ثروتمندترین پزشکان جهان در سال ۲۰۱۸

پزشکان شهرت خاصی در زمینه ثروتمند بودن دارند. مثال عینی این موضوع پدر مادرها هستند که تمام هم و غمشان این است که فرزندانشان دکتر شوند تا در آینده پولدار شوند! البته همه پزشکان لزوما ثروتمند نمی شوند و این حرفه حساس به کار شدید شبانه روزی و یک تصمیم قاطع برای پزشک بودن نیاز دارد. همچنین بخش عمده‌ای از پزشکان جزو طبقه لوکس جامعه شمرده می‌شوند. در ادامه ثروتمندترین پزشکان جهان را به شما معرفی می‌کنم.

  • Patrick Soon Shiong (پاتریک سون شیونگ)

پاتریک سون شیونگ در راس لیست ثروتمندترین پزشکان جهان با دارایی ۱۲ میلیارد دلار قرار دارد. او همچنین یک کارآفرین، استاد دانشگاه، پژوهشگر و یک فرد نیکوکار است. شیونگ به خاطر تلاش‌هایی که برای درمان سرطان انجام داده و انقلابی که در درمان این بیماری به وجود آورده است معروف می‌باشد.

Image result for Patrick Soon Shiong

 

  • Thomas Frist (توماس فرست)

در ابتدا توماس فرست به عنوان جراح در نیروی هوایی مشغول به کار بود، او در سال ۱۹۶۸ با پدرش  Thomas F. Frist Sr بیمارستان hospital Corporation of America  تاسیس کرد. اکنون فرست به خرید و فروش بیمارستان‌ها می‌پردازد. گردش مالی شرکت او بیش از ۲۹ میلیارد دلار در سال است و دارایی او در حال حاضر مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد دلار می‌باشد.

Related image

 

  • Phillip Frost (فیلیپ فراست)

فیلیپ فراست پزشکی است که همیشه از جراحی فراری بوده و هرگز به این حرفه نپرداخته. او قبل از اینکه برای بیماری‌های پوستی دوره ببیند مدرک دکترای خود را دریافت کرد. او یک شرکت دارویی به نام ivax  تاسیس کرد و آن را به مبلغ ۷.۸ میلیارد دلار فروخت. او اکنون رئیس شرکت دارویی به نام  teva می‌باشد و ۳.۸ میلیارد دلار دارایی اوست.

Related image

 

  • Wu Yiling (وو ییلینگ)

وو ییلینگ مدت زیادی از عمر خود را صرف تحقیق و بررسی درمورد طب چینی کرد و سپس شرکتی در زمینه داروهای گیاهی تاسیس نمود. دامنه فعایت شرکت او طیف وسیعی از بیماری هاست و مشتریان بسار زیادی دارد. دارایی وو ییلینگ هم اکنون ۱.۷ میلیارد دلار است.

Related image

  • Gary Michelson (گری مایکلسون)

گری مایکلسون یک جراح ارتوپد مشهور است که بالغ بر ۲۵۰ دستگاه ارتوپدی را طراحی و اختراع کرده . او هم اکنون بیش از ۱.۵۵ میلیارد دلار ثروت دارد. مایکلسون همچنین مدافع حقوق حیوانات است و در حول همین موضوع روشی برای استریل کردن سگ ها و گربه ها بدون نیاز به جراحی ابداع کرد.

Image result for Gary Michelson

 

  • Dr.Phill (دکتر فیل)

دکتر فیل برای کسانی که برنامه های Oprhah Winfrey را می بینند نیاز به معرفی ندارد. برنامه های او در زمره پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی قرار دارد. دستمزد او سالانه ۸۰ میلیون دلار است و دارایی ۲۸۰ میلیون دلاری دکتر فیل او را در زمره ثروتمندترین پزشکان دنیا قرار داده است.

Image result for Dr.Phil

 

  • James Andrews (جیمز اندرو)

دکتر اندرو بیشتر به خاطر درمان ورزشکاران معروف است. او با خدمات با کیفیتی که ارائه می‌دهد به ورزشکاران این اطمینان را می‌دهد که در اسرع وقت به تمریناتشان ادامه خواهند داد. دارایی‌های او از ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار ارزش گذاری شده‌اند.

Image result for James Andrews

 

  • Terry Dubrow ( تری دبرو)

معروفیت دکتر دبرو بیشتر به خاطر حضور او در برنامه های Real Housewives of Orange County و The Swan که از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی هستند می‌باشد. او از مشهورترین جراحان پلاستیک در اورنج کانتری محسوب می‌شود. ثروت دکتر دبرو حدود ۳۰ میلیون دلار است.

Related image

 

  • Leonard Hochstein (لئونارد هاستین)

معروفیت دکتر هاستین بیشتر به دلیل حضور همسر او در برنامه تلویزیونی Real Housewives of Miami می باشد. او همچنین به دلیل خدمات با کیفیتی که در زمینه جراحی پلاستیک ارائه می‌کند از محبوبیت زیادی برخوردار است. ثروت این پزشک موفق حدود ۲۰ میلیون دلار است.

Image result for Leonard Hochstein

  • Robert Rey (رابرت ری)

دکتر ری سومین جراح پلاستیک در زمره ثروتمندترین پزشکان جهان می‌باشد و این دلیل خوبی برای اثبات این نکته است که جراحی پلاستیک از پر درآمدترین تخصص‌های پزشکی محسوب می‌شود. او در برنامه‌های تلویزیونی Beverly Hills حضور دارد. دارایی رابرت ری بالغ بر ۱۵ میلیون دلار است.

Image result for Robert Rey

سطح درآمد پزشکان از پرحاشیه‌ترین بحث‌های امروزی است. اما باید بدانیم که این درآمد‌های چند صد میلیون دلاری تنها به تعداد اندکی از جامعه پزشکان جهان مربوط می‌شود. این در حالی است که درآمد تعداد زیادی از پزشکان زیر حد استاندارد است که حتی باعث ترک کار بسیاری از پزشکان نیز شده است.

 

همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

۵/۵ (۱ نظر)

منبع
www.arenapile.com

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا