راه های افزایش سایز سینه

امروزه انجام عمل‌های زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است. مشتریان این جراحی‌ها بیشتر کسانی هستند که به هر دلیلی از وضعیت ظاهری و اندام فعلی خود راضی نیستند و تصمیم می‌گیرند تغییراتی در آن ایجاد کنند.

یکی از این عمل‌ها افزایش سایز سینه‌ها است که خانم‌ها اکثرا زیبایی خود را به آن وابسته می‌دانند و برای جلوگیری از تبعات کوچک بودن سینه‌ها روی سلامت روان خود، تصمیم به این کار می‌گیرند. اما به چه روشی باید این کار را انجام داد؟

در پاسخ باید بگوییم بزرگ کردن سینه به دو روش کلی پزشکی و خانگی انجام‌پذیر است. روش پزشکی در نوع موادی که در آن به‌کار می‌رود تفاوت دارد اما روش‌های خانگی بسیار متنوع هستند. پس تا انتها با ما همراه باشید تا در این مطلب به بررسی روش‌های پزشکی و خانگی افزایش سایز سینه، خطرات و عوارض آن بپردازیم.

آیا می‌توان به‌شکل طبیعی سایز سینه را افزایش داد؟

این سوالی است که اکثر مردم به‌دنبال جواب آن هستند. به‌طور خلاصه پاسخ این سوال مثبت نیست، زیرا تغییر شکل و اندازه سینه به انجام عمل جراحی مانند جراحی پلاستیک پستان نیاز دارد. به این علت که سایز سینه بستگی به موارد زیادی دارد که در فهرست زیر نام برده‌ایم.

  • ژنتیک
  • هورمون‌های بدن فرد
  • وزن بدن
  • سبک زندگی
  • اتفاقاتی مانند بارداری

اگر تصمیم به رفتن زیر تیغ جراحی ندارید، ممکن است به دنبال راه‌های طبیعی تغییر سایز سینه باشید. اما حقیقت این است که شما کار‌های محدودی را می‌توانید برای تغییر اندازه سینه خود به‌طور طبیعی انجام دهید.

با آن‌که برخی محققان می‌گویند ورزش می‌تواند در شکل ظاهری عضلات سینه‌ای در زیر بافت پستان، تاثیر بگذارد. اما این ورزش‌ها واقعا سایز شما را تغییر نمی‌دهد، بلکه ظاهر سینه‌ها را به‌مرور زمان تغییر می‌دهد.

هدف از انجام جراحی پلاستیک پستان چیست؟

جراحی پلاستیک سینه به دلایل زیادی انجام می‌شود. چند مورد از آن‌ها را در فهرست زیر توضیح دادیم:

  • افزایش سایز سینه‌هایی که به طور طبیعی کوچک هستند.
  • ترمیم سایز و شکل سینه بعد از بارداری، کاهش وزن یا شیردهی
  • متقارن سازی سینه‌های نا‌متقارن
  • به‌حالت اول درآوردن سینه یا سینه‌ها پس از جراحی

چگونه سینه های خود را بزرگ کنیم؟

برای بزرگ کردن سینه روش‌های پزشکی و خانگی وجود دارد که البته نتیجه روش‌های پزشکی کاملا تایید شده است اما روش‌های خانگی تاثیر صد ‌در‌صدی ندارند.

روش‌های خانگی بزرگ کردن سینه

روش جراحی علاوه بر هزینه، خطرات زیادی هم دارد. به این دلیل اکثر افرادی که می‌خواهند افزایش سایز داشته باشند، به سراغ روش‌های خانگی می‌روند. در زیر چند روش خانگی افزایش سایز سینه را بررسی کرده‌ایم.

نوشته های مشابه

۱. آب پاپایا یا شیر بنوشید

لبنیات سرشار از چربی هستند و به افزایش سینه کمک می‌کنند. اگر پاپایا را با شیر مخلوط کنید، سینه‌هایتان بزرگتر می‌شود. اما مصرف این ترکیب برای زنان بارداری ممنوع است.

۲. مکمل مصرف کنید

مصرف بعضی از مکمل‌ها در افزایش سایز سینه تاثیر دارد. زیرا بیشتر آن‌ها از مواد طبیعی درست شده‌اند و عوارض ‌کمی دارند. قبل از مصرف مکمل‌ها به‌منظور بزرگ کردن سینه حتما با پزشک مشورت کنید.

۳. معجزه آب پیاز

آب پیاز را با زردچوبه و عسل ترکیب کنید. مخلوط حاصل را روی سینه خود بمالید. این‌کار به تقویت و افزایش سایز سینه کمک می‌کند. برای گرفتن نتیجه بهتر، قبل از خواب این‌کار را انجام دهید و صبح آن را با آب ولرم بشویید.

۴. جذب پروتئین را به حداکثر برسانید

مواد غذایی حاوی پروتئین را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. برای بزرگ کردن سینه، جذب پروتئین اهمیت زیادی دارد. مصرف غذا‌های مضر مانند فست‌فود را به حداقل برسانید.

۵. ویتامین بیشتری مصرف کنید

ویتامین علاوه ‌بر تاثیر روی سلامتی، باعث افزایش سایز سینه نیز می‌شود. مصرف ویتامین‌های مورد نیاز بدن را جدی بگیرید تا علاوه‌بر داشتن بدنی سالم، تاثیر آن را روی رشد سینه نیز مشاهده کنید.

۶. خوردن چربی‌های سالم را فراموش نکنید

برخلاف تصور اکثر مردم مصرف چربی‌های سالم برای بدن مضر و چاق‌کننده نیست. مواد غذایی حاوی چربی‌های سالم بر رشد سینه تاثیر می‌گذارند. خوردن گردو، روغن زیتون، کره بادام‌زمینی و ماهی که سرشار از لیپید‌های مفید هستند، به افزایش سایز سینه‌هایتان کمک می‌کند.

۷. ریشه پنیرک پف نبات

این گیاه مشهور برای درست کردن خوراکی محبوب بچه‌ها، یعنی مارشمالو استفاده می‌شود. این گیاه دارویی به شکل قرص به فروش می‌رسد. بسیاری از بانوان از آن برای بزرگ کردن سینه‌هایشان استفاده می‌کنند. اما مصرف آن حتما باید زیر نظر پزشک انجام شود، زیرا با سایر دارو‌ها تداخل دارد و اثر آن خنثی می‌شود.

روش‌های پزشکی افزایش سایز سینه

افزایش سایز سینه
افزایش سایز سینه

روش‌های پزشکی بزرگ کردن پستان شامل سه دسته جراحی، دارویی و تزریقی می‌شوند و هر‌کدام عوارض و مزایای متفاوتی دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

جراحی پلاستیک

افزایش سایز سینه
جراحی لاستیک |افزایش سایز سینه

افزایش سایز سینه یا جراحی پلاستیک پستان، یک روش جراحی برای افزایش سایز یا تغییر شکل سینه است. دکتر جراح پلاستیک، سیلیکون یا محلول سالین را در زیر ماهیچه‌های قفسه سینه یا بافت پستان قرار می‌دهد. پروتز سینه به‌طور متوسط از ۷ تا ۱۲ سال دوام دارد.

تزریق چربی به سینه

فیلر‌های تزریقی سایز سینه را تا یک درجه بیشتر می‌کنند. جراح زیبایی سینه با تزریق پستان‌ها را بزرگتر، سرحال‌تر و پر‌تر می‌کند. چربی تزریقی در حجم بافت نرم، ترمیم و متناسب کردن سایز، ظاهر و شکل سینه موثر است.

تزریق چربی برای همه بانوان مناسب نیست. افراد بالای ۳۰ سال که چندین حاملگی را تجربه کرده‌اند و فقط سینه‌هایی با ظاهر طبیعی می‌خواهند، گزینه مناسب برای آن‌ها تزریق چربی و فیلر است.

طی مطالعه انجام شده توسط تیمی از جراحان پستان و پلاستیک، نتایج جالبی به‌دست آمد. این تحقیقات نشان داد که چربی گرفته شده از ران‌ها از طریق لیپوساکشن، جایگزین مناسبی برای کاشت سینه است. پس از بررسی ۵۰ زن مشخص شد که پس از ۶ تا ۱۲ ماه به‌طور متوسط ۲۱۰ میلی‌لیتر به حجم سینه‌ها افزوده می‌شود.

بزرگ کردن سینه با قرص سیپروترون کامپاند

این قرص برای جلوگیری از بارداری، منظم‌ کردن قاعدگی و بزرگ کردن سینه‌ها استفاده می‌شود. قرص سیپروترون کامپاند به دلیل دارا بودن هورمون استروژن زیاد، به تحریک رشد پستان کمک می‌کند.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که از سایز سینه‌هایشان نا‌راضی هستند و به دستور پزشک قرص‌های جلوگیری از بارداری مصرف می‌کنید، می‌توانید با خوشحالی این‌کار را ادامه دهید. زیرا این قرص شما را به خواسته‌تان می‌رساند و یکی از راههای افزایش سایز سینه است. با این‌حال مشورت با پزشک خود را فراموش نکنید.

چون دارو‌های شیمیایی پر از عوارض هستند و قرص سیپروترون کامپاند نیز از این قاعده مستثنا نیست. اگر نباید این قرص را مصرف کنید، به شما توصیه می‌کنیم تا با یک متخصص جراحی پستان مشورت کرده و از مکمل‌های طبیعی جایگزین مواد موجود در داروها استفاده کنید.

افزایش سایز سینه
افزایش سایز سینه

موارد مصرف قرص سیپروترون کامپاند

بانوان از قرص سیپروترون کامپاند برای درمان آکنه مقاوم نسبت به آنتی‌بیوتیک استفاده می‌کنند. این دارو یک قرص‌ ضد‌بارداری خوراکی بوده که اثر دیگر آن در درمان پرمویی وابسته به آندروژن در زنان است.

مکانیسم اثر قرص سیپروترون کامپاند

این دارو دو بخش دارد. یک بخش آنتی‌آندروژنی (سیپروترون) و بخش دیگر استروژنی (اتینیل استرادیول) است. به‌ دلیل مخالف بودن آن با آندروژن، سبب کاهش ترشح سبوم و کاهش رشد مو می‌شود. قسمت پروژسترونی سیپروترون و فعالیت استروژنی اتینیل استرادیول، در جلوگیری از بارداری تاثیر دارد.

موارد منع مصرف

مصرف این دارو در دوران بارداری ممنوع است. زیرا جزو دارو‌های گروه X محسوب می‌شود و احتمال سقط یا نقص‌عضو جنین را بالا می‌برند. در صورت داشتن این علائم یا بیماری‌ها از مصرف این دارو جدا پرهیز کنید:

  • میگرن شدید
  • اختلال‌های ترومبولیک
  • بیماری‌های کبدی
  • سندرم دوبین جانسون
  • سندرم روتور و هپاتیت
  • پورفیری
  • آدنوم کبد
  • سنگ کیسه صفرا
  • کهیر
  • یرقان
  • کارسینوم پستان یا دستگاه تناسلی
  • خونریزی مهبل به‌علت نا‌معلوم

عوارض جانبی

تهوع، سر‌درد، استفراغ، سفتی سینه‌ها، تغییر در وزن بدن، تغییر در میل جنسی، افسردگی، کلوآسما، فشار‌خون بالا، اختلال در عملکرد کبد، تومور کبدی و قاعدگی سبک از عوارض جانبی این دارو هستند.

نکات مهم در مصرف سیپروترون کامپاند

در صورت فراموشی خوردن این دارو در زمان تعیین شده، باید آن را بلا‌فاصله بعد از یادآوری میل کنید. اگر بیش از ۱۲ ساعت از زمانش گذشت، توصیه می‌شود که آن نوبت را مصرف نکنید. سپس مثل قبل در زمان‌های معین آن را مصرف کنید ولی باید در کنارش از یک روش دیگر برای جلوگیری از بارداری استفاده کنید.

حتما قبل از استفاده از این دارو به‌منظور افزایش سایز سینه با یک دکتر جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی مشورت کنید. این دارو در افراد سیگاری به‎ویژه در زنان بالای ۳۵ سال، خطر ابتلا به بیماری‌های عروقی را افزایش می‌دهد. همچنین برای افراد مبتلا به فشار‌خون یا چاق باید با احتیاط تجویز شود.

در صورت داشتن سابقه ژنتیکی بیماری‌های عروقی در بستگان نزدیک، افسردگی، واریس، کم‌خونی داسی‌شکل و بیماری‌های روده مثل بیماری کرون، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

بزرگ کردن سینه با قرص سیپروهپتادین

قرص سیپراکتین یا سیپروهپتادین یکی از قرص‌های چاقی است. این داروی اشتها‌ آور در واقع برای کم کردن علائم حساسیت و خارش به‌کار می‌رود. اگر این قرص را به‌منظور بزرگ کردن سینه مصرف می‎‌کنید، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

سیپروهپتادین در دسته آنتی‌هستامین‌ها قرار می‌گیرد. هیستامین هنگام واکنش به آلرژن در خون ترشح می‌شود. این ماده شیمیایی موجود در بدن علت بروز آلرژی در برخی افراد است و سبب آبریزش بینی، خارش و اشک چشم و عطسه می‌شود.

قرص سیپراکتین به‌سرعت در دستگاه گوارش جذب می‌شود و پس از گذشت ۱۵ الی ۶۰ دقیقه اثر می‌کند. کلیه‌ها آن را دفع می‌کنند.

موارد مصرف قرص سیپروهپتادین

این قرص که آن را اسم به قرص چاقی نیز می‌شناسند، در درمان بی‌اشتهایی و آلرژی ناشی از بیماری‌هایی مانند، تب یونجه، کهیر، میگرن و درمان عوارض بعضی دارو‌ها مثل اختلال جنسی و تعریق بیش ‌از ‌حد، به‌کار می‌رود.

اما سیپروهپتادین را هرگز خودسرانه و بدون تجویز پزشک مصرف نکنید. اگر این دارو را کنترل نشده مصرف کنید، دچار چاقی می‌شوید. سیپراکتین با جلوگیری از جذب سروتونین به کاهش افسردگی و اضطراب کمک می‌کند.

البته این داروی اصلی درمان افسردگی نیست و معمولا پیش از عمل جراحی برای کم‌کردن استرس بیمار استفاده می‌شود.

شیوه مصرف قرص سیپروهپتادین

روش مصرف این قرص وابسته به تجویز پزشک است. اما به‌طور کلی روزانه ۲ تا ۳ مرتبه مصرف شود. در صورت استفاده از نوع مایع این قرص، دوز مصرفی باید توسط وسیله دقیقی اندازه‌گیری شود. دکتر با توجه به سن و شرایط پزشکی مقدار آن را تعیین می‌کند.

خوردن قرص اشتها‌آور سیپروهپتادین قبل از وعده غذایی منعی ندارد. سعی کنید با مقدار زیادی آب آن را بخورید. در صورت فراموشی یک دوز نگران نشوید و نوبت بعدی را در زمان خودش میل کنید.

نکات مصرف

در صورت داشتن حساسیت به این دارو یا مواد تشکیل دهنده آن، حتما با پزشک و داروساز صحبت کنید. احتمال بروز واکنش آلرژیک در این دارو وجود دارد.

اگر از این قرص برای افزایش سایز سینه استفاده می‌کنید، باید به متخصص جراحی پستان مراجعه کرده و او را از سابقه بیماری‌هایتان آگاه کنید. به‌ویژه اگر بیماری‌هایی مانند، آسم، آمفیزم، چشم گلوکوم، بیماری‌های قلبی، فشار‌خون بالا، بیماری‌های کلیه، تشنج و صرع، مشکلات گوارشی یا پرکاری تیروئید دارید.

عوارض جانبی

هر داروی شیمیایی دارای عوارض جانبی است که نمی‌توان از آن اجتناب کرد. اگر یکی از نشانه‌های زیر را داشتید، به‌سرعت به پزشک خود اطلاع دهید. عوارض جانبی سیپروهپتادین شامل موارد زیر است:

افزایش سایز سینه
افزایش سایز سینه

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

مراقبت‌های پس از هر عمل جراحی اهمیت زیادی دارد. جراحی پلاستیک سینه نیز از این قاعده مستثنا نیست. اگر پس از عمل بزرگ کردن سینه خود علائم زیر را داشتید، فورا به اورژانس مراجعه کنید.

این علائم نشان‌دهنده یک مشکل جدی هستند و شما باید به‌سرعت تحت درمان قرار بگیرید. اگر امکان تماس با پزشکتان نبود، از دوست یا اعضای خانواده خود بخواهید تا شما را به بیمارستان ببرند.

سخن نهایی

سینه‌های بزرگ مورد‌پسند برخی از بانوان صرف‌نظر از سنشان است و به آن‌ها حس زیبایی، عزت‌نفس و زنانگی بیشتری می‌دهد. در طول زندگی یک زن به‌طور متوسط سایز سینه ۶ بار تغییر می‌کند. افزایش سایز سینه با روش‌های خانگی یا عمل جراحی یک تصمیم شخصی است.

راه‌های متفاوتی برای این‌کار وجود دارد که هر شخص با توجه به بودجه و نیاز یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند. پس از گرفتن تصمیم نهایی اولین قدم مراجعه به پزشک است که پذیرش ۲۴ کار را برای شما آسان‌تر کرده است. شما می‌توانید پس از گرفتن وقت از این سامانه با یک دکتر جراح عمومی آنلاین در مورد این عمل مشورت کنید.

۳.۷/۵ (۱۸ نظر)

منبع
webmd

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
154 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
......
......
3 روز قبل

وقتی داشتن نظرات رومیخوندم فهمیدم خیلیا مثل خودم هستن و خب نظر نسبت به پسرا مثنبه ولی به نظرم یه کوچولو خیلی بعضی وپسر ها پررو هستن بابا اینقدر دیگ خودمونی نباشید

الهام
الهام
5 روز قبل

من خیلییییی دوست دارم سینم بزرگ شه تا سکس کنممم. راه حلی دارین؟

ناشناسی
ناشناسی
6 روز قبل

س من دخترم ۱۳ سالمه
خداروشکر سینه هام بزرگن و گندن
من خودارضایی میکنم تو خونه
شبا با سوتین میخوابم و برام لذت بخشه

Triov
Triov
پاسخ به  ناشناسی
2 روز قبل

میدونی داری جهنم ابدی برای خودت میخری؟؟

فاطیمه
فاطیمه
8 روز قبل

کسی نیست سینه هامو بماله بخوره سایزش ۹۰ هست

پارس
پارس
پاسخ به  فاطیمه
1 روز قبل

من

۱۲۳
۱۲۳
8 روز قبل

سلام من ۱۳ سالمه سایز سینه هام ۷۰ وقتی سوتین میپوشم احساس خوبی دارم احساس میکنم خانم شدم و میخام سینه هام بزرگ شه به سایز ۹۰ برسه

اوا
اوا
9 روز قبل

سلام من ۱۹ سالمه و نامزدم هستم اصلا سینه ندارم هرکاری میکنم بزرگ نمیشن دیگ خسته شدم چیکار کنم

ریحانه
ریحانه
11 روز قبل

سلام

زهرا
زهرا
12 روز قبل

من۱۸سالمه سینه اصلا ندارم کلا فلتم بخاطر همین موضوع هم ب خاستگارام باید ن بگم ولی ناگفته نمونه توی سن ۹سالگی آمپول زدم ک دیرتر پریودم شم و قدم بلند شه توروخدا کمکم کنید بگید چیکار کنم واقعا نمیتونم هیچ لباسی بپوشم چندبار دکترم ک رفتم گفت ک این چیز هورمونیه و ما نمیتونیم دارو بنویسیم اگه میشه کمکم کنید

اسما
اسما
18 روز قبل

سلام راهنمایی در شادyoung15

...
...
21 روز قبل

سلام من ۱۴ سالمه و دوستام مسخرم میکنن انقد که کوچیکه سینم واقعا خیلی کوچیکه حتی به هم نمیرسه مث بچه دوسالم میشه کمکم کنین لطفااا؟

ناشناس
ناشناس
21 روز قبل

سلام من ۱۳ سالمه سایز سینه هام ۶۵ هستند اولین پریودم توی ۱۲ سالگی تجربه کردم تو ۱۱ سالگی سینه هام رشد کردند اون موقع هم سایزشون ۶۵ بود الان احساس میکنم سینه هام نسبت به سنم کوچیکه چی کار کنم بزرگ شن میترسم تا آخر بزرگ نشن من خوشحالم که سینه دارم و سوتین میپوشم اعتماد به نفسمون بالا میبره ولی میخام بزرگ تر شن بعضی وقتا سینه هامو لمس میکنم دوست دارم تو خونه کسی نباشه منم لخت شم یه شب لخت بخوابم با سوتین کلن سینه هام اعتماد به نفسمون بالا میبره چی کار کنم بزرگ شن احساس میکنم خانم شدم درد پریودم واسم شیرینه به طور منظم پریود نمیشم میخام سینه هام بزرگ باشن پریود بشم هر ماه به طور منظم چی کار کنم

بزنگ
بزنگ
پاسخ به  ناشناس
12 روز قبل

۰۹۳۰۲۲۳۹۸۰۴ بزنگ تا راهنماییت کنم

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  ناشناس
7 روز قبل

شما دیگه خیلی پررویی

...
...
23 روز قبل

سلام من ۱۴ سالمه سینه هام خیلی کوچیکه دوستام مسخرم میکنن حتی نمیتونم نیم تنه بپوشم انقد کوچیکه از پسرا کمتر دارم و خانواده پدریم همشون سایزشون کمه چیکار کنم یکم بزرگ شه لطفا کمکم کنین:)))

عسل
عسل
27 روز قبل

سلام من سینه هام خیلی بزرگ شده

حسین
حسین
پاسخ به  عسل
23 روز قبل

چند سالتونه؟

جواد
جواد
پاسخ به  عسل
8 روز قبل

سلام خیلی خوبه عسل خانم سینه هات بزرگه عزیزم اهل کجایی

کریم
کریم
پاسخ به  عسل
8 روز قبل

خوبه دیگه رسیده.خوردنی شده

دینا
دینا
1 ماه قبل

من میخام درمان خانگی بکنم ک تو یه ماه سینه هام بزرگ شن میشه برام کمک کنید و راه اش برام بگم لطفا لطفا

حسین
حسین
پاسخ به  دینا
1 ماه قبل

فقط راه حلش مالش جنس مخالفه

اسما
اسما
1 ماه قبل

سلام راهنمایی در شادyoung15

سیندرلا
سیندرلا
2 ماه قبل

پسرا این کلا رفتارشان هست دخترا لطفا تحریک نشین به شوهرتان هم بگین انقدر نمکه چون برای بچه تون ضرر داره

سیندرلا
سیندرلا
2 ماه قبل

سلام وقتی مالش بدین سینه ها تون افتاده میشه لطفا مالش ترین چون فرمش از دست میده و لطفا ندید بمکه چون باعث میشه تحریک شین

فرشته پناهی
فرشته پناهی
2 ماه قبل
تانی
تانی
2 ماه قبل

چکار کنم سینه هام کوچیک شن اخه فرم بدنم بهم ریخته از وقتی سینه هام بزرگ شدن لطفا راهنمایی کنیییین

نازی
نازی
پاسخ به  تانی
2 ماه قبل

سلام

مریم مرادی
مریم مرادی
پاسخ به  تانی
2 ماه قبل

چجوری سینه هات بزرگ شدن راهنماییم کن

یکتا
یکتا
پاسخ به  تانی
1 ماه قبل

توبگو ما چیکار کنیم بزرگ بشه

مجی
مجی
پاسخ به  تانی
30 روز قبل

بیا تا من بخورم کوچیک تر میشن

حسین
حسین
پاسخ به  تانی
23 روز قبل

چند سالتونه؟

زهرا
زهرا
پاسخ به  تانی
12 روز قبل

توروخدا بگو چیکار کردی ک بزرگ شدن من ک قلت دنبال بزرگ شدنم تو دنبال کوچیک شدن

امیرم
امیرم
3 ماه قبل

مراقب احکام و موازین شرعی و حریم و حرمت ها باشیم

لالا
لالا
پاسخ به  امیرم
3 ماه قبل

تو که مراقبی اینجا چیکار میکنی؟؟؟عجبااااا/:

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط لالا
مارکوس تولیوس سیسرو
مارکوس تولیوس سیسرو
پاسخ به  امیرم
3 ماه قبل

آها

حسین
حسین
پاسخ به  امیرم
23 روز قبل

سیکتیر

ی نفر
ی نفر
3 ماه قبل

سلام.من دوتا بچه شیر دادم الان سینه هام خیلی کوچیک شدن….ترک پوستی هم دارن….خیلی اعتماد بنفسمو پایین اوردن چیکار‌کنم؟

زرا
زرا
4 ماه قبل

زرا
من ۱۵ سالمه رشد سینه هام طبیعیه
ولی میگن
به ژنتیک مربوط میشه
ولی من میترسم از این بیشتر رشد نکنن چون هم خوانواده پدریم هم مادیریم زیادی تو این مورد خوش شانس نیستن
باید چیکار کنم از اونا به ارث نبرم و رشتشون متوقف نشه

سجاد
سجاد
پاسخ به  زرا
3 ماه قبل

سلام راهنمایی در شادyoung15

زرا
زرا
4 ماه قبل

وای حاجی پشمام پسرا اینجا چی میخواین واقعا

حسین
حسین
پاسخ به  زرا
3 ماه قبل

وا
میخاییم اطلاعاتمون زیاد شه

پریسا
پریسا
پاسخ به  حسین
2 ماه قبل
Parvaneh
Parvaneh
پاسخ به  حسین
2 روز قبل

به اندازه ی کافی اطلاعات داری والا

حیدری
حیدری
پاسخ به  زرا
2 ماه قبل

سلام من میخام سنهام بزرگ بشه

علی
علی
4 ماه قبل

با سلام و عرض ادب ؛
در مورد بزرگ کردن سینه در مردان راهی هست؟
فردی که لاغر است و نیاز دارد که به اندام مطلوب و قداری هم دارای سینه و پستان باشد تا مورد توجه دوستان خانواده و نزدیکان خود باشد

ملیکا
ملیکا
5 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر من چند وقت پیش رفتم دکتر زنان برای رشت سینه و گفت چون ۱۸ سالته و پریود شدی کاری نمیشه کرد و اینکه سینه هام خیلی کوچیکه نمیتونم حتا لباس زیر بخرم میشه یک راه کار بدین

عابد
عابد
پاسخ به  ملیکا
4 ماه قبل

بده من سینه هاتو چرب کنم سینه هاتو با روغن خراطین مالش بدم بزرگ میشن

مهیا
مهیا
پاسخ به  عابد
3 ماه قبل

ای جانن

فروزان
فروزان
پاسخ به  عابد
1 ماه قبل

ن روغن خراطین تحریک کننده ست خخخخخ

عسل
عسل
پاسخ به  ملیکا
4 ماه قبل

بده برات بمالند
ها

مارکوس تولیوس سیسرو
مارکوس تولیوس سیسرو
پاسخ به  ملیکا
3 ماه قبل

برو جلو آینه بهشون بگو تو باید رشت کنی

زهرا
زهرا
پاسخ به  ملیکا
12 روز قبل

دقیقن

ملیکا
ملیکا
5 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
من چند وقت پیش رفتم دکتر زنان برای رشت سینه و گفتن چون ۱۸ سالته و پریود هم شدی نمیشه کاری کرد و اصلا من سینه ندارم خیلی کوچیکه نمیتونم حتا لباس زیر بخرم میشه بگین چیکار کنم ژنتیکی هم نیس

باران
باران
پاسخ به  ملیکا
28 روز قبل

سلام .از بادیکد استفاده کن عزیزم.این پیج paksazi_emo_eft

فاطمه
فاطمه
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر ،من سینه هام خیلی کوچک هستن دوست دارم بزرگ بشه یه روش قطعی میخام ،میشه از چربی شکمم به سینه هام تزریق بشه؟جواب میده؟

عابد
عابد
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

بگو برات مالش بدن بزرگ میشن

باران
باران
پاسخ به  فاطمه
28 روز قبل

سلام .از بادیکد استفاده کن عزیزم.این پیج paksazi_emo_eft

زری فیروزی
زری فیروزی
7 ماه قبل

سلام.من بعداز تولد بچه سومم یکی از سینهام شول وچینوچروک شده وظاهر بدی پیدا کرده چکار کنم که هم افزایش سایز هم درست شوند

مهنام
مهنام
پاسخ به  زری فیروزی
5 ماه قبل

سلام بهتر باشگاه برین و از مربی بخواین ورزشی های موضعی سینه رو برای شما بنویسن.
من خودم مربی خانم هستم ، خواستین مینویسم

للللل
للللل
پاسخ به  مهنام
3 ماه قبل

میشه بگین

محدثه
محدثه
پاسخ به  مهنام
3 ماه قبل

میشه بگید برنامتون چجوری من میخوام

محدثه
محدثه
پاسخ به  مهنام
3 ماه قبل

میشه برنامتون رو به من بگید

دخی
دخی
پاسخ به  مهنام
2 ماه قبل

برا منم بنویس

فرشته
فرشته
7 ماه قبل

من سینه هام خیلی کوچیکه چیکار کنم

مهنام
مهنام
پاسخ به  فرشته
5 ماه قبل

سلام بهتره باشگاه برین و از مربی بخواین به شما تمرینات موضعی بدن ، من خودم مربی خانم هستم خواستین در خدمتم

...
...
پاسخ به  مهنام
23 روز قبل

میشه راهکار بدین؟

عابد
عابد
پاسخ به  فرشته
4 ماه قبل

بده من بخورمشون بزرگ میشن

ساشا
ساشا
پاسخ به  عابد
4 ماه قبل

دهاتی واسه ننه ت هست صدپدر حرومزاده

حسین
حسین
پاسخ به  عابد
3 ماه قبل

اونی که تو باید بخوری ۳۰ سانته

مهیا
مهیا
پاسخ به  عابد
3 ماه قبل

اوووف

باران
باران
پاسخ به  فرشته
28 روز قبل

سلام .از بادیکد استفاده کن عزیزم.این پیج paksazi_emo_eft

لیلا اشرفی
لیلا اشرفی
10 ماه قبل

سلام من سینه هان خیلی شل و کوچیکه چیکار کنم هم سایز بگیره وهم سفت بشه ؟

باران
باران
پاسخ به  لیلا اشرفی
28 روز قبل

سلام .از بادیکد استفاده کن عزیزم.این پیج paksazi_emo_eft

جواد
جواد
پاسخ به  لیلا اشرفی
8 روز قبل

سلام خوبی عزیزدلم درست میشه ناراحت نشوعشقم اهل کجایی چندسالته

لیلا موسوی
لیلا موسوی
10 ماه قبل

بزرگ شدن سینه چه کار باید کرد

m.navkiiiiiiiiiiiiii
m.navkiiiiiiiiiiiiii
پاسخ به  لیلا موسوی
3 ماه قبل

Mmmmmmm

محمد
محمد
10 ماه قبل

سلام خانوم من سینهای کوچیک دارد چیکارش کنم بزرگ بشه

ساشا
ساشا
پاسخ به  محمد
4 ماه قبل

پفیوز

فروزان
فروزان
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

بخورشون و مشتشون کن تو دستت خححخ

مهیا
مهیا
پاسخ به  محمد
10 روز قبل

بخور

جواد
جواد
پاسخ به  محمد
8 روز قبل

بایدبدی کسی دیگه سینه های زنتومالش بده وبخورش که سینه هاش مثل سینه مادرت بزرگ بشه چقدرتوبی غیرتی که ازسینه وچیزه خانمت میگی بدبخت عقده ای لاشی

مهستی
مهستی
11 ماه قبل

سلام من سینه هام خیلی کوچک چه قرصی بخورم که این لامصب ها بزرگ شون

حسین
حسین
پاسخ به  مهستی
30 روز قبل

بده بخوریم

باران
باران
پاسخ به  مهستی
28 روز قبل

سلام .از بادیکد استفاده کن عزیزم.این پیج paksazi_emo_eft

فاضلی
فاضلی
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر. سینه های من بعد از رابطه جنسی و مکیدن چند ساعته توسط همسرم به شکل قابل توجهی بزرگترشدن این نگرانی نداره؟
یا از تکرار این کار جلوگیری کنم؟

سید
سید
پاسخ به  فاضلی
11 ماه قبل

خودم برات بمکم تا کوچیک بشه

زهرا
زهرا
پاسخ به  فاضلی
10 ماه قبل

سلام من سینه هام خیلی کوچک هستن چکار کنم برگ. شن

محسن
محسن
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

نگران نباش خدابزرگه حل میشه

RAHA
RAHA
پاسخ به  فاضلی
5 ماه قبل

نگران نباشه هیچ تور نمییشه

ساشا
ساشا
پاسخ به  فاضلی
4 ماه قبل

قبر مرده هات ریدن شب جمعه چندساعت خخخ شارژی بدبخت

مرضیه
مرضیه
1 سال قبل

سلام برای افزایش سایز سینه چه دارویی استفاده کنم

باران
باران
پاسخ به  مرضیه
28 روز قبل

سلام .از بادیکد استفاده کن عزیزم.این پیج paksazi_emo_eft

atri
atri
1 سال قبل

سلام من ۱۹ سالم هست سینه هام خعلی کوچیکه از وقتی ب سن بلوقی رسیدم تاحالا هیچ بزرگ نشده
میشه بگین چجوری بزرگش کنم تا از حالت مزخرف دربیاد

سلام‌وقت‌بخیر‌من‌سینه‌هام‌بزرگه‌چه‌دارویی‌استفاده‌
سلام‌وقت‌بخیر‌من‌سینه‌هام‌بزرگه‌چه‌دارویی‌استفاده‌
1 سال قبل

سلام‌چه‌داروی‌استفاده‌کنم‌سینه‌هام‌کوچک‌بشن

الهام
الهام
1 سال قبل

سلام من سینه هام بزرگن خیلی اذیت میشم چکارکنم ک سینه هام کوچیک بشن وقتی هم لباس میخرم ب خاطر سینه هام نمیتونم بخرمش

ساشا
ساشا
پاسخ به  الهام
4 ماه قبل

فقط جراحی سینه بزرگ واقعا زشته کوچیک منظورم خیلی کوچیک باز از خیلی بزرگ بهتره

مارکوس تولیوس سیسرو
مارکوس تولیوس سیسرو
پاسخ به  الهام
3 ماه قبل

بهشون دست نزن!!!

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام وقت بخیر خسته نباشید برای بزرگ شدن سینه چه قرص را پیشنهاد می کنید که بی ضرر باشه راهنماییم کنید ممنون میشم

ساناز
ساناز
پاسخ به  فاطمه
4 ماه قبل

قرص فمس البته با نظر پزشک

ساناز
ساناز
1 سال قبل

توروخدا کمکم کنین. شوهرم گفته اگه سینه هات بالای ۹۰ نشن طلاقت میدم. همش دعوامون میشه موقع رابطه جنسی. چکار کنممممممم سینه هام سریع بزرگ بشن ؟؟؟؟

امیرعلی
امیرعلی
پاسخ به  ساناز
1 سال قبل

بده برات بخوره بزرگ میشه.بمالش.ورزش کن

فرشته پناهی
فرشته پناهی
پاسخ به  امیرعلی
2 ماه قبل

شما نظر نده

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  ساناز
10 ماه قبل

سلام یه محصول بهتون معرفی میکنم ک خیلی خوبه برای بزرگ شدن سینه روغن هست عالیه

مهناز خیابانی
مهناز خیابانی
پاسخ به  ناشناس
7 ماه قبل

سلام اسم محصول میشه بگین

آنا
آنا
پاسخ به  ناشناس
5 ماه قبل

اسمش چیه

دنیا
دنیا
پاسخ به  ناشناس
3 ماه قبل

سلام چی هستش تراخدابگیدبخاطرسینه هام شوهرم داره طلاقم میده ی دختر۱۵ساله دارم

رضوان
رضوان
پاسخ به  دنیا
2 ماه قبل

قرص سیپروترون کامپاندبخورعالیع

امینه
امینه
پاسخ به  رضوان
27 روز قبل

سلام ببخشید این قرص ضد بارداری هست یانه

امینه
امینه
پاسخ به  امینه
27 روز قبل

شما تجربه کردید ونتیجه گرغتید یا کسی رو میشناسید که نتیجه خوب گرفته و اینکه چقد تاثیر گذار بوده ممنون

نازی
نازی
پاسخ به  ناشناس
2 ماه قبل

سلام اسم روغن چیه

E❤️
E❤️
پاسخ به  ساناز
5 ماه قبل

الهی بمیرم برات

Mrym
Mrym
پاسخ به  ساناز
5 ماه قبل

شوهرتو ساعت ۹ شب با زباله ها بذار دم در.

دخی
دخی
پاسخ به  Mrym
2 ماه قبل
ساناز
ساناز
پاسخ به  ساناز
4 ماه قبل

Femesseکمک به حفظ سلامت وبهبودخاصیت ارتجاعی بافت وپوست پستان در بانوان

ساناز
ساناز
پاسخ به  ساناز
4 ماه قبل

شما هم با نظر پزشک استفاده کنین.

حسین
حسین
پاسخ به  ساناز
3 ماه قبل

مگه بالای ۹۰ هم داریم

ی نفر
ی نفر
پاسخ به  ساناز
3 ماه قبل

بگو انتر پول بده پروتز کنم بزرگ میشن

رضوان
رضوان
پاسخ به  ی نفر
2 ماه قبل

ای ول بابا

مارکوس تولیوس سیسرو
مارکوس تولیوس سیسرو
پاسخ به  ساناز
3 ماه قبل

بگو تو هم باید ۳۰ سانت داشته باشی

فرشته پناهی
فرشته پناهی
پاسخ به  ساناز
2 ماه قبل

من جا تو بودم اون شوهرو جرش میدادم انگار فقط بخاطر این چیزا ترو میخواد

رضوان
رضوان
پاسخ به  ساناز
2 ماه قبل

ازقرص سیپروترون کامپاندعالیع

جواد
جواد
پاسخ به  ساناز
8 روز قبل

سلام سانازخانم عزیزدلم ناراحت نشوچیزی که زیاده شوهراگه شوهربه خاطره سینه کوچک بودنت بخوادطلاق بگیره خدایش این مردنیستش عزیزم درست میشه غصه نخوراهل کجایی تو

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

من ۱۳ سالمه به سن بلوغ دوساله که رسیدم ولی سینه هایم صاف صاف مثل یک بچه ی یک ساله

ناشناش
ناشناش
پاسخ به  فاطمه
10 ماه قبل

اگه هر دفعه بری حموم ومرتب سینه هات رو ماساژ بدی بعد پنج الی شیش ماه ببین چقدر افزایش سایز پیدا می‌کنی

سمیه حبیب زاده
سمیه حبیب زاده
1 سال قبل

سلام من جراحی سینه دارم برای اینکه پرید نشم الان ۵ شب قرص جستیران ۴۰ استفاده میکنم جراحی من هم ۱۲ دی ماه هستش آیا ضرری داره این قرص تا موقع جراحی بخورم

گراوند
گراوند
1 سال قبل

سلام خسته نباشی ببخشیدمن دختری دارم هنوزسینه نکرده ولی عوامل سن بلوغ راداره بنظرت چکارکنم نیا به. دارویاچیزی داره

پریا
پریا
1 سال قبل

۱۷سالمه سینه هام خیلی کوچیکه نمیتونم لباس خوب بپوشم میشه راهنماییم کنین از چه دارویی مصرف کنم

آنا
آنا
پاسخ به  پریا
5 ماه قبل

سوتین ابری بپوش

حسنا
حسنا
پاسخ به  آنا
4 ماه قبل

وای واقعا مرسی

عابد
عابد
پاسخ به  پریا
4 ماه قبل

بده من حال کنم باهات بخورمشون بزرگ میشن

فاطی
فاطی
1 سال قبل

سلام من ۱۹سالم ولی سیناهم خیییلی کوچیکن از وقتی ک ب سن بلوغ رسیدم تاالان هیچ رشدی ندارن اگ از قرص سیپروهپتادین استفاده کنم خوبه؟

امیر
امیر
پاسخ به  فاطی
1 سال قبل

مال منو بخوری بزرگ میشه

مارال
مارال
پاسخ به  امیر
1 سال قبل
سکینه
سکینه
پاسخ به  امیر
5 ماه قبل

شما اینجا چیکار میکنین

کریم
کریم
پاسخ به  سکینه
8 روز قبل

اگه راست میگی خودت اینجا چکار میکنی شیطون.دنبال مشتری

مری
مری
پاسخ به  فاطی
7 ماه قبل

سلام خوبی عزیزم برو بدن سازی پرس سینه بزن تابزرگ بشه

معصومه
معصومه
1 سال قبل

دخترمن۱۴سن داردسینه های خودم کوچک هستندمیخام ماله دخترم بزرگ بشن چون هیچوقت بخاطرسینه های کوچکم لباس بهم نمیاداگه راهنمایی کنیدبینهایت متشکرن ولی باخرج خیلی کم

رضوان کمالی
رضوان کمالی
1 سال قبل

سلام چگونه سینه هامو بزرگ کنم وتیرگی بدن را چطور برطرف کنم.چطوری صورت وبدنم وچاق کنم ودراخر درمان وبست تخمدان چیست

Mrym
Mrym
پاسخ به  رضوان کمالی
5 ماه قبل

دیگه این چیزایی که شما میخوای به نظرم شما بهتره بری دوباره متولد بشی.

دخی
دخی
پاسخ به  Mrym
2 ماه قبل
میترا
میترا
1 سال قبل

پروتز سینه، فقط باعث ظاهر زیبا و فرم خوبش میشه اما اون حساسیت و لذت در رابطه جنسی از بین میره.

زهرا
زهرا
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیرچه دارویی به افزایش سایزسینه کمک میکند؟

معصومه
معصومه
پاسخ به  زهرا
1 سال قبل

سلام من۱۵سال دارم مادرم سینه های کوچکی داره میخام سینه های من مثله اون نباشه بزرگ بشن چه داروی قرصی بخورم بزرگ بشه

سارا
سارا
1 سال قبل

سلام. وقت بخیر. چه مدت بعد از خوردن دارو سینه ها شروع به رشد می کند ؟

صبا
صبا
پاسخ به  سارا
1 سال قبل

سلام وقتتو بخیر چه دارو بخوریم برای بزرگ شدن سینه

nazan
nazan
پاسخ به  صبا
1 سال قبل

این همه تو سایت مطلب نوشتن..به خودت زحمت خوندن بده

سکینه
سکینه
پاسخ به  nazan
5 ماه قبل

سلام تو را خدا به من بگین سینه هامو چگونه بزرگ کنم

یه کسی
یه کسی
پاسخ به  سکینه
3 ماه قبل

کس ننت

مرزم
مرزم
پاسخ به  یه کسی
2 ماه قبل

۳۷

میترا
میترا
پاسخ به  صبا
1 سال قبل

سلام دوست عزیز
با ورزش ،خوراکی های مفید، حتی مالش دادن و سوتین مناسب فرم زیبایی به سینه هات بده نه با قرص دارو که عوارض داره.

مرزم
مرزم
پاسخ به  میترا
2 ماه قبل

من لاغر هستم اگرورزش گونم بیشترلاغرنه شم

مرزم
مرزم
پاسخ به  میترا
2 ماه قبل

بگید لطفن من چیگارگونم سینه بوزرگ بشه ز ود

یکتا
یکتا
پاسخ به  مرزم
1 ماه قبل

پسته بادوم هندی فندق شیر و گوشت اینا زیاد بخور

دکمه بازگشت به بالا