائه خدمات به صورت آنلاین، تلفنی، صوتی و متنی به شما عزیزان است.

دریافت مشاوره آنلاین سلامت جنسی

۳.۳/۵ (۵۰ نظر)

منبع
healthline

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
380 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
۰۰۰۰
۰۰۰۰
5 روز قبل

سرد مزاجی

Sabir rezaui
Sabir rezaui
1 ماه قبل
فرخ
فرخ
1 ماه قبل

اون رازیانه رو که در این سایت نوشته که برای تقویت تستوسترون مردان موثره، کاملا” برعکسه و تستوسترون رو خیلی کاهش میده، ولی استروژن رو در زن ها بیشتر میکنه!!

م ح
م ح
پاسخ به  فرخ
22 روز قبل

درسته .رازیانه علایم زنانگی را تقویت میکنه

حسن معشوقی
حسن معشوقی
2 ماه قبل

سلام من چند وقتی ناتوانی جنسی دارم واصلا میلی به رابطه زنا شوی با همسرم ندارم

م.م
م.م
پاسخ به  حسن معشوقی
29 روز قبل

بله رسته

رضا
رضا
3 ماه قبل

سلام من ۳ برج میشه رنج میبرم از ناتوانی جنسی چکار کنم

اسماعیل
اسماعیل
3 ماه قبل

۴۰سالمه خیلی نا توان شده ام امید که راه نمایم کنید البته با داروی گیایی

یک دوست
یک دوست
پاسخ به  اسماعیل
2 ماه قبل

دوستان پیشنهادمیکنم ابتداسودای بدن یاصفرارامنظم کنیدباداروگیاهی..یاازدم کرده افتیمون استفادکنیدمعرکه

کاربرام
کاربرام
3 ماه قبل

سلام
کپسول جنسالین سرچ کنید در نت
رضایت بالایی داره برا نعوظ

همچنین ژل برنا سرچ کنید برا زودانز

مرتضی
مرتضی
3 ماه قبل

من ۳۲ سالمه قبلآ هفته ای چهار و پنج بار رابطه داشتم از وقتی واکسن زدم هفته ای یکبار شده به زور و خیلی دارم اذیت میشم راهنمایی کنید

یک دوست
یک دوست
پاسخ به  مرتضی
2 ماه قبل

حجامت عام پیش یک نفرخبره که لااقل یک ساعت زمان بزاره وافتیمون بلافاصله وعالی

احمد
احمد
4 ماه قبل

سلام

مرتضی
مرتضی
4 ماه قبل

سلام عرض ادب حدودا دو سه ماهی هست که میل به رابطه رو ندارم ورزش هم میکنم بیماری خاصی هم ندارم مشکل از کجاست ممنون میشم راه کار بفرمایید

محمد
محمد
پاسخ به  مرتضی
4 ماه قبل

با سلام. بالای ۶۰سال دارم توان وتمایل برابطه دارم ولی فشار زندگی چنان خردم کرده که اگر رغبتی پیش میاد۲دقیقه بعدمنصرف می‌شم سیگار زیاد وبا قرص خواب می‌خوابم. چه باید کرد ؟؟؟؟

علی الان من نیازم زیاده کسی نیس پولم ندارم آزاد بر
علی الان من نیازم زیاده کسی نیس پولم ندارم آزاد بر
5 ماه قبل

الان من نیازم زیاده پولم ندارم برم بازار آزاد چکار کنم

سوررب
سوررب

عملیات۶۴بزن

علی الان من نیازم زیاده کسی نیس پولم ندارم آزاد بر
علی الان من نیازم زیاده کسی نیس پولم ندارم آزاد بر
5 ماه قبل

علی

قاسم کبیر مهدیزاده
قاسم کبیر مهدیزاده
5 ماه قبل

باسلام خدمت شما بزرگوار بنده ۵۰ سالمه واز بی میلی ولی آلت رنج میبرم ولی در گذشته هفت روز هفته نزدیکی داشتم ولی الان ماهی یکبار هم شاید نباشد در ضمن از شیره هم استفاده میکنم دکتر رفتم تستسترون داد خوب بود ولی با گذشت چند ماه دوباره همون جور شدم چکار کنم

سید عباس. ال. طـــه
سید عباس. ال. طـــه
6 ماه قبل

باسلام عرض ادب و احترام خاص خدمت استاد عزیزم استاد الان مدت ۲سال هست که میل جنسی در وجود من نیست و ازطرفی دو عدد کیست در بیضه راست قرار گرفته و روزبروز افسرده تر میشم. ایا بنظر شما چه عملی انجام بدهم تا به روز اول برگردم و سلامتی ام بدس بیارم. ارادتمند و دست بوس شما. سید عباس ال طه. Dr. s. Abbas. Aletaha. از فارس شیراز. سپیدان

مهدی
مهدی
پاسخ به  سید عباس. ال. طـــه
2 ماه قبل

سلام داداش مطمئنی کیسته، حتما پیگیری کن چون من خودم همین مشکل ورم توی بیضه داشتم که فهمیدم سرطان بیضه بوده وعمل کردم، حتما دکتر خوب برو

همتا
همتا
6 ماه قبل

همسرم ۲۸ سالشه و دوساله ازدواج کردیم ولی از اول میل جنسیش کم بود شاید ماهی یک بار هم نخواد باهم رابطه داشته باشیم چیکار میتونم بکنم؟اگ ب روش بیارم خیلی ناراحت میشه ولی خب خیلی اذیت میشم خودم

محل
محل
پاسخ به  همتا
5 ماه قبل

شاید به خانوما حس نداره

سام
سام
پاسخ به  همتا
5 ماه قبل

به متخصص غدد یا اورولوژیست مراجعه کنید تا میزان هورمون تستوسترون در بدن ایشون مورد بررسی قرار گیرد !!

محمد
محمد
پاسخ به  همتا
1 ماه قبل

آره

ارف
ارف
7 ماه قبل

سلام من هر شب هم کمه برام چیکار کنم

علی
علی
پاسخ به  ارف
6 ماه قبل

۵تا زن بگیر تا بی هوش بشی

اکرم
اکرم
پاسخ به  ارف
1 ماه قبل

کمته چرا بزن جرق نازنین کار دسته

فروزان
فروزان
پاسخ به  ارف
1 ماه قبل

خیلی خوبه

شاهو
شاهو
10 ماه قبل

سلام من هیچ حسی ندارم باید چکارکنم ۳۴سالم

قلندر
قلندر
پاسخ به  شاهو
7 ماه قبل

خوش به حالت

مهسا
مهسا
پاسخ به  شاهو
4 ماه قبل

به تخمم

م.م
م.م
پاسخ به  مهسا
29 روز قبل

تخمت بخور

خاخا
خاخا
10 ماه قبل

سلام
همسر من ۳۶ سال داره و من هم ۳۵ دو فرزند داریم آخری ۲ سالشه از وقتی باردار بودم تا الان میل جنسی خیلی کم شده و من اذیت میشم باید چه کنم ؟ دکتر هم نمیره

رحیم
رحیم
پاسخ به  خاخا
1 ماه قبل

لباس های رنگی ونیم تنه بپوش شهوانی بشه درست میشه انشاءالله

جواد قاسمی
جواد قاسمی
10 ماه قبل

سلام
من ۴۶ سالمه واینکه میل جنسیم کم شده شاید ماهی ۳ بار میخام بدونم باید چیکار کنم مننون

سام
سام
پاسخ به  جواد قاسمی
5 ماه قبل

هر دو هفته یکبار یکعدد آمپول تستوسترون سوستانون ۲۵۰ بزنید ..

هدایت ابراهیم پوری
هدایت ابراهیم پوری
10 ماه قبل

سلام دکتر جان پودر گیاهی از شما سفارش دادم چه جوری مصرف کنم

H. G
H. G
10 ماه قبل

سلام ،میل جنسی کم ،شلی آلت،زود انزالی هم دارم لطفا راهنمایی کنید

علی
علی
پاسخ به  H. G
6 ماه قبل

شنبلیه بخور

نبی
نبی
10 ماه قبل

سلام عرض ادب دارم خدمت شما ، امید که لباس عافیت را تن داشته باشید
من تقریباً یک هفت الی هشت ماه می‌شود میل جنسی ام خیلی کم شده قبلاً خیلی زیاد بود ولی در این مدت یادآوری شده هیچ میلی جنسی ندارم در ضمن بیست و هشت سالم

نبی
نبی
10 ماه قبل

هیچ میلی جنسی ندارم با وجودی که بیست و هشتمین سال مه

Musa
Musa
10 ماه قبل

سلام دکتر من سرترالین ۵۰ مصرف می کنم و آلت تناسلی من دیر بالا میاد تو رابطه ولی من خودم خیلی رابطه دوست هستم

م ش
م ش
10 ماه قبل

سلام وقت بخیر من یک بسته ایکس ای دی مصرف میکنم هیچ اثری ندیدم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

حین عباسزاده
حین عباسزاده
10 ماه قبل

از شلی الت رنج میبرم

صالح احمدی
صالح احمدی
پاسخ به  حین عباسزاده
10 ماه قبل

سلام وعرض ادب از شلی آلت تناسلی و زود انزالی خیلی رنج میبرم چه کار کنم حالا مدتی هس حدود ۲ ماهی بسیار سرد شدم ۴۶ سال دارم البته از گذشته هم همون مشکل زود انزالی داشتم اما متأسفانه هیچ اقدامی نکردم حالا بدتر شده

علی
علی
پاسخ به  حین عباسزاده
6 ماه قبل

شنبلیه وجیسینگ بخور هر شب کلفت میشه

اسماعیل
اسماعیل
پاسخ به  علی
3 ماه قبل

چجوری باید مصرف بشه؟

سالم زندگی کن که احتیاجی به ساقی نداشته باشی
سالم زندگی کن که احتیاجی به ساقی نداشته باشی
پاسخ به  حین عباسزاده
2 ماه قبل

ساقیت رو عوض کن جنسش آشغال

محسن شکرانی
محسن شکرانی
10 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر

المیرا
المیرا
11 ماه قبل

سلام دکتر .شوهرم چند سالی هس ک اصلا یا سالی ی بار یا دوبار نزدیکی با من داره اصلا تمایلی ب نزدیکی نداره میشه منو راهنمایی کنید

حامد
حامد
پاسخ به  المیرا
10 ماه قبل

شما کجا تشریف دارین عزیزم

مهدی
مهدی
پاسخ به  المیرا
3 ماه قبل

۰۹۱۲۸۹۳۵۹۲۸مهدی خودم هستم هرشب برنامه برات انجام میدم

اسماعیل
اسماعیل
پاسخ به  مهدی
3 ماه قبل
ازوطن
ازوطن
پاسخ به  مهدی
2 ماه قبل

ادب داشته باش

ریکی
ریکی
پاسخ به  مهدی
1 ماه قبل

تو فاقد ناموس لاشی

سالم زندگی کن که احتیاجی به ساقی نداشته باشی
سالم زندگی کن که احتیاجی به ساقی نداشته باشی
پاسخ به  المیرا
2 ماه قبل

طلاقش بده یکی دیگه بگیر

ریکی
ریکی

خنگ مغزچفت

سیدکریم
سیدکریم
1 سال قبل

سلام.من۴۷سالمه دوسالونیم پیش عمل قلب بازانجام دادم ازهمون موقه دچارنعوظ شدیدشدم که تاالان خیلی بدترشدم لطفاباشرایطی که دارم راهنماییم کنیدکه چه دارویی مصرف کنم.ممنون..

رشید
رشید
پاسخ به  سیدکریم
3 ماه قبل

دارو چی مصرف میکنید بعد عمل باز

محمد
محمد
1 سال قبل

سلام برای افزایش میل جنسی برید از عطاری گیاه خولنجان بگیرید دوساعت قبل از رابطه مقدار یه عدس ازش بندازید تو دهنتون که بعداز مدتی چوبش نرم بشه بعد بادندون خوردش کنید بخورید .معجزه می‌کنه.

علی رضایی
علی رضایی
1 سال قبل

سلام

مهتاب
مهتاب
1 سال قبل

سلام شوهرم دیابت داره و اصلا اشتیاقی به زناشویی نداره ده ساله که مشکلمان همینه

رضا
رضا
پاسخ به  مهتاب
3 ماه قبل

بهش بگو بعد گرفتن بیماری قند شیرین تر شدی تو بغلش کن

فروزان
فروزان
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

خخخخ چ بامزه ،عاشقانه زیبایی بود

حیدری
حیدری
1 سال قبل

سلام مشکلی که من دارم بعد اززدن سه نوبت واکسن کرونا فکرمیکنم شروع شده بیماری من زمانیست که هنگام نزدیکی کردن اولا نعوظ کامل ندارم وبعدازدخول کاملا نعوظ ازبین رفته و تحریک ندارم شاید من چون شصت سالمه یکباره به این بیماری دچارشدم لطفا راهنماییم کنید متشکرم

ازوطن
ازوطن
پاسخ به  حیدری
2 ماه قبل

من هم سنم بالاست هر صبح نعوظ صبحگاهی دارم میل جنسی شدید دارم تنها مشگلی که دارم جهش منی خیلی کم شده وان لذتی که در حال ارگاسم داشتم ندارم لطفاراهکار چیست؟

عباس
عباس
پاسخ به  ازوطن
1 ماه قبل

پرستات شما بزگ شده ک جهش ندارد
یک سنوگرافی برای پرستات انجام بدهید

محمد
محمد
1 سال قبل

سلام برای افزایش میل جنسی چکار باید انجام بدم

سالم زندگی کن که احتیاجی به ساقی نداشته باشی
سالم زندگی کن که احتیاجی به ساقی نداشته باشی
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

یه زن خوشگل بگیر

سجاد
سجاد
1 سال قبل

سلام من ۳۳ سال دارم نزدیک به یک سال بود میل جنسیم خیلی کم شده بود ولی الان یک ماهی هست هیچ میلی و هیچ حسی ندارم و اینکه متاهل هستم تورو خدا کمکم کنید دارم اعذاب میکشم

علی
علی
پاسخ به  سجاد
6 ماه قبل

تخم شنبلیه وجیسینگ بخور دوهفته مرتب زودی شق میشه گرمی جات مرتب بخور

محمدرضا سرخوش
محمدرضا سرخوش
1 سال قبل

سلام من دوچار مشگل جنسی هستم ودرمان دوباراین کارخانجات میدم لطفا آهنگایی کنید چه کارکنم ممنونم

عادل
عادل
1 سال قبل

سلام من چندسالی مصرف کننده بودم چندوقته ترک کردم میل وتوانایی جنسیم خیلی ضعیف وزودانزالی دارم چه بایدکرد

علی
علی
پاسخ به  عادل
7 ماه قبل

بزای درمان حضوری مشکلات مشابه به جه پزشکی باید مراجعه کرد

علی
علی
1 سال قبل

سلام من ۳۶سالمه و‌متاسفانه خودارضایی میکنم اما نسبت به قبلا کمتر انجام میدم.. الان میل جنسیم خیلی کم شده و مثل گذشته با دیدن لباس تنگ یه خانوم یا با دیدن فیلمی. خیلی کم تحریک میشم واینکه دچار زود انزالی هستم. من چطور میتونم سلامت جنسی رو بدست بیارم.لطفا راهنماییم کنید

محمد جواد
محمد جواد
پاسخ به  علی
6 ماه قبل

شما چشما و کنترل کنی حله البته ذهنم تاثیر گذاره

محمدنادر
محمدنادر
1 سال قبل

من البرکس گاهی الکل مینوشم تیراید هم دارمقص خواب الی۱۵ تابلی در روز

غلامرضا سرلک
غلامرضا سرلک
1 سال قبل

سلام منمدتی هست که از داروهای افسردگی و ضد چربی اسفاده میکنم شدیدن میل جنسی پایین امده نعوذکاهش شدید پیدا کردم شما چه قرصی را تجویز میکنید ایا قرص های که در داروخانه ها هستن یا داروهای که درفضای مجازی تبلیغ میشه اثری دارو

شعبانی
شعبانی
1 سال قبل

سلام میل جنسی ندارم چکار کنم۶۴ساالم

علی
علی
پاسخ به  شعبانی
6 ماه قبل

بدنت ضعیف شده

محسن
محسن
1 سال قبل

سلام دکتر جان من روزانه ۲۴ساعت ۱۰ بار شهودی میشم سکسم هم دورز یه بار بقیه روز بزور شهوتمو تحمل میکنم چکار کنم شق نشه پدرم در اورد آیا داروی هست از این حال در بیام

علی
علی
پاسخ به  محسن
6 ماه قبل

سردی جات بخور درست میشی

السی
السی
پاسخ به  محسن
6 ماه قبل

لیمو خشگ تو غذا استفاده کن

فروزان
فروزان
پاسخ به  محسن
8 روز قبل

خب اینکه عالیه.

محمد
محمد
1 سال قبل

سلام اقا هستم ۴۲ ساله مدت ۲سال هست میل جنسیم کم شده میشه راهنمای کنید چکار کنم زودانرالی هم دارم

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط محمد
امیدی
امیدی
1 سال قبل

سلام نزدیک دوماه هستش میل جنسیم کم شده وآلتم زود شل میشه؟

آرزو
آرزو
1 سال قبل

سلام.می بخشید شوهر من دچار نعوذ شده و اصلا نمیتونه نزدیکی کنه…متاسفانه از اول سال تا الآن که دی ماه هست فقط دوبار با هم رابطه داشتیم و اونم با هزار سختی، لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم تا مشکلش حل بشه؟متشکرم

Ali
Ali
پاسخ به  آرزو
1 سال قبل

پودرسیر_پودردارچین_پودرزنجبیل_پودرمیخک _پودرهل_پودرتخم شنبلیله باهم مخلوط کن و شب بعد شام یه قاشق مربا خوری ازاین پودر +یه قاشق مربا خوری عسل مخلوط و مرتب هرشب بخورید!(نتیجه بعد یه هفته مشخص)د‌وتای می ریدتوفضا
التماس الدعا

محمد
محمد
پاسخ به  Ali
5 ماه قبل
احمد
احمد
پاسخ به  Ali
4 ماه قبل
بی‌نام
بی‌نام
پاسخ به  آرزو
1 سال قبل

سلام به پیج من مراجعه کنید @asal.kade_iran

سیستانی
سیستانی
پاسخ به  آرزو
1 سال قبل

شربت جینسینگ ازعطاری ..بگیرید معجزه میکنه

اسماعیل
اسماعیل
پاسخ به  سیستانی
3 ماه قبل

جدی؟

علی
علی
پاسخ به  آرزو
6 ماه قبل

بهش تخم شنبلیه وجیسینگ بده بخور دوهفته کلفت شق میشه مرتب

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  آرزو
5 ماه قبل

سلام اقای دکتر من۳ساله بچه ام بدنیا اومده ازوقتی که حامله بودم نزدیک ۴ساله بیشتر از۵بار رابطه نداشتیم خواهش می کنم یه راهکاری نشونمون بدین ما۳۷سالمونه

اسماعیل
اسماعیل
پاسخ به  آرزو
3 ماه قبل

کجایی هستی؟

علی
علی
پاسخ به  آرزو
2 ماه قبل

۰۹۳۵۹۳۴۴۹۲۸

حمید
حمید
1 سال قبل

عکس بی حجاب ومطالب جنسی را بدون حیا مشاوره می دهید گناهه

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  حمید
1 سال قبل

گوه نخور

مهدی
مهدی
پاسخ به  ناشناس
6 ماه قبل

بزار بخوره بنده خدا گشنشه

عزیزالله
عزیزالله
پاسخ به  ناشناس
2 ماه قبل

آقای آخوند برای رفع مشکلات این تبادل نظر خوب است بندهای خدا مشکل دارند باید دنبال راه حل باشند هرکی چزی بداند ومشکل برادر مومن خود را حل کند بزرگترین صواب را کسب می کند هیچ گناهی ندارد محترم

ریکی
ریکی
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

تو بخور

ریکی
ریکی
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

فاقد ناموس

علی
علی
پاسخ به  حمید
6 ماه قبل

بی ادب

ریکی
ریکی
پاسخ به  حمید
1 ماه قبل

کاملا حق

حمید
حمید
1 سال قبل

عکس بی حجاب زن دست وپا بی لباس چرا پخش می کنید گناهه شما در ایران هستید هی درمورد جنسی صحبت می کنید عکس بی عصمتی می گزارید

ریکی
ریکی
پاسخ به  حمید
1 ماه قبل

ارزش داره

امیر
امیر
1 سال قبل

آلت تناسلی بنده شل است علت آن ودرمان

ن

بی‌نام
بی‌نام
پاسخ به  امیر
1 سال قبل

سلام به پیج من مراجعه کنید @asal.kade_iran

امیر
امیر
پاسخ به  امیر
3 ماه قبل

داداش چند سالته

امیر
امیر
1 سال قبل

سلام با معدرت مرده‌ام وتعالی من شل مباشد

سامان
سامان
1 سال قبل

سلام من الان دو روز میل جنسی ام کم شده چکار کنم آلتم بلند نمیشه

علی
علی
پاسخ به  سامان
6 ماه قبل

نترس رفته مرخصی بلند میشه

دکمه بازگشت به بالا