جامع‌ترین اطلاعات در مورد پایین آوردن قند خون در طب سنتی

چگونه قند خون را با روش های طب سنتی کنترل کنیم؟

قند خون طبیعی چیست؟

قند طبیعی یا گلوگز موجود در خون با گرسنگی و با میزان غذایی که می‌خوریم تغییر می‌کند. بعد از ۸ ساعت گرسنگی میزان قند خون mg/dl 100 است. اگر دو ساعت بعد از غذا خوردن بازهم قند خون رو چک کنید میزان آن تا mg/dl 140افزایش یافته است. در بعضی افراد به دلایل مختلف میزان قند خون آن‌ها بالاست که با توجه به عوارض جدی آن باید درمان شود. یکی از راه‌های پایین آوردن قند خون در طب سنتی است. می توانید با متخصص طب سنتی گفت و گو کنید .

در حالت عادی بالا رفتن گلوکز در خون با تولید و ترشح انسولین کنترل می‌شود. اما در مواردی که پانکراس دچار مشکل شود و نتواند انسولین کافی ترشح کند یا میزان قند خون به‌قدری بالا باشد که انسولین ترشح شده پاسخگو نباشد، میزان قند خون بالا می‌رود و با علائمی بروز می‌کند.

مشاوره آنلاین طب سنتی

علائم قند بالا چیست؟

قند خون بالا بیماری است که خیلی سریع باید نسبت به درمان آن اقدام کرد چون عوارض خطرناکی دارد که ممکن است جان فرد مبتلا را به خطر بیندازد. اولین کاری که باید انجام شود توجه به نشانه‌های قند خون بالا است. اگر هر کدام از علائم قند بالا که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم را در مورد خود مشاهده می‌کنید باید نسبت به درمان حساس شوید.

  • احساس گرسنگی شدید دارید.
  • احساس تشنگی شدید دارید.
  • احساس ادرار کردن دائمی دارید.
  • احساس خستگی، خواب آلودگی و کمبود انرژی در طول روز همیشه با شماست.
  • بینایی شما دچار تغییر شده است و اجسام را کدر می‌بینید. به‌خصوص نگاه کردن به هاله‌ی نور با تاری همراه باشد.

چه عواملی شما را در معرض قند خون بالا قرار می‌دهد؟

به عواملی که باعث می‌شود ریسک ابتلا به قند خون بالا در فردی ایجاد شود، ریسک فاکتورهای هایپر گلاسمی (قند خون بالا) گفته می‌شود. بدیهی‌ست اگر این موارد در سبک زندگی افراد و رژیم غذایی آن‌ها کنترل شود ریسک ابتلا هم پایین می‌آید.

  • ورزش نکردن: فعالیت کم و بی تحرکی سبب به‌هم ریختن وکند شدن روند سوخت و ساز در بدن می‌شود.
  • پرخوری: خوردن و نوشیدن زیاد از حد باعث می‌شود فرد در معرض ابتلا به قند خون بالا باشد.
  • مصرف داروها: مصرف داروهایی ممکن است سبب بالا رفتن قند خون شود. همچنین داروهای دیابت هم قند خون را بالا می‌برد.
  • ابتلا به بیماری‌های عفونی یا آسیب‌های ناشی از جراحی هم می‌تواند فرد را در معرض قند خون بالا قرار دهد.

مواد غذایی کاهنده قند خون

اهمیت پایین آورنده سریع قند خون چیست؟

اگر احساس خستگی شدید دارید، دهانتان خشک است و بیش از حد تشنه هستید حتما میزان قند خون را چک کنید. اگر جدول قند خون دارید، میزان قند خون را با روزهای قبل هم مقایسه کنید. در مواردی که قند خون بالاست حتما باید اقدامات اورژانسی و فوری برای پایین آوردن سریع قند خون انجام دهید. عوارض بالا رفتن قند خون و توجه نکردن به آن مواردی است که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم .

بیماری‌های قلبی و عروقی

فشار خون بالا، قند بالا و کلسترول بالا می‌تواند باعث ایجاد مشکل در سیستم قلب و عروق شود. بد نیست بدانید شایع‌ترین علت مرگ و میر دیابتی‌ها سکته‌های قلبی است.

بیماری‌های عصبی

به این بیماری‌ها نوروپاتی دیابتی گفته می‌شود. بالا رفتن قند خون باعث از دست رفتن حس در دست و پاها می‌شود.

رتینوپاتی دیابتی

بالا بودن قند خون در برخی افراد دیابتی باعث بیماری‌های چشمی می‌شود. این افراد مجبور می‌شوند تا پایان عمر با تاری دید و در بعضی موارد از دست دادن بینایی چشم‌ها و کوری دست و پنجه نرم کنند.

ضایعات پوستی

بالا بودن قند خون در مواردی با زخم در پاها یا نواحی دیگر خود را نشان می‌دهد. این علامت یک هشدار بسیار جدی برای فرد است که نسبت به پایین آوردن قند خون سریع‌تر اقدامی انجام دهد.

نفروپاتی دیابتی

بیماری‌های کلیه که بر اثر بالا بودن قند خون ایجاد می‌شود، فرد مبتلا را به شدت آزار می‌دهد و حتی ممکن است فرد یکی یا هر دو کلیه را از دست بدهد.

یکی دیگر از عوارض خطرناک بالا رفتن قند خون قرار گرفتن در معرض کتواسیدوز دیابتی و کما و در مواردی مرگ است.

برای پایین آوردن سریع قند خون چه کنیم؟

پایین آورن سریع قند خون راهبردی است که خیلی از افراد مبتلا به دیابت ممکن است به آن نیاز پیدا کنند. ما چند روش خانگی که خیلی سریع قند خون را پایین می‌آورد به شما معرفی می‌کنیم.  در مواردی که احساس تاری دید یا سرگیجه داشتید یا قند خونتان را کنترل کردید و میزان قند خون بالا بود از این روش‌ها استفاده کنید.

داروهای گیاهی کاهش قند خون

پایین آوردن سریع قند خون با آب خوردن

آب آشامیدنی قویترین پایین آوردنده قند خون است. نوشیدن آب زیاد چون ادرار آور است می‌تواند قند خون را پایین بیاورد. آب نوشیدن باعث رقیق‌ شدن قند موجود در خون می‌شود و این قند را از طریق ادرار دفع می‌کند. وقتی میزان قند خونتان بالاست ۳ یا ۴ لیوان آب بخورید، سپس میزان قند خون را اندازه گیری کنید. اگر تغییر زیادی نکرده بود عجله نکنید و چند لیوان دیگر آب بخورید تا حجم ادرار به‌طور چشمگیری افزایش یابد.

پایین آوردن سریع قند خون با ورزش کردن

ورزش کردن سریع و پر شتاب یک اقدام عملی و بسیار مناسب برای کسانی است که به دنبال راه فوری برای پایین آوردن قند خون هستند. ورزش کردن باعث می‌شود قند موجود در خون به انرژی تبدیل شود و قند خون کاهش یابد. می‌توانید بعد از ۴۰ دقیقه ورزش تند مانند:

  • ایروبیک
  • دویدن یا پیاده‌روی سریع میزان قند خون را اندازه بگیرید که از تاثیر ورزش کردن مطمئن شوید.

پایین آوردن سریع قند خون با دوش آب‌گرم

شاید تعجب کنید و بپرسید که مگر دوش آب‌گرم هم بر میزان قند خون موثر است؟ باید به صراحت به شما بگوییم بله دوش آب گرم نیاز به گلوکز دارد، همچنین با افزایش جریان انسولین قند خون را کاهش می‌دهد. البته دو نکته را فراموش نکنید

  1. بهتر است قبل و بعد از دوش گرفتن قند خون را چک کنید.
  2. شکستن گلوکز نیاز به انسولین دارد و اگر انسولین به میزان کافی موجود نباشد قند خون افزایش می‌یابد. پس در سنجش میزان قند خون قبل از دوش گرفتن دقت کنید.

اما اگر روش‌هایی که توضیح دادیم قند خون را پایین نیاورد، حتما خیلی سریع با پزشک خود تماس بگیرید، شاید داروهایتان برای اثربخشی بالاتر باید تعویض شود یا نیاز به تشخیص قند خون در آزمایش داشته باشید. پذیرش ۲۴ بدون ایجاد محدودیت در شهر محل سکونت شما امکان مشاوره با متخصص غدد و متابولیسم درون ریز را به‌صورت آنلاین و متنی برقرار کرده است. شما می‌توانید تمام سوالات و مشکلات خود را با پزشکان مطرح کنید.

لیست مواد غذایی پایین آورنده‌ی قند خون

  1. مواد غذایی با فیبر بالا: داشتن روزانه ۲۵ تا ۳۰ گرم فیبر در رژیم غذایی میزان قند خون را تنظیم می‌کند.
  2. غلات کامل: غلات تصفیه شده باعث افزایش قند خون می‌شود. در حالی‌که اگر از غلات کامل استفاده کنید. فیبر، فیتوشیمیایی و مواد مغذی می‌تواند میزان قند خون را تنظیم کند.
  3. آجیل: آجیل‌ها و به‌خصوص بادام در تعیین سطح قند خون و انسویلن تاثیر زیادی دارد. افرادی که آجیل و خشکبار را به‌طور ثابت در برنامه‌ی غذایی خود دارند سطح قند خون متعادل‌تریدارند.
  4. آووکادو: برای داشتن قند خون طبیعی باید میزان اسیدهای چرب اشباع و غیر اشباع در رژیم غذایی متعادل باشد. آووکادو می‌تواند تنظیم کننده‌ی خوبی برای میزان قند خون باشد.
  5. تخم مرغ : همه‌ی ما با شنیدن واژه‌ی تخم مرغ به یاد کلسترول می‌افتیم. اما در مورد پایین آوردن قند خون استفاده از تخم مرغ را نباید فراموش کنیم چون کلسترول تاثیر منفی بر میزان قند خون ندارد.
  6. قهوه: مصرف روزانه یک فنجان قهوه عامل مهمی در کاهش قند خون است، فقط فراموش نکنید شکر به آن اضافه نکنید.
  7. میوه‌: میوه‌های گیلاس، سیب، گریپ فوروت، کیوی، گلابی قند بالایی ندارند. در عوض سرشار از فیبر و ویتامین‌های محلول در آب هستند. استفاده از رژیم غذایی پر میوه و سبزی یک عامل مهم در کاهش قند خون است.
  8. سبزیجات برگ‌دار: سبزیجات برگ‌دار مانند اسفناج، کلم، چغندر برگ‌دار، کلم بروکلی، کاهو با داشتن فیبر زیاد و منیزیم و ویتامین A می‌تواند قند خون را کاهش دهد. پس اگر دنبال کاهش قند خون هستید باید این مواد غذایی را در برنامه‌ی غذایی خود بگنجانید.

رژیم غذایی برای کاهش قند خون

درمان قند خون بالا در طب سنتی چگونه است؟

همه‌ی ما می‌دانیم سطح قند خون در تعیین میزان سلامتی عامل بسیار مهمی است. در افرادی که سطح قند خون یا همان گلوکز بالا است. بدن به انسولین مقاوم می‌شود و فرد به بیماری دیابت مبتلا می‌شود. برای این افراد رعایت رژیم غذایی و سبک زندگی پر تحرک یک عامل موثر در تنظیم قند خون است.

اما این افراد باید  نسبت به درمان هم اقدام نمایند. امکان درمان قند خون بالا با  داروی قند خون شیمیایی فراهم است، با این‌حال برخی افراد ترجیح می‌دهند، با داروهایی گیاهی قند خون را کنترل کنند. به‌همین جهت به‌دنبال راهکارهای پایین آوردن قند خون در طب سنتی هستند.

سوال این افراد این است که داروی گیاهی پایین آورنده‌ی قند خون چیست؟ این داروهای‌های گیاهی  پایین آورنده‌ی قند خون را چگونه باید مصرف کرد؟ در این مطلب ما شما را با راه‌های  پایین آوردن سریع قند خون طب سنتی  با استفاده از داروهای گیاهی و نحوه‌ی استفاده از آن‎‌ها به‌صورت عرقیات گیاهی و دمنوش‌ها آشنا می‌کنیم.

عرقیات گیاهی برای کاهش قند خون چیست؟

استفاده از عرقیات خوراکی  برای کاهش قند خون در طب سنتی بسیار توصیه می‌شود و البته یک اقدام مورد پذیرش در خانواده‌های ایرانی است. بعد از آشنا شدن با عرقیات گیاهی که برای کاهش قند خون موثر هستند می‌توانید آن‌ها را در منزل تهیه کنید یا از مراکز خرید که این عرقیات طبیعی را موجود دارند خرید و استفاده کنید.

عرق بابا آدم برای کاهش قند خون در طب سنتی

عرق بابا آدم به نام‌های فیل گوش و لوف هم شناخته می‌شود. این عرق گیاهی خواص زیادی دارد که یکی از آن‌ها پایین آوردن قند خون است. برای مصرف آن باید ناشتا باشید و روزی دو مرتبه صبح و عصر به مقدار یک استکان میل نمایید.

عرق برگ گردو برای کاهش قند خون در طب سنتی

برگ درخت گردو خاصیت کاهش دهنده‌ی قند خون دارد. اگر از برگ این درخت عرق تهیه شود و روزانه دو نوبت استفاده شود تاثیر چشمگیری در کاهش میزان قند خون خواهد داشت. البته می‌توانید آن را آب پرتقال یا آب معمولی هم مخلوط کنید.

عرق کاسنی برای کاهش قند خون در طب سنتی

در طب سنتی عرق کاسنی برای درمان بیماری‌های مختلفی مانند:

یکی از اثرات عرق کاسنی پایین آورندگی قند خون است. طعم این عرق برای بعضی افراد جالب نیست به‌همین دلیل برای دل‌چسب‌تر شدن طعم آن می‌توانند آن را آب معمولی یا آب مرکبات ترکیب کنند.

برای استفاده از عرق کاسنی روزانه دو نوبت و هر بار  یک استکان عرق کاسنی را برای پایین آوردن قند خون استفاده کنید.

درمان قند خون با طب سنتی

عرق شنبلیله برای کاهش قند خون در طب سنتی

شنبلیله گیاهی است که در درمان قند خون بالا، کلسترول و فشار خون بالا کاربرد دارد. اما نحوه و میزان استفاده از آن برای درمان قند خون بالا با عرقیات دیگر متفاوت است و باید با معده‌ی پر مصرف شود. توصیه می‌شود. برای کاهش قند خون در طب سنتی روزی یک استکان عرق شنبلیله بعد از غذا توصیه می‌شود.

دمنوش برای پایین آوردن قند خون چیست؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی یک فرد دیابتی کنترل رژیم غذایی به‌گونه‌ای است که قند خون بالا نرود و نوشیدنی‌ها و غذاهایی جایگزین شود که قند خون را پایین بیاورد. استفاده از دمنوش برای پایین آوردن  فوری قند خون در طب سنتی بسیار توصیه می‌شود. چند نمونه از دمنوش‌ برای پایین آوردن قند خون را نام می‌بریم.

دمنوش دارچین برای پایین آوردن قند خون در طب سنتی

ترکیبات دارچین می‌تواند قند خون را از چند طریق پایین بیاورد. مثلا قند را در جریان خون پخش می‌کند، یا میزان حساسیت به انسولین را بالا می‌برد. برای تهیه دمنوش باید مقداری دارچین خشک را داخل قوری محتوی آب جوشیده بریزید و با حرارت غیر مستقیم آن را دم کنید. روزانه یک فنجان از این دمنوش میل کنید.

دمنوش بادرنجویه برای پایین آوردن قند خون در طب سنتی

بادرنجویه گیاهی است که ما معمولا به عنوان آرام‌بخش و خواب آور می‌شناسیم. اما این گیاه در کاهش قند خون هم موثر است. بادرنجویه با تحریک جذب گلوکز و مهار کردن سنتز گلوکز منجر به کاهش قند خون می‌شود. تهیه‌ی دمنوش این گیاه هم مانند دمنوش دارچین با حرارت غیر مستقیم و مصرف به‌صورت روزانه است.

دمنوش چای ترش برای پایین آوردن قند خون در طب سنتی

چای ترش گیاهی است که به دلیل طعم ترش آن به این نام مشهور است. این دمنوش به دلیل طعم آن می‌تواند سبب پایین آوردن فوری قند خون شود. برای تهیه آن مقداری برگ خشک چای ترش را داخل آب جوش بریزید و با حرارت غیر مستقیم روی کتری دم کنید. بعد از نیم ساعت آن را صاف کنید و میل کنید. روزانه تا دوبار هم می‌توانید این دمنوش را استفاده کنید.

دمنوش گزنه برای پایین آوردن قند خون در طب سنتی

گیاه گزنه برای پایین آوردن قند خون در طب سنتی یک داروی کاربردی و مهم است. خاصیت این گیاه این است که باعث کاهش گلوگز در خون می‌شود. همچنین نقش محافظتی در برابر افزایش میزان قند خون  و تخریب سلول‌های پانکراس دارد. تهیه این دمنوش مانند دمنوش‌های قبلی است ولی سعی کنید دمنوش گزنه را با معده‌ی پر و بعد از غذا میل کنید.

مراجعه به ظب سنتی برای درمان قند خون

مراجعه به پزشک برای تشخیص بالا بودن قند خون

اگر علائم سه گانه‌ی پرخوری، پرنوشی و پرادراری را دارید حتما باید نسبت به بروز دیابت حساس شوید. قند خون بالا با هیچ کس شوخی ندارد و ممکن است بینایی شما را ازتان بگیرید یا پزشکان ناچار شوند دست یا پای شما را قطع کنند. اگر علامت خاصی دارید یا سوالی در زمینه‌ی رژیم غذایی افراد مبتلا به قند خون بالا دارید، با متخصص آنلاین دیابت پذیرش ۲۴ تماس بگیرید و نگرانی خود را رفع کنید.

پذیرش ۲۴ با فراهم کردن دسترسی شما به اپلیکشن قابل نصب بر گوشی راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین مسیر را برای شما هموار کرده است.

بهترین دکتر طب سنتی انلاین

۳.۱/۵ (۳۴ نظر)

منبع
www.everydayhealth.comwww.amazon.infinancialtribune.comwww.india.comzhaviz.comooma.org

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
175 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اصفهانی
اصفهانی
3 ساعت قبل

تمام هزینه ها تاانتهای درمان باید رایگان شود.

غفوری
غفوری
1 ماه قبل

برای قند خون ۴۰۰ چیکار کنم

النا
النا
1 ماه قبل

سلام من قندم ۴۱۱ هست نوع یک چی پیشنهاد میکنید

ابوالفضل
ابوالفضل
2 ماه قبل

با سلام وقت بخیر من ۱۵ سالمه دیابت نوع ۱ دارم قندم ۴۰۰ یا ۵۰۰ باید چکار کنم؟؟

مگی
مگی
2 ماه قبل

از خوردن نان / شیرینی جات / ماکارونی / سیب زمینی / کلا کربوهیدرات دوری کنید یا خیلی کم مصرف کنید شاید اولش سخت باشه ولی بدن عادت میکنه من ورزنم ۱۲۰ بود با ورزش رژیم و اصلاح عادات غذایی الان ۷۵ کیلو شدم بیماری قند و کبد چرب داشتم همش برطرف شد
بعد از غذا یه ورزش کوچولو بکنید هر روز یه نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه پیاده روی کنید نان خیلی خیلی کم بخورید برنج خیلی کم بخورید تنها راهش اصلاح عادات غذایی و ورزش است
ما خیلی وقتها به خوردن نیاز نداریم الکی و از روی عادت میخوریم

ایوب
ایوب
پاسخ به  مگی
18 روز قبل
جعفر
جعفر
2 ماه قبل

سلام.
نوشابه .دلستر .شیرینی جات در حد بسیار کم مصرف کنید.اگر قندتون خیلی بالاست که کلا تعطیل کنید شیرینی جات.
به جای مصرف قرص رو بیارید به ورزش .
کوه نوردی عالیه .دو چرخه سواری خوبه.منتها نه با فشار و بی برنامه .
پیاده روی در حد ۴۵دقیقه. عالیه هر روز .
ورزش بدن سازی خصوصا حرکاتی مثل هالتر و هر حرکتی که وزنه میزنید چون باید بدن یک انرژی بسوزنه تا بتونه اون حرکت بزنه.
در کل باید تناسب ببندید.پیشنهاد من این که یک دستگاه قند خون داشته باشین در منزل.قند معمولی مثلا ۱۰۰ هست.قندش شما ۲۰۰ .حالا شما باید برنامه تون این باشه چه کار کنیم این ۱۰۰ تا اضاف سوزانده بشه.۴۵ دقیقه پیاده روی بدون توقف داشته باشین .این ۱۰۰ تا اضاف میسوزه.اصلا ۵۰ تا هم بسوزه بازم خوبه.
بی تحرکی خودش عامل افزایش قند و چربی هست.به تریاک و شیره وقرص و امپول رو نیارین .تحرک و ورزش و رژیم سالم خیلی کمک کننده هست.۱ ساعت پیاده روی و ورزش بهتره یا شروع کردن قطع انگشت پا و بعدم بقیه اش!!!!.برید سراغ طب سنتی از طب مدرن بهتره .عوارض ش هم کمتره.
تحرک .ورزش .پرهیز از شیرینی جات

النا
النا
3 ماه قبل

سلام من ۱۴ سالمه و قند خونم روی ۱۲۰ هست نمیدونم باید چیکار کنم

رامتین هستم
رامتین هستم
پاسخ به  النا
2 ماه قبل

سلام من ۱۰ سالم هست و قند خونم ۱۱۴ ناشتا چی کار کنم رامتین هستم

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  رامتین هستم
21 روز قبل

سلام۰عزیزم تا عدد۱۰۰ ایرادی نداره یکبار دیگه ناشتا بگیر قندتو۰منتها باید شب قبلش زودتر شام رو میل کنی ونوشابه مصرف نکنی ۰نگران نباش فقط تحرک و ورزش رو ادامه بده۰

محمد
محمد
پاسخ به  النا
2 ماه قبل

جدی عجب

جعفر
جعفر
پاسخ به  النا
5 روز قبل

شما تریاک بکش عزیزم

محمود
محمود
3 ماه قبل

سلام و عرض ادب ،،ببخشین من ۵۷ سالمه میخواستم ببینم قندم ۱۱۲ و کلسترول. ۲۴۹. و تری گلیسیرید ۳۲۷ ،،،،هست ،،،البته بیشتر وقتها زود به زود ادرار دارم ،،چطور میتونید کمکم بفرمایین ،،،ممنون از جنابعالی

ebrahemhadere2@gmail.com
ebrahemhadere2@gmail.com
4 ماه قبل

سلام ببخشید من ۱۶ سالمه آزمایش دادم فهمیدم ک قند دارم دکتر مرکز بهداشت بهم گفته ک نیازی ب قرص ندارم چون زیاد نیس بنظرتون من باید چیکار کنم خیلی میترسم میشه بهم بگید چیکار کنم ک اون یزره قندی ک هم دارم بره ؟

فافا
فافا
پاسخ به  ebrahemhadere2@gmail.com
10 روز قبل

سلام رژیم غذایی ات را زیر نظر دکتر تغذیه تغییر بده و از سبزیجات بیشتر استفاده کن
غذاهایی که قند زیادی دارن کمتر مصرف کن مثلاً شیرینی کمتر بخور

امیر
امیر
4 ماه قبل

۳۶سالمه

امیر
امیر
4 ماه قبل

سلام ببخشید من آزمایش دادم قند خونم ۱۱۴بود. خیلی اعصابم خورد شده چکارکنم؟

بی نام
بی نام
پاسخ به  امیر
4 ماه قبل

سلام نگران نباش بالا نیست یه ریزه پیاده روی کنید مشکل حله .من چی بگم قند ناشتام ۲۱۰هست.

مرضیه پوری
مرضیه پوری
5 ماه قبل

سلام و خسته نباشید . من ۴۹ سالمه چند وقته چک میکنم ناشتا قدم از ۱۲۰ هست تا ۱۶۰ . قبل ناهار ۲۰۰ بوده تا ۲۶۰ . چکار باید بکنم کبدم چرب شده . کلیه سنگ ساز تیرویید کم کاری هم دارم . ☹☹☹

ممد
ممد
پاسخ به  مرضیه پوری
5 ماه قبل

برو بمیر دیگه
نیم قرن زندگی کردی بسته دیگه

عماد راد
عماد راد
پاسخ به  ممد
5 ماه قبل

اگر اینجور حساب کنی اول پدر و مادر خودت برن بمیرن بعد واسه بقیه نسخه بپیچ.اشولاش

محند
محند
پاسخ به  عماد راد
4 ماه قبل

سلام هرکی هرکی مگه مردن! مردن دست خداست

پناه
پناه
پاسخ به  عماد راد
1 ماه قبل

خخخخخخخخ

°乙ムみЯム°
°乙ムみЯム°
پاسخ به  ممد
4 ماه قبل

چقد بیشعورى تو

سعید بلووچ
سعید بلووچ
پاسخ به  ممد
4 ماه قبل

خودت بمیری مگه اون دلی نداره احمق این سالا عین برق میاد تا ۲۰ سالگی دوران بچگی ک هیچ اون ۳۰ سال اندک عمری نیس بی سواد

مریم
مریم
پاسخ به  ممد
4 ماه قبل

شایدتوزودترمردی

مهتاب
مهتاب
پاسخ به  ممد
4 ماه قبل

فکر میکنی زندگی کردن به عدد و سن هست ؟؟ این حرفت از روی بچگی و نادونی زدی

انسان
انسان
پاسخ به  ممد
4 ماه قبل

خاک بر سرت با این جواب دادنت ….

محند
محند
پاسخ به  ممد
4 ماه قبل

مرضیه کفش بابات قرضیه اگه راست میگی اول خودت بروبمیر

مریم
مریم
پاسخ به  ممد
3 ماه قبل

تو بمیر ک فقط بدرد مردن میخوری اشغاله گوه

ابراهیم
ابراهیم
پاسخ به  مریم
1 ماه قبل

جر و بحث نکنید،مرگ دست خداست،مرگ خوب نعمت است،انشاءالله همتون پانصد سال عمر کنید،یه کم ب فکر آینده باشید تا کنیم وطن آباد…هرگز ب غصه خوردن گذشته بر نگشته، از تجربیاتم در مداوای طب سنتی بگویید… حتی مخرب،میگن تریاک قند را ثابت نگه میدارد برای بیماری کرونا هم شفاست،شیره هم برای کمر و مغز خوبه، اما اعتیادش خانمانسوز و بیچاره ات میکند.. اما برای ترکش از متادون بهتره.

سعیده
سعیده
پاسخ به  ممد
3 ماه قبل

چقدر بی ادبی شما به جای این که یه راه حل و امید بدی اینجوری مگید

بنده خدا
بنده خدا
پاسخ به  ممد
3 ماه قبل

احمقِ بیسواد

محمد
محمد
پاسخ به  ممد
3 ماه قبل

گوه مخور

افشین
افشین
پاسخ به  ممد
1 ماه قبل

خخخخخخ

Roxan
Roxan
پاسخ به  ممد
21 روز قبل

چقد شما بی ادبی

ایوب
ایوب
پاسخ به  ممد
18 روز قبل
بی نام
بی نام
پاسخ به  مرضیه پوری
4 ماه قبل

انشالله خوب میشید .با پیاده روی و یه کمی دقت در خورد و خوراک میاد پایین

مهتاب
مهتاب
پاسخ به  مرضیه پوری
4 ماه قبل

یک احمقی که فکر می‌کنه زندگی کردن به عدد و سن هستش

آخرین ویرایش 4 ماه قبل توسط مهتاب
سعید
سعید
پاسخ به  مرضیه پوری
3 ماه قبل

انشالله ک سلامت باشید زود خوب بشی

سید خالق
سید خالق
پاسخ به  مرضیه پوری
3 ماه قبل

تو تو شرایط پیش دیابتی

بهار
بهار
پاسخ به  مرضیه پوری
2 ماه قبل

ورزش ورزش ورزش و نوشیدن اب فراوان

ابراهیم
ابراهیم
پاسخ به  مرضیه پوری
1 ماه قبل

انشاءالله پانصد سال عمر کنی

ابراهیم
ابراهیم
پاسخ به  مرضیه پوری
1 ماه قبل

من چه کنم که الان بندم رو H1نشون میده…..نزدیک بیست روزه روزی چهار لیتر آب می خورم،شیرینی جات و نوشیدنی شیرین قطع کردم، جوشانده دارچین وو هسته خرما میخورم،تا بندم بیاد پایین اما نمیاد،،،آب که می خورم قندم میره بالاتر، چهل سالمه،رنگ ادرارم سفید ،عین اشک چشم شده..مردن که بد نیست،مرگ خوب نعمت است.

تقی
تقی
6 ماه قبل

باسلام.ببخشیدپسرعموی من دیابت داره ومیگه که آلتم کوتاشده آیا این موردقابل درمان هست؟باتشکر

سید خالق
سید خالق
پاسخ به  تقی
3 ماه قبل

کلا قرص قند آدمها رو از همه چی میندازه

مریم رمضان خواه
مریم رمضان خواه
6 ماه قبل

سلام آزمایش دادم‌میگه‌قند‌خون شما‌صد‌چهل‌هستش‌خیای‌میترسم‌چکار‌کنم‌سنم‌هم‌پنجاه‌پنج‌سالمه

سید خالق
سید خالق
پاسخ به  مریم رمضان خواه
3 ماه قبل

باید رژیم بگیری خواستی زنگ بزن بگم بهت شمارم رو گذاشتم بالا

leili
leili
پاسخ به  سید خالق
2 ماه قبل

عرق برگ گردوتاثیرش خیلی خوبه

صابر
صابر
6 ماه قبل

سلام قند خونم ۳۲۳ هست
بهترین گیاه دارویی برای کاهش قند خونم چی رو پیشنهاد میکنین

محبوبه
محبوبه
پاسخ به  صابر
3 ماه قبل

برای کاهش قند خون آب کاه جو خیلی قند خون رو پایین می آورد قبلش قندتون روچک کنید اگه بالا بود بعدکاه جو رامثل چایی دم کنید انشاءالله خوب شدین برای منم دعا کنید من خوردم خیلی پایین میاره

آرزو همتی
آرزو همتی
پاسخ به  محبوبه
3 ماه قبل

سلام ببخشید این آب کاه جو عطاری ها دارن وباید مثل دلنوشته استفاده کرد ممنونم

بهار
بهار
پاسخ به  محبوبه
2 ماه قبل

از کجا تهیه کنم

ابراهیم
ابراهیم
پاسخ به  محبوبه
1 ماه قبل

واقعا؟

سید خالق
سید خالق
پاسخ به  صابر
3 ماه قبل

تو باید رژیم بگیری ۴۵روزه

علی
علی
پاسخ به  صابر
3 ماه قبل

سلام دم کرده گزنه بعدازغذا،،ورزش

حسینی
حسینی
6 ماه قبل

پاهایم زخم شد خوب نمی شود

شاهی
شاهی
پاسخ به  حسینی
4 ماه قبل

یک پمادآلمانی هست برای زخم دیابت قیمتش هفتصدتومن هست خدایی زخمی که دوسال روی پای مادرم بوده بااین یک هفته استفاده اثرش هم نیست دیگه

....
....
پاسخ به  شاهی
4 ماه قبل

خب اسمش چیه

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  شاهی
4 ماه قبل

اسم پماد چی

ابراهیم
ابراهیم
پاسخ به  شاهی
1 ماه قبل

من روی پاهایم مثل خودزنی که میکنی جای تیغ پیدا میشه و خودش بعد چند روز خوب میشه نمیدونم چیه؟
یکی جای نقطه های زخم که بر اثر خارش بوده خوب میشه اما قهوه ای میشه و ناپدید نمیشه،نمیدونم چکار کنم؟

سید خالق
سید خالق
پاسخ به  حسینی
3 ماه قبل

رژیم ۴۵روزه رو بگیری زخمها همه خوب میشه

موسوی
موسوی
7 ماه قبل

چیا برای قندوخون است

fateme zahra
fateme zahra
7 ماه قبل

سلام
۱۵ سالمه و ازمایش دادم ناشتا قند خونم ۱۱۵ بود
نرماله؟!؟؟؟؟
خیییلی استرس دارم و نمیدونم باید چیکار کنم
قندم بالاست؟؟؟

زهرا
زهرا
پاسخ به  fateme zahra
6 ماه قبل

بالا نیست لب مرزه
باید ورزش کنی و غذاهای کم کربوهیدرات با فیبر بالا مصرف کنی
یک ماه دیگه بعد از این رعایت ها دوباره آزمایش بده

بی نام
بی نام
پاسخ به  fateme zahra
4 ماه قبل

فقط استرس باعث قند میشه.تو رو خدا مث من حرص الکی نخورید .من خوراکم زیاد نیست زود سیر میشم ولی چند ساله قند دارم .دکتر رفتم میگه قند عصبی هست.

سید خالق
سید خالق
پاسخ به  fateme zahra
3 ماه قبل

۵تا بالاست مواظب باش

fateme zahra
fateme zahra
7 ماه قبل

سلام
۱۵ سالمه و قند خونم ۱۱۵ هست
نرماله؟!؟؟؟؟
خیییلی استرس دارم میمیرم؟؟

بی نام
بی نام
پاسخ به  fateme zahra
4 ماه قبل

فاطمه جان با توجه به سن کمتون یه کم بالاس .عزیزم مراقب باش .کیک و شکلات و چیپس و پفک رو از برنامه غذاییت حذف کن به جای اینا لقمه های سالم .نون پنیر گردو و نون پنیر سبزی ببر مدرسه.انشالله خوب میشی دخترم .

Lol
Lol
پاسخ به  fateme zahra
2 ماه قبل

آره خدا بیامرزتش

نادیه
نادیه
10 ماه قبل

سلام مادرم قند خون داره و ۳۴سالشه و قرص مصرف می‌کنه و اسهال هست چکار کنه

ماریا صفری نژاد
ماریا صفری نژاد
10 ماه قبل

سلام یه پسر من ۱۳سالش ووقند خون تو خونه چک میکنم ناشتا الان یه ماهی هست که ۱۳۶تا ۱۲۳هم آمده بعضی موقع ها همیشه داره من چکار کنم باید

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  ماریا صفری نژاد
10 ماه قبل

حتما به پزشک متخصص داخلی مراجعه کنید قندش بالاست احتمال داشتن دیابت در صورت درست بودن اندازه گیری هستش ولی قند خون باید در آزمایشگاه اندازه گرفته بشه.

مه سیما
مه سیما
11 ماه قبل

اگه پیاده روی کنید و زیادغذا نخوریدشیرینی وشکلات وابنبات وقند اصلا نخورید وحشتناک قند را بالا می برداگه رعایت کنید قندتان کنترل می شود ولی هرگز داروهایتان را قطع نکنید هرنیم ساعت که می نشینید ۳دقیقه راه بروید

ساسان
ساسان
11 ماه قبل

سلام ممنون بابت اطلاعات خوبی که به اشتراک گذاشتین.من دیابت نوع دو دارم متفورمین گلی کلازید و زیپتین مصرف میکردم یه مدته مصرف نمیکنم و میخوام با داروهای گیاهی قندم رو بیارم پایین البته الان یه مدته سر درد های بدی دارم

سید خالق
سید خالق
پاسخ به  ساسان
3 ماه قبل

آن فرصت آدم رو ضعیف و از همه چی میندازه

امیری
امیری
1 سال قبل

سلام من خانمی ۵۲ساله هستم آزمایش خون دادم قندم ۱۰۱بود آیا خطرناک است

جلیل پور
جلیل پور
پاسخ به  امیری
10 ماه قبل

سلام آقا ۵۱ ساله هستم آزمایش قند خونم ۱۷۵ میباشد لطفا راهنمایی بمایید.

محمد
محمد
پاسخ به  جلیل پور
10 ماه قبل

سلام من خانمی ۴۰ ساله هستم قند خونم ۱۸۰ میباشد لطفا راهنمایی کنید

فاطمه عزیزی
فاطمه عزیزی
پاسخ به  محمد
3 ماه قبل

سلام من خانمی ۳۵ ساله هستم ک قند خون ناشتا ۱۴۰ ودوستعت بعدازصبحانه ۱۴۴ بود چی بخورم لطفا راهنمایی کنید

سید خالق
سید خالق
پاسخ به  امیری
3 ماه قبل

عالی

مهسا
مهسا
پاسخ به  امیری
2 ماه قبل

خیرولی بایدمراقب باشید

مجتبی عسگری
مجتبی عسگری
1 سال قبل

سلام آزمایش خون دادم و قندم ۱۶۵ بود آیا نیاز به مصرف دارو دارم

مهدی
مهدی
پاسخ به  مجتبی عسگری
11 ماه قبل

سلام منم ۱۶۱بوده بله حتما به پزشک غدد مراجعه کنید

محمود
محمود
1 سال قبل

الکی می پرسیم از جوابش خبری نیست
برای پایان آوردن گزنه شنبلیله هندوانه ابو جهل را خوب بکوبید شبها وقت خواب میل کنید مادرش را
ودر ضمن نا گفته نماند صبح ها کمی شکم را اذیت میکنه نترسید مشکل نیست انشاالله پاین میا د قند تون

علی اصغرجهاندیده
علی اصغرجهاندیده
1 سال قبل

هیچیک از علایم قند را ندارم ولی ازمایش ۱۹۰ نشان میدهد.ناشتا سنم ۷۲ساله داروی فشار میخورم متشکرم

محمد
محمد
1 سال قبل

سلام میشه هم انسولین زد هم دارو گیاهی استفاده کرد؟؟؟

محمد
محمد
پاسخ به  محمد
3 ماه قبل

سلام من۶۹سال دارم قند خونم بین ۲۰۰تا۴۰۰ هست امروز ناشتا۲۵۷بوده لطفا راهنمایی کنید اعصابم خردشده

محمد
محمد
پاسخ به  محمد
3 ماه قبل

گزگزدست وپا تشنگی بیحسی بیخوابی تنبلی تاربینی پرخوری شبها ساعتی ادراردارم کمکم کنید دکتر هم رفتم افاقه نکرده ازمردن نمیترسم قطع اعضا خدانکنه

مهسا
مهسا
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

فقطبایدرژیم غذاییتون روتغییربدیدکلاقندهای مصنوعی به خصوص کیک وشیرینی ونوشابه روحذف کنیدواب زیادبنوشیدونان سبوس داراستفاده کنیدوقندهای طبیعی البته به اندازه نه زیادواسترس رادورکنیدحتماپیاده روی یاورزش داشته باشیدمصرف سبزیجات وسالادروفراموش نکنیدچای دارچین وترش استفاده کنید

سیدفرجی
سیدفرجی
1 سال قبل

سلام انگشتان دستم بی حس میشدتست گرفتم فهمیدم قندم بالاست ۲۰۰هستش میخوام خودم بیارم پایین راهنمایم کنید ممنون میشم

سیدفرجی
سیدفرجی
1 سال قبل

سلام من تازه فهمیدم تست گرفتم قندم ۲۰۰ است چکار کنم داروی خانگی

لیلا
لیلا
1 سال قبل

سلام
آخرین آزمایش قند ناشتا ۱۹۸ و دو ساعته ۱۴۷بود،
آیا میشود با درمان خانگی قبل دارویی شیمیایی به کاهش قند خون ترتیب اثر داد؟؟؟؟.

علیرضا
علیرضا
1 سال قبل

سلام من قند ناشتا ۳۴۵ هست وhbIc۱۱هست روزی دوقرص متفورمین میخورم تست قند درخانه ۱۵۶ هست ولی در ازمایشگاه۳۴۵ لطفا راهنمایی فرمایید

کوروش
کوروش
پاسخ به  علیرضا
1 سال قبل

سلام کشیدن قلیان میتواند موجب افزایش قند خون شود ?

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  کوروش
11 ماه قبل

با سلام
خواستم بدونم که مصرف تریاک در کاهش و یا توقف ثابت قند خون تاثیر دارد یا خیر ؟

سارا
سارا
پاسخ به  مرتضی
2 ماه قبل

تخم خیار گرگو بخورید

محمود
محمود
پاسخ به  علیرضا
10 ماه قبل

سلام من قندم های نشان می‌داد بعد قرص متفورمین ۱۰۰۰یکی صبح یکی شب مصرفکردم قندم آمد پایین بعد یک هفته دوباره تست گرفتم ۵۴۷ بود بعدازیک هفته تست ۳۰۸ وبعدان تیست نگرفتم حال به راهنمایی شمانیاز دارم لطفا راهنمایی بفرمایید ناگفته نماند خیلی لاغرشده ام و درسف
ش‌

دکتر ایوب نظری
دکتر ایوب نظری
پاسخ به  محمود
5 ماه قبل

متفرمین چربی سوزه و لاغر کننده، ورزش و پیاده روی و خوردن آب زیاد

مروارید
مروارید
پاسخ به  علیرضا
7 ماه قبل

سلام من متولد ۴۳هستم قندم رو پونصد یازده هست تو رو خدا هرچیزی می‌بینید که قند خون میاره پایین به منم بگین تا بخورم خدا خیرتون بده

محمد
محمد
پاسخ به  مروارید
4 ماه قبل

آب بخور زیاد

نفیسه
نفیسه
پاسخ به  علیرضا
4 ماه قبل

خوب دستگاهتان خراب است

مرضیه رودی
مرضیه رودی
1 سال قبل

سلام قند خون من ناشتا۲۰۰ دکترقرص زیمپت۵۰۰ بهم داده روزی۲عددصبح وشب داروگیاهی چ چیزی برام خوبه ممنون میشم راهنمایی کنین

موسوی
موسوی
پاسخ به  مرضیه رودی
7 ماه قبل

چیا برای پایان آوردن قند نوع دو. خوبه

عباسی
عباسی
1 سال قبل

سلام خسته نباشید قند خونم ۱۵۵ هست ده روزه آزمایش دادم قرص میخورم ولی استرس زیاد دارم لطفا راهنماییم کنین

نادرمحمودی
نادرمحمودی
1 سال قبل

سلام قندمن۲۲۰هستش چکار کنم

نادرمحمودی
نادرمحمودی
پاسخ به  نادرمحمودی
1 سال قبل

چه قرصی باید بخورم

رباب جهانی
رباب جهانی
1 سال قبل

سلام آزمایش خون دادم و قند ناشتا ۱۲۹ بود آیا نیاز به مصرف دارو دارم؟

مرتضی
مرتضی
پاسخ به  رباب جهانی
11 ماه قبل

سلام خواستم ببینم مصرف تریاک تفاسیری در کاهش قند خون دارد یا خیر

عبدالاه
عبدالاه
پاسخ به  مرتضی
11 ماه قبل

ائا مصرف تریاک در پایین آمدن قند خون موثر است

دکتر ایوب نظری
دکتر ایوب نظری
پاسخ به  عبدالاه
5 ماه قبل

خیر

محمد
محمد
پاسخ به  مرتضی
4 ماه قبل

صد البته

دکتر
دکتر
پاسخ به  رباب جهانی
5 ماه قبل

سلام بله به پزشک مراجعه کنید

محمدعلی احمدی هستم
محمدعلی احمدی هستم
1 سال قبل

سلام فندم بالاس ۳۰۰هس چ داروی بخورم خوب اس

ملودی
ملودی
پاسخ به  محمدعلی احمدی هستم
1 سال قبل

روزی دوعدد بادام تلخ بجوید وقورت بدید

رضا پورابراهیم
رضا پورابراهیم
پاسخ به  محمدعلی احمدی هستم
1 سال قبل

سلام قندم رو الان گرفتم و ۳۵۰ بود البته چند ماهی هست تاری دید دارم و همیشه خسته الان چکار کنم که بیاد پایین

خانم ۷۲ساله هستم قند خون تا ۴۰۰هم رسید پهاهم خیل
خانم ۷۲ساله هستم قند خون تا ۴۰۰هم رسید پهاهم خیل
پاسخ به  رضا پورابراهیم
7 ماه قبل

خانم عطرف نژاد هستم قند خون من خیلی بالا پا م خیلی درد میکند

دکتر ایوب نظری
دکتر ایوب نظری
پاسخ به  رضا پورابراهیم
5 ماه قبل

ورزش و پیاده روی در روز حداقل ۳۰ دقیقه، خوردن آب زیاد و پرهیز از هر چیزی که قند داره،

شرافت
شرافت
1 سال قبل

باسلام مادر من دیابت داره. و قندش خیلی بالاس چشاش تار میبینه و پاهاش دونه آبکی میزنه چه باید کنه که قندش پایین بیاد با تشکر

مراد
مراد
پاسخ به  شرافت
1 سال قبل

سلام زردچوبه

بوریایی هستم
بوریایی هستم
1 سال قبل

سلام ازمایش دادم قندم ناشتا ۱۵۰ یا ۱۶۰ هست میخاستم بدونم قندم از چه نوعی هست

پروین
پروین
پاسخ به  بوریایی هستم
1 سال قبل

آزمایش دادم ناشتا قندم ۱۴۰ هست چکاربایدبکنم خوب بشم

دکتر
دکتر
پاسخ به  بوریایی هستم
5 ماه قبل

دیابت نوع ۲

بتول بوربایی
بتول بوربایی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر مادرم یک سال دچار دیابت شد ناشتا قند ش ۱۵۰ یا ۱۶۰ هست چیکار کنه

عزیزه امینی
عزیزه امینی
1 سال قبل

سلام مادربیماری قلبی داره کلیه هاش هم مشکل داره به تازگی بیماری قند هم گرفته پاهاش ورم میکنه برای ورم پاهاش چی خوبه بدیم بهش ممنون ازراهنماییتون

صادق
صادق
پاسخ به  عزیزه امینی
1 سال قبل

برای ورم پاهاش قرص هیدروکلرتیزایید شبی یه بار

محمد علی زمانی
محمد علی زمانی
1 سال قبل

سلام محمد زمانی هستم.من قندم ۱۱۰ هستش ولی میل جنسیم خیلی خیلی کم شده ونغوظ کم دارم میشه راهنمایی بکننین چی استفاده بکنم

حمید
حمید
پاسخ به  محمد علی زمانی
1 سال قبل

سلام من ۶۰سال دارم فشارخون دارم وقندخون دارم مشکل قلبی دارم برای کنترل قندخون چکار بایدکرد

مستعار
مستعار
پاسخ به  حمید
11 ماه قبل

سیر بهترین درمان بیماریهای قلبی

داودمروج
داودمروج
پاسخ به  محمد علی زمانی
1 سال قبل

بنده قند خون دارم نعوظم ازدست دادم قرص سیلدنافیل جوابم نمیده چکار کنم

محمد
محمد
پاسخ به  داودمروج
3 ماه قبل

سوراخ زیرنعوذباید پرشود درست میشود

سید خالق
سید خالق
پاسخ به  محمد علی زمانی
3 ماه قبل

ربطی نداره

زهرا
زهرا
2 سال قبل

سلام.دمنوش.هسته.خرما.دیابت.روپایین.مآوردیانه

هستی
هستی
2 سال قبل

سلام
من ۱۷سالمه متاسفانه قندم ۱۳۰هست
ب همین دلیل دوتا بچه ازم سقط شدن
واسی قندم
چی استقاده کنم بیاد پایین خیلی نگرانم
توروخدا راهنمایی کنید ۹۵کیلو هم وزن دارم؟؟
بنظرتون باز باردار میشم آیا؟

سمیرا
سمیرا
پاسخ به  هستی
1 سال قبل

سلام پوستی که وسط گردو هست و مغزها رو به هم چسبونده در بیارید و دم کنید عالیه معجزه میکنه

خیرو
خیرو
پاسخ به  هستی
1 سال قبل

انشالله خیره رعایت کنید بامصرف سزیجات و رزیم غذایی

سعید هستم
سعید هستم
2 سال قبل

باسلام پسرم ۱۹ سالشه ویک هفته پیش آماشخون وادرار گرفتن جواب گرفتم پزشک گفت قندش ۱۰۰ وقلظت خون داره وکلیه اش رو رنج است یعنی چی که رورنجه واین که ب سن ۱۹ قندش چقدر باید باشه پسرم هم کوشتی میره وهم بدن ساز لطفا پاسخ منو بدین خیلی نگرانم ممنون

م. ن
م. ن
پاسخ به  سعید هستم
1 سال قبل

خب عزیزم ۱۰۰زیادنیست تا۱۲۰نرماله غلظت خون هم بایدغذاهاشوکم چرب کنه خیلی نگران کننده نیست

مرتضی عاملی
مرتضی عاملی
2 سال قبل

سلام من شوهر قندش ۲۹۶ هست باید چه کار کنه قندش بیاید پایین دیگه نره بالا

روح الله
روح الله
پاسخ به  مرتضی عاملی
1 سال قبل

سلام من قند ۳۰۰ چکار کنم بیاد پایین دیگه بالا نره

محبوبه
محبوبه
پاسخ به  مرتضی عاملی
3 ماه قبل

فقط کاه جو یادمنوش دارچین دارچین رومثل چایی دم کن بده بخوره قندشوچک کن بالا بود بهش بدین ولی کاه جو خیلی بهتره زود میاره پایین موفق باشید

مصطفی رحمانیان
مصطفی رحمانیان
2 سال قبل

سلام، من وقتی میخابم بعضی شبها یک ساعت بعد از خوابیدن بیدار میشم، در حالی که عرق سرد کردم قلبم تند تند میزنه دهنم خشک شده استرس وجودم رو گرفته و دستشویی بهم فشار میاره، گاهی اوقات شدید میشه و علایمی مثل فراموشی و استرس بسیار شدید هم میگیرم. آزمایش قند دادم قندم لب مرزه، آیا این علایم مربوط به قند خون میتونه باشه؟ اینجور وقتها استرس شدید خیلی اذیتم میکنه دکتر هم رفتم فقط بهم پرانول داده

زهرا قدیمی
زهرا قدیمی
پاسخ به  مصطفی رحمانیان
1 سال قبل

سلام ۴۴ سالم قند دارم بافشار خون وچربی هم دارم ورم معدودردمعد دارم دارو سنتی یا گیاهی معرفی کنید منمون

احسان
احسان
پاسخ به  مصطفی رحمانیان
2 ماه قبل

بله احتمالا چون منم اینطور بودم البته تیرویید پرکار هم ممکنه تپش قلب بده

عسکری
عسکری
2 سال قبل

من دیابت دارم به تازگی چربی، خون، بالل رفته، پژشک، دارو، نوشته، ولی، پایین، نمی، اید، چه، باید، بکنم

محبوبه
محبوبه
پاسخ به  عسکری
3 ماه قبل

برای قندتون کاه جو مثل چایی دم کن بخورمیاره پایین چک کن اگه بالا بود کاه جو بخور برای چربی هم شوید خام خیلی میاره پایین

عسکری
عسکری
2 سال قبل

ایا کیس تخمدان خوب می شود

نانی
نانی
2 سال قبل

سلام برای اولین باره که قند خونم بالا رفته آزمایش چکاب نشان میده ۱۲۴ قند و HbA1C 6.2 هست ولی چون کرونا گرفتم به پزشک مراجعه نکردم چه باید بکنم؟

دکمه بازگشت به بالا