۱۳ مورد از بهترین روش های طبیعی و خانگی برای چاقی صورت

معجزه چاقی و سفت شدن صورت با تغذیه سالم

چاق کردن صورت لاغر

اگر گونه‌های برجسته و به اصطلاح چاقی داشته باشید، چهره‌تان جوان‌تر نشان داده خواهد شد. این در حالی است که تورفتگی گونه‌ها کمی شما را پیرتر می‌کند.

اگر از افرادی هستید که طبق مد روز راه می‌روند، احتمالا باید به دنبال راه‌هایی برای چاق شدن صورت خود باشید چون صورت‌های توپر بیشتر مورد پسند قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید برای انجام این کار عمل‌های زیبایی انجام دهید، به‌عنوان مثال چربی یا فیلر تزریق کنید. اما در این میان، روش‌های طبیعی نیز وجود دارند که با آن‌که مورد تایید جامعه پزشکی نیستند، اما افراد زیادی عقیده دارند از آن‌ها نتیجه خوبی گرفته‌اند.

مشاوره آنلاین متخصص پوست و مو

اگر می‌خواهید با راه‌های پر شدن و سفت شدن صورت آشنا شوید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

۱۳ روش طبیعی برای چاق شدن صورت

چند روش طبیعی و درمان خانگی وجود دارد که بسیاری از افراد برای برجسته کردن گونه‌های خود از آن استفاده می‌کنند. برای بعضی از روش‌ها باید یک کار فیزیکی انجام دهید و برای تعدادی دیگر باید موضع مخصوص و مورد نظر را ماساژ دهید.

ورزش صورت

ورزش صورت به یوگای صورت نیز معروف است. در حقیقت ورزش صورت، عضلات را برای داشتن ظاهر جوان‌تر تحریک می‌کند.

انجام یک تحقیق نشان داده است افرادی که به مدت هشت ماه، ۳۰ دقیقه از روز را به ورزش صورت اختصاص داده بودند، در نهایت صورت‌های سفت‌تر و جوان‌تری داشتند.

تعدادی از تمرینات یوگای صورت شامل موارد زیر است:

  • لب‌ها را جمع کنید و در حالی ‌که لبخند می‌زنید عضلات گونه را به سمت بالا بکشید. سپس، انگشتان هر دست را دو طرف دهان خود قرار دهید و انگشت خود را برای کشیدن گونه‌ها هدایت کنید. این کار را به مدت ۲۰ ثانیه ادامه دهید.
  • در حالی ‌که دهانتان بسته است، داخل دهان را پر از هوا کنید تا قسمت خالی گونه‌ها پر شود. در این موقعیت ۴۵ ثانیه بمانید، سپس به آرامی هوا را خارج کنید.
  • دهان خود را در حالی ‌که لبخند می‌زنید به حالت O باز نگه دارید، سپس انگشت هر دست را روی همان گونه سمت خودش قرار دهید و به آرامی گونه‌‌ها را به بالا و پایین بکشید. این کار را برای ۳۰ ثانیه انجام دهید.

آلوئه‌ورا بزنید

کمتر کسی است که با فواید آلوئه‌ورا برای پوست آشنا نباشد. این گیاه حاوی آنتی‌اکسیدان، ویتامین C و ویتامین E است. به همین دلیل بیشتر افراد معتقد هستند که اگر آلوئه‌ورا را روی گونه‌های خود بزنند، گونه‌ها همیشه حالت شاداب و برجسته خواهند داشت.

استفاده از ماسک سیب

بیشتر افراد فکر می‌کنند که سیب به دلیل داشتن کلاژن، الاستین و آنتی‌اکسیدان به داشتن پوستی جوان کمک می‌کند. برای چاق شدن صورت می‌توانید سیب را رنده کنید و سپس آن را روی پوست بمالید. ۲۰ دقیقه منتظر بمانید، سپس صورت خود را با آب بشویید.

سیب بخورید

اگر هر روز سیب بخورید به دلیل مواد مواد موجود در این میوه که در بالا نیز ذکر شد، بافت صورتتان دیرتر آسیب می‌بیند. در واقع پزشکان در جواب چی بخورم صورتم زود چاق بشه، این‌طور می‌گویند که سیب پوست صورت را نرم و چاق می‌کند.

استفاده از گلیسیرین و گلاب

اگر شب قبل از خواب، نصف لیوان گلاب و نصف گلیسیرین را با یکدیگر مخلوط کنید و به صورت خود بمالید، پوستی تمیز و هیدراته خواهید داشت که باعث سفت شدن و جوان شدن پوست شما می‌شود.

ژله بخورید

شاید بپرسید آیا واقعا خوردن ژله برای چاقی صورت صحت دارد؟ باید بگوییم بله. ژله در واقع به دلیل داشتن ژلاتین، در سلامت پوست تاثیر به‌سزایی دارد.

طبق تجربه افراد مختلف، اگر حدود ۳ تا ۴ ماه ژله را به‌ صورت ناشتا مصرف کنید، بعد از گذشت مدت زمانی شاهد ایجاد تغییرات در پوستتان خواهید بود.

ژله و چاق شدن صورت

استفاده از ماسک عسل

عسل به دلیل خاصیت آبرسانی و ضد باکتریایی خود می‌تواند در سفت شدن صورت تاثیر مثبتی داشته باشد. برای تهیه ماسک می‌توانید مقداری مساوی از عسل و گیاه پاپایا را مخلوط کنید و سپس روی گونه‌های خود بمالید. ۱۰ دقیقه منتظر بمانید، سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید.

عسل بخورید

با خوردن ۹ تا ۱۰ قاشق غذا‌خوری عسل در طول روز، علاوه بر تامین مواد مغذی برای پوست، آنتی‌اکسیدان‌های مفید برای آن را نیز فراهم می‌آورید تا در نهایت شاهد چاق شدن صورت خود باشید.

استفاده از ماسک شیر

به دلیل حالت آبکی بودن و داشتن پروتئین و چربی، بسیاری از مردم بر این باور هستند که اگر شیر را به گونه‌های خود بمالند شاهد شاداب‌تر شدن و مرطوب شدن آن خواهند بود.

شیر بخورید

شیر حاوی مواد مغذی فراوانی است که سلامت پوست را برای ما به همراه دارد. از بین این مواد مغذی می‌توان به آمینو اسید، کلسیم، ریبوفلاوین (ویتامین B12)، پروتئین و ویتامین A و D اشاره کرد. به همین دلیل خوردن روزانه سه لیوان شیر موجب تقویت سلامت پوست شما خواهد شد.

استفاده از روغن‌های گیاهی

طبق نظری که بیشتر مردم داشته‌اند اگر روغن‌های گیاهی را روی پوست خود بمالید، در نهایت پوستتان مرطوب، سالم و سفت خواهد شد.

از روغن‌هایی که برای چاق شدن صورت پیشنهاد می‌شود می‌توان به روغن بادام، روغن نارگیل، روغن آووکادو و روغن زیتون اشاره کرد.

استفاده از شی‌باتر

شی‌باتر خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی دارد، زیرا در آن درصد بالایی از تریترپن، توکوفرول، فنل و استرول‌ها یافت می‌شود. تعدادی از طرفداران این ماده پیشنهاد می‌کنند که ۲ فنجان شی‌باتر را با نصف فنجان شکر دانه ریز مخلوط کنید و بعد از حمام روی گونه‌های خود بمالید.

این خمیر را به مدت ۵ دقیقه روی گونه‌های خود ماساژ دهید و سپس اجازه دهید تا ۵ دقیقه روی صورتتان به همین حالت باشد و در نهایت آن را با آب گرم بشویید.

آجیل و دانه بخورید

به دلیل چربی‌های مفیدی که در آجیل و دانه یافت می‌شود، با خوردن آن‌ها می‌توانید جوان‌تر و شاداب‌تر شدن پوست خود را تجربه کنید.

در واقع استفاده از آجیل و دانه، روشی بدون خطر برای توپر شدن صورت آن هم در کمتر از یک ماه خواهد بود. شما می‌توانید ۴ نوع مغز را در برنامه‌ غذایی خود قرار دهید.

برای درست کردن آن به مغز پسته، بادام، فندق و خرما احتیاج دارید. ۴ عدد از هر کدام را با دو عدد خرما مخلوط کنید و در نهایت به شکل خمیر در بیاورید.

می‌توانید از شیره خرما نیز برای درست کردن این ترکیب استفاده کنید. خمیر را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنید و در طول روز ۵ تا ۱۰ عدد از خمیرهای کوچک را میل کنید. استفاده از مغزهای روغنی یک راهکار عالی و طبیعی برای پرتر نشان دادن صورت است.

جوانه گرم معجزه‌ای برای چاق کردن صورت

خیلی از افراد دائما این سوال را می‌پرسند که چی بخورم صورتم زود چاق بشه؟ پیشنهاد ما به این افراد خوردن جوانه گندم است.

اگر در وعده غذایی خود به ‌ویژه شام، سالاد کاهو و جوانه گندم را قرار دهید، شاهد تاثیرات آن روی میزان سرحالی پوست صورت خود و چاق شدن آن خواهید بود.

جوانه گندم سرشار از ویتامین E و B است که در آبرسانی پوست تاثیر بالایی دارد. اگر خیلی اهل سالاد نیستید می‌توانید پودر جوانه گندم را تهیه و سپس آن را با ماست ترکیب کنید.

پس از خوردن ناهار یا شام، دو قاشق از آن را مصرف کنید. بد نیست بدانید که استفاده زیاد از پودر جوانه گندم و ماست می‌تواند سبب چاقی قسمت‌های دیگر بدن نیز شود.

پس اگر تنها به دنبال چاق کردن صورت خود هستید، تنها به همان دو قاشق غذاخوری آن هم بعد از یکی از وعده‌های غذایی خود اکتفا کنید.

ویتامین های چاق کننده صورت

چه ویتامین‌هایی برای چاق شدن صورت مناسب هستند؟

طبیعتا افزایش وزن نیز مانند کاهش وزن نیاز به تلاش دارد. اگر کالری دریافتی بیشتر از میزان سوزاندن مقادیر ذخیره‌ای شما باشد، آن کالری اضافی موجب بالا رفتن وزن خواهد شد.

شاید در تبلیغات مختلف دیده باشید که می‌گویند این ویتامین را مصرف کنید تا چاق شوید، اما با خوردن ویتامین تنها نمی‌توانید کالری مورد نیاز را دریافت کنید.

اگر به دلیل انجام عمل‌های جراحی لاغر شده‌اید، خوردن غذاهای با کالری زیاد می‌تواند به رشد عضلات، تقویت استخوان‌ها و ترمیم بافت‌های بدن کمک کند.

تنها با تغذیه مناسب می‌توانید بهترین ویتامین‌ها را برای چاق شدن صورت دریافت کنید. اما ما در ادامه به شما خواهیم گفت که چه نوع ویتامینی در این زمینه به شما کمک می‌کند.

بهترین ویتامین برای چاقی صورت

انواع مختلفی از ویتامین‌ها وجود دارد که می‌توانند به شما در افزایش و کاهش وزن کمک کنند. یک رژیم غذایی متعادل می‌تواند بیشتر ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز شما را تامین کند و بهترین ویتامین‌ها را برای چاق کردن صورت در اختیار شما قرار دهد.

از طرف دیگر، اگر رژیم غذایی‌تان محدودیت‌های زیادی دارد، استفاده از مقدار کمی مکمل‌های ویتامینی می‌تواند به شما در ادامه مسیر رژیم غذایی سالم، برای افزایش یا کاهش وزن کمک کند.

تولیدکنندگان مکمل‎های ویتامین ممکن است روی برچسب محصولات خود ادعا کنند که این محصولات می‌توانند شما را قوی‌تر کنند، عضله بهتری برایتان ایجاد کنند یا بهترین ویتامین‌ها را برای چاق کردن صورت در اختیار شما قرار دهند.

تغذیه مناسب، از جمله دریافت ویتامین‌ها، برای سلامتی و دستیابی به وزن سالم ضروری است. اما باید در نظر داشت که ویتامین‌های استاندارد و با کیفیت بالا از مجموعه غذاهای کاملی به‌دست می‌آیند که مصرف می‌کنید.

مشاوره آنلاین دارو

برای جواب به این سوال که چگونه وزن اضافه کنیم، می‌توانیم بگوییم باید غذاهای کامل و فرآوری نشده مانند پروتئین، غلات کامل، لبنیات کم چرب، سبزیجات تازه و به ویژه نشاسته‌های پرکالری و همچنین میوه‌ها، آجیل‌ها و مغزجات را مصرف کنید. این مواد منابعی غنی از مواد مغذی به ‌شمار می‌روند که بهترین ویتامین‌ها را برای چاق کردن صورت دارند و فاقد مواد مصنوعی هستند.

آیا ویتامین‌های گروه B بهترین ویتامین برای چاق کردن صورت هستند؟

ویتامین‌های گروه B را موارد زیر در بر می‌گیرند:

این ویتامین‌ها برای عملکرد کامل سوخت‌وساز بدن ضروری هستند. نقش اصلی ویتامین‌های گروه B متابولیسم کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها و پروتئین‌ها است و از انرژی ذخیره شده در غذاها استفاده می‌کنند.

به‌عنوان مثال تیامین به سلول‌های بدن کمک می‌کند تا کربوهیدرات‌ها را به انرژی تبدیل کند. به عبارت دیگر، سطح پایین یک یا چند مورد از این ویتامین‌ها به این معنی است که متابولیسم بدن شما به‌ خوبی کار نمی‌کند که نتیجه آن کاهش وزن خواهد بود.

اثر ویتامین ها بر چاقی صورت

شما می‌توانید ویتامین‌های گروه B را در بعضی از غذاها پیدا کنید. منابع خوب غذاهای غنی از ویتامین B عبارت هستند از:

  • لوبیا
  • عدس
  • شیر
  • تخم مرغ
  • گوشت بدون چربی
  • غلات کامل
  • سیب زمینی
  • موز

ویتامین B12 در هیچ محصول گیاهی یافت نمی‌شود، بنابراین دریافت این ویتامین برای فردی که رژیم گیاهخواری دارد، بسیار دشوار خواهد بود.

به‌طور کلی، اگر دنبال قرص چاقی صورت در داروخانه می‌گردید، قرصی را انتخاب کنید که حاوی این هشت ویتامین از گروه B باشد.

روش خانگی چاقی صورت

روش‌های خانگی و طب سنتی برای چاق کردن صورت

همان‌طور که می‌دانید برخی از افراد برای چاق شدن صورت تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌دهند اما طبق توصیه ما، بهتر است ابتدا روش‌های خانگی زیر را استفاده کنید تا درگیر عوارض جانبی و مسائلی از این قبیل نشوید.

استفاده از خیار و گلاب

از خیار با توجه به خاصیت آبرسانی بالایی که دارد می‌توان به دو صورت موضعی و خوراکی استفاده کرد. در واقع با استفاده از این میوه، پوست صورت شما آبرسانی می‌شود و موجب پرتر جلوه‌ دادن صورت شما خواهد شد.

استفاده موضعی از ماسک خیار قطعا نتیجه بهتری نسبت به استفاده خوراکی خواهد داشت و در عرض دو هفته شاهد نتایج آن خواهید بود. شما می‌توانید این میوه را رنده کنید، سپس برای ۲۰ دقیقه بگذارید روی صورتتان بماند.

استفاده از گلاب نیز توصیه می‌شود. به مدت سه هفته و هر بار ۲۰ دقیقه اجازه دهید گلاب روی پوست صورتتان بماند.

استفاده از شیر خشک

شیر خشک به دلیل داشتن ماده‌های قوی و موثر تاثیر زیادی در حجیم شدن صورت دارد. شما می‌توانید شیر خشک را با شیر مخلوط کنید و ماسک را به صورت خود بزنید. روش‌های متنوعی برای استفاده از شیر خشک وجود دارد.

برای این‌که از ماسک شیر خشک نتیجه بهتری کسب کنید، می‌توانید روغن‌ها و گیاهان دارویی را نیز به ترکیب خود اضافه کنید.

به عنوان مثال، روغن زیتون، شکر و شیر خشک را ترکیب کنید، سپس مخلوط را روی صورت تمیز خود قرار دهید. بعد از گذشت نیم ساعت، صورت خود را به آرامی بشویید و خشک کنید.

این ماسک علاوه بر چاق کردن صورت، به عنوان لایه‌بردار صورت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای افرادی که به دنبال داروهای شیمیایی نیستند قطعا استفاده از این روش‌ها خوشایندتر است.

با سیب ‌زمینی شاهد چاق شدن صورت خود در یک هفته باشید

کسی نمی‌تواند منکر تاثیر مثبت سیب زمینی برای پوست شود. یکی از روش‌هایی که می‌توان برای چاق شدن صورت استفاده کرد بهره بردن از سیب زمینی است.

با سیب زمینی علاوه بر دستیابی به هدف اصلی خود یعنی چاقی صورت، چین و چروک‌های پوست را درمان کنید، سفیدی موها را از بین ببرید و پوست خود را نیز آبرسانی کنید.

شما می‌توانید به دو روش از سیب زمینی استفاده کنید، روش اول این‌که هر روز دو لیوان آب سیب زمینی بخورید. در روش دوم می‌توانید از آب سیب زمینی به عنوان ماسک استفاده کنید و آن را روی صورت خود به شکل دورانی ماساژ دهید.

سیب زمینی و چاقی صورت

در حقیقت آب سیب زمینی چون غنی از ویتامین C و آنتی‌اکسیدن است، به ترتیب سبب آبرسانی پوست و چاق شدن صورت می‌شود و از بروز عفونت‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

استفاده از گیاه شنبلیله

با شنبلیله در عرض یک هفته می‌توانید صورت خود را چاق‌تر کنید. از آن‌جایی که این گیاه سرشار از ویتامین و آنتی‌اکسیدان است، پوستی سالم برایتان به ارمغان خواهد آورد.

شما می‌توانید صورت خود را با روغن این گیاه ۱ یا ۲ بار در روز ماساژ دهید یا این که پودر شنبلیله را با آب مخلوط کنید و از خمیر آن استفاده کنید.

اجازه دهید مخلوط ۱۰ دقیقه روی پوستتان بماند و بعد از گذشت این مدت، با آب صورت خود را بشویید. می‌توانید روزانه از این ترکیب استفاده کنید.

ماسک چاق کننده صورت

این ماسک را می‌توان از قدیمی‌ترینراه حل‌های چاق کردن صورت دانست، چراکه از زمان‌های قدیم مردم هند، مصر و چین از آن برای زیبایی و جوان‌تر شدن پوستشان استفاده می‌کردند.

در ایران هم از فواید گل رس برای پوست و مو خیلی صحبت می‌شود و حتی تعدادی از نسخه‌های موجود جنبه درمانی نیز دارد.

این ماسک ترکیبی از خاک الک شده، با گلاب طبیعی است، سپس باید آن را روی پوست صورت مالید. افرادی که پوست حساس دارند با مالیدن این ماسک به روی صورت خود، شل شدگی‌های پوست ناشی از لاغری را پر می‌کنند و در نتیجه صورت توپر به نظر می‌رسد.

برای درست کردن این ماسک یک قاشق غذاخوری گل رس را با یک قاشق مرباخوری گلاب مخلوط کنید. برای این که گل به‌طور کامل نرم شود به آن گلاب اضافه کنید تا در نهایت بتوان از آن به عنوان یک ماسک روی صورت استفاده کرد.

وقتی آن را روی صورت گذاشتید اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند سپس صورت خود را با آب خنک بشویید و در طول آن روز دیگر از آب گرم برای شستن پوست صورت خود استفاده نکنید.

سالم بمانید

بدون تردید این موضوع که بخواهید صورت لاغر یا چاقی داشته باشید کاملا به خودتان بستگی دارد اما برای دستیابی به هر کدام از این دو مورد سعی کنید اولویت اول خود را تنها سلامتتان قرار دهید.

برای این‌که بهترین نتیجه را دریافت کنید و در کنار آن سلامت خود را نیز به خطر نیندازید می‌توانید از متخصص‌های تغذیه آنلاین سایت پذیرش ۲۴کمک بگیرید.

شاید بگویید من وقت کافی برای رفتن به پزشک ندارم یا نمی‌دانم به کدام متخصص تغذیه اعتماد کنم. متخصصان تغذیه و رژیم غذایی پذیرش ۲۴ در بخش رژیم سلامتی این سامانه می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با شما ارتباط داشته باشد و برای چاق کردن صورت یا مسائل مشابه، شما را راهنمایی کنند.

شما از این طریق با برترین پزشکان متخصص تغذیه از نقاط مختلف ایران ارتباط برقرار می‌کنید و در نهایت با یک رژیم غذایی مناسب صورتی بشاش‌تر خواهید داشت.

دریافت رژیم سلامتی

۳.۷/۵ (۵۵ نظر)

منبع
www.healthline.comwww.healthline.comdrmofrad.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
209 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ریحانه دامنی
ریحانه دامنی
18 روز قبل

سلام با ارض سلام من ۱۱سالمه و۲۲وزنمه و خیلی لاغرم چه کار کنم که چاق بشم

فرزاد
فرزاد
1 ماه قبل

فقط کامنتها خخخخخ

کاربر
کاربر
پاسخ به  فرزاد
13 روز قبل

چرا کامنتاش انقدر سم و بی ربطن

ااتقت
ااتقت
3 ماه قبل

ببخشید فونت سایتتون چیه

محمد
محمد
3 ماه قبل

ایا سیپروهپتادین خوبه یا زرر داره یکم خواب میاره ولی من تازه مصرف میکنم

دکتر کوهستانیان
دکتر کوهستانیان
5 ماه قبل

این موارد خوبه ولی سیر عالیه معجزه میکنه

سارا
سارا
پاسخ به  دکتر کوهستانیان
4 ماه قبل

سیر یا سیب

مهدی
مهدی
پاسخ به  سارا
4 ماه قبل

سیر باسیب چطور مصرف شود

امینه
امینه
پاسخ به  دکتر کوهستانیان
2 ماه قبل

سیررو به چه صورت مصرف کنیم

حامد علی مدد
حامد علی مدد
6 ماه قبل

برای چاق شدن کسی که شیشه میکشد

خدیجه
خدیجه
پاسخ به  حامد علی مدد
2 ماه قبل

برای سینه وباسن چی داروی خوبه چاق بشه

فریبا
فریبا
7 ماه قبل

سلام قرص گین آپ عالیه هم واسه صورت هم باسن هم سینه دو نوع قرص هست باید گین آپ عادلیان تهیه کنید

کوس تو
کوس تو
پاسخ به  فریبا
7 ماه قبل

بمیر

جوکر
جوکر
پاسخ به  فریبا
4 ماه قبل

توصیه نمی کنم خیلی مضره

رضا
رضا
پاسخ به  فریبا
4 ماه قبل

قیمت اون قرص چنده وکجامیفروشن

آخرین ویرایش 4 ماه قبل توسط رضا
گلابی
گلابی
10 ماه قبل

من نمیدونم چرا میگن ورزش صورت و یوگا و غذاهای اینجوری و اونجوری بخور آقا خود صورت عرضه چاقی نداره چرا شکم که محلش نمی زاریم روز به روز بزرگتر میشه هرچی ورزش و یوگا و رژیم غذایی انجام میدیم اثر نداره چون شکم هم عرضه لاغری نداره اصلا هیچی تو کتشون نمیره کار خودشون را می کنن.

محمدنژاد
محمدنژاد
10 ماه قبل

برای ماسک صورت گفتید از گل رس وگلاب بسازید آیا میتوان از گل سفالگری موجود در فروشگاها استفاده کرد.

مهسا
مهسا
10 ماه قبل

سلام عرض ادب من من لاغرم دکتر من گفت ۳۳کیلو. باید در ۲ماه اضافه کنم ولی نشد با دوستانم رفتیم بیرون و غذا خوردیم ومن خیلی خوردم آن ۳۳کیلو آمدم خانه رفتم ترازو من قبلاً از رستوران۵۳ کیلو بودم و بعد از رستوران ۸۶کیلو شدم

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  مهسا
7 ماه قبل

رستوران را با گارسوناش خوردی.۳۳ کیلو؟؟؟؟؟؟

یوسف
یوسف
پاسخ به  فرزاد
6 ماه قبل

وای بلایین شما بخدا یادم نمیاد کی از ته دل خندیده بودم

سمانه
سمانه
پاسخ به  فرزاد
2 ماه قبل

شتاحتمالا همچین چیزی شده

سارا
سارا
پاسخ به  فرزاد
29 روز قبل

دهنتون
جر خوردم

امید
امید
پاسخ به  مهسا
5 ماه قبل

یا خدا

سنا
سنا
پاسخ به  مهسا
5 ماه قبل

چیزی نیست بچها فیلم هندیه

محمد عرفان
محمد عرفان
پاسخ به  مهسا
3 ماه قبل

۳۳کیلو غذا خوردی

محمد عرفان
محمد عرفان
پاسخ به  محمد عرفان
3 ماه قبل
حسن
حسن
پاسخ به  مهسا
1 ماه قبل

مطمئنی که فقط غذا به خوردت دادن

سارا
سارا
پاسخ به  مهسا
29 روز قبل

اسم رستوران رو لطف کن به مام بگو ببینیم چه سمی ریخته این تأثیر گذاشته

معصومه محمدپوری
معصومه محمدپوری
11 ماه قبل

سلام من میخام فقط سینه هام سفت و بزرگ بشه

علی
علی
پاسخ به  معصومه محمدپوری
11 ماه قبل

ماساژ خوبه البته یکی دیگه

احسان
احسان
پاسخ به  علی
3 ماه قبل
سیامک روحی۰۹۹۱۵۲۳۷۱۹۶
سیامک روحی۰۹۹۱۵۲۳۷۱۹۶
پاسخ به  علی
2 ماه قبل

سلام اگردوست داشتیدمن میتونم باماساژمخصوص برات سفت ومحکم کنم که دیگه شل نشه ونمونه

فرزاد
فرزاد
پاسخ به  معصومه محمدپوری
7 ماه قبل

روزی ی ساعت بده دست یکی باهاش بازی کنه

یوسف
یوسف
پاسخ به  معصومه محمدپوری
6 ماه قبل

سفت و بزرگ که باهم نمیشه عزیزم یکیش میشه چون سینه هر چه بزرگتر شل تر میشه مگه اینکه عمل جراحی انجام بدین

امید
امید
پاسخ به  معصومه محمدپوری
5 ماه قبل

فقط ماساژ بده

محمدبیگی
محمدبیگی
پاسخ به  معصومه محمدپوری
2 ماه قبل

خیلی خوبه.

رضا
رضا
پاسخ به  معصومه محمدپوری
2 ماه قبل

باید یکی بخوره

سیامک روحی۰۹۹۱۵۲۳۷۱۹۶
سیامک روحی۰۹۹۱۵۲۳۷۱۹۶
پاسخ به  معصومه محمدپوری
2 ماه قبل

سلام اگه خاستی من میتونم باماساژبرات جوری که دوست داری درست کنم که دیگه سفت ومحکم بمونه۰۹۹۱۵۲۳۷۱۹۶

حسن
حسن
پاسخ به  معصومه محمدپوری
1 ماه قبل

آره ماساژ خیلی خوبه البته جنس مذکر

ماندانا
ماندانا
11 ماه قبل

ایا خطرناک است یا خیر

ماندانا
ماندانا
11 ماه قبل

سلام دختر من دوازده سالشه دیروز دیدم ب ارومی ی دسته از موهاشو با فشار کمی ب موی سرش ،کَند .و اصلا هیچ دردی رو احساس نکرد و دوباره ک اینکارو کرد ترسیدم

S.s
S.s
پاسخ به  ماندانا
6 ماه قبل

وای منم ایجوریم اصلا نزار ادامه بده زود ببرش دکتر من ک کسی بم توجه نکرد الان برا ۵ سال بیشتره از افسردگی گرفتم اینو هزار ت مشکل داره الانا ک عروس بشم گیر میوفتم چون موهام کم شده مدل درنمیاد

اتوسا احمدی
اتوسا احمدی
1 سال قبل

برای چاقی صورت ک زود تاثیر دلشته باشه چکار کنیم

محمدی هستم
محمدی هستم
پاسخ به  اتوسا احمدی
7 ماه قبل

سلام من صورتم لاغر است چکار کنم که صورتم پر شود

مریم
مریم
پاسخ به  اتوسا احمدی
5 ماه قبل

فقط قرص گلکسی عالی بازگشتم نداره

سمیه
سمیه
پاسخ به  مریم
5 ماه قبل

این قرص اضافه وزن نمیاره

رستا
رستا
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

سلام داروخونه ها دارن یا عطاری ها؟قیمتش چقدره؟

مهسا
مهسا
پاسخ به  مریم
1 ماه قبل

شما استفاده کردین؟ برگشت نداشت

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  اتوسا احمدی
3 ماه قبل

سلام من صورتم خیلی لاغر هست تزریق ژل وچربی راهم بخاطرعوارضش دوست ندارم به نظرشما روش‌های دیگه چیه که بتونم صورتم فرم بهتری به خود بده

صادق
صادق
1 سال قبل

پیرو پرسش .سن بنده. ۳۹ ساله هستم

صادق
صادق
1 سال قبل

بادرود وخداقوت خدمت اساتید محترم. بنده بعد از درمان بوسیله ردایو تراپی از ناحیه صورت دچار عوارض شدیدی شدم یکی از این عوارض لاغری شدید صورت میباشد چگونه می توانم تا حده عقل کمی از این لا غری شدید صورت را درمان کنم با تشکر وقدر دانی

زهره
زهره
1 سال قبل

سلام من بچه شیر میدم ولی شوهرم چاق دوست داره یه قرص خوب معرفی کنید لطفاً

علی
علی
پاسخ به  زهره
7 ماه قبل

خب بده شوهرت بخوره هم خودش چاق میشه هم خودت

دکتر کاظمی
دکتر کاظمی
پاسخ به  زهره
7 ماه قبل

با سلام، چون بچه شیر میدین میتونید از مکمل‌های غذایی استفاده کنید، همکاران در داروخانه سوال بفرمایید راهنمایی میکنند، موفق و سلامت باشید.

مریم
مریم
پاسخ به  زهره
5 ماه قبل

سلام من یک محصول ویژه دارم درعرض یک هفته نتیجشو میبینی

مسعود
مسعود
پاسخ به  مریم
3 ماه قبل

سلام این محصول را چه جوری ازتون بگیرم

رستا
رستا
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

سلام میشه بگین برای لاغری صورت چی دارین؟

nazi
nazi
پاسخ به  مریم
2 ماه قبل

چه محصولی هستش چطوری میتونم تهیه کنم؟

دهقان
دهقان
پاسخ به  مریم
1 ماه قبل

سلام چی هست

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  زهره
5 ماه قبل

گین اپ بخوری

فاطمه قویدل
فاطمه قویدل
1 سال قبل

سلام من دخترم ۱۴سالشه وقدبلندی داره ۱۷۵ولی کلا۵۰کیلووزن داره خیییییلی لاغره واشتهاهم نداره نمیدونم چیکارکنم کمی چاق بشه اهل خوراکی هم نیست هرکاری کردم چاق نمیشه لطفا کمکم کنید تابتونم کمی چاقش کنم ممنونم

دکتر کاظمی
دکتر کاظمی
پاسخ به  فاطمه قویدل
7 ماه قبل

سن ۱۴ سالگی سن رشده و فعلا قد میکشه، بعد از ۱۸ سالگی بطور طبیعی قد کشیدن تمام و بطور معمول وزن اضافه میشه.

ریحانه دامنی
ریحانه دامنی
پاسخ به  دکتر کاظمی
18 روز قبل

سلام ببخشید راه حل سریع تری ندارید ممنون میشم پاسخ بدهید

شهرام
شهرام
1 سال قبل

سلام خسته نباشید آیا روش تزریق دایم وجوددارد

دکتر کاظمی
دکتر کاظمی
پاسخ به  شهرام
7 ماه قبل

سلام، خیر

مه‌تی
مه‌تی
1 سال قبل

سلام .
من چند ساله بدنم میخاره و سیاه میشه خیلی هم لاغرم و هرکاری میکنم خوب نمیشم
غذا های نسبتا چرب که میخورم اذیت میشم انگار هضم نمیشن . وقتی تخجک میخورم میمونه سر دلم و…
لطفا راهنماییم کنید .
چکاب کامل کردم گفتن مشکلی نداری سنوگرافی کبد گرفتم گفتن چیزیت نیست
.
کلافه شدم بخدا .
لطفا پزشکی چیزی بهم معرفی کنید تا بلکه درمان بشم .

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  مه‌تی
5 ماه قبل

سلام مشگل شما پزشکی نیس.. بند تون کبود میشه شما همزاد دارید

وحید
وحید
1 سال قبل

سلام خسته نباشید یک رژیم خواستم برای صورت پر

استاد
استاد
1 سال قبل

برای چاق شدن صورت چه کنم ومنافذپوست چه کرمی بخرم

استاد
استاد
1 سال قبل

برای چاقی صورت چه کنم

سیروس
سیروس
1 سال قبل

باسلام خدمت تمام اساتید و دکترای زحمتکش این سایت ،
من ۴۰ سال سن دارم متاهل ودوتا بچه دارم تا قبل از متاهلی ورزش بدنسازی میکردم و چون بدنسازی رشته ای است که حتما باید خرج کنی تا رشد کنی من هم خرج کردم و رشد کردم ولی از وقتی ازدواج کردم دیگه نتونستم ادامه بدم و ولش کردم که اونم بی جواب نذاشت من و سریع ولم کرد جوری شده هرکس من و میبینه فکر میکنه معتاد شدم تو رو خدا راه حلی داروی چیزی هست بخورم یکم بهتر شم ممنون میشم کمک کنید

محمد عرفان
محمد عرفان
پاسخ به  سیروس
3 ماه قبل

داداش زنتو طلاق بده نمیصرفه

مریم
مریم
1 سال قبل

سلام گلاب پوست صورت رو تیره میکنه ؟

دکتر کاظمی
دکتر کاظمی
پاسخ به  مریم
7 ماه قبل

سلام ، خیر اصلا ربطی نداره برعکس رنگ پوست رو روشن میکنه، موفق باشید.

ریحانه دامنی
ریحانه دامنی
پاسخ به  دکتر کاظمی
18 روز قبل

اقای دکتر لطفا راه حل خیلی سریعی به من بگید لطفا

زینب
زینب
پاسخ به  مریم
6 ماه قبل

گلیسیرین تیره میکنه

مریم
مریم
1 سال قبل

سل آیا زدن گلاب به صورت باعث تیرگی پوست صورت میشه

مریم
مریم
1 سال قبل

سلام آیا زدن گلاب به صورت باعث تیرگی پوست صورت میشه؟

زهرا
زهرا
1 سال قبل

چه داروی گیاهی بخورم تا صورتم چاق بشه اما بدون عوارض

دکتر کاظمی
دکتر کاظمی
پاسخ به  زهرا
7 ماه قبل

سلام، مطالب همین صفحه رو مطالعه بفرمایید توضیح کامل داده شده

امل ضمیری زاده
امل ضمیری زاده
1 سال قبل

سلام خوبی ببخشی من ۳۲سالمه صورتم لاغره وخیلی لک ومک داره چکارکنم

امل ضمیری زاده
امل ضمیری زاده
پاسخ به  امل ضمیری زاده
1 سال قبل

خیلی ازصورتم ناراحتم خیلی سیاه شداینطورنبودچکارکنم

شهناز
شهناز
پاسخ به  امل ضمیری زاده
9 ماه قبل

سلام انداختن زالو عالیه

سهیل
سهیل
1 سال قبل

سلام من ۲۲ سالم صورتم خیلی لاغر شده باید چیکار کنم صورتم چاق بشه،

حامد علی مدد
حامد علی مدد
پاسخ به  سهیل
6 ماه قبل

برای چاق شدن کسی که شیشه میکشد؟

حسن
حسن
1 سال قبل

سلام‌من‌۳۶سالمه‌خیلی‌لاغرم‌چه‌کارکنم‌چاق‌بشم

دکتر کاظمی
دکتر کاظمی
پاسخ به  حسن
7 ماه قبل

با سلام، بهترین روش اضافه شدن وزن تغذیه مناسب همراه با ورزش، تغذیه خوب بدون ورزش باعث چاق شدن سایر نواحی که دوس ندارید چاق بشه مثل شکم رو در پی خواهد داشت.موفق و سلامت باشید.

اکرم
اکرم
1 سال قبل

سلام و عرض ادب ببخشید من خیلی لاغر شدم میخوام چاق شوم میشه راهنمایی کنید صورتم بینهایت لاغر شده پنجاه سال سن دارم ولی اینقدر لاغر شدم که خودم کلافه شدم چه برسه به شوهرم همش میگه چا اینقدر لاغر شدی لطفاً راهنمایی کنید اونم با دارو فدات چون من مشغله کاری زیادی دارم ممنونم

دختر
دختر
1 سال قبل

لاغر هستم چکار کنم چاق بشم کودک هستم

دکتر کاظمی
دکتر کاظمی
پاسخ به  دختر
7 ماه قبل

در سنین پایین و در سن رشد فقط با تغذیه مناسب میسر خواهد بود تا به وزن مناسب برسید.

اسم اول مریم اسم دوم عسل فامیل فضلی
اسم اول مریم اسم دوم عسل فامیل فضلی
1 سال قبل

منم یه دختر کوچک هستم و لاغر هستم هر چه چیز میخورن چاق نمیشم و من ۹ سالم و هر چه دلم میخواد چاق بشم نمیشم چکار کنم

نگار
نگار
1 سال قبل

سلام من ۱۴ سالمه صورتم خیلی لاغره به نظر شما چیکار کنم

دکتر کاظمی
دکتر کاظمی
پاسخ به  نگار
7 ماه قبل

با سلام، تغذیه مناسب، خواب کافی، منظور خوابیدن به موقع (شب بیداری، صورت رو لاغر میکنه) خواب با کیفیت در طول شب خواهد بود، آرامش داشتن ، خوشحال بودن اینها چیزهایی هستن که باعث جلوگیری از لاغر شدن صورت میشوند.

امید
امید
پاسخ به  نگار
5 ماه قبل

سلام بیسکویت بخور

عشقولی
عشقولی
پاسخ به  امید
4 ماه قبل
طاهره
طاهره
1 سال قبل

من صورت لاغر هست و پوستم خشکه کک مک و لکم داره چکار باید بکنم هرکار میکنم ب نتیجه دلخواه نمیرسم

مهلا
مهلا
1 سال قبل

صورتم لاغره واسه اینکه صورت گرد و تپل داشته باشم چیکارکنم

نرگس
نرگس
1 سال قبل

سلام خسته نباشید من وزن کم کردم صورتم لاغر شد حالا هم هر کاری میکنم پر بشه نمیشه چه چیزی زودتر جواب میده

دکتر حمیدرضا حیدری (داروساز)
دکتر حمیدرضا حیدری (داروساز)
پاسخ به  نرگس
1 سال قبل

با سلام باید کاهش وزن شما بررسی شود که به چه علتی بوده است بیماری هایی مانند هایپرتیروئیدیسم با وزن بدن رابطه عکس دارند به همین دلیل ابتدا باید کاهش وزن شما بررسی شود که به چه علتی بوده است و آزمایشات لازم‌را انجام بدهید بعد از اومدن جواب آزمایش می توان در مورد شما تصمیم گیری درست و مصرف منطقی داروها را بهتون گفت

زهرا
زهرا
پاسخ به  نرگس
1 سال قبل

سلام من صورتم لاغر هس و هر کاری میکنم پر نمیشه

دکتر کاظمی
دکتر کاظمی
پاسخ به  زهرا
7 ماه قبل

با سلام، متاسفانه استرس، افسردگی عدم رضایت از زندگی، عدم خوابیدن به موقع و خواب کافی ، آلودگی صنعتی شهرها، باعث لاغر شدن صورت میشه که اکثرا متوجه این موضوع نیستند.

عاطفه
عاطفه
1 سال قبل

سلام من۲۵ سالمه صورتم خیلی لاغر شده و چروک در اطراف دهان اتفاق افتاده البته قبلاً جراحی مغز و اعصاب و کمر انجام دادم میتونه بخاطره این موضوع باشه؟

دکتر حمیدرضا حیدری (داروساز)
دکتر حمیدرضا حیدری (داروساز)
پاسخ به  عاطفه
1 سال قبل

به طور کلی جراحی باعث لاغر شدن فرد می شود و مورد شما هم مستثنی نیست برای کسب نتیجه بهتر به پزشک متخصص اعصاب مراجعه کنید

لیلا
لیلا
1 سال قبل

من به جان برادرم ا۰۰ میلیون میدم که صورتم چاق تر و چاق تر بشه

محمد
محمد
پاسخ به  لیلا
1 سال قبل

قرص گین آپ هست اصلی ترکیه ای هست گیاهی هست

لیلا
لیلا
پاسخ به  محمد
6 ماه قبل

من گین آپصورت خوردم خیلی زشت چاقم کرد کل بدنمو

ardin
ardin
پاسخ به  لیلا
1 سال قبل

سلام پولوبده من راه حل قطعی میدم بهتهرصبح ناشتا یک قاشق چایخوری پودرمهلب وهمونذاندازه پودرکنجدبایک لیوان شیرقاطی کن بخور هم پوستت سفیدمیشه هم گونه هات پرمیشن
مهلب روازعطاری تهیه کن

محمد
محمد
پاسخ به  لیلا
6 روز قبل

قرص فت فیس

زهره هزاریان
زهره هزاریان
1 سال قبل

۲۶سالم ولی صورتم درحد۳۰سالگی مزنه

زهره هزاریان
زهره هزاریان
1 سال قبل

سلام وقت بخیرمن صورتم خیلی لاغر شوهرم ازصورتم ناراضی خودم هم دنبال راهکارش بودم پودررویال استفاده کردم ولی دوباره برگشت بحالت اولش لاغرشدم

محسن حسینی ازفردیس کرج
محسن حسینی ازفردیس کرج
1 سال قبل

سلام خدمت شما عزیزان که امروزکارتان عبادت است بنده درسن ۶۸سالگی پس اسکته قلبی مقدارزیادی وزن کم کردم بخصوص صورتم خیلی لاغر شد استدعا دارم یک راهکارخانگی به بنده عنایت فرموده تادرخصوص چاقی بدن بخصوص
صورتم نتیجه مطلوب بگیرم قبلا از مراحم شما سپاسگزارم.

دکتر حمیدرضا حیدری (داروساز)
دکتر حمیدرضا حیدری (داروساز)
پاسخ به  محسن حسینی ازفردیس کرج
1 سال قبل

توصیه خوبی در مورد شما استفاده از آجیل ، میوه(سیب) و خوردن یک لیوان شیر می باشد

شهناز
شهناز
پاسخ به  محسن حسینی ازفردیس کرج
9 ماه قبل

دیگه اون دنیا

علیرضا
علیرضا
1 سال قبل

من به خاک برادرم قسم ۱۰۰ میلیون میدم اگر تو ۵ روز صورت لاغر و کشیده من چاق بشه..اندامم خوبه همه جا فقط صورتم لاغره اذیتم میکنه ۶ روزه دیگه عروسیمه..

فقط
فقط
پاسخ به  علیرضا
1 سال قبل

سلام فت فیس

دکتر حمیدرضا حیدری (داروساز)
دکتر حمیدرضا حیدری (داروساز)
پاسخ به  علیرضا
1 سال قبل

هیچ دارو و هیچ توصیه ای برای شما وجود ندارد که ۵ روزه صورت شما چاق شود هر کسی هم این ادعا را دارد بدانید کاذب است

Mina O
Mina O

پودر چاقی cramas روزی دوتا بخوری حله

حسین
حسین

سلام چند راه که سریع تر جواب بده میگین حالا چند ماهه

دختر
دختر

سلام قرص گین آپ عالیه تو چند روز نتیجه میگیری

حسام
حسام
پاسخ به  دختر
7 روز قبل

سلام این قرص گین آپ داروخانه میفروشن

سمیه
سمیه
پاسخ به  علیرضا
1 سال قبل

سلام سیب زمینی وباتخم مرغ آب پز

Mina O
Mina O
پاسخ به  علیرضا
1 سال قبل

امتحانش فقط ۱۲۰هزارتومن هزینه داره
پودر چاقی cramas (کراماس)

لیلا
لیلا
پاسخ به  Mina O
6 ماه قبل

فقط صورت رو چاق میکنه؟؟؟؟ از کجا باید بگیریم؟؟؟؟؟

نگین
نگین
پاسخ به  Mina O
3 ماه قبل

ازکجا میشه تهیه کرد ؟

غمگین،
غمگین،
پاسخ به  علیرضا
1 سال قبل

کاش اون پولو میدادی به ما به یه مادر که چشماشو از دست داد ‍♀️

مجتبی
مجتبی
پاسخ به  علیرضا
1 سال قبل

یه کمکی به ما کن خدا خودش .کارت راه میندازه ‌

حسرت
حسرت
پاسخ به  مجتبی
5 ماه قبل

من به عمل جراحی نیازمندم پول هم ندارم مادر مریض هم دارم وضع مالی خوب هم نداریم

علی
علی
پاسخ به  علیرضا
1 سال قبل

خواب بودی تا ۶ روز مونده ب عروسیت متوجه شدی؟

بهار
بهار
پاسخ به  علیرضا
1 سال قبل

میتونید ژل تزریق کنید

شهناز
شهناز
پاسخ به  علیرضا
9 ماه قبل

تزریق چربی عالیه

بی نام
بی نام
پاسخ به  علیرضا
5 ماه قبل

قرص گین اپ بخور تو پنج روز ن سه روز خوب میشه

نلین
نلین
پاسخ به  علیرضا
3 ماه قبل

ژل تزریق کن عزیزم

سیما
سیما
پاسخ به  علیرضا
3 ماه قبل

سلام گلم اگه واقعا راست میگی ۵میلیون بده که خیلی احتیاج دارم بروداروخونه قرص دگزامتازون باسیپروهپتادین بگیرروری سه بارجلوازغذابخورتاپنج روزعالیه عالی میشه فقط توروخدازیرقولت نزنی من بچم یک سالشه جراحی کام داره شایدخدابرام درست کرد صددرصدنتیجه میگیری

علیرضا
علیرضا
1 سال قبل

من چزوری میتونم خیلی خیلی فوری صورتم رو‌چاق کنم..ممنون و سپاس

منیره
منیره
1 سال قبل

سلام من دلم صورت چاق و بدون آکنه میخاد چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام من بخاطراینکه بچه شیرمیدم صورتم لاغروکشیده شده وچین وچروک روی صورتم افتاده چکاربایدبکنم که صورتم چاق شود

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

سلام خوبی عزیزم من خیلی لاغرم چکار کنم تو یه هفته چاق شم

مینا
مینا
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

سلام وقت بخیر برای اینکه بخواین چاق شین باید اشتهاتون برا غذا خوب باشه من خودم لاغر بودم برا من قرص سیپرو هپتادین رو پیشنهاد دادن در عرض یک هفته قشنگ اشتهام باز شد و اینکه دو روز اول رو شبا موقع خواب بخور بعد سومین روز نیم ساعت قبل ناهار مصرف کن دو روز اول رو بدنتو سست می کنه بعد دیگه عادت می کنی امتحانش کن ضرر نداره

کیمیا
کیمیا
پاسخ به  مینا
1 سال قبل

از کجا باید بخریم

عماد
عماد
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

یکم اروم یهو پفیلایی میترکیا

علی
علی
پاسخ به  فاطمه
10 ماه قبل

نکنه یه هفته دیگه خواستگار میاد

نجمه
نجمه
پاسخ به  فاطمه
3 ماه قبل

قرص چاقی اصلا نخور ب کبدت آسیب جدی میرسونه بدها .فقط با برنج و نون و ماکارونی و سیب زمینی اینا چاق شو

زهرا
زهرا
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

من صورتم لاغر میخا صورتمو چاق کنم نمیشه هر کاری میکنم

علی
علی
پاسخ به  زهرا
1 سال قبل

بیا من دارم برای پف صورتت

مهسا
مهسا
پاسخ به  فاطمه
1 سال قبل

سلام خسته نباشید،من هرروشی برای چاقی صورتم امتحان کردم،نتیجه نمیده،توروخدا کمکم کنید؟

سما
سما
1 سال قبل

سلام من میخوام خیلی سریع چاق بشم

مهسل
مهسل
پاسخ به  سما
1 سال قبل

قرص فت فیس مصرف کن

رضا.
رضا.
2 سال قبل

سلام ببخشید میخواستم بدونم این ۸تاویتامین Bرو باید باهم استفاده کنم

علی
علی
2 سال قبل

با سلام وخسته نباشید من هر چی غذا میخورم چاق نمیشم
.غذا زیادمیخورم وقت کافی واسه استراحت هم دارم.ممنون از راهنماییتون

دنیا
دنیا
پاسخ به  علی
2 سال قبل

سلام ببخشید مزاحم شدم من‌صورتم جوش داروهرکاری میکنم بهترنمیشه

ساموئل
ساموئل
پاسخ به  دنیا
1 سال قبل

اول از همه باید به تغذیه و سبک زندگی توجه کنی هرچی کمتر شیرینی و چربی مصرف کنی کمتر جوش میزنی بعدش به بهداشت صورت
باید اجسامی ک باصورتت تماس مستقیم دارن فاقد باکتری و تمیز باشن مثل روی بالشت یا صفحه موبایل
نباید خیلی به صورتت ماسک ها و مواد شوینده متفاوتی بزنی چون تحریک میشه و بیشتر جوش میزنه و زیاد شستن پوست صورت باعث میشه پوست خشک بشه و خود پوست شروع به ترشح چربی کنه و باعث جوش میشه
در کل اگه تغذیه و سبک زندگی رو اوکی کردی و هنوز جوش میزنی از ژل شست و شوی تی تری واش استفاده کن و در هفته فقط دوبار صورتتو باهاش بشور
حموم هم دو روز یک بار برو اگه زیاد بری جوش میزنی اگه دیر به دیر هم بری جوش میزنی ولی با حموم رفتن هم باکتری های پوست کمتر میشه هم منافظ پوست باز میشه نه فقط پوست صورت منافظ پوست سرشونه ها و پشت و خیلی قسمت های دیگه بدن میتونه تاثیر داشته باشه یادت نره که زیاد شستن صورت هم باعث جوش میشه

دکتر حمیدرضا حیدری (داروساز)
دکتر حمیدرضا حیدری (داروساز)
پاسخ به  دنیا
1 سال قبل

ابتدا بر حسب نوع پوستی که شما دارید صابون مناسبی تهیه کنید و صورتتون رو بشورید و خشک کنید سپس ژل کلیندامایسین را روزی ۲ مرتبه به صورت خود بمالید و مجدد صورتون رو بشورید توجه کنید عواملی مانند بارداری ،‌شیردهی و…دستورات ویژه خود را دارد که اگر شما در این چنین شرایطی هستید باید منعکس کنید که دستورات ویژه به شما داده شود

بیتا
بیتا
پاسخ به  دنیا
1 سال قبل

ماسک ضد جوش لدورا

فقط
فقط
پاسخ به  علی
1 سال قبل

سلام فت فیس

مهناز
مهناز
پاسخ به  علی
1 سال قبل

قرص جی فست استفاده کن

دکمه بازگشت به بالا