معرفی ۷ شبکه اجتماعی ویژه پزشکان و متخصصین بهداشت

اکثر پزشکان و ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی زمان کمتری نسبت به افراد عادی دارند و ممکن است نتوانند در رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، تلگرام و اینستگرام به طور منظم فعالیت کنند. با این حال در بسیاری از موارد برای حل مشکل و یافتن بهترین راه حل برای بیماران باید با دیگر همکاران و هم‌صنفان در ارتباط باشند. به همین دلیل برای تسهیل رابطه بین پزشکان و برای اینکه آنها بتوانند از یکدیگر سوال بپرسند، اطلاعات به اشتراگ بگذارند و نظر بدهند، تعدادی شبکه اجتماعی ویژه پزشکان به وجود آمده‌ است.

ارتباطات اهمیت زیادی دارد، بنابراین ما بهترین شبکه های اجتماعی ویژه  پزشکان را به منظور یادگیری، تعامل و به اشتراک گذاشتن دانش معرفی کرده‌ایم. این شبکه های اجتماعی بر پایه ویژگی‌های کاربر پسند، فرمت‌های کیفی و تعداد کاربر انتخاب شده‌اند. با پذیرش۲۴ همراه باشید.

شاید محبوب‌ترین وب‌سایت ارائه دهنده خدمات پزشکی Sermo باشد. تمرکز این وب‌سایت بر اتصال حلقه پزشکان است و در بیش از ۱۵۰ کشور بیش از ۸۰۰ هزار کاربر دارد. ناگفته نماند که هدف Sermo گسترش یافتن در سطح جهانی است. در این وب‌سایت پزشکان می‌توانند سوالات خود را در زمینه کیس‌های نادر در ” تالار پزشکان مجازی” از یکدیگر بپرسند.

معرفی شبکه های اجتماعی برای پزشکان

 

 

DailyRounds جامعه پزشکان بین‌المللی است که حدود ۳۰ هزار نفر عضو دارد. این پلتفرم برای پزشکان این امکان را به وجود می‌آورد تا با یکدیگر گفتگو کنند، تجربه‌های پزشکی‌شان را به اشتراگ بگذارند و به پایگاه داده‌ داروها دسترسی داشته باشند. DailyRounds یک شبکه اجتماعی یکپارچه برای پزشکانی است که به دنبال مشاوره حرفه‌ای هستند.

معرفی شبکه های اجتماعی برای پزشکان

به گفته این شرکت Doximity بزرگترین اجتماع پزشکان ایالات متحده آمریکاست که ۷۰ درصد پزشکان این کشور عضو آن هستند. این وب‌سایت برای داروسازان، دستیاران پزشک و پرستاران هم مورد استفاده است. از این برنامه به منظور ارتباط با متخصصان، فکس برقی، اخبار پزشکی و مدیریت کاری هم می‌توان استفاده کرد.

شبکه های اجتماعی مخصوص پزشکان

این پلتفرم برای یادگیری و همکاری بین پزشکان است. بیش از ۲۰۰ هزار کاربر از طریق تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت هایشان از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. پزشکان در ازای مطرح کردن سوالات، حل مسائل، شرکت در مطالعات و ارجاع به همکاران امتیاز کسب می‌کنند. این امتیازها می‌تواند برای خریدهای بزرگ مانند کارت هدیه آمازون استفاده شود.

شبکه های اجتماعی برای پزشکان

 

 

اعضای این جامعه آنلاین می‌توانند به هیئت مدیره شغلی و رویدادهای مرتبط با مراقبت های بهداشتی دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن امکان بحث و گفتگو با دیگر پزشکان را دارند و از آخرین اخبار پیشرفت پزشکی بهره‌مند می‌شوند.

شبکه های اجتماعی برای پزشکان

 

 

Figure1 یکی از بزرگترین پلتفرم‌های دیجیتال برای متخصصین پزشکی و یک ابزار ارزشمند برای نجات جان افراد است. این شبکه اجتماعی به کاربران اجازه می‌دهد که تصاویر بیماری‌های نادر را با دیگر پزشکان به اشتراک بگذارند و با تصاویر مشابه کیس موجود مقایسه کنند. این ابزار برای پزشکانی که در نقاط دور افتاده مشغول به گذراندن دوره طرح هستند و با موارد خاص روبرو می‌شوند بسیار مفید است.

شبکه های اجتماعی برای پزشکان

 

 

در این وب سایت هم دانشجویان پزشکی و هم پزشکان می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند. گروه‌ها و انجمن‌های مختلف برای هر تخصص و موضوع پزشکی در این پلتفرم در دسترس هستند و به شما این امکان را می‌دهند که با حرفه‌ای ترین متخصصین در تعامل باشند.

شبکه های اجتماعی برای پزشکان

شبکه های اجتماعی که بر پزشکان متمرکز هستند ارتباطات حرفه‌ای، منابع علمی جدید و فرصت‌های آموزشی را ارائه می‌دهند. جز این هفت مورد پلتفرم های دیگری نیز دز حوزه پزشکی و سلامت وجود دارند، اما ما سعی کردیم معتبرترین این منابع را به شما معرفی کنیم.

همه پزشکان و مراکز درمانی ایران

۰/۵ (۰ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نگار
نگار
3 سال قبل

اهمیت بیش از پیش کلینیک های پزشکی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و … به ارتقاء سلامت جسمی منجر به تمرکز بر بهبود کیفیت و کمیت خدمات شده

دکمه بازگشت به بالا