خواص سیاه دانه برای مردان چیست؟

زندگی در عصر جدید باعث شده هزاران بیماری و مشکلات عجیب و غریب برای افراد به وجود بیاید و به دنبال آن هم انواع روش‌های درمانی و دارویی که خودشان هم عوارض زیادی را درپی دارند مورد استفاده قرار بگیرند.

نکته جالب و قابل توجهی که در این بین وجود دارد، خواص گیاهان دارویی با خواص بی‌نظرشان برای هرنوع بیماری و مشکلی است. خوشبختانه کشور ما از نظر دانش طب سنتی و داروهای گیاهی و دکتر طب سنتی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و می‌تواند از این طریق بسیاری از مشکلات را ازبین ببرد.

یکی از مشکلات شایع در این روزها، مشکلات جنسی افراد است. درصد زیادی از طلاق‌هایی که روزانه به ثبت می‌رسند نیز به دلیل همین مشکلات هستند.

درصد زیادی از مشکلات جنسی متوجه آقایان است اما متأسفانه بسیاری از آن‌ها به دلایل مختلف درمان‌های شیمیایی را نمی‌پذیرند؛ اما جای نگرانی وجود ندارد.

امروز قصد داریم در این مقاله شما را با ماده‌ای شگفت‌انگیز به نام سیاه دانه در این رابطه آشنا کنیم. زمانی که با خواص سیاه دانه برای مردان آشنا شوید، دیگر بدون نیاز به هیچ درمان دیگری تمام مشکلات‌تان حل خواهد شد.

سیاه‌دانه چه خواصی دارد؟

سیاه دانه، دانه‌های تلخ‌مزه میوه یک درختچه کوچک با گل‌های بنفش و سفید رنگ است که در مناطق اروپای شرقی، آسیای غربی و کشورهای خاورمیانه رشد می‌کند. برای بهره‌مندی از خواص سیاه دانه می‌توانید از دانه یا روغن آن استفاده نمایید.

سیاه دانه خواص بسیار زیاد و مختلفی برای انواع مشکلات و بیماری‌ها دارد اما ما در این مقاله قصد داریم تنها از فواید سیاه دانه برای مردان سخن بگوییم.

۱. خواص سیاه دانه برای ناباروری مردان

شاید باورش کمی سخت باشد اما این دانه‌های کوچک می‌توانند به راحتی درصد زیادی از بیماری‌های جنسی و مردانه را درمان کنند.

ناباروری یکی از مشکلاتی است که در سال‌های اخیر افراد زیادی را درگیر خود کرده است. یکی از خواص سیاه دانه درمان مشکل ناباروری در آقایان و خانم‌ها است.

شما می‌توانید با مصرف سیاه دانه به صورت تنها یا ترکیب آن با عسل یا استفاده از روغن سیاه دانه مشکل ناباروری خود را درمان کنید.

۲. تقویت میل و قوای جنسی

اگر میل جنسی شما کاهش یافته و این مشکل باعث سرد شدن روابط زناشویی شما شده است، بهترین روش درمان که عوارضی هم ندارد، سیاه دانه است.

برای از بین بردن این مشکل می‌توانید با ترکیب کردن روغن زیتون و سیاه دانه از خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان استفاده کرده یا اینکه یک قاشق از سیاه دانه را بعد از هر وعده غذایی میل کنید.

۳. درمان زود انزالی

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که بین زوج‌ها وجود دارد و باعث کاهش رضایت آن‌ها از شریک جنسی‌شان می‌شود، مشکل زود انزالی آقایان است. اگر شما هم از این مشکل رنج می‌برید به دلیل اطلاع نداشتن از خواص دمنوش سیاه دانه برای مردان در این زمینه است.

تبلیغات زیادی برای درمان این مشکل وجود دارد اما باید بدانید که هیچ‌کدام از آن درمان‌ها بدون عوارض نیستند. سیاه دانه به دلیل طبع گرمی که دارد می‌تواند این مشکل را نیز حل کند.

۴. افزایش سایز آلت تناسلی

از جمله خواص روغن سیاه دانه برای مردان می‌توان به افزایش سایز آلت تناسلی آن‌ها اشاره کرد. اگر می‌خواهید اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهید، می‌توانید با استفاده موضعی از روغن سیاه دانه و یا ترکیب کردن روغن‌های دیگر مانند روغن زیتون و روغن کنجد با روغن سیاه دانه سایز آلت تناسلی‌تان را افزایش دهید.

۵. خواص سیاه دانه و عسل برای آقایان

اختلالات مربوط به نعوظ یکی از رایج‌ترین اختلالات مردانه است که تعداد زیادی از آقایان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

راهکار طبیعی و آسانی که برای رهایی از این مشکل وجود دارد، بهره‌گیری از خواص سیاه دانه و عسل برای نعوظ در آقایان می‌باشد.

برای رفع این مشکل می‌توانید ترکیب سیاه دانه و عسل را میل کنید و یا  استفاده موضعی روغن سیاه دانه از خواص روغن سیاه دانه بر روی دستگاه تناسلی مردان و نعوظ بهره‌مند شوید.

توجه داشته باشید، با اینکه سیاه دانه یک درمان گیاهی و بی‌خطر است اما بهتر است قبل از استفاده از آن حتما ویزیت حضوری یا ویزیت آنلاین طب سنتی توسط دکتر طب سنتی انجام دهید تا مشکل شما عمیقا بررسی بشود و راه درمان مناسب برایتان تجویز گردد.

چطور سیاه دانه را مصرف کنیم؟

خواص سیاه دانه بسیار بیشتر و گسترده‌تر از موارد نام‌ برده شده است. بهترین روش مصرف سیاه دانه به این صورت است که آن را آسیاب کرده و با عسل به مقدار دو به یک ترکیب کنید و هر روز یک قاشق از آن میل کنید.

البته می‌توانید دانه سیاه دانه را دم کنید و دمنوش آن را بنوشید و یا خود سیاه دانه را به عنوان چاشنی در غذاهایتان استفاده کنید. مقدار مصرف سیاه دانه در روز به اندازه یک قاشق چایخوری است.

همچنین اگر مصارف موضعی برای شما راحت‌تر است، روغن سیاه دانه را می‌توانید به صورت موضعی مصرف نمایید. فقط به یاد داشته باشید که روغن سیاه دانه تنها برای استفاده موضعی و خارجی می‌باشد.

فراموش نکنید که درمان‌های گیاهی نیازمند زمان هستند و نباید با یک یا دوبار استفاده انتظار نتیجه خاصی را داشته باشید.

کلام پایانی

مشکلات جنسی نقش بسیار زیادی در روابط عاطفی و زناشویی شما دارند و به هیچ‌وجه نباید درمان آن را پشت گوش بیندازید. بیشترین موردی که در این مشکلات نقش دارد تغذیه افراد است. یعنی بسیاری از مشکلات شما با مراجعه به یک دکتر تغذیه و اصلاح سبک غذایی‌تان برطرف خواهد شد.

خوشبختانه پیشرفت علم و تکنولوژی هم در این زمینه به نفع بشر بوده و با به وجود آوردن امکان ویزیت آنلاین شما می‌توانید تنها با متصل شدن به اینترنت توسط یک متخصص تغذیه آنلاین به راحتی ویزیت شده و رژیم غذایی‌تان را اصلاح کنید.

تبلیغات گسترده‌ای برای درمان انواع مشکلات جنسی وجود دارد اما هیچ درمانی به اندازه درمان با داروهای طبیعی و گیاهی اثربخش و بدون عوارض نخواهد بود.

همچنین می‌توانید از این درمان‌ها حتی برای پیشگیری و جلوگیری از ابتلا به انواع مشکلات و بیماری‌ها نیز استفاده کنید.

همانطور که خودتان هم مطالعه کردید، خواص سیاه دانه برای مردان بسیار زیاد است و تقریبا انواع بیماری‌های جنسی مردانه را در بر می‌گیرد. پس توصیه می‌کنم این ماده شگفت‌انگیز را از دست ندهید.

۳.۴/۵ (۵۸ نظر)

تیم تولید محتوای پزشکی و سلامتی پذیرش۲۴

تیم تحریریه پذیرش۲۴ متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران دارای مجوز، مترجمان و نویسندگان با تجربه در حوزه تولید محتوای پزشکی و سلامتی تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی سازی کامل و جامع در خصوص داروها، بیماری‌ها و سایر اطلاعات سلامتی برای استفاده عمومی کاربران پذیرش۲۴ از منابع معتبر علمی به کار می‌بندد.
guest
16 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیخ زاهدی
شیخ زاهدی
6 روز قبل

آیا کپسول سیادانه کار همان روغن را میکنه یا نه؟

آلپ آرسلان
آلپ آرسلان
1 ماه قبل

سلام آقا برای دردپای شما از سیادانه ویک لیوان شیر نااشتهایه گیاه دیگر مثل خاک آرره است اسمش یادم رفته اینارو ۱۰روز ترکیبش کن بخور معجزه می‌کنه پای من خوب شد

کاظم سخندانی سفیدانجدید
کاظم سخندانی سفیدانجدید
4 ماه قبل

سلام میشه سیاه دانه را با خرما خورد

الیا
الیا
4 ماه قبل

سلام دکتر پای راستم درد عجیبی از باسن ران وساق پا میگیره امسال سه مرحله یکماهه درمان و ویزیو تراپی کردم خسته شدم ایا با مالیدن روغن سیاهدانه درمان میشم کمکم کنید لطفا

محن شکران ۰۹۹۳۲۵۵۸۴۳۹
محن شکران ۰۹۹۳۲۵۵۸۴۳۹
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر اقای دکتر یک سوال داشتم ایا از روغن سیاه دانه برای الت تناسلی درمان هست یا خیر متشکرم

س ک
س ک
پاسخ به  محن شکران ۰۹۹۳۲۵۵۸۴۳۹
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر منم مشکل الت تناسلی دارم چکار کنم

آلپ آرسلان
آلپ آرسلان
پاسخ به  س ک
1 ماه قبل

روغن سیاه دانه بمال قبل بازی

یاسین
یاسین
پاسخ به  آلپ آرسلان
17 روز قبل
محمدرضا
محمدرضا
6 ماه قبل

سلام آقای دکتر از کوچک بودن آلت تناسبی خودم زیاد رنج میبرم لطفا کمکم کنید چه دستوری میدین حتی روم نمیشه برم دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید

حسین
حسین
پاسخ به  محمدرضا
5 ماه قبل

سلام دانه سیاه برا بزرگی الت تاثیر داره استفاده نکردی

محن شکران ۰۹۹۳۲۵۵۸۴۳۹
محن شکران ۰۹۹۳۲۵۵۸۴۳۹
6 ماه قبل

سلام اقای دکتر وقت بخیر برای درمان نفوظ روغن سیاه دانه خوب هست راهنمایم کنید متشکرم

احمدی
احمدی
7 ماه قبل

سلام ببخشی روغن سیا دانه چه جوری رو حالت تناسلی مالی ده شود تا چند روز

آلپ آرسلان
آلپ آرسلان
پاسخ به  احمدی
1 ماه قبل

کف دستی بمال

علیرضا فروغی
علیرضا فروغی
1 سال قبل

سلام خسته نباشید ناگفته نماند یگ چیزی مثل نخود یکم بزرگتر سمت چپ آلت تناسلی من بوجود آمده البته داخل گوشت آیا با روغن سیاه دانه بر طرف میشود ااِِ

Omar
Omar
پاسخ به  علیرضا فروغی
1 سال قبل

داداش اینی که میگی واریکوسل هست حتما برو ازمایش بده

دلشکسته
دلشکسته
پاسخ به  Omar
11 ماه قبل

واریکوسل گرید ۱,۲,۳,مال بیضه است نه آلت تناسلی

دکمه بازگشت به بالا