هر اطلاعاتی که در مورد تزریق چربی به سینه لازم است بدانید

یکی از روش‌های ایمن که موجب جوانسازی و حجم دهی به سینه‌ها می‌شود، تزریق چربی به سینه است. در این روش با استفاده از عمل جراحی ظاهر پستان‌ها  بهبود پیدا می‌کند و انحنای غیر طبیعی از تزریق چربی هم اصلاح می‌شود. در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد  چگونگی انجام این جراحی، عوارض و هزینه‌های آن در اختیار شما قرار دهیم.

تزریق چربی به سینه چگونه انجام می‌شود؟

در اولین مرحله برای تزریق چربی لازم است با روش لیپوساکشن از نقطه‌ای از بدن بافت چربی برداشته می‌شود تا برای تزریق در سینه مورد استفاده قرار بگیرد. نقاطی از بدن که چربی از آن برداشته می‌شود در جلسات مشاوره قبل از عمل توسط پزشک مشخص می‌شود؛ معمولاً پزشکان از ران، باسن یا بازو چربی برداشت می‌کنند.

  برای برداشت چربی، منطقه‌ی جراحی بی‌حس می‌شود و سپس یک برش کوچک روی آن ایجاد شود و با دستگاه لیپوساکشن برداشت چربی انجام می‌شود.

برشی که برای برداشت چربی انجام می‌شود بسیار ریز است و بعد از مدتی کوتاه محو می‌شود و جای آن روی بدن باقی نمی‌ماند.

اما مسئله‌ی قابل اهمیت این است که چربی برداشته شده به همان صورت قابل استفاده نیست و باید ناخالصی‌های آن حذف شود. به همین منظور از سانترفیوژ استفاده می‌شود تا ناخالصی‌های چربی گرفته شود.

در نهایت چربی آماده شده با استفاده از سرنگ مخصوص یا کانولا به سینه تزریق می‌شود. این فرایند با چندین مرتبه تزریق انجام می‌شود و تکنیک مورد استفاده در انجام آن بستگی به نظر جراح دارد.

عکس و فیلم تزریق چربی به سینه نی نی سایت، می‌تواند اطلاعاتی را در مورد نحوه‌ی انجام تزریق و نتیجه‌ی آن در اختیار شما قرار دهد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به سینه هستند؟

  • کسانی‌که سینه‌ی نامتقارن یا سینه‌ی افتاده دارند.
  • خانم‌هایی که به دلیل سرطان سینه، جراحی شده اند.
  • افرادی که می‌خواهند سینه‌های خوش فرم‌تر یا بزرگ‌تری داشته باشند.
  • خانم‌هایی که بعد از بارداری، شیردهی یا با افزایش سن، حجم سینه‌ی آن‌ها کوچک شده است.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید فقط کسانی می‌توانند از این شیوه جراحی استفاده کنند که وضعیت سلامت مطلوبی داشته باشند و به بیماری‌های قلب و عروق مبتلا نباشند. به همین دلیل دکتر پوست قبل از جراحی حتماً وضعیت سلامت فرد را بررسی می‌کند.

بهبودی بعد از تزریق چربی به سینه چقدر طول می‌کشد؟

تزریق چربی یک روش جراحی سرپایی است که بیمار می‌تواند بعد از عمل بیمارستان را ترک کند. دوره‌ی نقاهت بعد از این عمل کوتاه است و درصورتی‌که مراقبت‌های لازم انجام شود، بیمار دچار عارضه‌ی خاصی نمی‌شود.

تزریق چربی به سینه
تزریق چربی به سینه

عوارض تزریق چربی به سینه چیست؟

تزریق چربی به سینه عوارض خاصی ندارد که روشی کم خطر است  و طرفداران زیادی دارد. این روش فقط با عوارض طبیعی بعد از تزریق، مانند کبودی، قرمزی و ورم همراه است که جای نگرانی ندارد و بعد از حدود دو هفته به طور خود به خود بهبود پیدا می‌کند.

تاپیک تزریق چربی به سینه نی نی سایت حاوی اطلاعات کاربرانی است که از این شیوه برای حجم دهی به سینه استفاده کرده‌اند، درصورتی‌که با استفاده از این اطلاعات پاسخ سوالات خود را نگرفتید، می‌توانید به سایت پذیرش ۲۴ مراجعه کنید و از خدمات مشاوره با دکتر پوست آنلاین استفاده کنید.
دکتر جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی در زمینه رفع عیوب ظاهری پوست تخصص دارند و به متقاضیان جراحی کمک می‌کند با بهبود ظاهر اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

تزریق چربی به سینه یک روش دائمی با ماندگاری بالا است، فقط ممکن است با افزایش سن تا حد کمی اثرات آن کاهش پیدا کند. البته میزان مهارت و توان جراح در ماندگاری تزریق چربی تاثیرگذار است.

هزینه‌ی تزریق چربی به سینه چقدر است؟

هزینه عمل تزریق چربی به سینه بستگی به چندین عامل دارد. عواملی که هزینه‌های تزریق را تحت تاثیر قرار می‌دهد شامل میزان تزریق چربی و مهارت و تخصص جراح است. البته میزان امکانات کلینیکی که جراحی در آن انجام می‌شود، هم بر هزینه‌های عمل تاثیرگذار است.

در تاپیک هزینه تزریق چربی به سینه نی نی سایت می‌توانید قیمت‌های مختلف جراحی را مقایسه کنید. اما بهتر است بدانید این روش در مقایسه با روش‌هایی مثل تزریق ژل هزینه‌ی مناسب‌تر و ماندگاری بالاتری دارد.

دکتر تزریق چربی در جلسه‌ی مشاوره قبل از جراحی در مورد شیوه‌ی انجام عمل، عوارض و هزینه‌های آن برای بیمار توضیح می‌دهد.

تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز؟

تنها راه حجم‌دهی به سینه، تزریق چربی نیست. پروتز سینه هم یکی از روش‌های رایج است که موجب ایجاد تناسب اندام می‌شود. در این روش ایمپلنت‌های مصنوعی با استفاده از روش جراحی، زیر پستان قرار می‌گیرد و سایز آن را بزرگتر می‌کند.

با اینکه ماندگاری تزریق ژل زیاد است، اما این احتمال هم وجود دارد که ژل جذب بدن شود، درحالی‌که چنین مشکلی برای پروتز پیش نمی‌آید. یکی دیگر از تفاوت‌های این دو روش این است که در روش تزریق چربی هیچ اثری از بخیه روی پوست فرد باقی نمی‌ماند، درحالی‌که برای پروتز سینه ممکن است یک سال طول بکشد تا جای بخیه بهبود پیدا کند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که هزینه‌های تزریق چربی و جراحی پروتز سینه با هم تفاوت دارند و با توجه به سخت‌تر بودن پروتز قاعدتاً هزینه‌های آن بالاتر است.

جمع بندی

یکی از روش‌های متداول و کم خطر برای خوش فرم کردن و بزرگ کردن سینه، تزریق چربی است. در این روش از قسمت‌های دیگر بدن چربی برداشت می‌شود و طی چند مرحله به سینه تزریق می‌شود. این مطلب به بررسی تمام جزئیات تزریق چربی به سینه می‌پردازد.

۴.۲/۵ (۹ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
10 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پادشاهی
پادشاهی
15 روز قبل

سلام ببخشید هزیزنع تزریق چ قده؟

حسینی
حسینی
پاسخ به  پادشاهی
6 روز قبل

عرض سلام و احترام
من درقسمت شکم و ران چربی اضافه دارم میتونم با تزریق چربی سایز سینه هام بزرگ بشه بدون افتادگی؟و اینکه قیمت تزریق چربی چقدره

شمس
شمس
3 ماه قبل

سلام من یک مرتبه تزریق زدم اما سینم پر کیست شده چرا؟ الان مردد هستم که ترمیم برم ممنون میشم راهنماییم کنین

لیلا
لیلا
5 ماه قبل

میشه لطف کنین بگین کسی هست ک تزریق کرده باشه و راضی باشه؟

نگین
نگین
6 ماه قبل

منظورتون اینه هرسری چندبار باید بریم و تزریق کنیم؟

محمدی
محمدی
6 ماه قبل

برای تزریق ژل باید برای دکتر پوست و مو نوبت بگیریم؟

پروین محمدی
پروین محمدی
9 ماه قبل

سلام خسته نباشیدمیخواستم هم هزینه ی تقریبی. رو بدونم هم اینکه دریک روزتموم میشه یاچندروزمداوم یاچندروزیکباره یاچی

فریبا
فریبا
10 ماه قبل

سلام ببخشید هزینش چقدره ؟

مریم
مریم
1 سال قبل

برای تزریق چربی به سینه باید به چه دکتری مراجعه کنم؟

حنیفه وکیل زاده
حنیفه وکیل زاده
1 سال قبل

سلام.من چربی دورشکم وپهلودارم،اما سینه هام کوچیکه.سنم ۳۵است. دنبال یه روشی هستم ک ماندگاری داشته باشد.آیا تزریق چربی میتونه منو به خواستم برسونه؟

دکمه بازگشت به بالا