ترک تریاک با راهکارها و توصیه‌های عملی

با آن‌که قرن‌ها است مواد مخدر به دلایل مختلفی در جوامع انسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما نمی‌توان به‌درستی زمان آشنایی انسان با آن‌ها را مشخص کرد. تحقیقات نشان داده است حدود ۳۶ درصد جوانانی که به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده‌اند، از نظر امید به زندگی دچار یاس و نا‌امیدی هستند و بخش قابل ‌ملاحظه‌ای از معتادان را ساکنان حاشیه شهر‌ها تشکیل می‌دهند.

فرق معتادان کشور ما با کشور‌های دیگر این است که در دنیا مواد مخدر صنعتی مانند شیشه، ماری جوآنا و کوکائین افزایش قابل توجهی پیدا کرده اما در ایران شایع‌ترین ماده مخدر تریاک و مشتقات آن است که از این مقدار ۶۵ درصد معتادان تریاک مصرف می‌کنند.

تریاک (opium) یک داروی مخدر اعتیادآور و عصاره خشک شده گیاه خشخاش است که آن را از خراشیدن کپسول بذر این گیاه تولید می‌کنند. حدود دوازده درصد تریاک مورفین است که برخی افراد از آن برای تسکین دردهای بدنی خود استفاده می‌کنند.

چنین تفکری که داروی مخدر درمان بسیاری از امراض بوده، نسل به نسل منتقل شده است. همچنین از زمینه‌ساز وابستگی به مواد تریاکی می‌توان به باور‌های خرافی درباره تاثیر درمان بخش تریاک، عوامل اجتماعی، فقر، وجود فرد معتاد در خانواده، طلاق والدین و اختلالات شخصیتی اشاره کرد.

متاسفانه برخی افراد به مصرف این ماده مخدر وابسته می‌شوند که مشکلات زیادی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. در این حین عده‌ای دیگر تصمیم می‌گیرند آن را به روش‌های مختلف ترک کنند. ما نیز در این مقاله در مورد روش‌های ترک تریاک اطلاعاتی می‌دهیم. پس تا انتها برای پیدا کردن جواب سوال ترک تریاک چگونه است، همراه ما باشید.

ترک تریاک چه عوارضی دارد

استفاده از هر دارویی بیش از اندازه عوارض و بیماری‌های احتمالی را به همراه دارد. عوارض تریاک به شرح زیر هستند:

  • تاثیر گذاشتن روی سلامتی، وزن و قد مصرف‌کننده
  • شادی
  • آرامش
  • تنگی تنفس
  • کندی ضربان قلب
  • یبوست موقت
  • از دست دادن اشتها
  • عادت ماهانه‌های نامنظم و بارداری سخت
  • کاهش حرکات روده و معده
  • بی‌حسی و کرخی
  • تهوع و استفراغ
  • فشار خون پایین
  • تشنج

اوردوز

اگر از تریاک به مقدار زیاد استفاده کنید، باعث می‌شود اوردوز کنید. علائم اوردوز تنفس خیلی آرام و از دست دادن هوشیاری است. همچنین اگر برای درمان اوردوز به‌موقع اقدام نکنید، باعث آسیب مغزی و مرگ می‌شود.

ترک تریاک در منزل با راهکارهای عملی

روش‌های زیر به شما کمک می‌کنند تا بتوانید برای ترک تریاک در منزل خود اقدام کنید.

آرام ماندن و ایمن بودن

توصیه می‌کنیم تا جای ممکن آرامش داشته باشید و خود را به روش‌های مختلف از جمله با فیلم، کتاب یا وسایل دیگر سرگرم کنید. از طرفی مطمئن باشید پتو‌های نرم و اضافه دارید، چون ممکن است مجبور شوید وسایل خواب خود را به علت تعرق شدید تغییر دهید.

همچنین از این موضوع مطمئن شوید که دوست یا اعضای خانواده شما می‌دانند که می‌خواهید این ماده مخدر را ترک کنید. چون باید شخصی باشد تا شما را در این دوران همراهی کند.

ذهن خود را سرگرم و مشغول نگه دارید و سعی کنید کارهایی را انجام دهید که باعث افزایش هورمون اندورفین در بدنتان می‌شود. توجه به این نکته شانس موفقیت شما را در ترک اعتیاد به تریاک افزایش می‌دهد.

پیدا کردن پشتیبانی

ترک تریاک یا هر مواد مخدر دیگر به‌تنهایی می‌تواند خطرناک باشد. در نتیجه، حتما از مشورت با یک دکتر ترک اعتیاد یا دکتر بهداشت روان استفاده کنید. آن‌ها می‌توانند دارو‌هایی را تجویز کنند که به روند درمان شما کمک کند و راحت‌تر بتوانید بهبود پیدا کنید. همچنین اگر عوارض جانبی شدیدی داشتید، دکتر می‌تواند به کاهش آن کمک کند.

معمولا این دکتر‌ها برای شما داروی لیبریوم (کلردیازپوکساید) را تجویز می‌کنند که باید آن را برای کم شدن آشفتگی خود مصرف کنید. همچنین از دیگر داروهای موثر برای ترک اعتیاد به تریاک می‌توان به ترازودون نیز اشاره کرد، چون بیخوابی در ترک تریاک یک مشکل شایع است.

خوردن غذا و نوشیدن ممکن است در این دوران برایتان سخت باشد. در نتیجه، اگر حالت تهوع داشتید با دکتر ترک اعتیاد خود تماس بگیرید. پیدا کردن گروه‌های حمایتی ترک مواد مخدر می‌تواند به شما کمک کند تا هوشیار‌تر شوید. شرکت در این گروه‌ها احتمال مصرف تریاک در آینده را کم خواهد کرد.

همچنین می‌توانید با مراجعه به سامانه پذیرش ۲۴ و گرفتن یک وقت، از خدمات مشاوره یک دکتر روانشناسی آنلاین یا روانپزشک آنلاین استفاده کنید. رهنمودهای این متخصصان کمک می‌کند از نظر روانی برای ترک ناگهانی تریاک آمادگی بیشتر داشته باشید.

حواس خود را به چیزهای مختلف پرت کنید

سعی کنید با درد بدن خود مبارزه نکرده یا در برابر لرزش‌های ناشی از اعتیاد به مواد مخدر مقاومت نکنید. اگر حواس خود را به چیزهای مختلف مانند فعالیت‌های سرگرمی پرت کنید، تحمل لرزش‌های ترک تریاک به صورت تدریجی، برایتان آسان خواهد شد.

لیستی از اهداف خود برای ترک تریاک تهیه کنید

وقتی برای ترک تریاک اقدام می‌کنید، ممکن است دلایل محکمی داشته باشید تا شما را وادار به مصرف دوباره آن کند. به‌همین خاطر اگر تصمیم جدی گرفته‌اید، می‌توانید فهرستی بنویسید که در آن دلایل ترکتان را مشخص کرده‌اید. با این روش شما هر روز آن فهرست را می‌بینید و انگیزه پیدا می‌کنید تا دیگر سراغ این ماده مخدر نروید.

افکار منفی را از خود دور کنید

وقتی برای ترک تریاک اقدام می‌کنید، باید از افکار منفی مانند از پس آن برنمی‌آیم یا نمی‌توانم انجام دهم، جلوگیری کنید و با تشخیص آن‌ها بیشتر روی افکار مثبت تمرکز کنید. برای مثال به خودتان بگویید «می‌دانم کار سختی است و از پس آن برمی‌آیم.» همچنین توصیه می‌کنیم اگر با این موضوع مشکل دارید و نمی‌توانید افکار منفی را از خود دور نگه دارید، از توصیه‌های یک دکتر روانشناسی عمومی استفاده کنید.

خواب درست

وقتی برای ترک این ماده مخدر اقدام می‌کنید، ممکن است احساس خواب‌آلودگی کنید یا مشکل خواب داشته باشید. خواب یکی از عوامل موثر در بهبود هر چه سریع‌تر شما دارد. به‌همین علت می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید.

برنامه‌ریزی اصولی

برنامه‌ریزی کردن در مورد زمان خواب و بیدار شدن به بدن کمک می‌کند تا روند بهبود بهتر شود.

محیط خواب بهتر

دمای اتاق را خنک نگه دارید، این روش باعث می‌شود سریع‌تر به خواب بروید. اتاق را نیز تاریک و آرام نگه دارید، می‌توانید برای آرام نگه داشتن اتاق از گوش‌گیر استفاده کنید.

زمان خواب منظم

سعی کنید یک ساعت قبل از خواب آرامش داشته باشید و به صفحه گوشی همراه یا کامپیوتر خود نگاه نکنید. خوردن چای یا شیر داغ به بهبود خواب شما می‌تواند کمک کند.

استفاده از ملاتونین

برخی افراد از ملاتونین استفاده می‌کنند تا راحت‌تر بخوابند. این قرص یک مکمل غذایی است که عوارض کمتری دارد. همچنین گزارش‌ها نشان داده است افرادی که از این دارو استفاده می‌کنند، ۷ دقیقه زود‌تر به خواب می‌روند.

ورزش کردن

ورزش کردن در بهبود شما تاثیر زیادی دارد و باعث ترشح هورمون اندورفین به‌شکل طبیعی می‌شود. همچنین روی بهبود عملکرد مغز، کاهش استرس و تنش، بهبود خواب و تقویت اعتماد به‌نفس تاثیر مثبت می‌گذارد.

گذشته را بپذیرید

طبیعی است در مورد اعتیاد خود شرمسار باشید یا احساس گناه کنید اما باید آن را قبول کنید تا بتوانید سلامت جسمی خود را مجددا به‌دست آورید. اگر از نظر روحی احساس ناامیدی می‌کنید، می‌توانید با یک دکتر روانپزشکی نیز صحبت کنید.

برای ترک تریاک چه بخوریم؟

تغذیه در دوران ترک تریاک اهمیت زیادی دارد. در پاسخ به سوال برای ترک تریاک چه غذاهایی بخوریم، باید بگوییم در دوران نقاهت برای جلوگیری از افزایش قند، باید از غلات سبوس‌دار و مواد پروتئینی استفاده کنید. در هر وعده غذایی باید ۱۵ تا ۲۰ گرم پروتئین بخورید. همچنین توصیه می‌کنیم گرسنه نمانید و بهتر است هر ۲ تا ۴ ساعت یک‌بار غذای کم حجم بخورید.

زمانی که در این دوران هستید و در اصل در دوران نقاهت به‌سر می‌برید، بهتر است سی دقیقه بعد از بیدار شدن، صبحانه میل کرده و برای عملکرد روده و معده نیز از پروبیوتیک استفاده کنید. از دیگر مواد غذایی که باید در رژیم غذایی خود قرار دهید، تخم مرغ را باید نام ببریم. زیرا سرشار از امگا ۳ است.

علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، یکی از مهم‌ترین مواردی که حتما باید بخورید آب است. این مایع حیاتی به روند درمان ترک مواد مخدر بسیار کمک می‌کند. از آبمیوه‌های طبیعی نیز می‌توانید استفاده کنید.

ترک تریاک
ترک تریاک

مکمل‌های دارویی

برای دوران ترک تریاک می‌توانید از مکمل‌های دارویی زیر نیز استفاده کنید تا قدرت جسمانی خود را بهبود بخشید.

مکمل N استیل سیستئین

این نوع مکمل برای کاهش میل به مواد مخدر به‌ویژه تریاک بسیار موثر است و بهتر است در دوران ترک اعتیاد روزانه ۵۰۰ میلی‌گرم از آن را در طی یک تا چهار روز بدون غذا میل کنید.

ویتامین ث

همان‌طور که می‌دانید ویتامین ث بسیار برای بدن مفید است. اگر از این مکمل استفاده کنید، تمایل شما را برای استفاده از مواد مخدر کاهش می‌دهد. مقدار مصرف پیشنهادی آن برای هر روز ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی‌گرم است.

ب کمپلکس

از دیگر دارویی‌هایی که برای دوران ترک اعتیاد باید مصرف کنید، ب کمپلکس است. این مکمل نیز روی تقویت عملکرد کبد بسیار تاثیر دارد و نمی‌گذارد به مصرف مجدد تریاک فکر کنید.

پروبیوتیک‌ها

شاید اسم پروبیوتیک‌ها را شنیده باشید، این ماده در ماست نیز وجود دارد که باعث می‌شود روده‌ها به خوبی وظیفه خود را انجام دهند.

ترک تریاک با خود تریاک امکان پذیر است؟

یکی از سوال‌هایی که ممکن است برای شما به‌وجود بیاید، این است که آیا می‌توان با خود تریاک ترک کرد. باید بگوییم بله این روش را باید ترک تریاک به روش سنتی معرفی کنیم، به این شکل که باید مقدار آن را روزبه‌روز کم کنید.

همچنین برخی مصرف‌کنندگان نیز به جای این ماده مخدر از شیره تریاک استفاده می‌کنند، آن‌ها باور دارند شیره آن ضرر کمتری دارد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای ترک آن حتما از دکتر بهداشت روان نیز کمک بگیرید.

داروی گیاهی برای ترک شیره تریاک

به عقیده برخی افراد، مصرف دارو‌های گیاهی به ترک تریاک تدریجی کمک می‌کند و باید اشاره کنیم دارو‌های گیاهی تنها باعث بهبود روند درمان می‌شوند و به‌تنهایی تاثیری ندارند. البته ممکن است مصرف زیاد آن‌ها عوارضی نیز به همراه داشته باشد. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با دکتر روانپزشک ترک اعتیاد خود مشورت کنید.

در ادامه نام گیاهانی را می‌آوریم که استفاده از آن‌ها در ترکیب با روش‌های دیگر باعث بهبود روند درمان ترک شیره تریاک می‌شود.

بابونه

بابونه باعث بهبود درد معده، ضد التهاب و درمان بی‌خوابی می‌شود. با وجود این، مصرف بیش از حد آن عوارضی مانند استفراغ و واکنش آلرژیک را خواهد داشت.

قاصدک

یکی از دارو‌های گیاهی برای ترک شیره تریاک، قاصدک است. از خواص این دارو می‌توان به بهبود عملکرد کبد و ادرارآور بودن آن اشاره کرد. با وجود ‌این، عوارض مصرف قاصدک نیز سوء هاضمه و واکنش آلرژیک است.

جینکو

یکی دیگر از دارو‌های گیاهی برای ترک تریاک، جینکو نام دارد که برای بهبود حافظه کوتاه مدت، تمرکز و جذب گلوکز بهتر موثر است. مصرف این گیاه همچنین انرژی زیادی به شما می‌دهد. با این‌حال، استفاده بیش از حد آن باعث گیجی و تپش قلب خواهد شد.

ترک تریاک
ترک تریاک

سخن نهایی

متاسفانه قیمت تریاک در ایران بعد از افغانستان در پایین‌ترین مقدار خود قرار دارد که خود این موضوع هم دلیل دیگری برای اعتیاد جوانان است. طبق بررسی‌های انجام شده در سال ۱۳۹۲ حداقل ده میلیون از مردم ایران یعنی ۱۳ درصد درگیر مواد مخدر بودند.

متاسفانه طبق آماری که به‌دست آمده است بیشترین گروه سنی مصرف کننده در ایران جوانان ۲۵ تا ۲۹ سال هستند. از طرفی والدین اعتیاد فرزندانشان را پس از ۵ سال از روی رفتار و مشکلات ظاهری آن‌ها متوجه شده‌اند و این موضوع روند درمان را در ترک اعتیاد تریاک سخت‌تر می‌کند. زیرا هر چه زمان مصرف تریاک طولانی‌تر شود، درمان آن مشکل‌تر می‌شود.

در نظر داشته باشید بیشتر افرادی که مصرف‌کننده تریاک یا مشتقات آن هستند، به علت باور‌های نادرست و اطلاعات ناکافی به مصرف آن روی آورده‌اند. با وجود اطلاعاتی که در مطلب بالا در اختیارتان قرار دادیم اگر در مورد ترک تریاک سوال دارید، می‌توانید با مراجعه به سامانه پذیرش۲۴ و گرفتن وقت از خدمات یک دکتر روانشناس آنلاین استفاده کنید.

۳.۷/۵ (۴۵ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
617 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیوان
کیوان
4 روز قبل

سعی کنیدواسه ترک تریاک چیری جایگزین نکنید..چون ک تریاک ازخاک ب وجود میاد..چون ک خودماهم ازخاکیم..میشه تحمل کرد..ساخت باهاش…ولی بترسید ازقرصهای ک‌معلوم نیست چی هست توش..قرص متادون ترمادول فیل ازپا درمیاره.

کیوان
کیوان
4 روز قبل

راست گفتن….اگ مواد تروا نخواهد کشت….غصه اش حتما مادرت راخواهد کشت..ماها لایق بهترین هایم حق مااین نیست..دوستان ماک زندگی نکردیم..همش مواد همش مواد..مگ واسه مواد کشیدن ب دنیا اومدیم.واسه.تمام بچه های سرزمینم دعا میکنم..[مازنداران]

سرگشته
سرگشته
10 روز قبل

من واقعادیگه خسته شدم میخوام ازتریاک خلاص بشم چون آبروم درخطره آبروی دخترام درخطره نمیخوام بگن بروباپدرمعتادت ازاین حرف وحشت دارم

محسن
محسن
پاسخ به  سرگشته
6 روز قبل

سلام داداش برو گنگره ۶۰ واقعا عالیه

علی بیقرار
علی بیقرار
پاسخ به  سرگشته
23 ساعت قبل

سلام همدرد عزیز الان بهترین وقت برای ترک است چون هم انگیزه داری و هم دیگه از تریاک بدت می اید فقط یکم اراده و غیرت و صبر می خواهد من خودم سی روز ترک کردم بدون دارو نترس

صدیقه
صدیقه
11 روز قبل

شوهرم ۱۸ روزه مصرف نمیکنه تریاک ولی خیلی بی قراره و خواب نداره کف پاهاشم خیلی میسوزه یه راهکاری بهم بگین تا بتونم همراهیش کنم

س.ص
س.ص
پاسخ به  صدیقه
3 روز قبل

منم پاهام میسوزه بی خوابم

جنت
جنت
پاسخ به  صدیقه
1 روز قبل

پاهاش بزارداخل اب نمک

علی بیقرار
علی بیقرار
پاسخ به  صدیقه
23 ساعت قبل

دوش اب سرد بگیرد چند روز دیگه درد تمام میشود فقط بی خوابی اذیت می کند من خودم سی روز شب تا صبح نخوابیدم ولی چاره ای نیست کمکش کن به همسرت انگیزه بده

محسن
محسن
پاسخ به  صدیقه
6 ساعت قبل

اولا تحمل و صبر. چون هممون این دوره رو گذروندیم. آب سرد خوبه

احمد
احمد
11 روز قبل

سلام برای ترک شیره دارو گیاهی خوبه که انستا پیچ دارند ارسال می‌کنند خواهش راهنمایی کنید یا یک پیچ اطمینان را معرفی کنید

منوچ
منوچ
پاسخ به  احمد
2 ساعت قبل

فقط به دکترا اعتماد کنید دکتر. رحیمی رودیگه همه میشنان،ازشون کمک بگیر۰۹۰۱۲۲۱۲۵۵۶

سجاد
سجاد
12 روز قبل

س دوستان مصرف تریاک دارم ساله روزی ۱۵گرم تا ۲۰ گرم الان کمش کردم.باخودش فعلا دارم امتحان میکنم ولی شب قبل خواب ورزش میکنم طوری که عرق زیادی ازم بره و حمام با تاید برای بده.قرص دینه هم واسه شستشوی روده و معده و عسل طبیعی استفاده میکنم تا با خودش کمش کنم خسته ام بدم از درد خماری میاد.اگر روش خوب بلدین کمکم کنید واقعا خسته ام ازش زندگیمو خراب کرد.دمنوش گرم استفاده میکنم تا صبح بیقرارم فقط ظهر میکشم فعلا تا به امید پپاکی.روانیم کرد واقعا سخنه.راه درست جز متادون و بی۲.چون درد متادون بده

محسن
محسن
پاسخ به  سجاد
6 روز قبل

سلام داداش فقط کنگره ۶۰ جوابگو هست بدون خماری

مجتبی
مجتبی
پاسخ به  محسن
4 روز قبل

درکنگره۶۰. چکار می کنند؟روش ترک دادن اونا چجوریه؟ چقدر هزینه داره؟ زیرنظر دکتر ترک میهند؟کنگره‌ ۶۰ آیا در همه‌ شهرها وجوددارد؟

محمود
محمود
پاسخ به  سجاد
2 ساعت قبل

با داروی گیاهی خانم دکتر رحیمی راحت میتونی ترک کنی ،منم با همون دارو ترک کردم

محسن
محسن
13 روز قبل

سلام دوستان تریاک های الان تریاک نیستن اشغالن اصلا نترسید سختیش چند روزه سعی کنید خودتونو
مشغول کنید روز نخوابید تاشب خوابتون ببره به امید خداچند روز بیشترطول نمیکشه

مهدی
مهدی
14 روز قبل

سلام اونایی که میگن مصرف تریاک دارم ۲ساله پاکنن خودشون خبرندارن این تریاکهاکه توایران مصرف میشه اصلامرفین نداره که خماری دردداشته باشه اونایی که میگن دردداریم اثرات ناخالصیهای تریاکه که بدنوضعیف کرده درست میشه یه زره تحمل میخواد

مهدی
مهدی
15 روز قبل

سلام.عزیزان روز دوازدهمه پاکی من از تریاک و متادونه خیلی اذیت شدم بی‌خوابی امان نذاشت برام یجورایی پاره شدم.ولی الان شکر خدا بدنم داره برمیگرده ب تنظیمات خودش.خواستم بگم تحمل کنید تا شرش کنده شه.ب امید پاکی همه

مسعود
مسعود
18 روز قبل

سلام حدود۶ ماهه تریاک شیره ترک کرد به خدا هیچ درد یا وسواس ندارم …حتی بهشم فک نمیکنم.تنها مشکلم .ضعف جسمانی خستگی زیاده حوصله کار یا حتی پیاده روی ندارم ..اگه میشه راهنمایی توصیه ممنون میشم

کیوان
کیوان
19 روز قبل

وام میده بعدش سود کلانی میگره از ادم..مثال بازی کردن بادم شیره..نباید باهاش بازی کرد گاز گرفت دیگ ول کنت نیست

علی
علی
20 روز قبل

سلام فقط برای ترک شیره تریاک دوش آب سرد و دست کشیدن از خود ارضایی و اگه میخوای که دوباره نری سراغ تریاک شیره باید بدون هیچ قرصی بزاریش کنار چون سختی بکشی با قرص و دارو اگه ترک کنی دوباره شروع میکنی چون راحت ترک میکنی و دوباره شروع میکنی چون به خودت میگی راحت با قرص ترک کردم دوباره میرم میکشم و راحتم ترک میکنم باید درد بکشی و سختی که دیگه نری سراغش.به امید سلامتی همه دوستانی که گرفتاره این بلای خانه مان سوز هستن .

کیوان
کیوان
20 روز قبل

لامسب اول وام میده..بعدش سود کلانی میگیره

سام
سام
پاسخ به  کیوان
14 روز قبل

دمت گرم
باحال گفتی

نیاز به کمک
نیاز به کمک
1 ماه قبل

شاید باورتون نشه الان با پایان امسال میشه ۲۰ ساله که درگیر تریاکم گذاشتنش کنار اسونه ولی باورتون نمیشه مشکل روانیشو نمیتونی بزاری کنار چون تا به مشکل خوردیم تو زندگی تو جامعه کسی نبود همدردی کنه با این مواد هموردی کردیم تا یادمون بره این قسمت روانش سخته ترک میکنم تا ۱۰ روز ۲۰ روز تا به مشکل برسی لغزش میکنیم چون دلخوشی نداری از اینده اینو بشه از روان پاک کرد ترکش راحته مخصوصا کسی که تنها کشه تا کسی که با جمع میشینه .
از سایت خوبتون ممنونم که این داروی روانی برای کاهش اظطراب پریشونی برای کشیدن معرفی کرد برای من تا اینجا جواب داد با مکملهایی که معرفی کردین.
واقعیتش تو این ۲۰ سال کسی نمیدونه من مصرف میکنم همش فرار تو این گوشه یا اون گوشه تو زمان ۳۰ دقیقه ایی با الکل رانی حلش میکردم قربونش برم تو ایران دم خیابان پره رانی .
ولی الان دلیل دارم دلیلش دو تا بچه ایی که خدا بهم داد و میخوام بخاطر اونا هم شده بزارم کنار همون طوری محرمانه واردش شدم محرمانه خارج بشم منتها این دفعه اراده دارم.
از همه مهمتر اینه که من ۳۷ سال دارم بدنم قویه میتونم این کارو بکنم از ادمای سازنده سایت میخوام تا در این مورد یاریم کنن که چطور دراوهای روانی رو مصرف کنم تا کی و چطور این داروها رو به موقع کنار بزارم
تشکر فراوان اومیدوارم هیچ جوانی سمت هیچ موادی نره حتی الکل که خیلی خودشونو گول میزنن که خوبه
موفف پیروز باشید.

سر درد
سر درد
1 ماه قبل

سلام. همدردهای عزیز بعد از ۶ سال خوردن تریاک ، الان بیست روزه که مواد رو ترک کردم زیر نظر دکتر متخصص ، البته دو هفته با b2 سم زدایی کردم ، چند روزه که b2 رو هم قطع کردم، دکتر قرص بهم داده ولی اصلا حال خوبی ندارم . من که به زن و بچه هام از گل کمتر نمیگفتم تو این سه روز تا حد کتک زدن پیش رفتم. میل به هیچ کاری ندارم در واقع نام توانم از هرکاری. سردرد های شدید این سردردها امونم رو بریده. شبا تا صبح بیدارم و فکر میکنم فقط از خدا کمک می‌خوام.

سر درد
سر درد
1 ماه قبل

سلام. همدردهای عزیز بعد از ۶ سال خوردن تریاک ، الان بیست روزه که مواد رو ترک کردم زیر نظر دکتر متخصص ، البته دو هفته با b2 سم زدایی کردم ، چند روزه که b2 رو هم قطع کردم، دکتر قرص بهم داده ولی اصلا حال خوبی ندارم . من که به زن و بچه هام از گل کمتر نمیگفتم تو این سه روز تا حد کتک زدن پیش رفتم. میل به هیچ کاری ندارم در واقع نام توانم از هرکاری. سردرد های شدید این سردردها امونم رو بریده. شبا تا صبح بیدارم و فکر میکنم فقط از خدا کمک می‌خوام.

امید بخدا
امید بخدا
1 ماه قبل

سلام. ترک تریاک اونم این تریاک های الان که همش آشغاله همش ی سه شب درد داری و چندشب هم بیخابی و کسلی تمام دقیقا مثل ی سرماخوردگی شدید. ولی ترک متادون فوق العاده سخته همت بالایی میخاد واقعا چون عذاب اوره درحد خودکشی. به نظرمن ترک متادون سخت ترین ترک مواد مخدره. دوستان خواهشا لطفا سمت این غول نرید .اینو گفتم که خدای نکرده سمت متا نرید. من روز ۵۸ ترکه. تازه تازه دارم روبراه میشم.

داوود
داوود
پاسخ به  امید بخدا
24 روز قبل

صددرهزار

شهرام
شهرام
پاسخ به  امید بخدا
1 روز قبل

کاملا درسته من پنج ماه پیش استارت زدم یه ماهه پاکم ولی واقعا پاره میشی. قبلا شیره روزی دو گرم میخوردم سر یه هفته مثل ستون وایسادم ولی این نه

حبیب
حبیب
1 ماه قبل

امروز روز نهم ترک تریاکم هست.
همه راهها برای ترک رو امتحان کردم فقط ترک تدریجی برای من جواب داده طی دو ماه صفرش کردم.
فقط چند شب کم خوابی داشتم در حد یک ساعت خوابیدم.
دیشب خوب خوابیدم و الان همون احساس سرماخوردگی هم ندارم احتمالا عوارض ترک من تموم شده.
خودم باورم نمیشه بعد از ۱۵ سال ترک کردم
تجربه من ترک تدریجیه برای کسانی که میخوان و اراده ترک دارن

رضا
رضا
پاسخ به  حبیب
1 ماه قبل

لغزش کن دادا

اصغر
اصغر
پاسخ به  رضا
23 روز قبل

ببند دادا

محسن بیگی
محسن بیگی
پاسخ به  حبیب
15 روز قبل

سلام من دوسال مصرف داشتم گذاشتم کنار بعد ۲ماه شروع کردم یک ماه شبی دو گرم مصرف دارم راهنمای کنید چقدر اذیت میشم بزارم کنار یا از چه قرصی استفاده کنم درد نکشم

ام د
ام د
پاسخ به  محسن بیگی
13 روز قبل

سلام من شیره تریاک مسرف میکنم کمک نمیدانم جکنم پاهایم سوزن سوزن وداغ میشود ازناراحتی میخاهم از پشت بام خودم راپااین بندازم ۶۰سال سن دارم الان درحال گرگه هستم خدایا چیکار کنم

حسین
حسین
پاسخ به  ام د
5 روز قبل

کپسول گابا پنتن یسصد

باتوکل به خداوند
باتوکل به خداوند
1 ماه قبل

باسلام.من آرزوم بود تریاک رو ترک میکردم. ترک این تریاک های آشغال که چیزی نیست بخدا.همش ی هفتس تمام. من با مصرف روزی ۴۰ سی سی شربت گذاشتم کنار الان ۴۸ روزه هنوز که هنوزه روبراه نشدم اوناییکه متا مصرف کردن میدونن چی میگم. تورو خدا خاهشا خاهشا سمت متادون نرید که بد غولی هستش وامونده.که ترکش فوق العاده سخته با اذیت زیااااادمن خودم ۱۳ شب و روز نخابیدم دیوانه شده بودم. من روز ۳۸ ترک متادون بدترین روز ترکم بود وحشتناک اذیت شدم اخه عوارض این وامونده ازهفته دوم تازه شروع میشه . ورزش ومایعات و دوش یادتون نره. . به امید پاکی همه معتادین

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط باتوکل به خداوند
علی
علی
1 ماه قبل

سلام دوستان
من ۵ساله تریاک می کشیدم چند وقتی هست تریاک گرون شده ۲۵ گرم ۱۱۰۰ت می‌گرفتم ولی نعشگی نداشت دیروز زنگ زدم میگه ۱۷۰۰ کجا داره می‌ره نمی‌دونم ولی تصمیم گرفتم از صبح نکشیدم الان هم ساعت ۷ غروبه مشکلی هم نداشتم . دوستان تریاک دیگه به درد کارگر بنا نمیخوره پولداراش سختشونه همچین پولایی رو بابت تریاک بدن غیر از تریاک چیز دیگه ای رو مصرف نمیکنم… نه قرص نه شربت مواد تعطیل چون دیگه نمیشه مصرف کرد از چاله به چاه افتادن هست. موفق باشید

عباس
عباس
پاسخ به  علی
1 ماه قبل

دوستان کسی سوالی داشت راجب ترک بهم بگه کمکش کنم که راحت ترین ترک رو داشته باشه! ولی انتظار حالت طبیعی رو نداشته باشین هر کارم کنین باید ی مقدار درد و بدتر از اون بی حالی و بی رمقی و حس بدشو تحمل کنین! ترکش سخته خصوصا بی حالی‌و‌بی حوصلگیش منتها اگ به بعدش فکر کنین و تمام شدن وضعیت فلاکت بارتون و سرحال شدن و پرانرژی شدن بعدش تحمل سختیاش راحتتره

دنیا
دنیا
پاسخ به  عباس
13 روز قبل

ب من بگو چه راهی اسون تره

محمود
محمود
پاسخ به  دنیا
2 ساعت قبل

دارو گیاهی ترک کن بدون. مخدر،اینقدر خوبی که میتونی بری سرکارت کارخانم رحیمی حرف نداره به مولا

شهرام ایرانی
شهرام ایرانی
پاسخ به  عباس
13 روز قبل

داداش من میخوام ترم کنم چ کمکی میتونی بکنی چ راهی داری

صیااااااد
صیااااااد
پاسخ به  عباس
7 روز قبل

لطفا منو راهنمایی کنید

س.ص
س.ص
پاسخ به  عباس
3 روز قبل

چ کنم

سام
سام
پاسخ به  علی
14 روز قبل

سلام دمت گرم ایول منم سه ماه ترک کردم سه روز درد داشتم تمام

م رب
م رب
1 ماه قبل

سلام برادران و خواهران عزیز من ده سال مصرف تریاک داشتم دیگه اخرا رسیده بود به روزی ده گرم با قل قلی یه روز دیگه آزمودم بدم اومد به خانومم گفتم هر چی دارم امشب میکشم ازفردا میزارم کنار دقیقن ۲۱ روز خاب نداشتم بقول خودمون بابویی ترک کردم سخت هست ولی روز به روز بهتر میشی الان خدارا شکر دو سال وچندروزه پاکم توصیه بنده دوش آب ولرم با دم کرده دارچین خیلی خوبه

هادی
هادی
1 ماه قبل

سلام،مصرف مواد بیشتر از همنشین معتاد منشأ می گیره با کسانی که درگیر اعتیاد هستند همنشین نشوید بلائی که سال ۹۷سر من آمد

بهزاد
بهزاد
1 ماه قبل

با وسوسه چیکار باید کرد

هادی
هادی
پاسخ به  بهزاد
1 ماه قبل

با مشاور مراجعه کن کاری که خودم هم انجام میدم خیلی تاثیر داره

سیاوش
سیاوش
پاسخ به  هادی
24 روز قبل

سلام مشاور خوب میشناسین؟

سام
سام
پاسخ به  بهزاد
14 روز قبل

فکرت مشغول کن ب کاری دنبال دوست نامت نرو گوشی خاموش کن

ن. ع . ر .
ن. ع . ر .
1 ماه قبل

سلام : چطور امکان پذیره در کشوری که همه چیزش روی مال و ثروت و پول بسیار زیاد میچرخه وبه پدرم که خدا رحمتش کنه می فرمودید زمانی برای کسب روزی و درامد برای رزق خانواده صبح وقتی دکان را باز میکردیم پدرم می گفت خدا به امید تو تا امروز هم روزی حلال گیرمان بیاید تا شرمنده زن و فرزندلن زیاد خود نشیم ( البته ۶۰ سال پیش ) اما الان چی طرف با ۲۵ سال سن و از هر طریقی حتی خود فروشی و خانواده فروشی فقط مهمه که ظرف ۲ سال ۳۰۰۰ هزار میلیارد اختلاس و دزدی و به طرف بهشت ( کانادا ) رفته تا بقیه عمر خود و خانواده ام را با حوریان بهشتی سپری کنم زیاد دور نریم همین هم جنس باز کوروش کمپانی حالا شما از چی ………………¡

خانم
خانم
پاسخ به  ن. ع . ر .
9 روز قبل

اشکالی نداره ما حلال خورامیگییم خدا رو داریم داداش .اخرتت رو خریدی داداش

مرجان
مرجان
1 ماه قبل

یه سوال دارم
علت اصلی مصرف تریاک یا شیره چیه به نظرتون؟

علی
علی
پاسخ به  مرجان
1 ماه قبل

علتش اول این هست که سرخوشی دارد اما بعدش بدبختی

هادی
هادی
پاسخ به  علی
1 ماه قبل

نه ناآگاهی، جامعه از اواغب اعتیاد، از سنین کوچک تا پیری چون سن سال نمی شناسه

حسین
حسین
پاسخ به  مرجان
1 ماه قبل

صفتی کمر

بنیامین
بنیامین
پاسخ به  حسین
1 ماه قبل

اکثرا صفتی کمر

حسین
حسین
پاسخ به  مرجان
11 روز قبل

کوص

حمید
حمید
پاسخ به  مرجان
8 روز قبل

سکس خوب تفریح با دوستان

هنوز دیر نشده
هنوز دیر نشده
1 ماه قبل

باید درد کشید ترک با متادون از چاله به چاه رفتنه ۳ سال ،۴سال ۵سال مواد زدی بدن خودت رو زجر دادی حالا ۱۰ روز طاقت نداری درد رو تحمل کنی؟؟
اگه تحمل درد رو نداری و سوسول بازی در میاری همون تریاک و شیرت رو بکش

تسخیر شده
تسخیر شده
1 ماه قبل

امروز روز بیست و ششم ترک تریاک شیره متادون . دارم از تسخیر این عجوزه (متادون) در میام
فقط معده م بهم ریخته . سختی گذروندم ، ولی شد

خوتلدات
خوتلدات
پاسخ به  تسخیر شده
1 ماه قبل

ماشالله

شهرام ایرانی
شهرام ایرانی
پاسخ به  تسخیر شده
13 روز قبل

چه روشی ترک کردی داداش ما که دیگه ناامیدشدیم چون جدیدا هرکی ترک میکنه سکته میکنه

لامعی
لامعی
پاسخ به  شهرام ایرانی
2 ساعت قبل

با این دارو صحبت کنید،من باداروهاشون با علائم کم پاک شدم ودرد اصلانداشتم
صفر،نه.صفر.یک،دو.دو.یک.دو.پنج..پنج.شش

کامران
کامران
1 ماه قبل

سلام منم قبلا شیره مصرف میکردم رفتم عطاری مشورت کنم برا ترک بی دو بهم داد سه سال روزی سه الی ۵عدد خوردم الان روز دوم هست که هیچی نخوردم میزارمش کنار چون خسته شدم دزدکی مصرف می کردم به خانوادم مجبور بودم دروغ بگم و … کلا ولی الان تصمیم گرفتم برا همیشه از بزرگترین اشتباه زندگیم دست بکشم و مسیر درست رو برم به خدا برید زیر نظر پزشک متخصصش اذیت شدن زیاد نداره به امید پاکی همه معتادای عزیز

بینام
بینام
1 ماه قبل

سلام به همه ی دوستان.امیدوارم هرکی گرفتاره مواده سریعترخودشرودرمان کنه وازاین وابستگی مزخرف نجات پیداکنه.من ۴ساله مثلا شیرافغان کشیدم.قبلش۳سال علف والکل وحشیش مصرف میکردم.وبرای اینکه این ۳قلموکناربزارم کلی دوکتروروان پزشک رفتم وهنوزم که هنوزه عوارضش گریبانمودریده.الان که این ودارم مینویسم ساعت۶صبح.

بهنام
بهنام
1 ماه قبل

سلام بهنام هستم
نمیدونم روزانه چقد مصرف شیره میکردم ولی از صب ک از خاب بیدار میشدم تا نصف شب ک میخاستم بخابم کارم فقط کشیدن بود و الان ۹ روز بدون خوردن حتی ی استنامنوفن از اخرین مصرفم میگذره و حالمم الان خوب هست از اول ترک کردنمم حالم خوب بود فقط شب اول و دوم ی کم سردرد داشتم
انشالله تمام ما معتادان ی روز پاک پاک بشیم تا بتونیم حق خودمونو از زندگی بگیریم
دوستان برام دعا کنین

مریم
مریم
پاسخ به  بهنام
1 ماه قبل

باری کلااا بهت

یونس
یونس
پاسخ به  بهنام
1 ماه قبل

ماشاالله بهنام جان مردی کردی

علی
علی
پاسخ به  بهنام
16 روز قبل

سلام دوستان من امروز ۴روز است که تصمیم گرفتم ترک کن شیره مصرف میکردم خیلی درد دارم ۴روز هم هست که خوابم نمی‌بره باید چیکار کنم دارم داغون میشم

علی بیقرار
علی بیقرار
پاسخ به  علی
22 ساعت قبل

سلام من سی روز مصرف تریاک و شیره و متادون را ترک کردم دو هفته خیلی درد داشتم و تا به امروز شب تا صبح اصلا خوابم نمیاید ولی خوشحال هستم که بعد ۱۵ سال توانستم ترک کنم

حمید
حمید
2 ماه قبل

سلام روز چهارممه
به نظرم پروسه ترک با تلفیق مشروب برای خواب خوب تو چهار روز اول خیلی قابل تحمل میشه
من که جواب گرفتم
البته انگیزه خیلی مهمه
دوستان، افغانستان(طالبان)کشت و تولید تریاک رو ممنوع کرده و هرچی که الان تو ایرانه مطمئنا تریاک نیست
ترو قران نکشید
به بچه ها و خانپادتون فکر کنید

علی
علی
2 ماه قبل

بهترین راه ترک تریاک خوردن اسپنده بجای کشیدن یک قاشق غذاخوری بابک لیوان آب بده بالا تاثرش راببین

حسین نامداری
حسین نامداری
پاسخ به  علی
14 روز قبل

سلام داداش اسپنده چطوری مصرف کنیم

تسخیر شده
تسخیر شده
2 ماه قبل

جمع کنید خودتونو بابا ، ترک شیره تریاک بچه بازیه ، ده روز بی خوابی و یه مقدار ناچیز زجر داره .
ترک تریاک ، شیره ، جلوی شربت متادون مثل یه سرما خوردگی سادست. خدا به فریاد ترک متادون برسه . غول هفت سر لامصب . مگه دست از سرت برمیداره . مبادا مبادا سمتش برینا
کاشکی هر ماه یه بار تریاک شیره رو ترک میکردم اما تو ترک یک بار متادون نمافتادم.
مصرفمم هجده سال تریاک شیره بمبی ، پشت بندش سه سال متادون روزی چهل سی سی
امروز روز هجدهم لب نزدم . واویلا از حالم ، ولی هنوز زنده م

شهنواز
شهنواز
پاسخ به  تسخیر شده
2 ماه قبل

زنده باد،خیلی مردی

مریم
مریم
پاسخ به  تسخیر شده
1 ماه قبل

آفرییین بهت

ع نهاوند
ع نهاوند
پاسخ به  تسخیر شده
1 ماه قبل

بخدا عین مردی که درد و تحمل میکنی
منکه ترک شیره دارم انجام میدم
یوقتایی خماری میاد دینم در میاد

مهدی
مهدی
پاسخ به  تسخیر شده
20 روز قبل

دمت گرم

ص،ع
ص،ع
پاسخ به  تسخیر شده
14 روز قبل

خداروشکر مرحبببببا

سام
سام
پاسخ به  تسخیر شده
14 روز قبل

ایول دادا آفرین تریاک سه روز سختی داره اگه کسی بخاد

مهران
مهران
2 ماه قبل

الان دیگه تریاک گرون شده …. واقعا گنج قارون میخاد … همه باید ترک کنن .

احمد
احمد
2 ماه قبل

بنده ۲۰سال تریاک استفاده الان ۲۵گرم تریاک جوش دادم داخل بطری نوشابه کوچک ریختم که نصف شد.روز اول میزانم بادرب بطری نوشابه مشخص دوتاظهر دوتاشب خوردم وبجاش از روز سوم آب اضافه دگه همین اندازه نگهداشتم تا آخر بعد دوماه بطری آب خالی میشه وشما ترک شدی پس بجاش آب میریزی داخل بطری من دو درب پربطری ظهر دوتاشب بجاش آب وارد بطری جواب داد.

عاقلی
عاقلی
پاسخ به  احمد
2 ماه قبل

سلام اقا خودتو اذیت نکن شما که دوست داری مواد مصرف نکنی راه رو اگه درست نری باز کاسه همون کاسه ست خواهشن حرف بگوش کنید تنها روش ترک اعتیاد فقط روش تدریجی ست اون تحت نظر متخصص این امر. برو تو سایت کلید رهایی انشالله راه رو خدا نشونت خواهد داد.

علی
علی
پاسخ به  عاقلی
1 ماه قبل

نه بابا بدتر معاد قرصت میکنن

اسد
اسد
پاسخ به  احمد
2 ماه قبل

دمت گم راه حا خوبی میخوام ترک کنم کمکک کن

ققنوس
ققنوس
پاسخ به  اسد
1 ماه قبل

با این خانم دکتر جهت ترک بی بازگشت و بدون درد هماهنگ کن داداش۰۹۰۱۲۲۱۲۵۵۶رحیمی.برای من که خیلی عالی جواب داد

علی
علی
پاسخ به  ققنوس
26 روز قبل

سلام واقعانتیجه گرفتی چون من میخام باهاشون صحبت کنم درمان کنن خدایش حرف بزنی کامل توضیح بدی دردواعصاب خرابیش چجوری بودبعدش به درددیگه ای دچارنشودی اخه میگن دارواستفاده میکنی بعدکه قط میکنی خماری چیزدیگه ای میکشی

سرگشته
سرگشته
پاسخ به  ققنوس
10 روز قبل

من حدود۶ساله که درگیرشدم اول شیره بودبعدتریاک الان دیگه میخوام ولش کنم خسته شدم بخاطربچه هام میخوام تمومش کنم راهنماییم کنین من قند دارم همون اولم بخاطرقندبالا شروع کردم که خیلی اشتباه کردم مشکل قلبی دارم موندم چه کنم

علی
علی
پاسخ به  احمد
1 ماه قبل

من هم جواب گرفتم

علی
علی
پاسخ به  علی
26 روز قبل

سلام شماهم ازاین خانم رحیمی جواب گرفتی اگه پیام منومیبینی اذت خاهش میکنم بیشترتوضیح بدی خیالم راحت بشه برای درمان باهاشون ممنون میشم جواب بدی

محسن
محسن
2 ماه قبل

سلام دوستانی که شب قبل خواب درد دست و پا میگیرن بیقرار کلافه میشن سعی کنن چند حرکت ورزش شنا دراز نشست حرکتای که دستو پارو خسته کنه انجام بدن تا دردشون کمتر بشه دمنوش گرمیجات بخورن باور فکرشونو مثبت کنن امید رو از خودت دور نکن هدف بساز برا خودت چون خودت هستیو خودت و میتونی باور کن میتونی یه روزی خودت خندت میگیره از وحشت وترسی که داشتی .موفق باشید

رشید ابراهیمی
رشید ابراهیمی
3 ماه قبل

مصرف من روزی یک‌ونیم الا دوگرم تریاک هست

رشید ابراهیمی
رشید ابراهیمی
3 ماه قبل

اعتیاد دارم ۵ساله

ارش
ارش
3 ماه قبل

۴یا۵ماهه میکشم

استاد حمزه
استاد حمزه
پاسخ به  ارش
2 ماه قبل

بزار کنار الان دیر نیست

محمد
محمد
پاسخ به  ارش
2 ماه قبل

خاک تو سرت.الان برا یدونه تست که سالانه میدمش این تستو باید هزار بار خودمو فهش بدم.

رضا
رضا
پاسخ به  ارش
2 ماه قبل

دیرنشده بکش کنار

جلال
جلال
پاسخ به  ارش
2 ماه قبل

نکش بدبخت میشی حمالا ول کم

ارش
ارش
3 ماه قبل

سلام من هرروزشیره میکشیدم صبح شب الان ازمادرم فقط بعداظهراندازه یک نخودمیکشم نمی دونم این چه مقداره چکارکنم چطوری ترک کنم ایاازشیره بیام تریاک بهترنیست یانه چه قرصی بهتره زیادنمیکشم شکمم دردمیکنه دست پاهام

استاد حمزه
استاد حمزه
پاسخ به  ارش
2 ماه قبل

از قرص متادون تا ده روز استفادع کن

محمد
محمد
پاسخ به  ارش
2 ماه قبل

دو روز درد داری.اونم نه زیاد چون مصرفت کمه.اگه امکاناتشو داری و وضعت خوبه خودشم جنس خوب میتونی پیدا کنی بکشی برو بکش.اما راننده اسنپ و مستاجری و امثال اینا به درد تریاک نمیخوره داداش.ببین از کجا گفتم.فردا جلو خانواده‌ت شرمنده نشی

جلال
جلال
پاسخ به  ارش
2 ماه قبل

شیره نکش که ترکش مشکله

مرتضی بیست‌سال است روز‌سه‌چهار‌گرم‌شیره‌مصرفدارم‌ا
مرتضی بیست‌سال است روز‌سه‌چهار‌گرم‌شیره‌مصرفدارم‌ا
3 ماه قبل

مرتضی

علی
علی
3 ماه قبل

درود برشما .برای مقابله با آور دوز شیره سوخته ،به روش سنتی چه باید کرد

Mati
Mati
3 ماه قبل

فقط کنگره ۶۰ میتونه کمکتون کنه

بینام
بینام
پاسخ به  Mati
1 ماه قبل

فقط ان ای

ali
ali
3 ماه قبل

سلام دوستان. من روزی ۲ گرم تریاک مصرف داشتم. با شربت متادون توی خونه ترک کردم ۳۵ روز میشه.. از روزی ۱۵۰ قطره شروع کردم الان رسوندم به ۱۰ قطره.. این ۱۰ قطره سرویسم کرده نمیتونم کمش کنم درد بدن و بی قراری دارم.. کسی راهکار داره بهم بده.. سلامتی همه

محسن
محسن
پاسخ به  ali
2 ماه قبل

نترس بزارش کنار ۵ الی ۱۰ روز حیرونی داری درست میشه

محمد
محمد
پاسخ به  ali
2 ماه قبل

همون تریاکت و بکش اما سراغ متادون و ترال و ب۲ اینا نرو .فقط خودتو قول میزنی که مثلا ترک کردم.درحالی که بدترش کردی.همون ۲گرمتو ۳ گرم کن بکش اما متادون و اونایی که گفتم و مصرف نکن.عوارضش خیلی بالاست.مرگ خاموش.یا اینکه تصمیم بگیر یهویی بزار کنار .فوقش ۲ ۳ روز بی‌قرار میشی.بعدش راحت .

باتوکل به خداوند
باتوکل به خداوند
پاسخ به  ali
2 ماه قبل

سلام هنوز دیر نشده بنداز اونور متادون غول لامسب

مجید
مجید
پاسخ به  ali
2 ماه قبل

خودتو از چاله به چاه انداختی

حسام
حسام
پاسخ به  ali
1 ماه قبل

داداش متاد.ن بیوه گی مردانه میاره.بعد چن وقت دیگه میل چنسی رو کم میکنه

فریبا
فریبا
3 ماه قبل

بیاید اینستا گروه دور هم باشیم لااقل زمان کمی زودتر میره درطول ترک و روزای اول…درم رد روش هاشم میحرفیم اوندید بگید ازاین سایتید…sahebazaman2023
فریبا هستم

وحید
وحید
پاسخ به  فریبا
3 ماه قبل

سلام من خیلی درد دارم چکار کنم

میثم
میثم
پاسخ به  وحید
2 ماه قبل

میخواهی بهشت ببینی جهنم ببین دیگه

مهدی
مهدی
پاسخ به  وحید
2 ماه قبل

چندوقت ترک کردی

ثریا
ثریا
پاسخ به  وحید
2 ماه قبل

میشه بهم کمک کنی

حمید
حمید
پاسخ به  ثریا
2 ماه قبل

قهوه.اسپند،نرمش،الکل برای خواب خوب،میوه.گرمیجات

مهدی
مهدی
پاسخ به  ثریا
1 ماه قبل

سلام میخای ترک کنی درد داری

ع نهاوند
ع نهاوند
پاسخ به  وحید
1 ماه قبل

تحمل کن .منم مثل شمام .سرگرم کن خودتو
منکه خمار خمار خمار میرم سرکار.لااقل از خانه ماندن بهتره

علی
علی
پاسخ به  فریبا
3 ماه قبل

سلام به امید نجات همه من نذر دارم ماهی دستکم یک نفر بدون درد ازگرفتاری موادنجات بدم بجنورد به امید پاکی وسرافرازی همه
هم وطن های عزیزم.

محمد
محمد
پاسخ به  علی
2 ماه قبل

سلام میشه کمکم کنید خسته شدم ۱۰ساله گرفتار شدم

مهدی
مهدی
پاسخ به  محمد
1 ماه قبل

سلام چه میکشی

جواد
جواد
پاسخ به  علی
2 ماه قبل

سلام چیکار کنم کمکم کن تورو خدا

توکل
توکل
پاسخ به  جواد
10 روز قبل

۰۹۰۱۲۲۱۲۵۵۶ خانوم رحیمی مشورت بگیر،داروش معجزه است.به امید پاکیت داداش

سجاد
سجاد
پاسخ به  علی
12 روز قبل

آخه چطوری.فقط کمک کن.میگن سهم زدایی.قرص کلونودین چطوری.ممنون واقعا خسنه ام

سجاد
سجاد
پاسخ به  علی
12 روز قبل

س خوبی آخه چطوری.

ع نهاوند
ع نهاوند
پاسخ به  فریبا
1 ماه قبل

فالوت کردم اینستا
یه گروه بزنیم واسه اونا که میخان ترک کنن

محمد خانی
محمد خانی
3 ماه قبل

۰۹۹۳۴۴۹۴۴۸۳ دستش درد نکنه این بنده خدا کمکم کرد،بدون،درد،وخماری ترک کنم خیلی خوب بود خواستید زنگ بزنید بهش من راضی بودم

تینا
تینا
پاسخ به  محمد خانی
3 ماه قبل

مگ میشه

بماند
بماند
پاسخ به  محمد خانی
1 روز قبل

باید درد و خماری بکشی تا ترک کنی

حسین
حسین
3 ماه قبل

سلام دوستان عزیز من یه راه خوب توصیه میکنم از قرص ب۲ تا دوا و کریستال رفتم یه راه توصیه میکنم قسم به الله نتیجه میگیرید ۱خودارضایی نکنید خودارضایی میدونستید تمام ویتامینایه خدادادی در بدن دفع میکنه پس اولین راه همینه که ۸۰ درصد رو رفتی
۲عسل طبیعی و کره اصل حیوانی رو بخر صبح ظهر شام بخور ببین نشگی خدادادی چجوری عرق میذاره لبت خندون خوابت میبره. توصیه میکنم ـوالله اعظیم ۱۰۰٪نتیجه میده

تینا
تینا
پاسخ به  حسین
3 ماه قبل

میشه بیشتر راهنمایی کنید و طریقه مصرف

حیدر
حیدر
پاسخ به  تینا
2 ماه قبل

آقا بدنها فرق میکنه، اگه تازه مصرفی ترک ۲۰ روزه واگه مدت زیادیه ترک تدریجی ، آخه چرابا یه حرف فوری تحریک میشی

جاهل
جاهل
3 ماه قبل

سلام ۱۶ سالمه ۳ ماه مصرف دارم از گل شروع کردم تا رسیدیم به شیره بعد از شیره هم رسیدم به شیشه کلا تو ۳ ماه اینجوری دونه دونه رفتم بالا چیکار کنم دیگه هیچی مثل اولش نیس

آرش
آرش
پاسخ به  جاهل
3 ماه قبل

داداشی اعتیاد درمانی به جز ترک نداره؛ سن و سالی نداری از لحظه ای که این پیامو دریافت میکنی قطع مصرف کن و برو جلسه های اِن اِی قول میدم بهت درست میشه همه چیز تو خیلی هنوز راه داری اوووو ولی اگر بخای ادامه بدی یه روز سرد تو یه پارک به بدترین شکل ممکن میمیری

پرسپولیس
پرسپولیس
پاسخ به  جاهل
3 ماه قبل

چی میگی شوخیه دیگه

مریم
مریم
پاسخ به  جاهل
3 ماه قبل

واویلاااااااااااا

آزاد
آزاد
پاسخ به  جاهل
2 ماه قبل

۱۶ سالته ب این سرعت میخوای به کجا برسی تهش چیزی نیس پسر خوب همین الان بکش بیرون

مهدی
مهدی
پاسخ به  جاهل
1 ماه قبل

عزیز دل شما خیلی عجله داری
داری مسیر رو با پرواز طی میکنی
اگه حال میکنی باهاش فعلا بیخیال تشو برو تا تهش
ولی تهش هیچ چیز نیست ادم عمر نوح نداره که بخواد همه تجربها رو تجربه کنه عمر کفاف نمیکنه
پس از تجربه چهار دوست ( دوست)
نه پایه مصرف مشورت کن

وحید
وحید
پاسخ به  جاهل
7 روز قبل

تو الان بدون دارو باید یک هفته تا ده روزه پاک بشی..اما آدمی تا خودش نرسه به اونجایی بقیه رسیدن درک نمیکنه بهش چی میگن.یه روزی حسرت این روزها رو میخوری اگه همین حالاترک نکنی. الان ترک کنی بخدا یک هفته هم اذیت نمیشی..ولی خیلی ک بگذره درد جسمیش یکطرف..روح روانت صدطرف دگه ازکله ات بیرون نمیره نمیره مگه اینکه فرمت بشی

یک نفر
یک نفر
3 ماه قبل

سلام دوستان نزدیک به پانزده سال اعتیاد داشتم اول تریاک بعد متادون که تا روزی ۳۰ سی سی میخوردن چنسال پیش ترک کردم و دوباره لغزش کردم و تریاک مصرف میکنم الان دوز مصرفی رو به پایینترین حد رسوندم تا چن روز دیگه ادامه داره بعد کلا قطع میکنم خواهشا بصورت یابویی ترک نکنید .یه اصول برا خودتون بزارید پیش برید اول از همه اراده میخواد .یا علی خدا پشت و پناهتون.

همکار
همکار
3 ماه قبل

سلام هرچیزی سختی خودشو داره من هم تریاک هم شیره مصرف میکردم الان ۳هفته است در منزل ترک کردم درد نداشتم اول یکم خواب اذیت شدم بعد از ۱۰ روز راحت شدم الان روز به روز دارم سرحال سرحالتر میشوم از هیچ کس هم مشورت نگرفتم انسان اراده کنه میتونه کار نشد نداریم

رضا
رضا
پاسخ به  همکار
2 ماه قبل

سلام د وست عزیز من هم ۱۵ سال تریاک مصرف کرد م ۴شب یک چهارم متادون خردم بعد نخوردم حالم بد نیست یک کم درد پا رم

دیجیجنگی
دیجیجنگی
پاسخ به  همکار
2 ماه قبل

دمت گرم داداش کار نشد نداره منم مثل خود گذاشتم کنار

سجاد
سجاد
پاسخ به  همکار
1 ماه قبل

دمت گرم واقعا اراده میخاد

سجاد
سجاد
پاسخ به  همکار
1 ماه قبل

منم ۳سال تریاک مصرف کردم یه دفعه اراده کردم الان ۶روزه مصرف نمیکنم فقط بیقراری دارم وبیخابی

سامان
سامان
پاسخ به  همکار
24 روز قبل

بدون هیچ قرصی

حسین نامداری
حسین نامداری
پاسخ به  همکار
14 روز قبل

انشالله موفق باشید برامنم دعا کن روز اول ترکم هست

دکمه بازگشت به بالا