هفت اپلیکیشن کاربردی برای پزشکان

سنجش علائم حیاتی، اطلاع از وضع بیمار و تشخیص و درمان بیماری از اهمیت بالایی برخوردار است. درک این نیازها باعث تولید اپلیکیشن‌های تخصصی در حوزه درمان شده و پزشکان را متقاعد کرده که این  اپلیکیشن‌ها می‌توانند دستیار خوبی باشند.

با پذیرش ۲۴ همراه باشید تا با هفت اپلیکیشن تخصصی و کاربردی ویژه پزشکان آشنا شوید.

 

Epocrates یک اپلیکیشن کاربردی برای پزشکان است که طرفداران زیادی دارد. پزشکان می‌توانند اطلاعات و تداخلات دارویی و فورمولاسیون داروهای ترکیبی را در این اپ جستجو کنند، با دیگر عرضه کنندگان دارو ارتباط برقرار کنند و حتی از آنها در مورد داروی مد نظرشان بپرسند. با استفاده از این اپ پزشکان می‌توانند محاسبات مورد نیازشان از جمله BMI  بیماران را به آسانی محاسبه کنند. 

دانلود اپلیکیشن پزشکان

جامعه هدف این اپلیکیشن پزشکان اورژانس هستند اما برای دانشجویان پزشکی، رزیدنت‌ها، پرستاران، داروسازان و حتی امدادرسان‌ها نیز قابل استفاده و مفید می‌باشد. این اپلیکیشن دارای یک سیستم چک کننده علائم است که بر اساس اطلاعاتی که شما از بیمارتان وارد می‌کنید به تشخیص بیماری کمک می‌کند. 

این اپلیکیشن یک منبع غنی و رایگان برای مسمومیت‌ها دارد که هر چیزی را که در مورد سم‌شناسی و مسمومیت‌ها نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می‌دهد، اما نوع  پلاتینیوم اپلی آن طیف بیشتری از امکانات نظیر دارونامه، ماشین‌حساب‌های پزشکی، ابزار تداخل دارویی، راهنمای آزمایشگاهی، جستجوی تشخیص‌های افتراقی و یک اطلس غنی پزشکی را داراست.

اپلیکیشن پزشکان

دانلود اپلیکیشن پزشکان

Medscape یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پرطرفدار پزشکی است. در این اپلیکیشن پزشکان می‌توانند اخبار روز پزشکی را بخوانند و در بخش آموزش پزشکی آن به مطالب آموزشی در ۳۲ زمینه پزشکی دسترسی داشته باشند. در بخش رفرانس‌ها هم منابعی برای جستجوی مطالب مربوط به داروها، درمان‌ها، پروژه‌های پزشکی، چک‌کننده تداخلات دارویی، محاسبه‌گر پزشکی، فرمولاسیون‌های دارویی و دایرکتور پزشکان و مراکز درمانی وجود دارد.

اپلیکیشن پزشکان

دانلود اپلیکیشن پزشکان

 Domixity جامعه مجازی پزشکان است و ۷۰ درصد پزشکان آمریکا در این اپلیکیشن عضو می‌باشند. با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی پزشکان می‌توانند باهم در تعامل باشند، تصاویر پزشکی را با دیگر پزشکان به اشتراک بگذارند و افراد در حوزه تخصص خود را دنبال کنند. همچنین می‌توانند مشاغل را در مراکز درمانی مختلف جستجو کنند و میزان حقوق مراکز درمانی مختلف را باهم مقایسه کنند. قابلیتهایی مانند iRounds  کاربران را قادر می‌سازد که راندهای مجازی در موارد مختلف تشکیل دهند و فکرها و نظراتشان را با هم در میان بگذارند. علاوه بر آن دوکسیمیتی مشاوره مجازی را تشویق می‌کند تا پزشکان کیس های بغرنج پزشکی را با دیگر همکارانشان مطرح کنند و از نظرات آنها استفاده کنند.

اپلیکیشن پزشکان

دانلود اپلیکیشن پزشکان

شما می‌توانید در این اپلیکیشن تصاویر پزشکی را با دیگر پزشکان به اشتراک بگذارید. این ایده نه تنها کاربران را به خود جذب می‌کند بلکه می‌تواند باعث آموزش نکات از طریق انتشار عکس‌های پزشکی در مورد بیماری‌های گوناگون شود. این اپلیکیشن برای پزشکانی که به دنبال کسب اطلاعات درمورد کیس‌های نادر هستند بسیار مناسب است. تیم نظارتی figure1 حریم خصوصی افراد را با استفاده از سیستم شناسایی و بلاک کردن چهره تضمین می‌کند.

اپلیکیشن پزشکان

دانلود اپلیکیشن پزشکان

Case  یک اپلیکیشن مجله پزشکی برای پزشکان و محققان است که بر اساس جستجوهای انجام شده به کاربر پیشنهاد خواندن مطالب مرتبط را می‌دهد. 

اپلیکیشن پزشکان

دانلود اپلیکیشن پزشکان

  • Quick labref

این اپلیکیشن یک منبع بسیار خوب برای دسترسی سریع به تفاسیر تست‌های آزمایشگاهی است که باید در موبایل هر پزشکی باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تست‌های آزمایشگاهی مختلف را طبقه‌بندی کرد،نتایج خارج از محدوده نرمال را تفسیر کرد و…

اپلیکیشن پزشکان

 

همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

 

 

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا