بیماری پدوفیلیا | علل، علائم و راه های تشخیص و درمان آن

چه کسانی به پدوفیلیا مبتلا هستند؟، معنی پدوفیلیا چیست؟

پدوفیلیا چیست؟

Pedophilia یکی از انواع بیماری‌ها و انحراف‌های جنسی محسوب می‌شود که از دو قسمت Pedo به معنی کودک و philia به معنی عشق تشکیل شده است.

با توجه به این اسم و ریشه‌های آن می‌توان متوجه شد که این بیماری از قدیم‌الایام نیز رواج داشت و در گذر زمان بسیاری از افراد به آن مبتلا شدند.

در این بیماری جنسی که نوعی اختلال روانی به حساب می‌آید، فرد مبتلا گرایشات جنسی نسبت به کودکان دارد. در واقع این افراد از لحاظ جنسی به سمت کودکان جذب می‌شوند.

گرایش جنسی نسبت به کودکان امری غیر طبیعی است. به همین دلیل نوعی بیماری به حساب می‌آید و افراد با حداقل سن ۱۶ سال، در مدت زمان حداقل ۶ ماه با تفکرات جنسی، خیال‌پردازی و رابطه جنسی با کودکان به این بیماری دچار می‌شوند.

معمولا مردان به این گرایش جنسی مبتلا هستند و تمایلات جنسی آن‌ها نسبت به کودک دختر، کودک پسر یا هر دو فعال است. با این‌که این افراد نسبت به کودکان تمایلات جنسی دارند اما آن‌ها می‌توانند با افراد بزرگ سال غیر هم جنس خود نیز رابطه جنسی خوبی برقرار کنند.

در بیماری پدوفیلیا کودکان حداقل ۵ سال از فردی کوچک‌تر هستند که گرایش جنسی به آن‌ها دارد.
به افرادی که در اواخر دوران نوجوانی خود یعنی سن ۱۶ سالگی هستند و با کودکان ۱۲ تا ۱۳ ساله رابطه جنسی برقرار می‌کنند نمی‌توان گفت که به پدوفیلیا مبتلا شده‌اند، زیرا این ارتباط به دلیل نیازهای جنسی معمولی فرد است.

در این انحراف جنسی معمولا به کودکانی تجاوز می‌شود که در دسترس فرد قرار داشته باشند. با توجه به این مطلب می‌توان گفت که معمولا کودکان محارم مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرند.

در این بین از آن‌جایی که دختران بیشتر مورد توجه خانواده هستند، در نتیجه بیشتر آزار و اذیت‌های جنسی نسبت به پسر بچه‌ها است، چراکه توجه کمتری نسبت به آن‌ها وجود دارد.

بیماران پدوفیلی به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول با لمس کودک و دست درازی به او تحریک می‌شوند و لذت می‌برند که به آن پدوفیل فعال می‌گویند. دسته دوم افرادی هستند که فقط در رویای خود از کودکان لذت می‌برند. این دسته پدوفیل منفعل نام دارد.

برای آشنایی بیشتر با این بیماری تا انتهای این مطلب با پذیرش ۲۴ همراه باشید تا دلایل و راهکارهای درمانی آن را بیشتر بشناسیم.

نوع تجاوز افراد مبتلا به پدوفیلی چگونه است؟

با توجه به تحقیقات انجام شده مشخص شده است که افراد مبتلا به این بیماری روانی معمولا سعی می‌کنند تا با کودکان رابطه جنسی دهانی برقرار کنند یا به آلت تناسلی آن‌ها دست بزنند. به عبارت دیگر آن‌ها را دست‌مالی کنند.

این افراد تمایل ایجاد رابطه جنسی را از طریق مقعد یا مبهل کودک ندارند ولی در موارد کمی نیز این موارد به چشم می‌خورد.

برخی دیگر از افراد مبتلا به این بیماری آلت تناسلی خود را به کودک نشان می‌دهند یا دیدن بدن کودک با لباس زیر برای آن‌ها کافی است. در برخی از افراد نیز نگاه کردن به کودک کفایت می‌کند.

خود ارضایی در برابر کودک، نشان دادن فیلم‌های پورنوگرافی و لخت شدن در برابر او نیز از دیگر رفتارهای این بیماران است.

بیماران پدوفیلی دچار دیگر بیماری‌های جنسی از جمله تجاوز و عورت نمایی نیز هستند و ممکن است حتی با محارم خود هم نزدیکی کنند. به همین دلیل بچه بازی در این افراد بسیار افزایش پیدا می‌کند، زیرا در دسترس‌ترین افراد معمولا کودکان نابالغ در خانواده هستند.

اگر یکی از نزدیکان شما به این بیماری دچار است، می‌توانید با متخصصان مشاوره سلامت جنسی پذیرش ۲۴ صحبت کنید و از آن‌ها درخواست راهکار کنید.

مشاوره آنلاین سلامت جنسی

عوامل پدوفیلیا

علائم فرد مبتلا به پدوفیلیا چیست؟

افردا مبتلا به این انحراف جنسی معمولا رفتار و مشخصات خاصی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • این بیماران معمولا شغل‌هایی را انتخاب می‌کنند که بتوانند با کودکان به‌راحتی ارتباط برقرار کنند و کودکان در دسترس آن‌ها باشند.
  • این افراد به‌طور معمول افرادی با تحصیلات بالا هستند و موقعیت اجتماعی خوبی دارند.
  • بیماران پدوفیلی جوری وانمود می‌کنند که در ظاهر فردی قابل اعتماد به نظر برسند.
  • در بیشتر موارد افراد پدوفیلی در گذشته قربانی تجاوزات جنسی بوده‌اند.
  • ممکن است برخی از این بیماران دچار بیماری‌های شخصیتی و اختلالات خلقی نیز باشند.
  • افراد مبتلا به پدوفیلی سعی می‌کنند تا در هر فرصتی با کودک تنها شوند. به همین دلیل آن‌ها روش‌های مختلفی برای این کار دارند.
  • این افراد معمولا با کودکان مانند افراد بزرگسال رفتار می‌کنند.
  • بچه بازها معمولا در گروه سنی خود دوستان کمی دارند و مجرد هستند.
  • فرد مبتلا به پدوفیلیا ممکن است دچار اختلالات روحی، افسردگی، اعتیاد به یک نوع مخدر و مشکلات روحی دیگر باشد.
  • بیماران پدوفیلی معمولا نگران و مضطرب به نظر می‌رسند و ممکن است در محل کار و تحصیلات خود دچار مشکلات جدی شوند.
  • علائم پدوفیلیا ارتباط مستقیمی با سن، جنسیت و رفتارهای این افراد بستگی دارد.
  • در مواردی که کودکی در مقابل این بیماران جنسی مقاومت نشان دهد و فرد بیمار نتواند فعالیت جنسی خود را انجام دهد و در واقع به خواسته جنسی خود نرسد، کودک مورد خشونت قرار گرفته یا کشته می‌شود.
  • به این افراد در دوران کودکی تجاوز شده است.
  • این بیماران در کودکی از لحاظ عاطفی کمبودهای شدیدی داشتند که هیچ وقت برطرف نشده است.

بیماران پدوفیلیا به چه چیزی علاقه دارند؟

  • آن‌ها علاقه دارند تا در خانه خود انواع مختلف اسباب بازی، عروسک و وسایل مشابه را جمع کنند تا به کمک آن‌ها بتوانند کودکان را به خانه بیاورند و از این طریق باعث جلب اعتماد کودک شوند.
  • در بسیاری از موارد دیده شده است که فرد پدوفیلی فرزندی ندارد اما در خانه‌اش وسایل بازی کودک بسیار به چشم می‌خورد.
  • این افراد تمایل دارند تا با کودکان کار کنند. در واقع پدوفیلیا با کار کردن با کودکان احساس راحت‌تری نسبت به کار کردن با بزرگسالان دارند.
  • این افراد معمولا برای صحبت با کودکان از کلماتی مانند فرشته، معصوم، ناب و اصطلاحات مشابه به ظاهر بی‌خطر استفاده می‌کنند.
  • این بیماران تمایل دارند تا مشغول فعالیت‌ها و سرگرمی‌های کودکانه شوند و تمایلی به انجام امور مربوط به بزرگسالان ندارند.
  • بیماران پدوفیلیا جذب کودکان زیبا و مرفه می‌شوند.
  • بیشتر کودکانی که مورد آزار جنسی این افراد قرار می‌گیرند، معمولا کودکانی هستند که از لحاظ عاطفی مشکل دارند و میل به توجه و محبت در این کودکان زیاد است.
  • پدوفیلیا علاقه دارند تا با فردی ازدواج کنند که فاصله سنی بسیار زیادی با آن‌ها دارد. در واقع همسر این افراد بسیار کوچک‌تر از خود فرد است.

بیماران پدوفیلی چگونه کودکان را به تکرار عمل خود وادار می‌کنند؟

این افراد معمولا با تهدید کودک به کشته شدن، یا تهدید به مرگ دیگر اعضای خانواده او از جمله پدر، مادر، خواهر و برادر کودک را می‌ترسانند و او را وادار می‌کنند تا درباره این اتفاق به کسی حرفی نزند.

در بعضی از موارد نیز این افراد کودک را تهدید به دوری از خانواده یا حبس می‌کنند. از دیگر حیله‌هایی که این افراد به کار می‌برند تهدید کودک به با خبر شدن اعضای خانواده او از این اتفاقات است. بنابراین کودک می‌ترسد و مطیع فرد پدوفیلی می‌شود.

علل ابتلا به پدوفیلیا چیست؟

ابتلا به پدوفیلیا می‌تواند دلایل متعددی از جمله دلایل ژنتیکی یا محیطی داشته باشد. تجاوز جنسی در کودکی یکی از دلایل محیطی است که باعث می‌شود این افراد به پدوفیلیا مبتلا شوند.

تحقیقات نشان می‌دهد که مدل‌های فیزیولوژیکی هم با هورمون‌ها و رفتارهای مخفی این دسته از افراد ارتباط دارند. به‌ویژه با توجه به این که بین رفتارهای پرخاشگرانه و تولید این هورمون‌ها ارتباط بسیار نزدیکی دیده می‌شود که این اختلال اغلب در افراد چپ دست یا با ضریب هوشی پایین بیشتر است.

اسکن‌های مغزی این افراد نیز مشخص می‌کند که قشر سفید مغز آن‌ها کمتر از سایرین است. به همین دلیل امکان صدمه دیدن سر آن‌ها نسبت به سایر افراد بیشتر خواهد بود.

در مواردی مدل یادگیری شخص و رفتارهای متفاوتی که از اطرافیان دیده است، باعث ابتلا فرد به اختلال پدوفیلیا می‌شود.

علائم بروز پدوفیلیا

کودکانی که مورد تجاوز آزار جنسی قرار می‌گیرند، چه علائمی دارند؟

از آن‌جایی که بیماران مبتلا به پدوفیلیا ممکن است در نزدیکی شما زندگی کنند یا حتی یکی از نزدیک‌ترین افراد و خویشاوندان مورد اعتمادتان امکان دارد به این بیماری دچار شده باشد، در نتیجه کودکان شما همواره در معرض خطر هستند.

در بسیاری از مواقع نیز کودکان از ابراز مشکلات خود با والدین واهمه دارند. به همین دلیل لازم است تا علائم زیر را به یاد داشته باشید و مراقبت از کودکان‌تان را به هر فردی نسپارید.

  • شب ادراری
  • کابوس
  • فوبیا
  • افسردگی
  • اختلال استرس
  • رفتارهای جنسی غیر عادی
  • ترس از افرادی مثل مربی مهدکودک یا پرستار کودک
  • مکیدن انگشتان دست
  • فرار از مدرسه یا خانه
  • خودکشی و افکار مرتبط با آن
  • ترس از حمام رفتن یا بیش از حد معمول به حمام رفتن
  • ترس از هر نوع تماس فیزیکی

نشانه‌های گفته شده در بالا همگی نشانه‌های اخلاقی کودکی خواهد بود که مورد تجاوز قرار گرفته است. در ادامه نشانه‌های فیزیکی بدن کودک را برای شما ذکر می‌کنیم.

  • عفونت ادراری به‌صورت مکرر
  • سوزش، التهاب، خارش و درد در ناحیه تناسلی
  • این کودکان در راه رفتن و نشستن دچار مشکلات جدی می‌شوند.
  • تورم، کبودی و خون‌ریزی در قسمت اندام تناسلی این کودکان
  • مشاهده خون یا لکه‌های آن در لباس زیر کودک

برای شناسایی بهتر این علائم می‌توانید با متخصصان مشاوره سلامت جنسی پذیرش ۲۴ در هر ساعت از شبانه‌روز صحبت کنید.

آزار جنسی کودکان

درمان بیماری پدوفیلیا

برای درمان این بیماری روان درمان‌گر ابتدا باید از وجود آن در فرد اطمینان حاصل کند، زیرا این افراد به هیچ عنوان گرایش جنسی خود را بروز نمی‌دهند. به همین دلیل لازم است تا روان درمان‌گر از روش‌هایی مانند نشان دادن پورنوگرافی کودکان به فرد بیمار، اختلال جنسی او را تشخیص دهد.

با این‌که نشان دادن پورنوگرافی کاری غیر اخلاقی و ناپسند است اما روان درمان‌گر برای انجام کار خود و طی کردن روند درمان بیمار به آن احتیاج دارد.

برای مشخص شدن بیماری پدوفیلیا در فرد از ابزارهای مختلفی مانند دستگاه فتوپلتیسموگرافی واژن برای بانوان و پلتیسموگرافی آلت تناسلی برای مردان استفاده می‌کنند تا میل جنسی و علاقه بیمار پدوفیلیا را تشخیص دهند.

در مواردی که فرد تحت تاثیر بحران‌های اخلاقی دچار چنین بیماری شده باشد، روان درمان‌گر می‌تواند برای درمان او کمک زیادی کند. در صورتی که خود بیمار نیز این موضوع را بیان کند و با روان درمان‌گر در میان بگذارد، جلسات درمان موفقیت بیشتری خواهند داشت.

گفتگوی آنلاین با روانپزشک

بیماران پدوفیلیا معمولا افرادی هستند که تمایل زیادی به انجام جرم‌های اجتماعی دارند. این افراد ممکن است بعد از آزاد شدن از زندان تا سه سال جرمی مرتکب نشوند و از کودکان دوری کنند اما با گذشت زمان کنترل فرد کم خواهد شد و دیگر نمی‌تواند روی رفتار و اعمال خود کنترل داشته باشد.

در نتیجه این بیمار دوباره به کارهای گذشته خود روی می‌آورد. در این موارد لازم است تا فرد مبتلا به پدوفیلیا هر چند وقت یک بار به پزشک مراجعه کند تا میل جنسی فرد نسبت به کودکان کنترل شود.

در بعضی از جلسات درمانی لازم است تا فرد به همراه خانواده خود برای درمان حاضر شود، زیرا دلیل ابتلای این فرد به این انحراف جنسی رفتار نادرست خانواده و طرز برخورد اشتباه آن‌ها با کودک خود بوده است.

پزشک معالج برای کنترل این بیماری داروهایی از قبیل آنتی آندروژن، لوپرون و مدروکسی پروژسترون تجویز می‌کند. علاوه بر این، از آن‌جایی که سطح تستوسترون خون این افراد بسیار بالا است، بنابراین پزشک معالج از داروهایی برای کاهش این هورمون خون فرد بیمار نیز استفاده می‌کند.

در درمان‌هایی که از روش ذهن درمانی استفاده می‌شود، پیچیدگی‌ها و خلاءهای ذهنی تمرین می‌شوند. با استفاده از این تمرینات فرد مبتلا به این بیماری یاد می‌گیرد که خودش را جای قربانی قرار دهد و دردی را که قربانی متحمل شده است درک کند.

در نتیجه بیمار می‌تواند گناه و تقصیر خود را بشناسد و به همراه آن جایگاه اجتماعی خود را ارتقاء دهد. با این‌که پدوفیلیا بیماری قابل درمان است اما افرادی که به این انحراف جنسی دچار هستند، مراحل درمان سختی دارند و به‌راحتی درمان نمی‌شوند.

روان درمان‌گر نیز کار سختی در پیش دارد و باید با شیوه‌ها و راه‌های مختلف بتواند تمایلات و فانتزی‌های جنسی بیمار را کاهش دهد و به‌مرور زمان از بین ببرد.

البته توجه به این نکته نیز ضروری است که تا وقتی بیمار پدوفیلی تمایلی به درمان نداشته باشد، هیچ درمانی روی فرد تاثیر نخواهد گذاشت.

علائم کودکان مورد تجاوز با پدوفیلیا

چگونه می‌توان از آزار جنسی کودکان توسط افراد پدوفیلی جلوگیری کرد؟

از آن‌جایی که تا وقتی کودک مورد آزار و اذیت جنسی قرار نگیرد، نمی‌توان بیماری پدوفیلی را تشخیص داد، بنابراین لازم است تا از قبل اطلاعات کافی در اختیار فرزند خود قرار دهید تا در صورت بروز هر مشکلی کودک بتواند از خودش محافظت کند.

  • ابتدا به کودکان خود نه گفتن را یاد دهید.
  • به کودک خود آموزش دهید در مواقعی که از فردی ترسید یا احساس ناامنی کرد با صدای بلند فریاد بزند و درخواست کمک کند.
  • کودک باید بتواند در صورت بروز هر نوع مشکلی آن را با خانواده خود در میان بگذارد. حتی زمانی که بیمار پدوفیلیا کودک را نیز تهدید کرد، کودک باید فورا مشکل خود را به خانواده خود بگوید.
  • به فرزند خود یاد دهید تا در مواقع خطر در خیابان یا کوچه خلوت از یک زن بچه‌دار کمک بگیرد.
  • حریم شخصی را به کودکان آموزش دهید و به آن‌ها بگویید که هیچ شخصی اجازه دست درازی را به حریم شخصی آن‌ها ندارد.
  • اعتماد به نفس کودک را افزایش دهید و او را نترسانید.
  • افراد مورد اعتماد خود را به کودک معرفی کنید تا در مواقعی که شما حضور نداشتید از آن‌ها کمک بگیرد.
  • کودک باید یاد بگیرد تا در مواقعی که به چنگ یک پدوفیلی افتاد بلند فریاد بزند و بگوید که شخص پدر یا مادر او نیست.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

بسیاری از افراد نمی‌دانند بیماری پدوفیلیا چیست تا زمانی که با کودکی مواجه می‌شوند که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

از آن‌جایی که اطلاعات عموم جامعه از این بیماری بسیار کم است و امکان دارد کودکان زیادی در دام این افراد بیافتند، بنابراین لازم است تا در صورتی که با چنین افرادی برخورد کردید، آن‌ها را به یک پزشک معرفی کنید.

با توجه به این‌که این افراد تمایلی برای ابراز و بیان اختلال جنسی خود ندارد، به همین دلیل هیچ تلاشی برای درمان نیز نمی‌کنند. در نتیجه لازم است تا با معرفی این افراد به پزشک از مشکلات بزرگ‌تر درآینده جلوگیری کنید.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت پذیرش ۲۴ به قسمت مشاوره سلامت جنسی بروید و با پزشکان آنلاین متخصص روانشناسی در زمینه این بیماری مشورت کنید. این پزشکان به‌صورت ۲۴ ساعته در اختیار شما هستند و می‌توانند در درمان بیماری پدوفیلیای اطرافیان شما کمک بزرگی کنند.

مشاوره آنلاین روانشناسی

 

ویزیت متخصص سلامت جنسی

ویزیت متخصص روانشناسی

۴.۲/۵ (۹ نظر)

منبع
webmdbritannica

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
42 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپهر
سپهر
2 روز قبل

هعی.۷ سالم بود که عموی مریضم منو قربانی اختلال خودش کرد.الان که میفهمم چه غلطی کرده ۲ ساله که کلا ازش دوری میکنم.۵ سال زندگیمو با آسیب روحی سپری کردم.هروقت میریم خونه شون من اصن از ماشین سعی میکنم بیرون نیام

پویا
پویا
3 ماه قبل

سلام من پدوفیلی دارم به همه بچه‌ها دست میزنم و میگم شلوار تو میکشم پاین کشیدم بعد خسته شدم دست میزنم جلوش یه پسر شلوار پسر میکشم پاین پسر

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط پویا
پپم
پپم
پاسخ به  پویا
20 روز قبل

تو به مادرجنده ای حرومزاده

کفتر
کفتر
پاسخ به  پویا
18 روز قبل

تو یه بیناموسی

مسلمان
مسلمان
6 ماه قبل

چرا برخی از نظرات را حذف نمی کنید ؟
آیا نظارتی بر آیت سایت نیست ؟؟؟

a.rt
a.rt
6 ماه قبل

eykash adam bozorga befahman chon in khanoomi ke behesh migam maman
kheli azaram mide,delam mikhad az khonash farar konam

پپم
پپم
پاسخ به  a.rt
20 روز قبل

چرا چیکارت میکنه؟

بدون نام
بدون نام
10 ماه قبل

سلام من این اختلال روانیو دارم و چند باری دخترم خالم که ۱۲ ساله هست بدن لخت خودشو بهم نشون داده من دیگه نمی دونم چطور خودمو اروم کنم حتی خود ارضایی هم فایده نداره و نمی خوام که به کودکان اسیب بزنم ایا راه درمان داره یا فقط باید از کودکان دور بمونم و خودمو توی خونه حبس کنم

متین
متین
پاسخ به  بدون نام
1 ماه قبل

برو به بهزیستی شهرتون تقاضای مشاوره بده

امیر حسین
امیر حسین
11 ماه قبل

سلام من نسبت به هر دو جنس این حسو دارم از ۱۳ سالگی شکل گرفت ولی دوست ندارم به کودکی اسیب بزنم اما با عکس بچه ها خود ارضایی میکنم الان ۲۱ سالمه مجردم اگه متهل بشم ایا مشگلم حل میشه؟

Tatlises
Tatlises
پاسخ به  امیر حسین
2 ماه قبل

متاهلی میتونه کار ساز باشه

امیر حسین
امیر حسین
11 ماه قبل

سلام من نسبت به هر دو جنس این حسو دارم از ۱۳ سالگی شکل گرفت ولی دوست ندارم به کودکی اسیب بزنم اما با عکس بچه ها خود ارضایی میکنم الان ۲۱ سالمه مجردم اگه متهل بشم ایا مشگلم حل میشه؟

متین
متین
پاسخ به  امیر حسین
1 ماه قبل

برو پیش روان شناس اگه پولشو نداری از بهزیستی شهرتون کمک بگیر

عمو جانی
عمو جانی
1 سال قبل

پدوفیلی کسشعره کودک نوازی بیچاره اونکه کودک نواز نیست

متین
متین
پاسخ به  عمو جانی
1 ماه قبل

تو بیماری برو پیش روان پزشک

عمو جانی
عمو جانی
1 سال قبل

دختر بچه رو باید از ۱۰ سالگی راه بندازی یا ۱۲ سالگی

آینا
آینا
1 سال قبل

پسرعموم که ۱۶ سال از من بزرگتر بود یه پدوفیل بود من فقط ۸ سالم بود من بخاطر بازی های یارانه ای به اتاقش میرفتم و اون هم به من اندام های جنسی من دست میزد ک منو لمس میکرد و منو رو پاهاش میشنود که تاباهم مثلا گیم بازی کنه من فقط ۸ سالم بود و چیزی از روابط جنسی نمیدونستم و وقتی اون کارو بامن میکرد من هیچی درک نمیکردم ولی تعجب میکردم که چرا داره این کارو میکنه ! وقتی ۱۴ سالم شد و روابط جنسی رو درک کردم از پسرعموم متنفرشدم و هرجا اون بود من درس هامو بهونه میکردم نمیرفتم و الان که ۲۷ سالمه از اون موقع ندیدمش …ازش متنفرم
واقعا بچه ها معصومن این کارارو باهاشون نکنید

پویا
پویا
پاسخ به  آینا
3 ماه قبل

میشه

ادم
ادم
1 سال قبل

کاش زمان پیامبر اسلام هم روانشناس بود محمد وعلی وعمر را درمان میکرد

سینا
سینا
پاسخ به  ادم
1 سال قبل

دهنتو ببند دیوث

مارا
مارا
پاسخ به  ادم
10 ماه قبل

کمتر زر زر کن خب ؟ وقتی ام میخوای یه زری بزنی ، خیر سرت برو یه ذره تحقیق کن یه ذره فکر کن

بی اعصاب
بی اعصاب
پاسخ به  ادم
9 ماه قبل

یکی باید تورو درمان کنه ….آخه تو چی می دونی که چرت و پرت بلغور میکنی ….روانی مریض برو پیش روانپزشک هرچند بهت هیچ امیدی نیست لیاقت نداری حتی تو تیمارستان نگهت دارن

ایرانی
ایرانی
پاسخ به  ادم
6 ماه قبل

کاشکی واقعا آدم بودی و اراجیف کثیف نمی گفتی

مجید
مجید
پاسخ به  ادم
6 ماه قبل
حسن
حسن
پاسخ به  ادم
5 ماه قبل

لطفاً مطلب این نجس را پاک کنید

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  ادم
4 ماه قبل

دقیقاااا

یه شخص
یه شخص
پاسخ به  ناشناس
1 ماه قبل

زیرش خوابیدی پشتشو میگیری

***
***
پاسخ به  ادم
4 ماه قبل

میدونی تو خیلی بی لیاقت تر و بی ارزش تر از اونی هستی که بخوام چنتا فحش آبدار بهت بدم فقط اینو بدون خییییییییییییلی بی همه چیزی
درضمن حداقل یه اسمی انتخاب میکردی آدم خندش نگیره آخه آدم؟ اونم تو؟

مهرداد
مهرداد
پاسخ به  ادم
2 ماه قبل

خدا هدایتت کنه

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط مهرداد
یه شخص
یه شخص
پاسخ به  ادم
1 ماه قبل

بگیریمت یه خواهر برادر دستت میدم

یه شخص
یه شخص
پاسخ به  ادم
1 ماه قبل

مادرت رو میکنم

صحرا
صحرا
1 سال قبل

متاسفانه من پدوفیلیم در حد اینکه فیلماشو نگاه میکنم و ارضا میشم ولی آسیبی به هیچ بچه ای نزدم خودمم از این بخش آنرمالم ناراحتم خیلیییی

MMM
MMM
پاسخ به  صحرا
1 سال قبل

فیلم هاش از کجا میشه پیدا کرد؟

امین
امین
پاسخ به  صحرا
10 ماه قبل

سلام فیلم هاشو از کجا آوردی

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  صحرا
6 ماه قبل

عجب انگار ملت بد جوربه فیلما نیاز دارن خدایا خودت به داد اینا برس واقعا دیگه نمتونم این حد از نفهم بودنو تحمل کنم البته اینا تقصیری ندارن تو مملکتی که پدوفیلی قانونا و شرعا ازاده و یه پیر مرد ۸۰ساله میتونه با یه بچه ۵ ساله ازدواج کنه چه انتظاری باید از مردمش داشته باشی
قانون مشکل داره قانون

‌..
‌..
1 سال قبل

سلام
یکی از دوستای من مورد تجاوز قرار گرفته، پدرش بهش تجاوز میکنه و پدرش پدوفیل داره ، دوستم نمیتونه به پلیس چیزی بگه چون هر بار پدرش به پلیس ها رشوه میده ، دوست من باید چیکار کنه ؟

علی
علی
پاسخ به  ‌..
1 سال قبل

سلام
واقعا آخرالزمانه من هم دارم

ادم
ادم
پاسخ به  ‌..
11 ماه قبل

دروغه

مجید
مجید
پاسخ به  ادم
6 ماه قبل
محمد
محمد
پاسخ به  ‌..
19 روز قبل

مستقیم برود دادسرا شکایت کند یا از طریق بهزیستی و مشاورحقوقی آ ن شکایت کند .

Star
Star
1 سال قبل

سلام من در سن ۱۷ تا ۲۰ سالگی دچار این بیماری شدم ولی الان در سن ۲۳ سالگی تاثیرش کمتر شده.احتمالش هست دوباره مثل قبل بشم.نمیخام دوباره اون افکار بیاد سراغم واقعا حس بدی داره که آزار کودکان برات لذت بخش باشه الان هم زجر آوره هم لذت بخشه.
تشکر از سایت خوبتون.

علی
علی
پاسخ به  Star
1 سال قبل

سعی کن با اجتماع و هیپنوتیزم و بیزاری درمانی و بی علاقه کذدن خود به کودکان و علاقه مند شدن نسبت به جنس مخالف و کم کردن میل جنسی خودت رو به سمت نجات از پدوفیلیا نزدیک کنی هتما میل جنسی کم شده بخواطر همین تاثیرش کمترشده

دکمه بازگشت به بالا