کاتالوگ مطب خود را به ویترین خدمات درمانی خود تبدیل کنید

می توانید از کاتالوگ برای نمایش خدماتی که بیماران ارائه می کنید، بهره ببرید. برای اینکار کافی است تا با استفاده از یک طراحی منحصر بفرد و درج چند تصویر از خدمات پزشکی خود، کاتالوگ مطبتان را به ویترینی برای بیماران تبدیل کنید. به طور مثال اگر متحصص پوست و زیبایی هستید، می توانید تصاویر قبل و بعد از جراحی های انجام شده را به عنوان نمونه در بروشور خود قرار دهید.

همیشه هزینه زیاد تبلیغات بهترین راه حل نیست

نیاز نیست برای تبلیغ کارتان سراغ گزینه هایی بروید که هزینه های بالایی می طلبد. همیشه نصب یک بنر در میدان اصلی شهر بهترین گزینه نیست. می توانید گزینه های کم هزینه تر و حتی کاربردی تری را برای تبلیغات خود انتخاب کنید. کاتالوگ یکی از این گزینه هاست.

محتوا کاتالوگ خود را غنی کنید

از بهترین طراحی و مطالب در کاتالوگ خود استفاده کنید. نیاز نیست مطالب اضافی را در آن بیان کنید، از بدیهیات دوری کنید و نکات کاربردی را بیاورید. مقایسه دو عکس از قبل و بعد از عمل بوتاکس در کاتلوگ شما مفید تر است از این اینکه بخواهید از نکات علمی مقالات پزشکی در خصوص این عمل در بروشور خود استفاده کنید.

زمان انتظار بیماران را از دست ندهید

دقایقی که بیمار در انتظار نوبت به سر می برد، بهترین زمان برای دیدن ویترین کاری شما است. شاید بیمار برای دریافت بخشی از خدمات پزشکی سراغ مطب شما آمده ولی با دیدن کاتالوگ شما با دیگر خدمات شما نیز آشنا می شود. از طرفی گاها بیماران در مطب در خصوص کیفیت کار شما با یکدیگر مشورت می کنند، کاتالوگ شما می تواند زبان دوم شما باشد و به خوبی کیفیت خدماتی که تاکنون ارائه داده اید را در آن متذکر شود.

محتوا را بر اساس نوع مخاطب تنظیم کنید

اگر مراجع کنندگان شما افرادی تحصیل کرده و از طبقات بالای جامعه هستند، باید در تولید محتوا کاتالوگ خود از بیان منابع موثق بهره گیری کنید. طبیعتا سایر افرادی که در این گروه قرار ندارند، نمی توانند از این نوع مطالب بهره لازم را ببرند.

برای کاتالوگ خود وقت بگذارید

برای محتوا تولید شده وقت بگذارید، آن را به چند نویسنده نشان دهید، قبل از چاپ حتما ویراستاری را انجام دهید. از بهترین و ساده ترین طراحی استفاده کنید، هرچه طراحی شما ساده تر و در برگیرنده محتوا بهتری باشد، پیام شما بهتر به بیمار منتقل خواهد شد.

کمی برای کاتالوگ خود هزینه کنید

هزینه ای که برای چاپ کاتالوگ با کاغذ گلاسه ۲۰۰ گرمی انجام می دهید، خیلی با انتخاب سایر کاغذها تفاوت ندارد، پس بهترین گزینه را در تولید بروشورهای خود انتخاب کنید.

از کاتالوگ های الکترونیک بهره گیری کنید

کاتالوگ های الکترونیک همانند دیگر فایل ها بر روی cd و یا فلش قابل انتقال است. از مزایای کاتالوگ های الکترونیک می توان به کاهش هزینه ها، امکان به روز رسانی، و امکان درج کلیه محصولات است. سهولت انتقال و جابه جایی کاتالوگ از دیگر مزایای کاتالوگ های الکترونیک است.

همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا