سکس دهانی چیست و چه عوارضی دارد؟

بایدها و نبایدهای سکس دهانی

سکس دهانی

Oral Sex یا سکس دهانی نوعی رابطه جنسی است که شخص با کمک دهان، حلق و زبان شریک خود را به اوج لذت جنسی می‌رساند. در چنین رابطه‌ای دو طرف سعی می‌کنند با لیسیدن و مکیدن نقاط جنسی، همدیگر را تحریک کنند.

سکس دهانی نوعی رابطه رایج بین افراد بزرگ سال است. طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که اکثر بزرگسالان در طول روابط جنسی خود حداقل یک بار آمیزش جنسی دهانی را امتحان کرده‌اند.

رابطه جنسی دهانی ممکن است قبل از نزدیکی جنسی، بعد از رابطه یا در حین رابطه انجام شود. افراد با هر گرایش جنسی مشتاق این نوع از رابطه جنسی هستند، زیرا تصور می‌کنند سکس دهانی عوارضی ندارد. در صورتی که کاملا اشتباه است.

امروزه نوجوانان و جوانان زیادی به چنین رابطه جنسی روی آورده‌اند، زیرا آن‌ها رابطه جنسی غیر دخولی را ترجیح می‌دهند و از عوارض این نوع رابطه هیچ اطلاعاتی ندارند. تازه عروس و داماد‌ها نیز برای پرهیز از رابطه دخولی و حفظ بکارت به رابطه جنسی دهانی روی می‌آورند.

سکس دهانی می‌تواند رابطه‌ای بسیار لذت‌بخش باشد و هر دو نفر را به اوج لذت جنسی برساند. این رابطه با این که بسیار پرطرفدار است، ولی افرادی نیز هستند که از انجام آن سر باز می‌زنند و تمایلی به انجام چنین کاری ندارند.
با این حال داشتن سکس دهانی کاملا اختیاری است و نمی‌توان افراد را به انجام این رابطه‌ مجبور کرد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که خوردن و بلع مایع منی و مایع واژن زن فواید زیادی دارد. اما مجددا باور اشتباهی دارند و علاوه بر آن ممکن است در انتقال بیماری‌های مقاربتی موثر باشد.

با این مقدمه در این مطلب نگاهی به برقراری رابطه جنسی از این نوع می‌پردازیم، عوارض سکس دهانی را توضیح خواهیم داد و حکم سکس دهانی را بررسی می‌کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

انواع سکس دهانی

اورال سکس انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فلاشیو: در این نوع رابطه، آلت تناسلی آقایان با استفاده از دهان شریک جنسی از طریق مکیدن و لیسیدن تحریک می‌شود.
  • کونیلینگوس: به رابطه دهانی که در آن واژن زن با استفاده از زبان و لب‌های شریک جنسی تحریک می‌شود، کونیلینگوس می‌گویند.
  • آنالینگوس: در این رابطه دهانی، مقعد با استفاده از دهان، زبان و لب‌های شریک جنسی تحریک می‌شود.

آموزش سکس دهانی

سکس دهانی مانند تمام رابطه‌های جنسی نیازمند به آموزش است. در ادامه نحوه Sexدهانی توسط آقایان و خانم‌ها را به‌صورت جداگانه توضیح می‌دهیم.

سکس دهانی توسط آقایان

برای این که شریک جنسی شما رابطه دهانی لذت‌بخشی را تجربه کند باید به اندازه کافی برانگیخته و تحریک شود. قبل از انجام این نوع رابطه جنسی بهتر است از طریق معاشقه و پیش‌نوازی او را به‌خوبی تحریک کنید.

در حین معاشقه می‌توان با لمس کردن اطراف واژن احساس برانگیختگی بیشتری در بانوان به وجود آورد. ناحیه تناسلی خانم‌ها بسیار حساس است. به نحوی که در این ناحیه حدود ۸۰۰۰ هزار پایانه عصبی وجود دارد. در واقع حساس‌ترین قسمت از بدن بانوان ناحیه کولیتوریس است که در اندام تناسلی آن‌ها قرار دارد.

وقتی این ناحیه پس از لمس با دست به اندازه کافی تحریک شد، نوبت به لمس با زبان فرا می‌رسد. در این مرحله باید با زبان خود را به آرامی روی کولیتوریس، دهانه واژن و لب‌های آن بکشید تا شریک جنسی تحریک شود و به اوج لذت برسد.

سرعت حرکت زبان ابتدا باید آرام باشد و با گذشت زمان این حرکات سرعت بیشتری پیدا کنند. البته می‌توانید با کم و زیاد کردن سرعت این حرکات نیز باعث به وجود آوردن لذت بیشتر در شریک جنسی خود شوید.

سکس دهانی توسط بانوان

همان‌طور که خانم‌ها نیاز به نوازش و معاشقه دارند، آقایان نیز باید چنین ابراز احساساتی را از شریک جنسی خود دریافت کنند.
در این نوع از آمیزش دهانی لازم نیست که آلت تناسلی آقا به نعوظ کامل برسد، ولی در صورتی که تمایل به نعوظ آلت داشته باشید، زن می‌تواند با حرکت دست خود در به نعوظ رسیدن آلت کمک کند.

وقتی آلت تناسلی مرد راست شد، زن با استفاده از دستانش می‌تواند میزان فرو رفتن آلت در دهان خود را مشخص کند. فرو رفتن بیش از حد آلت در دهان ممکن است برای برخی افراد ناخوشایند باشد.

آلت تناسلی مرد نیز بسیار حساس است. به همین دلیل در ابتدا باید به آرامی کار خود را انجام دهید و بعد از گذشت مدتی، سرعت خود را بالا ببرید.

در این حین می‌توانید با چرخاندن زبان دور آلت تناسلی مرد و لیسیدن آن باعث تحریک بیشتر شریک جنسی خود شوید. در سکس دهانی باید مواظب باشید که دندان‌های شما به آلت مرد برخورد نکند، زیرا ممکن است باعث درد در این ناحیه شود.

آموزش سکس دهانی مقعدی

برای برقراری این نوع رابطه جنسی بهتر است از شریک جنسی خود بخواهید تا محل مورد نظر را با آب و صابون‌های مخصوص به‌صورت صحیح شستشو دهد. در این موارد می‌توانید برای لذت بیشتر با شریک خود به حمام بروید و دوش بگیرید.

پس از شستشوی مقعد می‌توانید با حرکات زبان بین واژن و پرینیوم که ناحیه بین مقعد و واژن است، باعث تحریک شریک جنسی خود شوید. بعد از این که شریک شما تحریک شد، روی مقعد تمرکز کنید و زبان‌تان را حلقه کرده و اطراف مقعد را لیس بزنید.

دقت داشته باشید که نباید با زبان از سمت مقعد به واژن حرکت کنید، زیرا ممکن است باکتری‌های بیماری‌زایی که در مقعد وجود دارند به داخل واژن راه پیدا کنند و باعث بروز بیماری‌های مختلفی شوند.

ملزومات رابطه دهانی

برای انجام رابطه دهانی باید نکات بهداشتی بسیار زیادی را رعایت کنید تا به بیماری‌های مختلفی دچار نشوید که از این راه انتقال پیدا می‌کنند.

یکی از ملزومات رابطه دهانی استفاده از کاندوم است. برای انجام این رابطه باید از کاندوم‌های نازکی استفاده شود که مناسب رابطه سکس دهانی هستند. از جمله این کاندوم‌ها می‌توان به انواع طعم‌دار و معمولی اشاره کرد.

استفاده از کاندوم‌های تاخیری، تحریک‌کننده و انواع مشابه پیشنهاد نمی‌شود، زیرا این کاندوم‌ها برای برقراری رابطه جنسی دخولی مناسب هستند.

قبل از انجام سکس دهانی باید نقاط جنسی خود را به‌خوبی با آب و صابون‌های ضد باکتریال شستشو دهید. در صورتی که زن در نواحی واژن خود احساس خارش یا سوزش می‌کند نباید رابطه دهانی انجام شود.

انجام رابطه دهانی در روزهایی که به دوران قاعدگی نزدیک هستند نیز توصیه نمی‌شود. در این روزها دهانه رحم باز می‌شود و احتمال بروز عفونت و بیماری‌ها افزایش پیدا می‌کند.

در صورتی که روی آلت تناسلی شریک جنسی هر نوع زخم یا ترشحات غیر معمول مشاهده شد، نباید چنین رابطه‌ای برقرار شود.

قبل از سکس دهانی دندان‌های خود را مسواک نزنید، زیرا با زدن مسواک روی لثه‌ها زخم‌های کوچکی به وجود می‌آید که انتقال بیماری‌های عفونی و مقاربتی را افزایش می‌دهند.

بهداشت سکس دهانی

عوارض سکس دهانی

Sexدهانی عوارض بسیار جدی دارد که افراد زیادی از آن‌ها بی‌خبر هستند. افراد با آمیزش سکس دهانی ممکن است به انواع بیماری‌های مقاربتی دچار شوند.

در لوله خروجه که درون آلت تناسلی مردانه وجود دارد، همیشه مقداری ادرار باقی می‌ماند. این مکان محل مناسبی برای رشد انواع مختلف باکتری‌ها است. با اورال سکس، این باکتری‌‌ها به دهان شریک جنسی‌تان منتقل شده و زمینه بروز بیماری‌های زیادی را فراهم می‌کند.

مشاوره آنلاین سکس و رابطه جنسی

ویزیت دکتر متخصص سلامتی جنسی

ترشحات واژن نیز محلی برای رشد انواع مختلف باکتری‌ها و قارچ‌ها هستند که با انجام چنین رابطه‌ای به دهان فرد مقابل، منتقل می‌شود. از جمله بیماری‌هایی که ممکن است در اثر سکس دهانی به وجود بیایند موارد زیر را باید نام ببریم:

ایدز

ایدز نوعی ویروس است که از طریق خون، رابطه جنسی، منی و ترشحات واژن منتقل می‌شود. در صورتی که شریک جنسی شما به ایدز مبتلا باشد، امکان ابتلای شما به این بیماری نیز افزایش می‌یابد.

البته ذکر این نکته ضروری است که ایدز از طریق بزاق منتقل نمی‌شود و فقط در صورتی به آن مبتلا می‌شوید که دهان یا لثه‌های شما زخم باشد.

ویروس پاپیلوم انسانی

HPV نوعی ویروس انسانی است که از طریق زگیل تناسلی منتقل می‌شود. هر نوع تماسی با این ویروس باعث انتقال آن خواهد شد. افراد مبتلا به ویروس پاپیلوم دچار سرطان‌های مختلف از جمله سرطان گردن می‌شوند.

سیفلیس

سیفلیس یکی از انواع مختلف بیماری‌های مقاربتی است که از طریق رابطه دهانی نیز منتقل می‌شود. این بیماری از طریق باکتری به نام ترپونا پالیدوم به وجود می‌آید و از اولین نشانه‌های بروز آن می‌توان به ایجاد زخم درون دهان اشاره کرد. این زخم معمولا بدون درد و کوچک است.

در صورت مداوا نکردن به‌موقع این بیماری، ممکن است دچار آسیب‌های جدی قلبی و مغزی شوید. بنابراین بهتر است در هنگام رابطه سکس دهانی از کاندوم‌ استفاده کنید.

زونا

زونا نیز از جمله بیماری‌های مقاربت جنسی است که در اثر ویروس واریسلا زوستر به وجود می‌آید. این ویروس باعث بروز ضایعات پوستی و زخم‌های بسیار دردناک می‌شود.

زونا از طریق تماس پوستی منتقل خواهد شد. به همین دلیل احتمال سرایت آن بسیار بالا است. تبخال‌های تناسلی نوعی زونا به حساب می‌آیند و ممکن است همسرتان را نیز به این بیماری مبتلا کنند.

سوزاک

سوزاک یکی از بیماری‌هایی است که فقط از طریق رابطه‌های جنسی منتقل می‌شود. این بیماری عفونی در اثر باکتری نایسریا گونوره‌آ به وجود می‌آید.

باکتری نایسریا گونوره‌آ روی نواحی از بدن تاثیر می‌گذارد که مرطوب و گرم هستند. از جمله این نواحی می‌توان به گلو، واژن، مقعد و چشم اشاره کرد. در صورتی که سوزاک به موقع درمان نشود ممکن است عواقب جدی داشته باشد که این عواقب منجر به نازایی در فرد می‌شوند.

بهداشت سکس دهانی

سکس دهانی در بارداری

در دوران بارداری رابطه‌های دخولی برای مادر بسیار استرس‌زا است. به همین دلیل بسیاری از زوجین ترجیح می‌دهند تا در این دوران از رابطه جنسی دهانی استفاده کنند و به لذت برسند.

با این حال این زوجین نمی‌دانند که اورال سکس نیز ممکن است خطرات بسیار جدی برای زن حامله و جنین او داشته باشد. این خطرات بیشتر در ۳ ماهه سوم دوره بارداری اهمیت پیدا می‌کنند.

زوج‌هایی که تمایل به برقراری چنین رابطه‌ای دارند باید موارد بهداشتی از جمله شستشوی آلت‌های تناسلی با صابون‌های ضد باکتریال، مسواک نکردن دندان حداقل دو ساعت قبل از رابطه ، استفاد از کاندوم و مسائل دیگر را رعایت کنند.

باید دقت داشته باشید که رابطه دهانی باید با مشورت پزشک انجام شود. در غیر این صورت ممکن است این رابطه خطرات بسیار جدی را به همراه داشته باشد.

ویزیت دکتر متخصص سلامتی جنسی

بسیاری از افراد از بیان این موضوعات با پزشک خود خجالت می‌کشند. شما عزیزان در این موارد می‌توانید با مراجعه با سایت پذیرش ۲۴ با پزشکان متخصص مشاوره سلامت جنسی به‌صورت مجازی مشورت کنید و راه حل مشکل خود را بیابید.

از جمله خطرات آمیزش جنسی دهانی در دوران بارداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آمبولی هوا: در صورتی که هنگام لیسیده شدن واژن توسط مرد، هوایی به داخل آن راه یابد، ممکن است یکی از رگ‌های خونی مسدود شود و آمبولی هوا رخ دهد.
  • منتقل شدن ویروس‌ها از طریق دهان: اگر مرد به عفونت‌های ویروسی از قبیل سرماخوردگی، گرفتگی گلو و موارد مشابه دچار است یا درون دهانش زخمی به وجود آمده است باید از انجام این رابطه خودداری کند.
    در این موارد ممکن است ویروس‌ها از طریق واژن به رحم راه پیدا کنند و اثرات غیر قابل جبرانی روی جنین بگذارند.
  • تبخال تناسلی: در صورتی که زن باردار با رابطه دهانی به تبخال تناسلی مبتلا شود، ممکن است این ویروس به رحم برود و باعث مرگ یا آسیب‌های مغزی در جنین شود.

حکم شرعی سکس دهانی

بسیاری از متاهل‌ها سعی دارند بدانند که سکس دهانی از نظر شرعی چه حکمی دارد و آیا سکس دهانی حرام است؟

در جواب این سوال باید گفت که از نظر بسیاری از علما انجام این رابطه محدودیتی ندارد، ولی خوردن منی و رطوبات خارج شده از بدن زن و مرد، حرام است. با این حال سکس دهانی در صورتی توصیه می‌شود که باعث بیماری‌های مراقبتی نشود.

با توجه به احکام سکس دهانی که توسط ائمه اطهار به دست ما رسیده است، مشخص می‌شود که ائمه از انجام سکس دهانی کراهت داشتند و انجام آن را به دیگران توصیه نمی‌کردند. ایشان رابطه واژینال را جایگزین خوبی برای سکس دهانی می‌دانسته‌اند.

چه زمان به پزشک مراجعه کنیم؟

در صورتی که بعد از انجام اورال سکس دچار علائمی از قبیل موارد زیر شدید، می‌توانید به پزشک سلامت جنسی مراجعه کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قبل از حاد شدن مریضی، جلوی آن را بگیرید.

  • اگر بعد از اورال سکس در ناحیه گلو دچار عفونت شدید.
  • التهاب و خارش پوستی بعد از سکس دهانی
  • ایجاد زخم درون دهان

با این حال بسیاری از افراد هستند که از بیان مشکلات جنسی خود با پزشکان خجالت می‌کشند. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید می‌توانید با مراجعه به سایت پذیرش ۲۴ مشکل خود را در قالب مشاوره آنلاین پزشکی با مشاوره جنسی آنلاین به شکل تلفنی، آنلاین، صوتی و متنی در میان بگذارید.

مشاوره آنلان بهداشت و سلامت جنسی

۳.۷/۵ (۳۱ نظر)

منبع
betterhealthwebmdtimesofindiaavert

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
470 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امید
امید
9 ساعت قبل

فاطی کجا رفتی

بهروز
بهروز
4 روز قبل

چه خبره ملت ایران فقط به کمر به پایین فکر میکنن

الائ
الائ
4 روز قبل

اقا کسئ کس منو نمئ خواهد

حسین
حسین
7 روز قبل

سلام کسی نیست

امید
امید
10 روز قبل

آره خوب میلیسم باید ببینی

امید
امید
10 روز قبل

چند سالته اصل میدی

فاطی
فاطی
12 روز قبل

خوب میلیسی

امید
امید
پاسخ به  فاطی
10 روز قبل

آره خوب میلیسم کجایی

فاطی
فاطی
12 روز قبل

امید من میدمت

امید
امید
پاسخ به  فاطی
3 روز قبل

کجاموندی پس فاطی میخوام بدم دستت

فاطی
فاطی
12 روز قبل

سلام فاطی هستم

امید
امید
19 روز قبل

سارا بچه کجایی

امید
امید
29 روز قبل

الو

امید
امید
1 ماه قبل

خانوما کجایین

امید
امید
1 ماه قبل

سلام میلیسم کوس کی میده

م ح
م ح
پاسخ به  امید
1 ماه قبل

من

امید
امید
پاسخ به  م ح
1 ماه قبل

اصل بده ببینم فندوقم

امید
امید
1 ماه قبل

خانوما من انقد دوست دارم بدم دستتون خودتون لباسامو دربیارین خودتون دستمالیش کنین با ناخونای خوشگلتون خط بندازین روش بعد از شلی درش بیارین راستش کنین بعد خودتون میدونین چیکارش کنین من فقط دوست دارم بدم دستتون باقیش باخودتون من میخوابم

سارا
سارا
پاسخ به  امید
30 روز قبل

منو باش بکن

امید
امید
پاسخ به  سارا
19 روز قبل

کجایی پس

امید
امید
پاسخ به  سارا
19 روز قبل

همون سارای ۳ماه پیشی که چت کردی اینجا

دکتر
دکتر
پاسخ به  سارا
13 روز قبل

سکس

امید
امید
1 ماه قبل

میلی‌سم برات اصل بده

دددددذ
دددددذ
1 ماه قبل

منم کس لیس میخوام

امید
امید
پاسخ به  دددددذ
1 ماه قبل

میلی‌سم برات اصل بده

محمد
محمد
پاسخ به  دددددذ
20 روز قبل

برای کی میخوایی

امید
امید
1 ماه قبل

سلام منم میخوام بدم دهن سارا ومیترا مارال ومریم سحر وعسل

دددددذ
دددددذ
پاسخ به  امید
1 ماه قبل

منم میدم دهن تو

امید
امید
پاسخ به  دددددذ
20 روز قبل

باشه اسمت چیه ۶۹ بزنیم

امید
امید
پاسخ به  دددددذ
20 روز قبل

کجایی اصل بنواز

امید
امید
1 ماه قبل

سلام خوبین جنده ها

علی
علی
پاسخ به  امید
20 روز قبل

مادر و خواهرت خوابن

دوس دار
دوس دار
2 ماه قبل

ااااا

سعید احمدی
سعید احمدی
2 ماه قبل

سلام ۳۴سانت چطور بدم به دهانش خفه میکنه تنها مشکلم اینکه با ۵بار عقب جلو ارضا میشم خودم زود ارضا هستم

محس
محس
پاسخ به  سعید احمدی
2 ماه قبل

مگر جنابعالی خر تشریف دارید

پایا
پایا
2 ماه قبل

برا من بیست سانته،،چقدر در دهان شریکم میتونم فرو کنم که اذیت نشه

امید
امید
پاسخ به  پایا
1 ماه قبل

یک سانتشو

سجاد
سجاد
3 ماه قبل

شاد پیویyoung15

ناشناس
ناشناس
3 ماه قبل

سلام
کییییییییییییییییییییییییییییییییییییررررررررررررررررر
کسکشا

پاشا
پاشا
3 ماه قبل

سلام من آب منی زیاد دارم چکار میشه کرد

امید
امید
پاسخ به  پاشا
1 ماه قبل

بریز تو ظرف هر شب یه لیوان بخور

سهند
سهند
3 ماه قبل

سسسسسسسُسسسسسس

علی
علی
3 ماه قبل

من دنبال سکسم اگه کسی هست بیام بکنم

محس
محس
پاسخ به  علی
2 ماه قبل

آبجکت کنارت نیست

سارا
سارا
پاسخ به  علی
30 روز قبل

من هستم فقط بگو چجوری منو میکنی

علی
علی
3 ماه قبل

سکس

سجاد
سجاد
3 ماه قبل

پیوی شاد درخدمتیم mahdiakbari_ir

نو گل
نو گل
4 ماه قبل

تف به شرف بابات که دختر دورست نکنه

موسی
موسی
4 ماه قبل

من خیلی سکس میکنم حوب یا نه

سارا
سارا
پاسخ به  موسی
4 ماه قبل

الیه منم همونو می خوام

زارع
زارع
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

چخبر بکن بکن

امیر
امیر
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

اع میخوای بخوریش

بابک
بابک
4 ماه قبل

با احترام اگر خانمی سکس خواست در خدمتم.۰۹۲۲۶۶۵۲۰۶۲ اگر خودتون جا نداشته باشید بنده جا دارم .در ضمن خانمهای محدوده رباط کریم ،شهریار و پرند در اولویت هستند .قبلا از شما کمال تشکر را دارم

میترا
میترا
4 ماه قبل

بیا بکن

زارع
زارع
پاسخ به  میترا
3 ماه قبل

کجا هستی

زارع
زارع
پاسخ به  زارع
3 ماه قبل

ایرانی

زارع
زارع
پاسخ به  زارع
3 ماه قبل

کجایی دوست داری

زارع
زارع
پاسخ به  میترا
3 ماه قبل

بیا تا تهه گندوددد ددبکنمت

علی
علی
پاسخ به  میترا
2 ماه قبل

کجایی بیام بکنم

میترا
میترا
4 ماه قبل

کسم تپله بدردت میخوره

کستو بخورم
کستو بخورم
پاسخ به  میترا
4 ماه قبل

کستو بخورم

زارع
زارع
پاسخ به  میترا
3 ماه قبل

بیا تا جرت بدم

زارع
زارع
پاسخ به  میترا
3 ماه قبل

کس تپل درد میگره

زارع
زارع
پاسخ به  زارع
3 ماه قبل

نه‌ اصلا

زارع
زارع
پاسخ به  زارع
3 ماه قبل

نه پرکوست پفکی میشه آب ازش میذنه بیرون مثل چشمه

دانیال
دانیال
پاسخ به  زارع
1 ماه قبل

نه‌دردنمیگیره

پاشا
پاشا
پاسخ به  میترا
3 ماه قبل

اتفاقا من تپل دوستدارم

زارع
زارع
پاسخ به  میترا
3 ماه قبل

خیییییلی خوب ثپل پراب

زارع
زارع
پاسخ به  میترا
2 ماه قبل

من عاشق کس تپلم که آب ازش سرازیر بشه

فرشاد
فرشاد
پاسخ به  میترا
2 ماه قبل

سلام

زارع
زارع
پاسخ به  میترا
2 ماه قبل

ای جان آب زیاد ازش میاد کس تپل

زارع
زارع
پاسخ به  میترا
2 ماه قبل

اگه خیلی تپله من تپلترش میکنم با آمپول گوشششششششتییییییی

میترا
میترا
4 ماه قبل

یکی جوابمو بده

پیام
پیام
پاسخ به  میترا
2 ماه قبل

پیدا کردی یکی که بکن باشه ؟

فرشاد
فرشاد
پاسخ به  میترا
2 ماه قبل

۰۹۱۳۶۴۱۴۷۳۸

میترا
میترا
4 ماه قبل

یکی منو بکنه

احمدوکیل
احمدوکیل
پاسخ به  میترا
3 ماه قبل

بیا

دانیال
دانیال
پاسخ به  احمدوکیل
1 ماه قبل

بیام‌کجابکنمت‌سیر

علی
علی
پاسخ به  میترا
2 ماه قبل

بیابکنم

مهند
مهند
پاسخ به  میترا
2 ماه قبل

جان

دانیال
دانیال
پاسخ به  میترا
1 ماه قبل

بیاتاخودم‌بکنمت‌جرت‌بدم

م ح
م ح
پاسخ به  میترا
1 ماه قبل

تو که الان چن تا بکن پیدا کردی . شده سکس گروهییییی

فرحان
فرحان
پاسخ به  میترا
1 ماه قبل

بیا خودم میکنمت

مسعود
مسعود
پاسخ به  میترا
2 روز قبل

بیا خودم بکنمت

سارا
سارا
4 ماه قبل

هیچ کدام از پسرها نتونستین با حرفت زدن منو بکنین حیف من نیست خاک تو سرتان شما ها تا حالا یه دخترو نکردین برین سوپر نگاه کنین یاد بگیرین

سجاد
سجاد
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

بیا شادmahdiakbari_ir

زارع
زارع
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

بیا تا نشونت بدمممممم

علی
علی
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

بهم پیام بده تابکنمت که نتونی راه بری

پیام
پیام
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

شما میخوای بدی یا حرفشو بزنی ؟

فرشاد
فرشاد
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

۰۹۱۳۶۹۵۱۳۰۶

امید
امید
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

سارا برو اتاق اومدم

دانیال
دانیال
پاسخ به  سارا
1 ماه قبل

عزیزم‌بیاتاخودم‌به‌کردنی‌بهت‌کنم‌که‌کیف‌کنی‌جرت‌بدم‌میای

سارا
سارا
4 ماه قبل

هیچ مردی تا حالا نتونسته منو با حرف زدن بکنه

موسی
موسی
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

من پارش میکنم شرطی اگه حالت جا نیمد اونوقت هر چه دوستت داشتی بگو

سارا
سارا
پاسخ به  موسی
4 ماه قبل

سفت پارم کن

علی
علی
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

بیا

موسی
موسی
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

من دخدمتم با بهترین سایژه بزرگ کمیاب ونادر

سارا
سارا
4 ماه قبل

کوسسسسسسسسسسسس میییییییییدم من یه جنننننننننننننننننننننننننننننندم ک ی ر تو کوسم حیا ندارم منو پاره کنید

سارا
سارا
4 ماه قبل

ک ی ررررررررررررررررررر م یییییییییییییییی خوام جلقم بده کوسم بگاییییییییییییییید ک ی ررررررررررررررررررررر

موسی
موسی
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

چند ساعت میخوای بزننم

سارا
سارا
پاسخ به  موسی
4 ماه قبل

شب روز بزن تا ته ببر

مسعود
مسعود
پاسخ به  سارا
2 روز قبل

ای جووووووووووووووووووووون بخورمش من اون کوس نازتو

نو گل
نو گل
4 ماه قبل

تف به شرف آدم بی آبرو

سارا
سارا
پاسخ به  نو گل
4 ماه قبل

من ابرو زود رفت کی کوسمو دادم پارم کردن ولی سیر نمی شم

علی
علی
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

بیامن سیرت میکنم

ریس
ریس
پاسخ به  علی
2 ماه قبل

واتس آپ

زارع
زارع
پاسخ به  نو گل
2 ماه قبل

تف نزن کثیف کاری با ژل بذن

سارا
سارا
4 ماه قبل

هر شب ساعت ۹ بیاد تو گوشی من تا دسته با ک ی ر بکنید خیلی لازم دارم

موسی
موسی
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

س کجای هستی من درخدمتم

سارا
سارا
پاسخ به  موسی
4 ماه قبل

بیا کلفت خان ک ی رت تو کوسم

موسی
موسی
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

من با دسته بلند وکلفت در اختیارتم

سارا
سارا
پاسخ به  موسی
4 ماه قبل

دردت می گیره

سارا
سارا
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

فقط برم زیر ک ی رت باقیش مهم نیست بزار دردم بگیره

زارع
زارع
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

نیومدی

زارع
زارع
پاسخ به  سارا
3 ماه قبل

گوشی نمیری داخلت

jomong kurd
jomong kurd
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

کار کاره خودمه: بقیه برن کنار با سابقه درخشان شبانه روز در خدمتم ..اینجا دیگه کجاست ..

شاید….

مارال سکس می خوام
مارال سکس می خوام
4 ماه قبل

ساعت ۸ یا ۹ بیان کوسم داره میخوره

موسی
موسی
پاسخ به  مارال سکس می خوام
4 ماه قبل

بیام که هرهفته یکبار بشه آرام شی

سارا
سارا
پاسخ به  موسی
4 ماه قبل

باشه ولی هر روز ک ی رتو می خوام

سارا
سارا
پاسخ به  موسی
4 ماه قبل

اره بیا ولی هر روز ک ی رتو می خوام

موسی
موسی
پاسخ به  مارال سکس می خوام
4 ماه قبل

من هم کوس میخوام

موسی
موسی
پاسخ به  مارال سکس می خوام
4 ماه قبل

سلام با دسته گل میام خدمتون

مارال سکس می خوام
مارال سکس می خوام
4 ماه قبل

فقط می خوام بدانم چجوری ک ی ر وارد کوس می کنین درد داره

زارع
زارع
پاسخ به  مارال سکس می خوام
3 ماه قبل

دوس دارررررری جرتتتتتتتتت بدم

زارع
زارع
پاسخ به  مارال سکس می خوام
3 ماه قبل

دوست دارررررری پارت کنم

زارع
زارع
پاسخ به  مارال سکس می خوام
2 ماه قبل

طوری بکنمنت که سر گیچ بگیری

مارال سکس می خوام
مارال سکس می خوام
4 ماه قبل

ک ی رررررررررر میییی خوام ک ی ر ک ی رررررررر دو ست داررررررررررررررررم

نو گل
نو گل
4 ماه قبل

بر پدرتون نعلت بی پدر مادرها همین کار ها را کردین که همه زنها را خار کردین فک میکنن که همه مثل هم هستن

سارا
سارا
پاسخ به  نو گل
4 ماه قبل

خوب تو نکن برو بیرون

زارع
زارع
پاسخ به  نو گل
2 ماه قبل

تو بیشتر میدییییییییی

مارال سکس می خوام
مارال سکس می خوام
4 ماه قبل

هر روز ساعت ۹ بیاد باهم حرف بزنیم

محمد حسین جان
محمد حسین جان
4 ماه قبل

کسی هست

سارا
سارا
پاسخ به  محمد حسین جان
4 ماه قبل

من هستم بگو چجوری جلقم می دی

محمد حسین جان
محمد حسین جان
4 ماه قبل

سلام من کوس میخوام

سارا
سارا
پاسخ به  محمد حسین جان
4 ماه قبل

کوسم پف کرده می تونی پفشو بخوابونی

علی
علی
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

برات میخابونمش

مهدی
مهدی
4 ماه قبل

من کس میخوام هرچی بخوای میدم

مهوش سجادی
مهوش سجادی
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

من ک ی ر م ی خ وام

سارا
سارا
پاسخ به  مهوش سجادی
4 ماه قبل

حال تو از من بد تره مهوش خانم بیا کوس هم دیگر را بخوریم

jomong kurd
jomong kurd
پاسخ به  سارا
2 ماه قبل

خیلی پدر سگید .

مارال سکس می خوام
مارال سکس می خوام
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

چجوری یه دخترو می کنی منم کوس دارم ولی یکم خشکه

سارا
سارا
پاسخ به  مهدی
4 ماه قبل

مگه چی داری بهمان بدی یه ک ی ر داری

احمد
احمد
4 ماه قبل

۰۹۰۵۵۸۶۲۹۱۸ هرکی کی.ی .ر کلفت خاست و یا سکس طولانی خاست بزنگه

مارال سکس می خوام
مارال سکس می خوام
پاسخ به  احمد
4 ماه قبل

هر شب ساعت ۸ بیاین تو گوشی تا از کوسم براتان بگم

موسی
موسی
پاسخ به  مارال سکس می خوام
4 ماه قبل

کو ست باید نازش کرد اول بعد بازش کرد اخرکارهم بی حالش کرد۰

سارا
سارا
پاسخ به  موسی
4 ماه قبل

آفرین حالمو جا اوردی عشق ارات

موسی
موسی
پاسخ به  مارال سکس می خوام
4 ماه قبل

۰۹۱۴۰۲۴۰۸۱۲

موسی
موسی
پاسخ به  مارال سکس می خوام
4 ماه قبل

بیا یک ساعت شرطی هستم

سارا
سارا
پاسخ به  موسی
4 ماه قبل

چه شرطی بگو

Sanaz
Sanaz
پاسخ به  مارال سکس می خوام
2 ماه قبل

از کوستتتتتت بگوووو

مارال سکس می خوام
مارال سکس می خوام
پاسخ به  احمد
4 ماه قبل

چند سالته من خودم بیست سالمه ولی دوست دارم طرف مقابلم ۴۵ سالش باشه اخه من شنیدم مردهای سن بالا ک ی ر شون بز رگه منم دوست دارم زیر ک ی ر بزرگ باشم

موسی
موسی
پاسخ به  مارال سکس می خوام
4 ماه قبل

سلام کست مست

سارا
سارا
پاسخ به  احمد
4 ماه قبل

من ک ی ر کلفتتو می خوام فقط بگو چجوری کوسمو می کنی

دکمه بازگشت به بالا